Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää että mies pettää?

Vierailija
01.01.2011 |

jotka ovat saaneet miehensä kiinni pettämisestä , niin millaisia merkkejä oli, miksi epäilitte yms. Kertokaa, kiitos. Epäilen mieheni pettävän ja haluaisin katsoa, pitääkö merkit paikkansa. Mies tietty kieltää, kuka sitä nyt tunnustaisi.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/105 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi täytyisi toisten puhelimia ja viestejä tutkia, naurettavaa touhua. Jos pettää sen kyllä aavistaa vaikka kuinka kieltäisi. Joo, uusi naiskaveri, hohhoijaa kaikkee te uskotte, herätkää pahvit unestanne!

Vierailija
24/105 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitteli kaiket illat kotona ollessaan, tuli kaikenlaisia menoja, ennen pikkujouluja meni "etkoille" kahden aikaan päivällä naispuolisen työkaverinsa (jonka kanssa viestitteli) luo, ja sinne tulee kyllä "kaikki muutkin työkaverit sinne etkoille", pikkujoulut alkoivat siis kuudelta...

Sitten tein vaistoni pohjalta jotain oikeuskäsitykseni vastaista ja vilkaisin salaa viestit kun se oli suihkussa, ei sentään sinne ollut kännykkää ottanut mukaan. Vain salonkikelpoiset minulta tulleet ja sukulaisten viestit oli säilytetty, ei jälkeäkään niistä noin 15 viestistä per ilta, paitsi että vilkaisin sitten lokitiedoista viimeisimpien viestien vastaanottajan ja viimeisimpien vastaanotettujen viestien lähettäjän. Sama nainen. Se etkonainen. Ja nuo oli varta vasten pitänyt poistaa sieltä, ymmärtäisihän sen jos olisi tyhjentänyt koko puhelimen että uutta mahtuu tilalle, mutta vain sen kottaraisen viestit oli poistettu.

Selvä hommahan tuo oli. Onneksi pääsin siitä pillusankarista. Kaikista kamalinta oli se että jouduin asumaan sen kanssa samassa asunnossa vielä kuukauden tuon homman paljastumisen jälkeen ennen kuin sain järjestymään uuden osoitteen itselleni.

Mies ei koskaan myöntänyt mitään. Asuu nykyisin sen etkonaisen kanssa yhdessä, mutta "hänen omatuntonsa on puhdas". Uskokoon ken tahtoo. Eiköhän se sama toistu tuossakin suhteessa. Välillä näen niitä jossain, samassa kaupungissa kun asutaan, eikä näytä kovin onnelliselta ja hehkeältä se nainen enää, kun sai päänsärykseen sen mitä vonkasi.

Vierailija
25/105 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen myös poikaystävääni pettämisestä, mut haluisin olla varma enneku rupeen tekee mitään päätöksiä suhteen jatkumisen kannalta.. poikaystäväni on ruvennuy käyttäytymään kummallisesti tässä parin kuukauden aikana, ihan kuin eri ihminen.. yhtäkkiä tuli salivimma, ulkonäöstään tarkka huolehteleminen, kokoajan uusien boksereiden ja vaatteiden osteleminen, rahat katoaa yhtäkkiä johonkin eikä osaa selittää mihin, viestit kaikki poistettu, vaikka tästä sanoin poistaa silti, kännykkä aina äänettömällä muka, ei vastaa puheluihini vaikka aina mun kanssa sitä kännyään räplää, lupaukset jotka ei pidä, minun syyttely psykopaatiksi ja tunteideni laiminlyömistä (jos itken, hän rupeaa haukkumaan mua) ja lisäksi katselee toistuvasti parin saman naisen kuvia facebookissa. kaikki merkit pettämiseen täyttyy, tai sitte oon vaan se vainoharhanen psykopaatti miksi mua on kutsuttu. edellisessä suhteessa mua petettiin kans ja se oli melko samanlaista, mut en haluis nykyisestä poikaystävästä sitä uskoa..kaiken kieltää tottakai ja epäilyjeni vuoksi parisuhtemme on muutenkin ihan riekaleina. mitä pitäisi tehdä, todisteita mulla ei kuitenkaan ole? 

Vierailija
26/105 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylempään viestiin vielä lisäksi, että aina kysyy milloin lähden kotiin, ja "kavereiden kanssa" on ruvennut nyt näkemään enemmän kuin aikaisemmin, ja silti hänen kaverit soittelee ja kysyy millon poikaystäväni olisi heidän kanssaan kun eivät ole nähneet pitkään aikaan .. lisäksi hän sanoo mulle et "oon tänään henkilön x kanssa kun en oo nähny sitä vähään aikaan" , vaikka hän just sano mulle et oli sen kanssa eilen? hmm

Vierailija
27/105 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä jäi kiinni siten että tutustuin erääseen naiseen työn kautta ja ystävystyttiin. Jonkin ajan päästä nainen kuitenkin sanoi että hänen on tunnustettava jotakin. Oli siis harrastanut seksiä mieheni kanssa ennen kuin tutustuttiin ja vasta meidän ystävystyttyä oli tajunnut kuka tämä mies oli. Mieheltä kysyin asiaa ja hän kielsi kaiken. Kysyin monta kertaa, mainiten naisen oikein nimeltä ja kerroin kuulleeni että he ovat harrastaneet seksiä. Mies kiisti kaiken ja suuttui mulle siitä miten voin uskoa jotain juoruja ennemmin kuin häntä, ja että miten voin koskaan epäillä että hän tekisi mitään sellaista. Huusi vielä että kerro kuka tollasta paskaa levittää. No kerroin kuka "sitä paskaa" levittää, jolloin mies veti aivan punaseks ja hiljaseks. Jep. Naisen kanssa ollaan edelleen hyviä ystäviä, mies on vaihtunut.

