Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, tänään postiluukusta tipahti kaksi lapsikorttia

Vierailija
20.12.2010 |

Ja juurikin niiltä tahoilta, joilta aavistelinkin näitä tulevan: vanhemmilta, joiden silmäterä(t) on/ovat heidän mielestään koko universumin keskus. Hohhoijaa. Toisen mukana tuli vieläpä useita kappaleita (!) muksun koulutarrakuvia! Jaa mihinkäs minä näitä liimailen, vieraan lapsen kuvia??

Järki käteen, mammat. Liimailkaa vaikka oma jääkaapin ovi näitä kuvia, mutta tämä on säälittävää.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan sille kunniapaikan joulukorttirivistä, siitä räkänokkarivin keskeltä :)

ja niiden kritisointi/ihmettely "sairasta", niin taidanpa ensi vuonna tehdä jouluksi valokuvakortit, joissa komeilee meidän Bemari. Laitan mukaan tarrakuvia. Jos joku asiaa ihmettelee niin on taatusti Volvo-kuski ja vaan kateellinen!!11

Vierailija
62/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää joulukorttiin aina kaikki ruukkukukkansa, siis isolle keittiön pöydälle, ja joka vuosi on ne kukat siinä kortissa, että tutut näkee, miten ne on kasvaneet.

Minusta on ainakin ihanaa, että ihmiset viitsii nähdä vaivaa. Tosiaan, kuvaisi sitten vaikka sen Bemarin, mutta oma tehty on ihan paras :)

apua :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän tälläiset kortit sitten jo lokakuussa, että ihmiset ymmärtää olla lähettämättä räkänokkakuvia.

Vierailija
64/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua hyvissä ajoin ettei teistä itsestänne tule vahingossa kuvakortin lähettäjiä.

Minä lähetän kaikille kaltaisillenne ensi vuonna valokuvvan jossa mieheni on tunkenut joulukuusen pallon peräuraansa.

Vierailija
65/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi, jos harmittaa noin, kun olet saanut kortteja! Meille ei ole tullut yhtään lapsikorttia ystäviltä, ei koiraa tai edes undulaattia... Ihan tavallisia joulukortteja vain, ei edes yhtään käsintehtyä korttia.

MUTTA se yksi lähes tuntematon lapsiperhe lähettää meille joka joulu lapsikuvakortin -ja ne kortit näyttävät joka vuosi ihan samanlaisilta (en ole säilyttänyt niitä kortteja, niin en voi katsoa onko se oikeasti ihan sama kortti...). on vähän outoa lähettää lapsikortteja, kun emme ole koskaan olleet perheittäin tekemisissä, lapsia kumpikaan meistä ei ole nähnyt muuten kuin korteissa. Itse lähetämme lapsikuvakortit vain lähisuvulle (mummot & kummit lähinnä).

Vierailija
66/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaihtoehtona on a) tiimarin 10 sentin kortti tai b) lähettäjän lasten kuva (ei ne nyt kauheesti 20 senttiä enempää maksa per kortti) niin te todellakin haluatte mieluummin tiimarin kortin?

Kyllä mun lasten kuvat saa heittää roskiin vaikka suoraan postilaatikosta jos ne kuvottaa noin paljon. Polttakaa vaikka. Tarroja en ikävä kyllä tänä vuonna tajunnut lähettää, ehkä sitten ens vuonna.

Ja jos joku lähettäis joulukortissa kuvan bemaristaan, olisin aidosti ilahtunut. Mieluummin jotain, joka kertoo lähettäjästään kuin joku ilman ajatusta pakkopullana lähetetty massatuotantokortti.

Vierailija
67/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua hyvissä ajoin ettei teistä itsestänne tule vahingossa kuvakortin lähettäjiä. Minä lähetän kaikille kaltaisillenne ensi vuonna valokuvvan jossa mieheni on tunkenut joulukuusen pallon peräuraansa.

Vierailija
68/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän kuitenkin VAIN kortti, ei mitään sen suurempaa (vaikka tuntuukin joka vuosi olevan joku elämää suurempi juttu)

Mutta sitä mitä en tajua, on lapsikalenterien tekeminen sukulaisille. En todella halua katsella niitä huonolaatuisia kuvia seinälläkin koko vuotta. Eri asia jos kuvat olisivat jotenkin poikkeuksellisen hienoja. Sitten voisin katsella vaikka ihan tuntemattomien lapsia kuukaudesta toiseen. 1-vuotias syömässä suklaavanukasta niin, että nenästäkin tulee kuplia ei ole mitenkään erityksen hohdokas näky 30 vrk:n ajan.

Vierailija
69/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntuu pahalta heittää ne rumat kortit roskiin? Siis mikä ongelma niiden hävittämisessä on? Paperinkeräykseen ei ehkä kannata laittaa kun epäilen ettei valokuvapaperi oikein sovi sinne, mutta ihan tavalliseen roskikseen voi laittaa lapsikortitkin.

