mistä tietää että mies pettää?
jotka ovat saaneet miehensä kiinni pettämisestä , niin millaisia merkkejä oli, miksi epäilitte yms. Kertokaa, kiitos. Epäilen mieheni pettävän ja haluaisin katsoa, pitääkö merkit paikkansa. Mies tietty kieltää, kuka sitä nyt tunnustaisi.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
ai niin, yksi asia meillä oli sama kuin monessa muussakin samassa tilanteessa olleilla: mies alkaa sanomaan, että tukahtuu kotona ja haluaa lisää vapautta.
Totta, 'mä olen vankina täällä, vankina!'. Järkytti, kun ei tajunnut mistä tuulee. En edes ikinä kieltänyt omista menoista tai edes kysellyt minne menee. Syystäkin x.
Pienenä lisänä tähän ketjuun sinkkunaisen näkökulmasta.Olen nettideittaillut miehiä,mutta järjestäen jo alussa hylännyt nämä varattujen miesten ehdotukset.Haluaisivat sellaisen seksisuhteen jossa on myös sellaista jonkin asteista tunnetta mukana tai voi purkautua henkilökohtaisista asioistaan.Osalla lapsia ja osalla ei ja vaimon kanssa mukamas kuollut suhde,yhdessä vaan lasten? takia.
Tuskin tai sitten puhuvat totta.Saisin kyllä heti miehen itselleni näistä raasuista(tosin varmaan ehkä vaan siihen salaiseen suhteeseen,ellei nämä rapsut ihastu ihan kunnolla)Olen kyllä järkyttynyt näiden salarakaskutsujen määrästä.Onko oikeasti näin paljon pettäviä miehiä ja madaltaako nykyajan nettideittikulttuuri sitä rimaa,kun on niin helppo kotoa käsin etsiä sitä salarakasta.
Kyllä sen vaistoaa,jos mies pettää.Ja pienistä puroista se joki kasvaa,eli kun yhdistelee niitä merkkejä niin lopulta se koko kuvio muodostuu.