Vierailija
28/105 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vartio kokoajan kännykkäänsä, on ihan selvää että salaa jotain. Minä suuttuisin jos mieheni lukisi viestejäni, mutta en silti alkaisi vahtimaan kännykkääni, koska ei siellä ole mitään salattavaa. Minulla on nyt yli vuoden ollut sellainen tunne että mieheni on pettänyt minua. Se ajatus tuli tyhjästä. Ei ole ollut mitään viitteitä pettämisestä. Pari päivää sitten mieheni tunnusti pettäneensä minua neljästi vuosi sitten. Se on intuitiota.

Vierailija
29/105 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIldo luiskahti peräsu9olesta eräänä iltapäivänä. Sellainen *möts* ja koiran haukahdus perään (osui koiraan). Jätin sen sian

Vierailija
30/105 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 19:34"]

Mun mies ei pettäs mua. Se rakastaa mua. Miks teidän miehet haluu pettää teit? Meil on paljon rahaa ja tehään kokoajan kaikkee kivaa. Onneks meillä on hyvä parisuhde!!! Näköjään kaikil ei vaan oo :D mut ei sil mitään mahda. Oon vaan niin onnellinen et on mies joka ei ikinä pettäis :) mies on kokki ja tekee kaikkee namii ja rikas!!!

[/quote]

Joku ei nyt täsmää tässä - kokki ja rikas... Niitä on vain pari suomessa, normikokki tienaa n 2000€ kuukaudessa. Kirjoittajan tyylistä päätellen ei olla ihan Chez Dominiquen tasolla;)

Vierailija
31/105 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Laihtui

-Käytti aikaa itsensä laittamiseen

-tuli ylitöitä

-puhelin roikkui mukana kuin "peräpukama"

-oli paljon koneella

-vetäytyi omiin oloihinsa kotona

jäi kiinni ja vaikka ei ollutkaan seksiä harrastanut niin haavat asia jätti. Selvitettiin asiaa perheneuvolassa ja nyt meidän suhde voi hyvin. Tsemppiä!

Vierailija
32/105 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika tuttua tämä kyllä. Ja tosiaan jos oon lukenut viestejä ja kysynyt sitten niistä niin aina on hyvät selitykset. Joskus kait miettinytkin että hullu kait minälkin olen kun olen tällaisen miehen ottanut, kun hän kertoikin edellisen suhteen aikaan pettäneen monta vuotta monen naisen kanssa. Sanonta, jos kerran pettää, pettää uudestaan varmaan pitää paikkaansa... :(. Nytkin lähdössä viikoksi reissuun, mihin myös minä voisin lähteä, mutta ei hän halua minua mukaansa....

Vierailija
33/105 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä oikeasti väliä, pettääkö vai ei? Mitä tuo oikeastaan tarkoittaa, että "haluan vaan saada tietää"? Eikö se ole jo aika selvä peli, että teidän oma suhde ei ole ihan kunnossa, jos mies viihtyy kahveilla muiden kuin sun ja lapsenne kanssa? Jotenkin ajattelisi, että onhan se ihana päästä töistä viettämään aikaa kotiin oman perheen kanssa ja pakata yhdessä oman puolison kanssa pienokaiset vaunuihin ja lähteä kävelylle, kahvilaan tai muualle. Siinä ehtii jutella yhteisestä elämästä ja hoitaa omaa hyvinvointia ja suhdetta. Oli tilanne mikä tahansa, tarvitsette varmasti terapeuttista apua. Suhteenne kuulostaa kovin onnettomalta.

Vierailija
34/105 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä oli aina mukana tai kiinni. Ja se tavanomainen, projektien aikatalulut pettivät ja ilta/vkl töitä muka oli

Vierailija
35/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain tiesi.Ilman todisteita.

Mies siis liukui emotionaalisesti pois. Aina näpeöi kännykkää. Kännykkä meni äänettömälle ja salasanan taakse. Alkoi kritisoimaan minua tyyliin "mikset ole sellainen ja sellainen". Lopulta huono omatunto alkoi kai vaivaamaan, koska minä sain syytöksiä niskaan vaikka kuinka paljon.

Vierailija
36/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma ukkoraasuni piti jopa suihkussa puhelinta mukana...

Ja kun olin poissa kotoa,netissä oli katseltu deittipalstoja ja muuta epämääräistä.

Se riitti,ukko sai lähdöt... Ja muutenkin kun ei

mikään sujunut enää...toisen vieressä nukkuminenkin alkoi inhottaa mua:D

en tiedä pettikö ihan käytännössä,mut

mulle riittää jo nettisäätöily...

Vierailija
37/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, yksi asia meillä oli sama kuin monessa muussakin samassa tilanteessa olleilla: mies alkaa sanomaan, että tukahtuu kotona ja haluaa lisää vapautta.

Vierailija
38/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä oli aina mukana tai kiinni. Ja se tavanomainen, projektien aikatalulut pettivät ja ilta/vkl töitä muka oli

vessaankin mukaan...

Vierailija
39/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessaankin mukaan...

kuulema pelas pelejä...mutta paljastui, että peli olikin jotain muuta kun kännykkäpeliä...

Vierailija
40/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma ukkoraasuni piti jopa suihkussa puhelinta mukana... Ja kun olin poissa kotoa,netissä oli katseltu deittipalstoja ja muuta epämääräistä. Se riitti,ukko sai lähdöt... Ja muutenkin kun ei mikään sujunut enää...toisen vieressä nukkuminenkin alkoi inhottaa mua:D en tiedä pettikö ihan käytännössä,mut mulle riittää jo nettisäätöily...

...koska en halua muiden lukevan mun viestejä tai näkevän soittajaa!

t. nainen 41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi