Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista

Vierailija
16.01.2007 |

Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka

Kommentit (368)

Vierailija
341/368 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa The fugitive, suomeksi sarjan nimi taisi olla Takaa-ajettu, pääosassa tosi komea ja uskottava Tim Daly.

Vierailija
342/368 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun teinisarjat Lehtijengi ja Teinitohtori olisi hauskaa nähdä uusintana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/368 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super Force. Tuli 90 luvun alussa. Olin jotain 7v ja vieläkin muistan tunnarin.

Vierailija
344/368 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikämikä Viidakkokirja! Eläin- ja luontoaiheinen visailu, joka tuli muistaakseni TV1:ltä 80-90 -luvun vaihteessa. Palkintoina oli pehmoleluja ja oisko ollu lippuja Korkeasaareen yms. luontoaiheista.

Vierailija
345/368 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle ja Sebastian

Vierailija
346/368 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Northern exposure oli hyvä sarja. Miksi sellaisia

ei tehdä enää nykyään?

Vierailija
347/368 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Northern exposure oli hyvä sarja. Miksi sellaisia

ei tehdä enää nykyään?

Ja miksi näitä vanhoja hyviä sarjoja ei uusita koskaan? Samat paskat tohtori paiseet pyörivät päivästä toiseen sadannetta kertaa uusintana.

Vierailija
348/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs mikä se oli jossa oltiin töissä jossakin suuressa lehtikonsernissa(?) joku PEILITALO TMS?

Tuliportaat.

Vierailija
349/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olivat Kenneth Branagh ja Emma Thompson ja se oli näille molemmille läpimurto, nythän ovat olleet jo kauan kuuluisia. Mutta siinä sarjassa he esittivät pariskuntaa, joka pakeni sodan jaloista ja siinä liikuttiin ainakin Romaniassa ja Egyptissä. Mies oli sellainen hajamielinen älykkötyyppi, British Councilin englanninopettaja.

Leimuava taivas, kumiseva maa.

Vierailija
350/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

Se oli tosi hyvä, muistan erityisesti loppumusiikin, jonka aikana aurinko laski tjs... =)

LA Law

Vierailija
351/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esitti muistaakseni pöllöä, olikos se joku kieliohjelma Where is the moon? Muistaako kukaan? Siitä mä tykkäsin. Sitten oli se Noppa, joka tuli aina silloin kun pääsi koulusta.

Neil Hardwickin Hello, hello

Vierailija
352/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siina oli ainakin Eija Ahvo, Susanna Haavisto ja Heikki Kinnunen. Lyhyita sketseja ja musiikkipatkia, vanhempieni kanssa aina yhdessa katsottiin sita.

Ja joku kirjoitti niista Kristuksen morsiamista. Ma nauhotin silloin koko sarjan videoille ja katselin moneen kertaan. Halusin kovasti myos itse nunnaksi silloin! :)

Sekä Leo Lastumäki, ohjelman nimi Soitinmenot. 

Vierailija
353/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monikin kuulemma samanikäinen (33v).

Mä kaipaan kans china beachia, villiä pohjolaa (onneks näin sen jenkeissä asuessani uusintana, kestää aikaa hyvin, edelleen aivan ihanan fiksu).

Hollywood beat oli musta tosi hyvä, kun siinä se kiharatukkainen poliisi oli niin komea, se oli myöhemmin jossain muussakin sarjassa.

Pieni talo preerialla oli ihana, samoin Saariston lapset (jotka olen ostanut lapsille vhs:nä).

Pikku Heidi olis ihana nähdä uudestaan.

Jackie Collinsin kirjaan perustuvan Hollywood wiwesin tunnarin saan edellenkin vaivattomasti päähän.

Samoin Taiteilijan tyttären Nana Mouskourin tunnarin Only love can make a memory...

Mennyttä maailmaa ei kukaan maininnut, katsoin sen kesällä dvd:nä ja vaikuttava oli edelleen, ne homokuviot ei mulle oikeen sillon nuorena auenneet :-) nyt tajusin sen paljon paremmin.

Olis myös tosi kiva nähdä ER:n vanhoja kausia uudestaan, niitä ihan ekoja joissa oli George Clooney.

H

Hollywood Beat  Jack Scalia (kikkara) ja Jay Acovone. Scalia myöhemmin mm Dallasissa ja sarjassa Tequila ja Bonetti, jonka nimestä en tiedä että suomennettiinko johonkin muotoon vai esitettiinkö alkuperäisnimellä...

Vierailija
354/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esitti muistaakseni pöllöä, olikos se joku kieliohjelma Where is the moon? Muistaako kukaan? Siitä mä tykkäsin. Sitten oli se Noppa, joka tuli aina silloin kun pääsi koulusta.

Neil Hardwickin Hello, hello

... Hello. Kolme Helloa nimessä. 

Vierailija
355/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimppu piikkilankaa Se oli kaikkien ihmissuhdesarjojen äiti! Mitä hirveimpiä juonitteluja, kolmiodraamaa ja tragedioita.

Vierailija
356/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan MTV:n (musiikkikanavan) ekan realityn Real world? Muistan että olin koukussa ja tämä tuli aina illalla joskus klo 20-21 aikaan. Kukaan muu?? 😅

Vierailija
357/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakimppu piikkilankaa Se oli kaikkien ihmissuhdesarjojen äiti! Mitä hirveimpiä juonitteluja, kolmiodraamaa ja tragedioita.

Jep. Olin ihan pikkutyttö, mutta äidin kanssa sitä katsoin. 😁

Tehtiin uudestaan 2010, mutta ei ollut yhtä hyvä sarja alkuperäiseen verrattuna, vaikka Trevor Eve pääosassa sopivan niljakas olikin. 

Vierailija
358/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siina oli ainakin Eija Ahvo, Susanna Haavisto ja Heikki Kinnunen. Lyhyita sketseja ja musiikkipatkia, vanhempieni kanssa aina yhdessa katsottiin sita.

Ja joku kirjoitti niista Kristuksen morsiamista. Ma nauhotin silloin koko sarjan videoille ja katselin moneen kertaan. Halusin kovasti myos itse nunnaksi silloin! :)

Leo Lastumäki ei ollut Soitinmenoissa vaan ÄVPK:ssa. Soitinmenojen toinen miesnäyttelijä oli Erkki Saarela.

Vierailija
359/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leo Lastumäki ei ollut Soitinmenoissa vaan ÄVPK:ssa. Soitinmenojen toinen miesnäyttelijä oli Erkki Saarela.

Korjaan, siis ÄWPK eli Älywapaa palokunta https://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84WPK_%E2%80%93_%C3%84lywapaa_palokun…

Vierailija
360/368 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucy Show, Isä tietää kaiken, Me Tammelat, Musta Ori, Bonanza, Peyton Place, Ben Casey, Me Hirviöt. Kaikki katsottiin mitä tuli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän