Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää että mies pettää?

Vierailija
01.01.2011 |

jotka ovat saaneet miehensä kiinni pettämisestä , niin millaisia merkkejä oli, miksi epäilitte yms. Kertokaa, kiitos. Epäilen mieheni pettävän ja haluaisin katsoa, pitääkö merkit paikkansa. Mies tietty kieltää, kuka sitä nyt tunnustaisi.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en saa koskea puhelimeen, kulkee mukana suihkuun yms. , tai sitten on kiinni ja pin koodi ei enää sama kuin ennen(minkä minäkin siis tiesin)

-halusi leikkauttaa hiukset(aiemmin ei millään suostunut, vaikka kuinka pyysin)

-laittautuu huolella lähtiessään kaverinsa kanssa kahville, minun seurassa laittaa tyylin pipon päähän ja hällä väliä meininki.

-nyt ilmoitti että vois ryhdistäytyä ja alkaa kuntoilemaa ja syömään terveellisemmin

-valkoisia valheita, joista jää kiinni

-paljon haluaisi mennä kaikkialle kavereiden kanssa

-kun kysyn pettääkö, sanoo ei , ja että "taidat itse pettää kun koko ajan kyselet ja epäilet"

-saanut uuden ystävän(nainen)mutta ei kerro kaikkea tästä naisesta yms. mutta ei myöskään peittele tämän naisen olemassaolo eikä sitä että aikoo tavata hänet joskus kahvin merkeissä kaveri mielessä

en tiedä oliko tässä edes kaikki, mutta taitaa olla selvä homma. mutta miten saan miehen myöntämää, kun kieltää koko ajan. En pysty elämään epävarmuudessa,haluan kuulla hänen suustaan miten asiat ovat.

ap

Vierailija
42/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni kielsi loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ikävä kyllä, ennenkuin saat hänet kiinni jostain konkreettisesta :(

Vierailija
44/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "taidat itse pettää kun kyselet" eli syyllisti vainoharhaiseksi

- oli myös löytänyt "ystävän" työpaikalta, naisen joka kuunteli häntä meidän parisuhdeasioista...kuulema oli kokemuksia kun oli eronnut..no hänen lapsensa saivat uuden isäpuolen mun exästä että hyvin neuvottu...

Vierailija
45/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait sitten selville että petti, vai saitko koskaan varmaksi asiaa.

en pysty laittamaan pistettä tälle suhteelle, ennen kuin tiedän asian varmaksi.

ap

Vierailija
46/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi tosiystävä, nainen, työpaikalta. Kaveri vain, joo.

se, jonka mies halusi vapautta.

Vierailija
47/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "taidat itse pettää kun kyselet" eli syyllisti vainoharhaiseksi - oli myös löytänyt "ystävän" työpaikalta, naisen joka kuunteli häntä meidän parisuhdeasioista...kuulema oli kokemuksia kun oli eronnut..no hänen lapsensa saivat uuden isäpuolen mun exästä että hyvin neuvottu...

mieheni sanoo, että se nainen ymmärtää hyvin hänen työtään ja että kun molemmat on yötyöläisiä.

ap

Vierailija
48/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista elämää mies haluaa. Häneltä tuli paljon freudilaisia lipsahduksia (haluaa elämään tunnetta ja vapautta, haluaa vapautta tavata uutta työkaveriaan niin paljon kuin haluaa).

Lopulta sanoin, että hänen pitää valita joko työkaverinsa tai minut. Vielä tässä vaiheessa en ollut varma pettämisestä. Mies sanoi, ettei koskaan katkaise yhteyksiä siihen toiseen naiseen. Minä tein eropäätöksen tässä vaiheessa - mikä se sellainen kaveri on, joka menee vaimon edelle?. Lopullinen totuus on paljastunut minulle vasta tämän kohdan jälkeen.

sait sitten selville että petti, vai saitko koskaan varmaksi asiaa. en pysty laittamaan pistettä tälle suhteelle, ennen kuin tiedän asian varmaksi. ap

Vierailija
49/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi vielä jos puhuin epäilyistäni, kyselin puheluista ym. niin suuttui siitä minulle. Netissä aina napsahti sivu kiinni, kun tulin lähelle.