En mä ainakaan odota että ihmiset säästelee vuodesta toiseen meidän lähettämiä joulukortteja, vaikka niissä nyt sattuiskin olemaan kuva meidän lapsista. Outo ajatuskin.

Vierailija
70/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntuu pahalta heittää ne rumat kortit roskiin? Siis mikä ongelma niiden hävittämisessä on? .

heittää tikkaa ja annella rotikan raadella. Samoin epämiellyttävät lahjat LENTÄÄ roskiin, niitä ei voi vaan nätisti sinne laittaa. Täytyyhän se viha jonnekin purkaa.

Vierailija
71/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meille tulee niitä vain aivan tutuilta, eli tunnen lapsetkin ja odotan aina innolla millaiset kuvat kukin saanut aikaan. Ollaan saatu myös koirakortteja ja niistäkin tykkäsin, vaikka meidän koira oli silloin juuri kuollut.

Mutta sitä en minäkään ymmärrä, että lähetetään jouluisin joku tavallinen kuva lapsesta, ilman mitään jouluista.

Vierailija
72/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuun tulleita vastauksia, mutta olenpa lähes 100 prosenttisen varma, että ap hieman väritteli tarinaansa noiden tarrakuvien osalta. Ettäkö joku puolituttu lähettäsi tarrakuvia lapsestaan kaiken maailman kummin kaimoille. Aika helvetin kalliiksi tulisi! Uskokoot ken haluaa, minä en. Tulihan jutusta toki näin paljon "mehukkaampi" ja provosoivampi.

Vierailija
73/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavien lapsikuvakorteista, koska on kiinnostavaa nähdä millainen perhe heillä on tällä hetkellä. Minkä näköisiä ja -ikäisiä lapsia jne. Lapsethan muuttuu ja kasvaa koko ajan.

Ihmeellinen ajatus joillakin et jos joulukortissa on lapsen kuva, kortin lähettäjä ajattelee että minun lapseni on erityisempi kuin sinun lapsesi :D

harmittaa laittaa roskiin, mutta en ala niitä säilyttämään. Ja sitten ihmettelen sellaista esim. kun minulle eräs 6 lapsen äiti lähettää joka joulu kuvan katraastaan. Vanhin on jo 15v. Ei siinä muuta, mutta olemme olleet viimeksi missään tekemisissä 11 vuotta sitten. Siis mitä mun pitäis hänen lastensa kuvilla tehdä? Heitin heti roskiin, kuten olen muutamana viimeisenä vuonna tehnyt.

Vierailija
74/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisesta amarylliksestä. Siis sellainen itse otettu kuva, josta oli teetetty joulukortti. Lähettäjänä oli lapseton pari. Voisiko tästä tehdä jotain johtopäätöksiä? Onko näiden silmäterä nyt sit se amaryllis?

Me saatiin kortti, jossa luminen maisema, itse otettu valokuva....ma meen nyt psykologin vastaanotolle ja kysyn, mita se lahettajasta kertoo..

Vierailija
75/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairitseeko teita "inhoan lapsikortteja" myos se, mika kuva siina kortissa on? Joulupukki? Kuusi? Tonttuja? talvimaisema? Kirkko(APUA!!! jos vaikka onkin ateisti..).....

Tuli kylla parhaat naurut tasta ketjusta kiitos!

Vierailija
76/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aika halpoja. Mä ilahdun kaikista korteista tosi paljon, odotan postia aina näin joulun alla. Lapsikortit on parhaita, mutta ne tiimarikortitkin ilahduttaa!

koska vanhemmat on ne isolla rahalla teettäneet.

Vierailija
77/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mahtaa olla näiden lapsikorttien "ikäraja"! Eli siis minkä ikäiset lapset vielä istutetaan riviin tonttulakit päässä valokuvattavaksi! Musta ois hienoa saada kuvakortti mököttävistä teineista tonttupuvuissa :D

Vierailija
78/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sille Tiimarin tonttukortin lähettäjälle se universumin tärkein asia ja maailman napa on se TIIMARIN TONTTU! En mä kyllä kehtais tollaista paljastaa!

Vierailija
79/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mahtaa olla näiden lapsikorttien "ikäraja"! Eli siis minkä ikäiset lapset vielä istutetaan riviin tonttulakit päässä valokuvattavaksi! Musta ois hienoa saada kuvakortti mököttävistä teineista tonttupuvuissa :D

Vierailija
80/99 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitoin lapsesta kuvajoulukortit semmoisille sukulaisille/ystäville, joiden kanssa ollaan paljon tekemisissä. Kaukaisemmille sukulaisille en laita.

Kiittelyjä on tullu ihanasta kortista.

Ja ite kyl tykkään saada keltä vaan noita kortteja. Mukava nähdä miten lapset kasvaa ja onpahan erilaisia kuin muut kortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi