Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut Ikean PASKAA?

Vierailija
01.01.2011 |

Jos olet niin mikä kiehtoo Sinua tuossa täysin mauttomassa tavarassa? Miksi sisustat tyylittömästi ja miksi haluat katsella tyhmännäköisiä kalusteita?

Jos olet ostanut Ikeasta niin mikä Sinua kiehtoo siinä, että saat itse noutaa painavat tavarat varastosta kärryillä autollesi ja yksin kanniskella niitä?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin mikä kiehtoo Sinua tuossa täysin mauttomassa tavarassa? Miksi sisustat tyylittömästi ja miksi haluat katsella tyhmännäköisiä kalusteita?

Jos olet ostanut Ikeasta niin mikä Sinua kiehtoo siinä, että saat itse noutaa painavat tavarat varastosta kärryillä autollesi ja yksin kanniskella niitä?

on osakkaana jossain perheyritys-huonekalukaupassa, joka on menettänyt suuren osan asiakkaistaan Ikeaan, buaahhhh!!!!!!

Vierailija
42/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman Ikeasta lasagnevuoka vuonna 1992 ja se on ollut siitä lähtien joka viikko käytössä, siis satoja kertoja uunissa ja astianpesukoneessa ja on ihan yhtä priima kuin uutena. Kokemukseni mukaan laatu kyllä kestää vertailun.

Mitä tulee designiin, niin kyllä Ikea nyt päihittää keskivertosuomalaisen sisustuskaupan 6-0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain. Kynttilöitä, lautasliinoja ja yhden kylpyhuoneen maton. Sitten tuli eteen ostaa makuuhuoneeseen kaappi.

Mietimme, että teetämmekö 3000 e kaapin vai ostammeko Ikeasta 1000-1500 e. Päädyimme Ikeaan. Meillä on varastossa Ikean sitä kaappia, mitä jengi pitää jossain primetiloissa... Emme kantaneet mitään, ostimme palvelun. Eli joku haki osat ja joku roudasi kamat yläkertaan. Kokoaminen jäi sitten meille.

Muutoin olen kyllä samaa mieltä kuin ap. Pääosin shaibaa ja varmasti riistolla tuotettua kamaa. Olemme sijoittaneet itse kotimaiseen designiin. Ei ole kertakäyttökamaa, kuten suurin osa Ikean shaibasta.

Vierailija
44/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotan paskan kohtuullisesta laadusta. sen sijaan voisi vastavuoroisesti kysyä, ajatteleeko joku että vaikka vepsäläiseltä saa pelkkää laatua?

saa ihan hyvää tavaraa.

ap.

on RUMIA!!! eli en sellasia haluaisi mistään hinnasta kotiini ottaa!!

Vierailija
45/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin nuorimmainen...

Suojaamme vain pöydän. Emme tykkää kertakäyttökulttuurista.

Vierailija
46/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannulaput ja kulho,huonekaluni ovat ostettu Kodin ykkönen,Hobby hall,Suomi Soffa,On 24.

Ostin ikeasta v 2003 ruokapöydän, se kesti 4v kunnes hajosi,uplight valasimen joka kesti kans se 4v,se valaisin oki plannut siihen lamppuun..

En ostele ikeasta mitää,mä en hirveesti tykkää niiden malleista..jos joku haluaa niin tervemenoa :)

Vierailija
47/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä paskaa koko lehti, ruokaa, mainoksia, matkailua, yksi sivu "sisustusta"

Vierailija
48/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean tuotteet ovat kauniita, laadukkaita ja edullisia

Vaipanperkele - 01.01.11 06:17 (ID 11788697)

mikä paskassa on kaunista ja laadukasta?

Vierailija
49/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin nuorimmainen... Suojaamme vain pöydän. Emme tykkää kertakäyttökulttuurista.

Ikeassa on paskaa kertakäyttötavaraa.

Vierailija
50/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on paska. Sain tänään alaarvoista palvelua, etten ostanut keittiötä sieltä.

Vierailija
51/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista käydä siellä, en ole käynyt kun pitkä matka. Mikä siitä tekee paskaa? Onko huonompaa kuin sotka? Mä osaan kyllä kantaa kyytiin jos käyn, ja kootakin.

Vierailija
52/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa hyvää ja huonoa tavaraa. Hyvännäköistä ja rumaa.

Jokaisella on erilaiset käyttötarkoituset ja erilaiset maut.

Olen totta puhuen itsekin ollut samanlainen kuin Ap, koska en ollut nähnyt muuta kuin niitä pahvisia huonekaluja, kirjahyllyn, joka ei kestänyt kirjoja jne. Sitten suostuin avartamaan mieltäni ja lähdin kaverin seuraksi Ikeaan ja yllätyin, kun tajusin, että siellähän myydään myös mm. ihan täyspuisia huonekaluja.

Nykyään löytyy sitten jo omastakin kodista Ikeaa, tuolta antiikin ja nk. designin keskeltä. Hyvin istuvat ja toimivat ja ovat laadukkaita.

Vierailija
53/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivinkki ja Kodin kuvalehti ovatkin varsinaisia sisustuslehtiä. Kertoo aika paljon ap:n sivistystasosta. Kuten kielenkäyttökin.