Vierailija
50/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi vielä jos puhuin epäilyistäni, kyselin puheluista ym. niin suuttui siitä minulle. Netissä aina napsahti sivu kiinni, kun tulin lähelle.

suuttuu aina jos pyydän kertomaan kuka soitti, ja varsinkin kaikki siihen naiseen liittyvä.

oletteko sitä mieltä että mieheni pettää, onko enää muuta mahdollisuutta?

ap

Vierailija
51/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että että hän todistaa sinulle, ettei petä. Pyydä, että saat tutkia hänen kännynsä.

Minä pyysin sitä mieheltäni, koska hän sai tekstarin eräs ilta. Kysyin ensin, kuka lähetti ja hän sanoi, että pomo, joka pyysi tekemään heti aamusta yhden tehtävän. Pyysin, että näytä känny. Tekstareissa ei ollut yhtään tullutta viestiä...tulleissa sekä lähtevissä ei ollut ainuttakaa tekstaria tältä naispuoliselta työkaverilta.

Sanoin tämän ja hän sanoi, että poistaa aina kaikki tekstarit saman tien. Mutta kas, siellä oli kaikki minun tekstarini...

Se, jonka mies kielsi kaiken loppuun asti.

Vierailija
52/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että miks. sanoin että haluan katsoa. sano että ei sillä että siellä olis jotain mutta et saa katsoa. sanoin että selvä homma sitte. ja taas tuli että en mä sua petä usko jo. Ja kaverin kanssa baariin parille, tuli just töistä, vaihtoi vaatteet, antoi mulle pari pusua ja lähti.

Joo olen katsonut viestit. Siellä on kaikki minun viestit. Ei mitään siltä naiselta. Mutta en tiedä pitääkö siihen yhteyttä viestein, luulen että ainoa on se että käy hänen kanssaan kahvilla. Täytyykin katsoa tuo viimeksi tullut puhelinlasku, että minne menny viestejä ja puheluita ja onko suurikin lasku.

ap

Vierailija
53/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset aavistaa tuon asian mutta eivät halua uskoa, varsinkin jos mies vielä kieltää.

t. varatun miehen kanssa suhteessa ollut ja vaimo epäili koko ajan mutta mies ei ole jäänyt rysän päältä kiinni - heillä avioliitto jatkuu

Meiläkin alkoi koko juttu työtoveruudesta, ylitöistä yömyöhään ja duunipaikan illanvietoista.

Vierailija
54/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen naiseen tutustumisen jälkeen, tuli nyt tämän puhelinlasku, 20 euroa isompi lasku kun normaalisti! ja tekstiviestejä on mennyt 30 yhteen ja 15 toiseen liittymään mitkä ei oo mun. Tiedättekö mikä liittymä kyseessä jos numero alkaa 050? vai meneekö ne nykyään miten sattuu. ja palveluteksiviestejä lähteny 18, mitähän sekin meinaa?

ap

Vierailija
55/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset aavistaa tuon asian mutta eivät halua uskoa, varsinkin jos mies vielä kieltää. t. varatun miehen kanssa suhteessa ollut ja vaimo epäili koko ajan mutta mies ei ole jäänyt rysän päältä kiinni - heillä avioliitto jatkuu Meiläkin alkoi koko juttu työtoveruudesta, ylitöistä yömyöhään ja duunipaikan illanvietoista.

siitä että olitteko siis alunperin vain ystäviä? mieheni on kuulemma vain ystävän sen naisen kanssa ja ovat ensi viikolla joskus menossa kahville. ja tutustuivat vasta 2 viikkoa sitten mutta silti niin hyvää pataa! ja poistin sen naisen numeron, mies suuttui ja hommasi sen takaisin. ja osaa hänen numeronsa ulkoa. hieman outoa minusta. onko erikoista että mieheni on itse kysyttäessä kertonut/vahingossa paljastunut näitä asioita siihen naiseen liittyen?

ap

Vierailija
56/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostunut esittelemään mua tälle uudelle "ystävälle", vaikka pyysin monta kertaa. Keksi aina jotain tekosyitä ja mihinkään illanviettoihin ei huolinut mua mukaan, missä ainakin oletin tuon naisen olevan.

