Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tässä minä,140kg lähdössä uimahalliin!(kuva)

02.01.2011 |

eli, haukkuvat av-haukat tunnistavat paremmin,kun saatte kuvan. ei tarvitse sitten illalla kuvailla sanoin,mitä hirveätä näitte,kun kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:)

nostatte vain ketjun ylös,ja purkaudutte:)

olkaa hyvä. vaaka näytti tarkalleen 140,1kg kuvan otto hetkellä.

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ite painan 107kg ja olen samanpituinen, mutta taatusti isomman näköinen. Tosiaan kiva uikkari sulla =)

tsemppii!

Vierailija
22/167 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti jos lihoisin 50 kg näyttäisin tuolta. Tällähetkellä kukaan ei kuulemma usko yli 75 kiloiseksi. Ihmiset on erilaisia, ja näyttää saman painoisina ihan erilaiselta. Jos esim. kaikki rasva kertyy vatsaan, näyttää ihan tynnyriltä jo vähän ylipainoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap näyttää kyllä mun silmääni todella sopusuhtaiselta naiselta. Ja rohkea oot, ap, varmasti myös, kun otit tämän asian puheeksi - oletko ihan varma, ettet ole etunimeltäsi Hannele? Tunsin joskus Hannelen, joka on suurin piirtein jalkojaan ja pituuttaan myöten juuri, kuten sinä, ap - ja yhtä mukava ja rohkea. =)

Vierailija
24/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan ainakin 30 kg vähemmän (pituus sama) ja näytän paljon paksummalta. Vyötärön ympärykseni on n. 115 cm ja kiinnostaisi tietää mikä on ap:n vyötärön ympärys? Tai muiden n. 90 kg tai enemmän painavien.

Juu, en minäkään olisi ap:ta noin painavaksi uskonut, kun itse näytän paaaljon painavammalta samalla pituudella.

Vierailija
25/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painan sata ja oon isomman näköinen kuin sinä!

Vierailija
26/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painan sata ja oon isomman näköinen kuin sinä!

joo, ehkä sä sitten painat. Mutta ihan ookoo olet kuitenkin. Äläkä häpeä itseäsi missään nimessä!

Vierailija
27/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihana ap!

Vierailija
28/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan ainakin 30 kg vähemmän (pituus sama) ja näytän paljon paksummalta. Vyötärön ympärykseni on n. 115 cm ja kiinnostaisi tietää mikä on ap:n vyötärön ympärys? Tai muiden n. 90 kg tai enemmän painavien.

Juu, en minäkään olisi ap:ta noin painavaksi uskonut, kun itse näytän paaaljon painavammalta samalla pituudella.

Ja vyötärönympärys 88cm.

Vierailija
29/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on hoikempi edestä ja minä taas sivulta.

Yhteistä meillä on se , että uimahalliin uskaletaan kumpainenkin!

t. painoa saman verran

Vierailija
30/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaas,kun sinne vyöryisimme polskimaan iloisina itsestämme! siinä sitä olisi ihmettelemistä.

Vierailija
31/167 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... painan 75 kg ja näytän edestä samalta! Olen kyllä alle 160-senttinen.

Vierailija
32/167 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korosta niitä!

Vierailija
33/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaa,juu ihan selvästi valaiden kokoontuminen käynnissä.

Vierailija
34/167 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162/66 tällähetkellä eikä mulla riitä pokka (lue: itseluottamus) uimahalliin tms. Mies ja lapset yrittää parhaansa mukaan saada mua kylpylään, mutta uimapukua en päälleni laita. Mun perse on niin iso :S

Hattua nostan sinulle, ja tiedän että uimahallissa käy kaiken ikäisiä, näköisiä ja kokoisia, mutta kun itse en vaan voi... Harmi sinällään, kun uimisesta tykkään kyllä.

Vierailija
35/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä minäkin, muttei iho kestä klooria eikä silmät ja uimalasejahan ei voi käyttää ;). Vai vieläkö se vesi putsataan kloorilla, on meinaan ainakin 20 vuotta, kun viimeksi oon pulikoinu uimahallissa. Onneks kohta on taas kesä ja pääsee luonnon "puhtaille" vesille :)

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!! Rakastakaa itseänne ja toisianne sellaisina kuin olette/ovat :)

Vierailija
36/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuva nimimerkki ja aika paljon löytyy rohkeutta. Harva kehtaa laittaa kuvaansa tänne arvosteltavaksi, varsinkin kun itsekin tietää olevansa ylipainoinen.

Itse painan 52kg ja en kamppaile ylipainon kanssa. Minullakaan ei ollut mitään käsitystä minkä näköinen voi 140kg nainen olla. Itselläni on yksi reilusti ylipainoinen kaveri, enkä tiedä hänen painoaan. Olen ajatellut, että 100kg täyttyy varmasti, mutta jos sinä olet 140kg, niin hän painaa varmaan enemmän.

Itseasiassa sinähän näytät ihan henkilöltä joka kuntoilee ainakin jonkun verran. Selvästi sinulla on lihasta, eikä pelkkää hötöä. Ja varmaan syöt terveellisemmin kun minä. Syöt kenties vaan aika isoja annoksia. Ja ehkä olet suolaisen perään? Töissä olen ylipaino-ongelmista kärsivien työkavereiden jutuista päätellyt, että ylipainoa tulee herkemmin niille jotka tykkäävät sipseistä, makkaroista, justoista ja ehkä viinistä/oluesta.

Me sokerihiiret varmaan korvataan sokerilla suuri osa energiantarpeesta. Eli kun syö karkkia, ei jaksa niin paljoa ruokaa.

Uimahallissa en olisi kiinnittänyt sinuun mitään huomiota. En olisi siis kauhistellut kokoasi tms. Ainakin näytät aikuiselle naiselle, on rinnat esim.

Jos joskus haluat/pystyt laihsuttamaan, sinulla on varmaan tosi hyvä kroppa, koska kuntoilet jo nyt, joten sinulla on sitä timmiyttä vartalossasi.

Rohkea nainen olet, joka ei häpeile kilojaan. Kannat ne tyylillä.

Vierailija
37/167 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vaaka valehtelee tai olet n. 2,5 metriä pitkä. Minä näytän läskimmältä enkä paina kuin 75 kiloa ja olen 157 cm pitkä.

olen 163 cm pitkä ja painan 75 kg ja näytän ihan yhtä läskiltä.

Vierailija
38/167 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin sinut uimahallissa ja huomaisit minun tuikottavan, niin luultavasti vain lievästi kateellisena ihailisin rintojasi.

Vierailija
39/167 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli niin hauska ketju!

onko ap käynyt viimeaikoina pulikoimassa?

Vierailija
40/167 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä vieläkään saa päähäni että miten on MAHDOLLISTA että mä painan 76 kg enkä näytä juurikaan hoikemmalta uikkarissa kuin ap, vaikka painan näin paljon vähemmän. Sivusta joo vähän hoikemmalta, mutta edestä mä voisin ihan hyvin olla ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi