tässä minä,140kg lähdössä uimahalliin!(kuva)
eli, haukkuvat av-haukat tunnistavat paremmin,kun saatte kuvan. ei tarvitse sitten illalla kuvailla sanoin,mitä hirveätä näitte,kun kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:)
nostatte vain ketjun ylös,ja purkaudutte:)
olkaa hyvä. vaaka näytti tarkalleen 140,1kg kuvan otto hetkellä.
Kommentit (167)
Joko vaaka valehtelee tai olet n. 2,5 metriä pitkä. Minä näytän läskimmältä enkä paina kuin 75 kiloa ja olen 157 cm pitkä.
...sulla on pakko olla joko reilusti pituutta tai lihaksia. tai ehkä molempia!
hauskaa reissua, ei sun tarvii hävetä mitään!
Joko vaaka valehtelee tai olet n. 2,5 metriä pitkä. Minä näytän läskimmältä enkä paina kuin 75 kiloa ja olen 157 cm pitkä.
kiitos vain mukavista sanoistasi:)
ap
Mä ajattelin, että oisit ollut joku hirveä valas.
Uiminen on kivaa. Täytyisi joskus kokeilla vesijuoksuakin, jos se olis yhtä hauskaa ku uiminen...
Näytät paremmalta kuin minä ja painoindeksini on "vain" 30. Uimaan vain.
samanlainen vartalo kuin sulla! En ole uskaltanut puoleen vuoteen käydä puntarilla, mutta viimeksi painoa oli n.135kg ja 5-10 on tullut lisää. Miten pitkä sä olet?
Niin, ja musta tuo kuva ei ole hirveä, vois kuvitella että 140-kiloinen on paaaaaljon isompi.
149 kiloa ole millään. 100 ehkä. Mutta pidä hauskaa!
Vai meinaatko mennä suihkuun ja saunaan uimapuvussa?
Ei kyllä kukaan uskoisi että yli satanen on painoa. Ihan normaali ilmestys olet uimahallissa, siellä on tosiaan koko variaatio ihmisvartalosta nähtävillä. Ei sua kukaan tuijota sen enempää kuin muitakaan! Nätti uikkari ja kauniit muhkeat rinnat sulla, ole vain rauhassa ja nauti veden kannattelusta :)
tällä kylällä suurin osa naisista painaa 140kg.
olisi ollut uimahallisaa kiva lisäjärkytys,etten olisi saanut survottua itseäni uikkariin.....
ap
Mä näytän about tuolta, mutta en paina ihan noin paljoa.
Ero tosin taitaa selittyä pituudella. Mä olen vain 160cm :)
painosen näköinen. Älä narraa meitä tuo kuva ei ole 140kg.
Vai meinaatko mennä suihkuun ja saunaan uimapuvussa?
alastiko olisit tahtonut tuon kuvan??
Ap näytti miltä hän näyttää uimahallissa!
että täällä voikin olla noita ilpo idiootteja joiden pitää yrittää päteä joka-asiassa!!!
Menisi nypläämään pitsiä tai kiristämään lisää persauksensa tikkejä niin jossain vaiheessa saattaisi se hymykin irrota kun on tikit tarpeeksi
piukealla!
Hyvää uintireissua ap! Ja tosiaan, et kyllä näytä 140kg painoiselta..itse olen 167/95 ja olen paljon paljon pulksemman näköinen..
Tuon näköinen kroppa on ihan peruskauraa uimahallissa, otsikon perusteella odotin jotain järkyttävän suurta. Hauskaa uintireissua!
Et sinä nyt niin pahalta näyttänyt;)