Vierailija
57/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sen ja näet silmissään rehellisyyden, puhuu totta. Se on niin helppoa.

Vierailija
58/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostunut esittelemään mua tälle uudelle "ystävälle", vaikka pyysin monta kertaa. Keksi aina jotain tekosyitä ja mihinkään illanviettoihin ei huolinut mua mukaan, missä ainakin oletin tuon naisen olevan.

ei minunkaan mies ole tutustuttamassa meitä toisiinsa. Sanoin että olis kiva joskus nähdä se, mies sanoi että no mutta tuskin se tulee tapahtumaan.

ap

Vierailija
59/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohta oltiin yhteisessä projektissa ja siitä sitten yhteisillä työmatkoilla tähän liittyen ym. Meillä synkkasi tosi hyvin yhteen heti alusta alkaen ja sähköä oli ilmassa mutta ei varmaan kumpikaan arvannut että oikeasti jotain myös tapahtuukin meidän välillä. Työ ei tuntunut edes työltä ja tein hulluna ylitöitäkin kun oli niin kiva olla tän miehen seurassa. Kyllä hänkin kotonaan oli musta puhunut eli vaimo tiesi mut ainakin nimeltä ja että tehdään hommia yhdessä. Mies kertoi miten vaimonsa uteli minusta ja epäili jotakin. Minä en vaimoa tietenkään olisi halunnut tavata missään tapauksessa koska se olisi ollut aivan liian kuuma tilanne mulle.

Katoppa sillä puhnumerolla sen naisen nimi 16400:sta ja googleta mitä kaikkea tietoa löydät. Voithan vaikka kilauttaa suoraan sille naisellekin ja kysyä asiaa (minut tämmöinen olisi säikäyttänyt) - tosin miehesi varmaan suuttuu siitä. Tuleeko miehesi baarista suoraan kotiin vai onko ilta venähtänyt pilkun jälkeen? ootko tutkinut taskuista kuitteja tai lompsasta mahdolliset kortsut..? Voihan olla ettei miehesi ole edennyt vielä tekoihin mutta on ihastunut. Puhelimen salailu lienee kans yks selkeä merkki. Puhuuko tämän naisen kanssa luurissa sinun ollessa kotona/paikalla?

Vierailija
60/105 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohta oltiin yhteisessä projektissa ja siitä sitten yhteisillä työmatkoilla tähän liittyen ym. Meillä synkkasi tosi hyvin yhteen heti alusta alkaen ja sähköä oli ilmassa mutta ei varmaan kumpikaan arvannut että oikeasti jotain myös tapahtuukin meidän välillä. Työ ei tuntunut edes työltä ja tein hulluna ylitöitäkin kun oli niin kiva olla tän miehen seurassa. Kyllä hänkin kotonaan oli musta puhunut eli vaimo tiesi mut ainakin nimeltä ja että tehdään hommia yhdessä. Mies kertoi miten vaimonsa uteli minusta ja epäili jotakin. Minä en vaimoa tietenkään olisi halunnut tavata missään tapauksessa koska se olisi ollut aivan liian kuuma tilanne mulle.

Katoppa sillä puhnumerolla sen naisen nimi 16400:sta ja googleta mitä kaikkea tietoa löydät. Voithan vaikka kilauttaa suoraan sille naisellekin ja kysyä asiaa (minut tämmöinen olisi säikäyttänyt) - tosin miehesi varmaan suuttuu siitä. Tuleeko miehesi baarista suoraan kotiin vai onko ilta venähtänyt pilkun jälkeen? ootko tutkinut taskuista kuitteja tai lompsasta mahdolliset kortsut..? Voihan olla ettei miehesi ole edennyt vielä tekoihin mutta on ihastunut. Puhelimen salailu lienee kans yks selkeä merkki. Puhuuko tämän naisen kanssa luurissa sinun ollessa kotona/paikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi