suuttuessani tekee mieli satuttaa jotakuta
-ja se vielä tuntuu ihan oikeutetulta
Mikä avuksi itsehillintään?
Jälkeenpäin järki aina voittaa ja katumus.
Kommentit (4)
-ja se vielä tuntuu ihan oikeutetulta Mikä avuksi itsehillintään? Jälkeenpäin järki aina voittaa ja katumus.
En ole päässyt selvyyteen miten hillitsen itseni lasteni kanssa, koska kun suutuin suutuin kunnolla. Onko kysymys lapsista?? Vai muista henkilöistä,kuten puolisosta? Selvyyden vuoksi kerron,että lapseni otettiin minulta pois...vaikka kukaan ei tiennyt että suuttuessani olin silmittömän raivon vallassa, ja joskus saatoin jopa lyödä lapsiani (2kpl). :( Silmissä sumeni täysin,enkä tajunnut enää mitään kun kävin käsiksi lapseen...minulla on todettu persoonallisuushäiriö, joten syy on selvä miksi näin kävi minulle. Jos olet terve ihminen, tuskin käyt kiinni kehenkään....pelko on tervettä, teot ei. tsemiä.
Eli miten persoonallisuushäiriö diagnoosi tehdään?
kun on sählännyt ja minulla sattunut huono hetki.
lapsi pelkää,
itse olen itseinhon vallassa
ap
potkassut seinään ja tirauttanut kyyneleet. Itkeminen helpottaa, sitten taas takas. Ei taida siis mullakaan olla ihan tervettä tämä, mutta en ainakaan huitase.
En ole päässyt selvyyteen miten hillitsen itseni lasteni kanssa, koska kun suutuin suutuin kunnolla. Onko kysymys lapsista?? Vai muista henkilöistä,kuten puolisosta?
Selvyyden vuoksi kerron,että lapseni otettiin minulta pois...vaikka kukaan ei tiennyt että suuttuessani olin silmittömän raivon vallassa, ja joskus saatoin jopa lyödä lapsiani (2kpl). :(
Silmissä sumeni täysin,enkä tajunnut enää mitään kun kävin käsiksi lapseen...minulla on todettu persoonallisuushäiriö, joten syy on selvä miksi näin kävi minulle. Jos olet terve ihminen, tuskin käyt kiinni kehenkään....pelko on tervettä, teot ei. tsemiä.