Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut Ikean PASKAA?

Vierailija
01.01.2011 |

Jos olet niin mikä kiehtoo Sinua tuossa täysin mauttomassa tavarassa? Miksi sisustat tyylittömästi ja miksi haluat katsella tyhmännäköisiä kalusteita?

Jos olet ostanut Ikeasta niin mikä Sinua kiehtoo siinä, että saat itse noutaa painavat tavarat varastosta kärryillä autollesi ja yksin kanniskella niitä?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 3 viimeksi ostamaasi sisustuslehteä. Ole hyvä kerro, ellet halua paljastua provoksi...

mutta onhan noita lehtiä aika paljon nykyään. Taitaa olla toistakymmentä suomalaistakin. On Kotivinkki, Kodin Kuvalehti, Glorian koti, Avotakka, mutta luen mielelläni Glorian Antiikki lehteä.

Joulun alla tulee osteltua kaikenlaisia jouluaiheisia, mutta en laita niiden nimiä ylös.

Vierailija
22/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotan paskan kohtuullisesta laadusta. sen sijaan voisi vastavuoroisesti kysyä, ajatteleeko joku että vaikka vepsäläiseltä saa pelkkää laatua?

saa ihan hyvää tavaraa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa joo paskaa ja kas, ihan hyvääkin tavaraa. Meillä on muutama IKEA:n kaluste näiden ISKU:n ja Vepsäläisten mööpeleitten seassa, eikä mitenkään hyppää silmälle. Me tykätään ja onhan se nyt typerää maksaa samannäköisestä seinähyllystä kymmeniä euroja enemmän vain sen takia että on ISKU:sta :O.

ei varmasti ole antiikkiliikkeiden tavaraa ja kuten Kruunukalusteessa.

Vierailija
24/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun kotiin kukaan ei mitään antiikkikamaa roudaa, hyi hitto!

Vierailija - 01.01.11 05:29 (ID 11788357)

että et halua tavaraa johon voi rahat sijoittaa ja joskus saa voittoa takaisin?

Miksi haluat paskaa ja tehdä lisää ympäristöongelmaa keräämällä arvotonta paskaa?

Vierailija
25/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä osa Ikean kamoista on ihan hyvän näköisiä, esim parhaat lamput.

Täytyy kyllä myöntää että kaikki ostamani Ikean lamput ja kalusteet ovat hajonneet todella nopeasti.

Kun ostin Ikean vauvansängyn, melkein heti julkaistiin turvallisuustiedote jossa selitettiin, että sängyn pohja pitää vaihtaa muuten sänky on vaarallinen vauvalle.

Vierailija
26/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa taas yhden sortin elitisti provosoimassa keskustelua. Tunnet varmaan itsesi paremmaksi ihmiseksi kun et osta Ikeasta mitään.

Kaikenlaista on tullut ostettua Ikeastakin. Se sisustanko surkeasti vai hyvin ei pitäisi olla toisten ihmisten päänsärky. Minä ainakin ostan juuri sitä kamaa mitä huvittaa, välittämättä siitä mistä muut tavaransa ostavat ja kuinka sisustavat.

Vierailija
27/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä summa on käteeni jäävä. Saan asumistukea ja työmarkkinatukea.

Tuosta 410 € maksan itse sähkölaskun ja kaiken muun, paitsi vuokratukea saan 226€/kk. Vuokrani omavastuu on siis 230 €/. Eli vuokran ja sähkön jälkeen mulle jää käteen vähän yli 200 €/kk.

Ottaisin minkä tahansa Ikean huonekalun, jos vaan olisi rahaa ostaa mitään.

Vierailija
28/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä tietysti kasvimaalle laittaa. Se mitä on tullut Ikeasta ostettua, on palvellut tarkoitustaan ihan hyvin. Ei mitään valittamista. Ja olen saanut tuotteen heti, ilman odottelua, toisin kuin esim. Askosta. Asko on onnistunut sähläämään tilauksiemme kanssa niin monesti, ettei mitään positiivista sanottavaa tuosta firmasta. Asiakaspalvelukin tökkii Askossa. Onneksi on vaihtoehtoja!

Mitä käyttökelpoista on ikeassa? Kerro se äläkä valehtele.

En ole havainnut Ikeassa mitään ostamisen arvoista.

Vierailija
29/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä summa on käteeni jäävä. Saan asumistukea ja työmarkkinatukea. Tuosta 410 € maksan itse sähkölaskun ja kaiken muun, paitsi vuokratukea saan 226€/kk. Vuokrani omavastuu on siis 230 €/. Eli vuokran ja sähkön jälkeen mulle jää käteen vähän yli 200 €/kk. Ottaisin minkä tahansa Ikean huonekalun, jos vaan olisi rahaa ostaa mitään.

jolla pääset ostamaan niin älä nyt hyvä ihminen mene Ikeaan vaan mene jonnekin joka myy kunnon tavaraa. Eihän kukaan sossussa ole sinua pakottanut paskaa ostamaan.

