tässä minä,140kg lähdössä uimahalliin!(kuva)
eli, haukkuvat av-haukat tunnistavat paremmin,kun saatte kuvan. ei tarvitse sitten illalla kuvailla sanoin,mitä hirveätä näitte,kun kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:)
nostatte vain ketjun ylös,ja purkaudutte:)
olkaa hyvä. vaaka näytti tarkalleen 140,1kg kuvan otto hetkellä.
Kommentit (167)
mutta uimaan vaan, useasti.
En kato kieroon
et vieläkään näytä jättikokoiselta. Ja hei, sulla on tosi hyvännäköiset tissit :P
Olen itse bmi 19 ja a-kuppi
kokeile muutakin urheilua, ja sustahan vois tulla ihan hoikan näköinen, vuoden päästä esim.
100kg hujakoilla olevat laittaisivat myös kuvia. Hyvin useinhan sitä kuulee sanottavan, että "sä nyt varmaan painat ainaki sata kiloo". Saataisiin kokoelma kuvia myös näistä satakiloisista.
Itse voisin laittaa heti, kun saan kameran akun ladattua...
168/105
Joo, joillakin näyttää tuo paino jakautuvan naisellisesti rintoihin ja lantiolle, joten isommassakin painossa näyttävät lähinnä uhkeilta ja komeilta naisilta! En kyllä voisi kuvitella tuon sivuprofiilinkaan perusteella, että painoa on 140kg, mutta toisaalta, ei sillä taida olla mitään merkitystä mikä se luku vaa'assa on.
Itsekin voisin mielelläni ottaa nuo ap:n rinnat kroppaani, mieheni vaan sanoi ap:n sivukuvasta, että "panisin"..tykkää aidosti muodokkaista naisista. Vähän oon mustis ;)
Siitä vaan uimahalliin ja kesällä biitsille!
Ihana ap, ihana ketju! Tästä tuli hyvälle mielelle ja ap sulla on asenne kohdillaan, etkä minunkaan mielestä näytä 140-kiloiselta! Hyvä sinä!
itse painan 89kg ja näytän jotakuinkin samanlaiselta. Kysyin mieheltäni, paljonko tämä nainen painaa ja hän sanoi, että noin 90kg.
Itse tunnen todella pahaa oloa painoni kanssa ja mietin alati, miten saan itseni tsempattua laihemmaksi. Laihdutin kerran 32kg 10kk:ssa ja päätin, etten koskaan enää liho takaisin, mutta tässä sitä ollaan :(
Ja minä ainakin käyn uimassa aina kun voin, en yhtään ajattele, mitä muut ajattelevat! Miksi pitäisi? Siellähän sitä useinkin EDES YRITTÄÄ saada painoaan pois. Tsemppiä kaikille pulskille, jokainenhan me itse kilomme kannamme, joten laihojen on turha urputtaa. Kyllä me varmasti kaikki riskitkin tiedämme, mitä ylipainoon liittyy.