Vierailija
54/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2011 klo 17:17"]

[/quote]

Hinta, ulkonäkö, hyvä laatu kiehtovat. En ole ostoksiani katunut.

Vierailija
55/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sieltä löytyy paskaakin nykyään valikoimista? Itse olen ostanut kukkapaskani lähinnä hongkongista kun se on lähin liike alueellani. Mutta hyvä tietää! Ensi kerralla kun menen Ikeaan ostoksille, niin sieltä saa paskat samalla reissulla mukaan :)

Vierailija
56/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi taas näitä itsensä ylentäjiä. Ihan kuin Ikean menestys perustuisi pelkästään huonolaatuisen tavaran myyntiin. Ikea on aina aivan täynnä kun siellä käyn ja kaikki tuntemani ihmisetovat hankkineet sieltä kotiinsa jotain, tulotasosta riippumatta. Itsellänikin on huono kokemus Lack-sohvapöydästä, jonka pinta ei kestänyt hyvänä montaakaan päivää. Mutta toisaalta Ikean Liatorp vitriini on palvellut hyväkuntoisena 6 vuotta. Pojalla huoneessa vaatekaappi ollut moitteeton jo 10 vuotta.

Ikea suosio perustuu siihen, että sieltä saa trendikästä, nuorekasta, elämäniloista sisustustavaraa huokealla hinnalla joka perustuu osaksi siihen, että asiakas kokoaa huonekalunsa itse. Se on minusta ihan ok.

AP vaikuttaa wanna be-elitistiltä, joka yrittää päteä laaduntuntemuksellaan mutta metsään menee Okean haukkumisella, siellä käyvät niin monet mestarisisustajatkin:)

Vierailija
57/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemnes ( vai mikä se nyt sit onkaan ) lipasto olis tossa eteisessä: alimmat laatikot paskana, kahteen kertaan kiskot vaihdettu, mutta hajoaa aina vaan uudelleen. Lastulevy tai mitä lie se onkin, on niin ohutta, että se murtuu tosi helposti. Vihaan sitä hötteröä, mutta olkoon nyt siinä, en malta ostaa siihen mitään tilallekaan. Mutta joo, se on yl melkoinen kuonakalu.

Sit meillä on yks pöytälevy ja siihen pukkijalat, mikä on työpöydäksi ihan ok, sekä sellainen pyörillä kulkeva, valkoinen laatikosto - joka on itseasiassa todella hyvä.

Huonekaluja ei mielelläni Ikeasta enää ostaisi, mutta keittötarvikkeita, kankaita, peittoja, tyynyjä, ehkä mattojakin ja jotain pientavaraa voisin sitlä kyllä ostaa. Tai siis ostankin. Muuten kodissamme on aika paljon mm. Muuramen kaapistoja -ja tasoja, Artekia, Saarisen tuolit -ja pöytä ruokapöytänä, ikivanha sohva Vepsäläiseltä, teetettyjä kirjahyllyjä ja lapsilla vanhoja kaappeja ja hyllyjä ( ei mitään antiikkia kuitenkaan, mutta tollasta jotain vanhaa kuitenkin ), Mokosta ostetut sängyt ja kirjoituspöydät ovatkin sitten...Jyskistä! :D

Vierailija
58/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2011 klo 17:29"]

Ikeasta saa joo paskaa ja kas, ihan hyvääkin tavaraa. Meillä on muutama IKEA:n kaluste näiden ISKU:n ja Vepsäläisten mööpeleitten seassa, eikä mitenkään hyppää silmälle. Me tykätään ja onhan se nyt typerää maksaa samannäköisestä seinähyllystä kymmeniä euroja enemmän vain sen takia että on ISKU:sta :O.

Minun mielestä Kruunukalusteessa on sellaista feikkiantiikkia, jolla

halutaan sisustaan "ylellisen" näköiseksi. Yleensä nämä Kruunukalusteen tavaroilla sisustajat tekevät huoneistaan sellaisia standardi huonekaluliikkeen esittelytilan näköisiä. Eli omaa sisustusmakua ei oikein ole. 

ei varmasti ole antiikkiliikkeiden tavaraa ja kuten Kruunukalusteessa.

Vierailija
59/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Ikeasta vaatekaapit (Pax), jotka ostettiin edelliseen asuntoon eteiseen ja tässä ovat nyt makuuhuoneessa, samoin tuulikaapin kenkäkaappi on Ikeasta eikä meillä ole ollut valittamista laadun osalta. Tekstiilejä on sitten enemmän, kolmet verhot (paksua, hyvin laskeutuvaa kangasta ja kivannäköistä pellavaa), koristetyynyjä ja pari huopaa. Kankaita on myös ostettu, paksua puuvilla kivoilla kuoseilla noin 5 euroa metri, lähes ilmaista.

Eiköhän jokainen osaa tehdä päätöksensä laadun ja hinnan suhteesta, joka itselle sopii eikä kaikkien maku ole samanlainen.

Vierailija
60/73 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/groups/326121684187676/ Vertaistukea ikea-vihaajille...