Vierailija
30/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä summa on käteeni jäävä. Saan asumistukea ja työmarkkinatukea. Tuosta 410 € maksan itse sähkölaskun ja kaiken muun, paitsi vuokratukea saan 226€/kk. Vuokrani omavastuu on siis 230 €/. Eli vuokran ja sähkön jälkeen mulle jää käteen vähän yli 200 €/kk. Ottaisin minkä tahansa Ikean huonekalun, jos vaan olisi rahaa ostaa mitään.

Vierailija
31/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käyttökelpoista on ikeassa? Kerro se äläkä valehtele. En ole havainnut Ikeassa mitään ostamisen arvoista.

Esim. morttelin, digitaalisen lihamittarin, lihanuijan, leivontakulhoja, kaulimen, mittasarjan jne. Mikä näissä on erityisen paskaa? Niitä olisin tarvinnut joka tapauksessa, ja sehän nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa :)

Vierailija
32/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 3 viimeksi ostamaasi sisustuslehteä. Ole hyvä kerro, ellet halua paljastua provoksi...

En ole tuo kirjoittaja johon viittaat, mutta viimeksi ostetut ovat deko, Glorian Koti ja Divaani. Mitä teet tällaisella tiedolla?

Vierailija
33/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä Vienan metsien tuhoamiseen, joten en osta Ikeasta mitään.

Käytettynä olen pakon edessä hankkinut pari lipastoa ja sängyn, molemmat todella heikkolaatuisia. Mutta näköjään joku niistä pitää, myin tavarat myöhemmin täysin rehellisesti kunhan eroon pääsee-periaatteella ja tein rutkasti voittoa..

Vierailija
34/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan noita lehtiä aika paljon nykyään. Taitaa olla toistakymmentä suomalaistakin. On Kotivinkki, Kodin Kuvalehti, Glorian koti, Avotakka, mutta luen mielelläni Glorian Antiikki lehteä.

Joulun alla tulee osteltua kaikenlaisia jouluaiheisia, mutta en laita niiden nimiä ylös.

Osta sinä ap vähän lisää romua sinne sotkakotiisi ja anna muiden höystää halutessaan sisustustaan Ikean kalusteilla. Yhtään uutta sisustuslehteä et sitten osannut nimetä, jos olisit jonkun muunkin kuin Kotivinkin (soppareseptien kohdalta) avannut, tietäisit, että Ikeaa on kyllä lehdissäkin esillä.

Tämä siis yleisenä huomiona, en katso lehdistä mitä pitää ostaa ja mistä.

Vierailija
35/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykätään Ikean huonekaluista. Meillä tietokonepöydät, piirustuspöydät, sängyt, kirjahyllyt, lasten kaapit, sohva, keittiön pöydät tuoleineen ym. kaikki Ikeasta. Ikinä mikään ei ole hajonnut eikä ole ollut mitään valittamista.

Meillä on kaikki valkoista ja erisarjat sopivat hyvin yhteen toistensa kanssa. Miksi ihmeessä ostettaisiin jostain muualta, huomattavasti kalliimmalla vastaavaa tavaraa? Ja tosiaan Paskaa ei sieltä vielä koskaan olla ostettu.

Vierailija
36/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan sielläkin eri hinta-laatuluokan tavaraa.Mutta toki tästäkin aiheesta saa (ja kannattaa) meuhkata.

Vierailija
37/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ikean HUONEKALUJA ja tulen ostamaan jatkossakin. Kaikilla ei ole sama maku huonekalujen ja muun sisustuksen suhteen kuin sulla, joten sallithan tämän erilaisuuden ihmisissä? =)

Itse tykkään, että siellä on nätinnäköisiä halvallakin. Joten ostan. Se, että ne on pakattu niin pieniksi kuin ne saa, mahdollistaa sen, että voin mennä ostoksille omalla autolla, enkä tarvitse vuokra-autoa. Kotona osaan ja pystyn ne kokoamaan, joten eipähän tarvitse maksaa siitäkään ylimääräistä.

Meitä ihmisiä on moneen junaan. Eiköhän olisi jo aika oppia sekin asia täällä av:llakin?

Vierailija
38/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lamput taloon. Kaikkiaan 17 Ikean lamppua. Yksikään ei ole hajonnut, vaikka monta vuotta ovat olleet käytössä. Sen sijaan yksi K-raudasta ostettu kallis wc:n lamppu hajosi alta aikayksikön.

Vierailija
39/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikeat, antiikit, aallot, boknäsit sun muut suloisesti sekaisin :-) Ja mun mielestä kotimme on erittäin viihtyisä.

Tämä on juurikin sellaista kerrostunutta sisustamista eli vuosien kuluessa kasattu. Viimeisin hankinta oli iso Ikean keitiöpöytä. Kun on yksi pieni sotkuli vielä siellä pöydän päässä niin en halunnut vielä satsata kovin paljoa kunnon ruokapöytään.

Palaan artek-linjalle sitten taas myöhemmin.

Vierailija
40/73 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo kirjoittaja johon viittaat, mutta viimeksi ostetut ovat deko, Glorian Koti ja Divaani. Mitä teet tällaisella tiedolla?

että oikeasti sisustuksesta jotain ymmärtävä lukee myös ulkomaisia lehtiä, eikä vaan kotimaisia, koska niissä se tyyli on aika homogeninen.

Eli ap lukee juuri niitä sisustuslehtiä, mitä tuosta aloituksesta voisi arvella :D