Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää että mies pettää?

Vierailija
01.01.2011 |

jotka ovat saaneet miehensä kiinni pettämisestä , niin millaisia merkkejä oli, miksi epäilitte yms. Kertokaa, kiitos. Epäilen mieheni pettävän ja haluaisin katsoa, pitääkö merkit paikkansa. Mies tietty kieltää, kuka sitä nyt tunnustaisi.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis liukui emotionaalisesti pois. Aina näpeöi kännykkää. Kännykkä meni äänettömälle..  Alkoi kritisoimaan minua tyyliin "mikset ole sellainen ja sellainen". mieheni on paljon pois kotoa ja eii kerro minne menee?? ennen meillä meni tosi hyvi...

Vierailija
82/105 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni on muka niin väsynyt että eii jaksa illalla nussia... hän eii taida haluta mua enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle tuli kirjekuori nimelläni j akun avasin sen niin sielä oli 2 valokuvaa aviomiehestäni ja toisesta naisesta. Menin kotiin,pakkasin tavarani ja jätin kuvat pöydälle ja avioerohakemuksen.

Vierailija
84/105 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 16:44"]

Työpaikalle tuli kirjekuori nimelläni j akun avasin sen niin sielä oli 2 valokuvaa aviomiehestäni ja toisesta naisesta. Menin kotiin,pakkasin tavarani ja jätin kuvat pöydälle ja avioerohakemuksen.

[/quote]

Mitäs mies tähän?

Vierailija
85/105 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun tilanne on seuraavanlainen:

Ollaan oltu yhdessä kohta 5-vuotta, tyttö syntyi 8kk sitten. Mies vonkui lasta puoli vuotta, mikälie 30-v kriisi... No kappasvaan, minä jonka ei pitänyt saada omia biologisia lapsia tulinkin raskaaksi. Koko odotusaika oli yhtä helvettiä, itkua ja hampaankiristystä. Miehellä oma yritys ja oli aina töissä, pakosta ja vapaaehtoisestikin. Aina sillä oli paljon hommia rästissä ja kamala kiire töissä, kuitenin ne työt oli aina tekemättä kun asiaa kyselin. Jutut rupesi sillä olemaan sellasia että "x teki sitä, ja x sano tätä"... (puhe naispuoleisesta työkaverista). Olin synnärillä, kävi 2 päivänä piipahtamassa, 2 vikana päivänä ei enää tullut käymään vaikka tiesi miten rankkaa mulla siellä on.

Tultiin tytön kanssa kotiin niin ukko tekee töitä, töitä ja töitä. Olen hoitanut tytön kokonaan yksin, miestä ei pahemmin kiinnosta vaikka alunperin itse monkui jälkikasvua. On edelleen aina töissä, ja harrastuksissa. Ei ole kuitenkaan öitä poissa kotoa. Puhein aina mukana, vessassa yms. ja äänettömällä. Nyt on läppäriin ilmestynyt salasana jota en ole ratkonut yrityksistäni huolimatta. Puhelinlaskut on yrityksen nimellä joten en pääse näkemään onko ollut toistuvia puheluita x:lle.

Olen kysynyt asiaa suoraan rauhallisesti ja raivotenkin, mies raivostuu välittömästi ja sanoo mun olevan hullu ja vainoharhainen. Meillä ei ole ollut mitään seksielämää 7kk ja mies kauniisti minulle kertoo ettei kiinnosta kun niin paljon kaikkea työjuttuja mielessä. Emme enää nuku yhdessä, siirryin sohvalle nukkumaan 6kk sitten mielenosoituksena mutta miehen mielestä järjestely on hyvä!?! wtf!!! Varmuutta en siis pettämiselle saa, mies ei myönnä, puh.tietoja en näe, salasanoja en tiedä... mitä tehdä? Pitääkö mun lähteä terapiaan koska olen hullu ja vainoharhainen vai onko tässä jotain hämärää???

Vierailija
86/105 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuu, kiehnää, tuo yllätyksiä, sanoo rakastavansa

Väillä kuitenkin poissa oleva. Kertoo avoimesti keneltä viestit tulevat/kertoo naisestaan ("yks tuttu").

