mistä tietää että mies pettää?
jotka ovat saaneet miehensä kiinni pettämisestä , niin millaisia merkkejä oli, miksi epäilitte yms. Kertokaa, kiitos. Epäilen mieheni pettävän ja haluaisin katsoa, pitääkö merkit paikkansa. Mies tietty kieltää, kuka sitä nyt tunnustaisi.
Kommentit (105)
Sun mies niin pettää sua, tiedän koska olen itse ollut se toinen nainen, varattuna tosin itsekin. Meillä oli molemmille juuri tuota touhua ja siitä me kotona kiinni jäätiinkin. Kavereita oltiin omasta mielestä ja tekstailtiin ja soiteltiin. Mies alkoi tosiaan huolehtia itsestään oikein tosissaan ja siitä vsimo jo slkoi epäilemään alunperin. Mies kielsi siihen hetkeen asti kun vaimo katsoi puhelimen suurin piirtein väkisin. Vaimo soitti miehelleni ja se loppui siihen.
Junasta myöhästyminen on viimeinen niitti jutulle. Naispuoliswn kavwrin voi kutsua kahville tms. Nyt ei kanmata miehelle näitä puhua saati kuuliustella. Pettäjä pääsee leikkimään marttyyria, jonka hullu ja vainoharhainen akka suorastaan ajaa toisen syliin. Tai sitten saa sut itsesi kuvittelemaan että olet hullu ja sama epämääräinen paha olo jatkuu vuosia.
Nyt oleta, että mies pettää. Mitä aiot tehdä? Suunnittele tulevaisuuttasi ja mieti tilannetta terveen itsekkäästi. Jos saat konkreettisia todisteita pettämisestä niin hyvä, mutta mieti jo mitä sillä varmalla tiedolla tekisit.
kertoi itse ensimmäiset pettämisreissunsa. Seuraavista epäilin, ja viimeinen varmistus tuli, kun herran vessan roskiksessa sattui baari-illan jälkeen olemaan tamponi. Minä vasta synnyttäneenä en käyttänyt.
Jätti myös puhelimensa vartioimatta, ja sain vapaasti selattua viestejä viimeisen puolen vuoden ajalta.. naisia riitti sitten melkein joka sormelle.
Mutta siis oma epäilys, naisen vaisto, ja yllättäen se puhelin alkoi olla aina kiinni/äänettömällä, kun oltiin yhdessä. Kondomien määrän väheneminen ja uusien ostaminen, vaikka meillä ei ollut tarvetta käyttää. Semmoista mm.
Sanomattakin selvää, että mies on nykyisin ex.
toisena aamuna tuli kylläkin kotiin vasta 9 aikaan aamulla, oli sen kaverinsa kanssa ollut kahvilla vielä ja juna oli kuulemma myöhästyny.
Menis ehkä muuten mulle läpi, mut kun on selvät pettämisen merkit ilmassa muutenkin.
Mies puhuu välillä salassa puhelimessa esim sanoo että puhuu nyt rauhassa, makuuhuoneessa tai vessassa. en varmaksi voi sanoa kenen kanssa juttelee, mutta on sanonut etttei ole sille naiselle soitellut vielä. ap
Jos mun miehen pitäs puhuu salassa eri huoneessa, niin suutuisin ihan tosi paljon. Ei puolisolla voi olla niin salaisia juttuja ettei voi vaimon edessä jutella. Mikset mee kuuntelee oven taakse?
Tämä rauhassa puhuminen ei kerro vielä mitään. Mun työjutut on sen luonteisia, ettei niitä voi toisten (edes oman miehen tai lasten) kuullen hoitaa. Sama pätee myös sähköposteihin ja tekstareihin, siis työhön liittyviin. Salassa pito kuuluu ammattietiikkaan ja lojaalisuuteen työnantajaa kohtaan. Ei tulis mieleenikään luistaa siitä jonkun vainoharhaisuuden takia, onneksi ei ole ollut edes tarvetta.
Mies puhuu välillä salassa puhelimessa esim sanoo että puhuu nyt rauhassa, makuuhuoneessa tai vessassa. en varmaksi voi sanoa kenen kanssa juttelee, mutta on sanonut etttei ole sille naiselle soitellut vielä. ap
Jos mun miehen pitäs puhuu salassa eri huoneessa, niin suutuisin ihan tosi paljon. Ei puolisolla voi olla niin salaisia juttuja ettei voi vaimon edessä jutella. Mikset mee kuuntelee oven taakse?
mutta miten saan miehen myöntämää, kun kieltää koko ajan. En pysty elämään epävarmuudessa,haluan kuulla hänen suustaan miten asiat ovat.
olet varma, lähde kävelemään. Et sinä siihen mitään myöntämistä tarvitse. Tekstistäsi voi kuitenkin päätellä että et ole varma, silti et hyväksy mieheltä kieltävää vastausta edes silloin, vaikka se olisi totta.
