Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut Ikean PASKAA?

Vierailija
01.01.2011 |

Jos olet niin mikä kiehtoo Sinua tuossa täysin mauttomassa tavarassa? Miksi sisustat tyylittömästi ja miksi haluat katsella tyhmännäköisiä kalusteita?

Jos olet ostanut Ikeasta niin mikä Sinua kiehtoo siinä, että saat itse noutaa painavat tavarat varastosta kärryillä autollesi ja yksin kanniskella niitä?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ostettu paljon ikeasta, ja tullaan varmaan ostamaankin. Ollaan nuoria vanhempia (25v), joilla ensimmäinen asuntolaina. Ei ole paljoa varaa sijoittaa mihinkään designiin, vaikka halua kyllä löytyisi. Lainarahalla ei mitään huonekaluja ostella. Ikeasta saadaan edullisesti meidän silmiin kivan näköistä tavaraa, joka on ollut myös kestävää meidän käytössä. Lisäksi mieheni on ruotsalainen, jolle ikea on toinen koti.. ;)

Vierailija
62/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2011 klo 17:32"]

Voishan sitä tietysti kasvimaalle laittaa. Se mitä on tullut Ikeasta ostettua, on palvellut tarkoitustaan ihan hyvin. Ei mitään valittamista. Ja olen saanut tuotteen heti, ilman odottelua, toisin kuin esim. Askosta. Asko on onnistunut sähläämään tilauksiemme kanssa niin monesti, ettei mitään positiivista sanottavaa tuosta firmasta. Asiakaspalvelukin tökkii Askossa. Onneksi on vaihtoehtoja!

Mitä käyttökelpoista on ikeassa? Kerro se äläkä valehtele.

En ole havainnut Ikeassa mitään ostamisen arvoista.

Puiset hengarit, tyynyjen suojapussit, Water-proof lakanat lastenjärjestö ja aikuisten, jopa parisänkyihin, lasten vessajakkarat, kattilat ja paistinpannut ovat kestäneet hyvin, tässä esimerkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ostettu nyt viimeaikaoina Ikeasta sohvat ja lipastot ja ollaan todella tyytyväisiä. Se on pääasia, minua ei kiinnosta mitä toiset ajattelevat vaan se että olen tyytyväinen.

Ollaan ostettu aikoinaan kallis sänky ja todettiin että siitä liikkeestä ei osteta ikinä mitään kun myyvät ihan täyttä sontaa. Ostetaan Ikeasta seuraava sänky ja ollaan varmaan yhtä tyytyväisiä. 

Vierailija
64/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Ikeasta lattiatyynyn noin 15 vuotta sitten. Se on edelleen käytössä. 10 vuotta sitten ostin ruokapöydän. Sekin on edelleen käytössä. Lisäksi olen ostanut muovisia säilytysrasioita avaimille ja lasten pikkuesineille sekä puisia vaateripustimia.

Käyttöesineitä, ei sisustusta. Sisustus muotutuu itsekseen, lähes kaikki on kierrätettyä.

Vierailija
65/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikean toimistotuoli on iha vitun paska ja tv taso paskana ja lamppu ei toimi

Vierailija
66/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lihapullat mitään paskaa ole. Suomalaisia eineslihapullia sen sijaa voisi luullakin paskaksi.

Vierailija
67/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ostanut Ikean p*skaa, en tiennyt, että siellä myydään sitäkin. Huonekaluja sen sijaan oon joskus ostanut sekä jotain keittiökamaa. Ihan hyvin ovat palvelleet ja kokoamisohjeet on olleet hyvät. Ikeasta ostetun pinnasängyn sain aikanaan hyvin kaupaksi seuraavalle käyttäjälle. Valaisimia vältän sieltä ostamasta, koska ne on yleensä ilman sokeripalaa ja niihin käy vain Ikean omat lamput.

Vierailija
68/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia, olenko jäänyt jostakin paitsi, kun en ole käynyt Ikeassa kai kolmeenkymmeneen vuoteen, siis Ruotsissa. Siellä ei ainakaan myyty ap:n mainitsemaa tuotetta, lieneekö ihmis- vai eläinperäistä.

Mistä huonekaluliikkeestä ap saa ilman lisämaksua valmiiksi kootut kalusteet?

Vierailija
69/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen. Nykyisin aivan laadutonta paskaa. Olisin ostanut samanlaisen villamaton kuin olin ostanut aiemmin Ikeasta, mutta nyt sillä rahalla olisi saanut jonkun polyesterisen saksilla reunat leikatun harvanukkaisen retaleen. Entistä laatua ei ollut enää lainkaan tarjolla. Mitä ihmettä, Ikea?

Vierailija
70/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan hiukan eri käsitys paskasta. Itse ostin keittiön Ikeasta näillä ovilla

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/kitchen/roomse…

En hakenut yhtään osaa varastosta itse, en kuljettanut itse enkä kasannut itse.

Oli silti jotain 600€ halvempi kuin kilpailijan tarjous.

Vierailija
71/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla itsellään on varmaankin koti kalustettu Sotkan kalusteilla XD

Vierailija
72/73 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ikeassa joku PASKA-niminen tuote?