Vierailija
87/105 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimen lokista viestien vastaanottajat? Monesti poistetaan viestejä viestit kansiosta mutta ei muisteta poistaa tuolta lokista (jos nokian puh.).

Vierailija
88/105 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimen lokista viestien vastaanottajat? Monesti poistetaan viestejä viestit kansiosta mutta ei muisteta poistaa tuolta lokista (jos nokian puh.).

Itse olen yrittänyt "kähveltää" mieheni kännyä jotta näkisin sisältöä mutta mies pitää kännykkäänsä niin visusti jemmassa ettei ole mahdollisuuksia eteen vielä tullut. Ja jos en ihan väärässä ole niin taitaa olla jonkun tunnuksen alla tuo sen puhelin, ettei ulkopuolinen pääse urkkimaan mitään :(

Vierailija
89/105 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettamiseen tarvi edes puolta tuntia.kaikki miehet pettavat.

Vierailija
90/105 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi ex mies kiinni salasuhteesta mikä oli jatkunut yli puol vuotta. Mulla oli koko tuon ajan "se tunne". Yritin kaikkeni saada miestä kiinni, siinä onnistumatta. Aina kun pääsin lähelle, se onnistui aina kuitenkin puhumaan ja kiemurtelemaan ittensä ulos.

Melkein ajoin itteni hulluksi, koska olin varma että jotain on pakko olla meneillään mutta mies vaan kielsi ja kielsi. Syytti mua hulluksi ja sanoi että mun mustasukkasuus tulee vielä kaatamaan meidän suhteen. Hah, paskaa puhui koko ajan, nilkki! 

- Oli aika kiintynyt puhelimeensa. Kuitenkin välillä pääsin sisään (luin viestejä ja katoin soitettuja puheluja, kyllä ei saisi mutta tein). Jälkikäteen sain sitten tietää että oli pitänyt tätä salarakastaan miehen nimellä puhelimessa

- Piti facen todella salassa ja vietti siellä paljon aikaa (vaikka ei itse koskaan mitään kirjottanut, lisännyt kuvia tms)

- Lähti ryyppy reissuille ja tuli klo 04-07 kotiin

- kerran auton trippi mittari näytti älyttömiä lukemia (olin just nollannut mittarin), vaikka mies sanoi käyneensä kaverilla ja "ajelee". Kaveri asui 10km päässä ja mittari näytti 120km (salarakas toisessa kaupungissa)

Tälläsiä aika perus juttuja mutta kaikkein vahvin oli SE tunne..että jotain tuo kelmuilee mun selän takana. Loppujen lopuksi kysyin suoraan siltä naiselta ketä epäilin (miehen ex). Sieltä vastaukset tuli kun apteekin hyllyltä. Kai nainen oli onnessaan, että sain tietää jotta pääsivät musta eroon.

Kun kaikki paljastui, mies myönsi että juuri silloin kun olin vahvasti alkanut epäilemään että jotain on käynnissä, niin juuri paria vkoa aikaisemmin heidän suhde oli alkanut. Eli kyllä sen vaan tuntee sisimmissään. Myös kertoi, että hän oli ollut kummissaan, koska AINA silloin kun olin vetänyt yht'äkkiä kauheimmat mustasukkasuus/epäily hepulit, niin aina edellisenä päivänä tai seuraavana oli ollut/oli menossa naisen luokse. Myönsi, että aina epäilyni olivat oikeassa.

Kannattaa uskoa sitä sisimpää tunnetta. Kyllä sen oikeasti vaistoaa jos kaikki ei ole OK. Nykysen miehen kanssa ei ikinä tule tuollaista tunnetta.

Vaihtoon meni heti =)

Vierailija
91/105 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 jatkaa: huh, tulipa pitkä teksti :) Sellaista vielä lisäisin, että vaikka se pettäminen on monien pahin pelko (itselleni ainakin oli) niin loppujen lopuksi olen kuitenkin hieman onnellinen että se tapahtui mulle, koska tajusin että siitäkin selviää! Ihan niinkuin kaikesta muustakin elämässä. 