Olet siis päättänyt että miehesi pettää mutta et ole varma. Jos miehesi ei petäkään, tuhoat suhteenne takuuvarmasti itse olemalla luottamatta mieheesi.
Asiaan kannattaa suhtautua siis vakavasti, ei vain siihen että miehesi ehkä pettää, vaan myös siihen mitä itse teet suhteellenne, mahdollisesti perusteettomasti.
Vaikka pettäminen ja syrjähyppy ei välttämättä ajaisikaan miestä pois suhteesta, jatkuva syyttely ja epäileminen sen tekee kyllä.
OMASTA normikännykästä lähettelee viestejä. Siis prepaid-liittymiäkin on olemassa eli minkälaisia aloittelijoita nää petturit on. Toinen kännykkä rinnalle, prepaid-liittymä ja ei jää koskaan kiinni.
OMASTA normikännykästä lähettelee viestejä. Siis prepaid-liittymiäkin on olemassa eli minkälaisia aloittelijoita nää petturit on. Toinen kännykkä rinnalle, prepaid-liittymä ja ei jää koskaan kiinni.
Mullakin on työkänny salattu eli sitä ei kukaan koskaan pääse lukemaan. Tämä siis jo työnantajan vaatimuksesta. Samallahan se lukitus suojaa nuo "privaattiviestit".
mutta miten saan miehen myöntämää, kun kieltää koko ajan. En pysty elämään epävarmuudessa,haluan kuulla hänen suustaan miten asiat ovat.
olet varma, lähde kävelemään. Et sinä siihen mitään myöntämistä tarvitse. Tekstistäsi voi kuitenkin päätellä että et ole varma, silti et hyväksy mieheltä kieltävää vastausta edes silloin, vaikka se olisi totta. Olet siis päättänyt että miehesi pettää mutta et ole varma. Jos miehesi ei petäkään, tuhoat suhteenne takuuvarmasti itse olemalla luottamatta mieheesi. Asiaan kannattaa suhtautua siis vakavasti, ei vain siihen että miehesi ehkä pettää, vaan myös siihen mitä itse teet suhteellenne, mahdollisesti perusteettomasti. Vaikka pettäminen ja syrjähyppy ei välttämättä ajaisikaan miestä pois suhteesta, jatkuva syyttely ja epäileminen sen tekee kyllä.
Jos et saa miestä kiinni pettämisestä ja haluat jatkaa hänen kanssaan, jossakin vaiheessa se epäileminen täytyy lopettaa että suhde voi jatkua normaalisti.
itse olen mies ja ollut koko ajan vaimoni epäilyksen alaisena. en TODELLAKAAN OLE vaimoani pettänyt enkä mitään peliä hänen selkänsä takana ikinä pitänyt. pettäminen tai toiset naiset eivät ole koskaan tulleet edes mieleeni, mutta silti joudun olemaan koko ajan puollustus kannalla ja tämä alkaa jo oikeasti sapettaa. esim. jos tulee viesti niin vaimo on haukkana paikalla utelemassa kuka viestittää, sama on puheluissa. tai jos vaimo herää nukkumasta ja tulen parvekkeelta vaimoni luo ja silitän hänen päätään niin (miksi sulla on kylmät kädet) ..ja oletkos ollut ulkona? ..VOI LUOJA! ...Älkää naiset hyvät olko vainoharhaisia ja jos miestenne puhelinta haluatte tutkia niin näyttäkää oma puhelimenne ja sähköpostinne tasapuolisuuden nimissä miehellenne jos halajatte miestenne viestit nähdä... pointti on että vainoharhainen ja hölmö ei pidä olla, mutta ei nyt sinisilmäinen hölmökään. maalaisjärki kuitenkin kaikessa mukana.
Mies jäi eilen rysän päältä kii, keski-ikänen naikkonen istu mieheni sylissä baarissa.. Ystäväni oli myös nähnyt tämän. Tuo ko naikkonen oli ehdotellut jo juhannuksena yhteistä saunasessiota. Peli on selvä mies pitäköön naikkosensa naimisissa olevan kahden lapsen äidin. Ero astuu tänään voimaan ja ilmotin asiasts naikkosen miehelle, joka oli risteilyllä.
sivusuhde. Ja jopa harkitsin vakaasti nykyisestä liitosta lähtöä. Onneks en lähteny.
Puhelin oli mulla aina taskussa. En koskaan jättäny lojumaan minnekään ja jos jäi, niin oli aina äänettömällä.
Kävin paljon baareissa ja muka kavereiden luona viikonloppuja viettämässä. Ja siis tän toisen miehen kanssa reissasin ympäriinsä.
Nyt olen tajunnu, et mulla on maailman paras mies ja hän on ehdottomasti se ainut oikea isä lapsillemme. Kiitän vieläkin itseäni etten ollut niin tyhmä, että olisin eronnut.
Tästä nyt aikaa jo kolme vuotta.
oma ukko kattelee muitten akkojen kuvia netistä ja tarjoaa itteänsä kaikille... sain kuulla siitä.
oli naisille sanonu etten anna tarpeeksi ja en ole riittävä
Epäilyksen alaisena oleminen on raskasta.En ole piilotellut kännykkääni enkä muutakaan ja en tähän päivään mennessä tapaamisemme jälkeen ole ollut vieraissa,mutta aina epäillään.Olen koti ihminen en viihdy kauaa pois kotoa jo päiväkin on tarpeeksi,jos lähden kaverien kanssa esim.kalaan ja vaikka tuan kotiin kaloja olen mahdollisesti ollut uskoton "kai siellä,joku nainen oli mukana".
-Noin 25 avioliitto vuoden ja iän kertyessä vaimolle tuli ilmeisesti omantunnon tuskia ja tunnusti itse pettäneensä minua useamman kerran.
Se tuska mitä tunsin oli sanoin kuvaamaton ja koskee vieläkin 5v tunnustuksen jälkeen.Elämme edelleen yhdessä ja olen uskollinen.
Hyvät naiset olisi kiva tietää mitä mieltä olette miehisestä näkökulmasta.
hyvä kuulla pettäjiltä miksi eivät heti kerro puolisolleen vaan vetkuttavat ennenkuin kertovat?
Onko pettäjän mielestä reilua pettää, eikö ensin voisi lopettaa yhtä suhdetta ja aloittaa sitten uutta?
Minkälaisia omantunnontuskia pettäjä käy mielessään?
sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta varmaan henkisesti.
Sitä koko ajan ajattelee, että asiat ratkeavat jotenkin itsestään. ITse ei halua eikä pysty tehdä päätöstä mihinkään suuntaan, kun ei halua luopua sivusuhteesta eikä puolisosta. Järjellä tajuaa, että se oma puoliso on ihan hyvä, mutta se vieraan tuoma jännitys kiehtoo. SAmoin rakastumisen tunne ja se, että joku on rakastunut sinuun ja näkee sinussa vain hyvät puolet. Oman kumppanin rakkaudentunnustukset ovat niin itsestäänselviä ja arkisia, mutta kun tuo vieras, ihana ihminen sanoo jotain kaunista, se on musiikkia korville. Vaikka tajuaa järjellä, ett äarki ei tuon ihmisen kanssa toimi, sitä ei halua nähdä.
Haluaa syödä kakun ja säästää sen. Jotkut toivovat jäävänsä kiinni, että asia ratkeaisi. Jotkut toivovat, että kumppani jättäisi, että ei tarvitsisi itse jättää. Häpeä suvun ja kavereiden silmissä koskee, siksi ei voi erota ja tunnustautua petturiksi.
Pettäjän voi saada ehkä kiinni myös ostamalla itse prepaid liittymän. Laittaa sieltä salaa "seksiviestin" puolisolleen ja katsoo miten hän reagoi ja minkälainen viesti tulee takaisin.
mistä sen ties ennen kännyköitä ja nettiä?
numeron avulla tietoja, mutta numero on salainen. enkä halua ottaa naiseen suoraan yhteyttä jos mieheni ei olekaan tehnyt mitään väärää, en halua pilata ystävyyttä.
no pilkkuun asti oli baarissa joulun alla kun se nainen oli mukana porukassa. mukana myös kaveri jonka minäkin hyvin tunnenn joten en tiedä kehtaisiko mieheni hänen nähden tehdä mitään? toisena aamuna tuli kylläkin kotiin vasta 9 aikaan aamulla, oli sen kaverinsa kanssa ollut kahvilla vielä ja juna oli kuulemma myöhästyny. ei ihan menny mulle läpi mut en saanu merkkejä pettämisestä. Mies puhuu välillä salassa puhelimessa esim sanoo että puhuu nyt rauhassa, makuuhuoneessa tai vessassa. en varmaksi voi sanoa kenen kanssa juttelee, mutta on sanonut etttei ole sille naiselle soitellut vielä.
ap