Silloin kun oli tuore juttu, ajatteli että ei tästä pääse ikinä yli eikä enää ikinä voi luottaa tai rakastaa, mutta kyllä se aika niin vaan parantaa ja elämä kantaa eteenpäin :) Loppujen lopuksi pitäs olla kiitollinen, että homma ees selvisi ja pääsee sellaisista jätteistä eroon!

Vierailija
92/105 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämieheni vahti puhelintaan jatkuvasti ja kävi puhumassa pitkiä puheluita ulkona pihan perällä, jotta en varmasti kuulisi mitään. Näki "kavereitaan" epämääräisiin kellonaikoihin.

Hän oli myös vainoharhainen minun menemisistäni ja tekemisistäni. Halusi esimerkiksi lukea tekstiviestini, koska hänestä tuntui, että viestittelin liikaa miespuolisten ystävieni kanssa. Huoh.

Sitten humalassa lopulta tunnusti.

Otin Facebookissa yhteyttä tähän naiseen, joka yllättyi kovasti. Mies oli valehdellut hänelle meidän eronneen muutama kuukausi aiemmin. Asuimme vielä yhdessä, mutta oli selittänyt sen sillä, etten minä ollut vielä löytänyt uutta asuntoa. Olivat tavanneet nettideittipalstalla.

Ilmeisesti mies halusi pedata itselleen uuden suhteen valmiiksi, ennen kuin olisi jättänyt minut.

Hirveä haloo siitä nousi. Muutinkin kyllä sitten pois muutaman viikon kuluttua, kun löysin uuden kodin.

Vierailija
93/105 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää pettääkö nainen?? Mulla epäilevä naisystävä, johon olen syyllinen itse. (siis epäileväisyyteen) Koska olin aiemmin viestitellyt vanhan ystävän kanssa, en pettämis mielessä. Nyt nainen koluaa ihan kaiken ja siivoa selaushistoria koneelta josta nytkin löysin tämän kyseisen sivuston. Ihmetyttää vaan että mitä tarkoittaa pettääkö mies? Eikö ihmiset yleensäkkin petä jos siihen tuntuu olevan tarvetta.. niin miehet kuin naiset. Itseä ei kiinnosta pettää. Naiseni on jumalaisen kaunis ja sisimmässään tosi mukava! Silti epäilys ja ahdistus kalvaa joka ikinen päivä. Toivottavasti joku kaunis päivä helpottaa...

Vierailija
94/105 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit, hän silloin läbrää puheli taan eikä halua kertoa mitö tekee tai lähtew kuulemma yöksi kaverille.

Vierailija
95/105 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheni kiinni deitti palvelun käytöstä. En kertonut että tiedän vaan Katsoin deitti sivuilta minkälaisia ilmoituksia siellä on. Eipä ollut vaikea arvata mikä oli hänen. Ostin preapeid liittymän ja vastasi siihen hänen hakuun . Eipä jäänyt epäselväksi asia. Mies jäi siis kiinni rysän päältä.

Vierailija
96/105 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheni kiinni reitti ilmoituksen katselusta. En kertonut hänelle että Tiedän asiasta. Ostin preapeid liittymän ja Katsoin millaisia ilmoituksia sinne on laitettu. No ei ollut vaikea arvata mikä oli mieheni. Vastaisin siihen ja kuinka ollakaan tuttu mieshän siihen vastaili jopa kuvien kera.

Vierailija
97/105 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkaan avomieheni ei sitä myönnä, vahva tunne on vaan ja haluisin tietää totuuden, mutta ei sitä oikein taida saada selville. Ellei saa sen rysän päältä kiinni. Tälläisiä merkkejä mm.

- Ei halua seksiä eikä saa koskea (saattaa mennä montakin viikkoo ja jos erehdyn ehdottamaan vastaus on että ei kiinnosta tai huvita)

- Koko ajan kiukkuinen ja tiuskii ja haukkuu millon mistäkin asiasta

- Kotona ei ole juuri ollenkaan ja jos on niin makaa sohvalla eikä puhu mitään

- Heti kun lähden kotoa pois, yhtäkkiä löytyykin virtaa

-Minunkin kuullen sanonut miten muut naiset kiinnostaa

- Hänen tekemisistään eikä menoistaan saisi kysyä mitään, koska se on hänen asioihinsa sekaantumista..

Onhan noita vaikka mitä, mutta pahinta on se että minä saan kuulla millon olevani tyhmä, milloin kusipää, sika tai paskaläjä. Hän ei ole kertaakaan pyytänyt anteeksi, eikä näe mitään väärää omassa käytöksessä..

Vierailija
98/105 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä, että että hän todistaa sinulle, ettei petä. Pyydä, että saat tutkia hänen kännynsä.

Minä pyysin sitä mieheltäni, koska hän sai tekstarin eräs ilta. Kysyin ensin, kuka lähetti ja hän sanoi, että pomo, joka pyysi tekemään heti aamusta yhden tehtävän. Pyysin, että näytä känny. Tekstareissa ei ollut yhtään tullutta viestiä...tulleissa sekä lähtevissä ei ollut ainuttakaa tekstaria tältä naispuoliselta työkaverilta.

Sanoin tämän ja hän sanoi, että poistaa aina kaikki tekstarit saman tien. Mutta kas, siellä oli kaikki minun tekstarini...

Se, jonka mies kielsi kaiken loppuun asti.

Et ole tosissasi?? Pitääkö teillä kertoa toiselle jokaisesta saapuneesta puhelusta tai tekstarista? Apua! Ei ole tullut mieleenkään, että minun pitäisi tietää, kuka ja mitä tekstaa miehen puhelimeen ja päinvastoin. Ja jos mies alkaisi vaatia, että minun pitää todistaa hänelle, että en petä, niin suhteemme taitaisi loppua siihen. Ilman luottamusta suhde ei voi toimia. (Eikä minulla siis todellakaan ole salattavaa, mutta jos alkaisin työkännyni loki- ja viestitietoja näyttää ulkopuolisille, niin työnantajallani saattaisi olla asiaan painavaa sanottavaa.)

Vierailija
99/105 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-en saa koskea puhelimeen, kulkee mukana suihkuun yms. , tai sitten on kiinni ja pin koodi ei enää sama kuin ennen(minkä minäkin siis tiesin)

-halusi leikkauttaa hiukset(aiemmin ei millään suostunut, vaikka kuinka pyysin)

-laittautuu huolella lähtiessään kaverinsa kanssa kahville, minun seurassa laittaa tyylin pipon päähän ja hällä väliä meininki.

-nyt ilmoitti että vois ryhdistäytyä ja alkaa kuntoilemaa ja syömään terveellisemmin

-valkoisia valheita, joista jää kiinni

-paljon haluaisi mennä kaikkialle kavereiden kanssa

-kun kysyn pettääkö, sanoo ei , ja että "taidat itse pettää kun koko ajan kyselet ja epäilet"

-saanut uuden ystävän(nainen)mutta ei kerro kaikkea tästä naisesta yms. mutta ei myöskään peittele tämän naisen olemassaolo eikä sitä että aikoo tavata hänet joskus kahvin merkeissä kaveri mielessä

en tiedä oliko tässä edes kaikki, mutta taitaa olla selvä homma. mutta miten saan miehen myöntämää, kun kieltää koko ajan. En pysty elämään epävarmuudessa,haluan kuulla hänen suustaan miten asiat ovat.

ap

eiks tuo uusi nainen kuvioissa ole jo itsestäänselvästi ilmaistu? Rautalankaako tarvitsee vääntämään "minulla on uusi naisystävä" uudelleen? Sinä päätät haluatko jakaa miehesi uuden naisen kanssa.

Vierailija
100/105 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Vastasin viestiin joka on kirjoitettu 6 vuotta sitten! Varmaan meni vastaus perille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi