Valintatalo ei ottanut Elloksen pakettia vastaan kun palautusoikeus 14pv oli mennyt.
Höh, vein just Valintataloon Elloksen palautusta, mutta sitä ei löytynyt sieltä koneelta eikä ne ottanut sitä vastaan. Katoin kotona kuitista että oli mennyt pari päivää yli. Ennen kun käytin postia niin saattoi olla viikonkin myöhässä mutta Elloksella on aina otettu vastaan ja hyvitetty palautus. Mitä mä nyt teen, mulla 80 eurolla palautuksia joita en tule koskaan käyttämään. Osa liian pieniä lasten vaatteita ja väärän mallinen talvitakki.
Voiko paketin viedä postiin? Ottavatko siellä vastaan kun en sieltä sitä hakenutkaan. Ainakin yksi muun firman tilaus minkä hain valintatalosta ja ajattelin palauttaa sen postiin kun sinne olin menossa niin posti ei ottanutkaan sitä vastaan.
Kommentit (45)
Toisekseen, itse heitän palautuksen aina tiskille ja kälpin menemään, miksi itse jäit sinne notkumaan?
Luulin ettei kahta viikkoa ollut vielä mennyt :(. Ilmoituksen saamisesta oli kyllä se 2vkoa mennyt, mutta ei kai se 14pv siitä ala. Pääsin hakemaan sen vasta viikon myöhässä.
Luulin ettei kahta viikkoa ollut vielä mennyt :(. Ilmoituksen saamisesta oli kyllä se 2vkoa mennyt, mutta ei kai se 14pv siitä ala. Pääsin hakemaan sen vasta viikon myöhässä.
Olet itse vastuussa noudoista ja palutuksista, ei Ellos tai kukaan muukaan. En tunne postimyyntiä, mutta tuskin jollakin Elloksella on resursseja seurata koska heidän asiakkaansa mahdollisesti pääsevat hakemaan itse tilaamansa lähetykset.
Miksi tuo yksi mamma (MyPack) on niin aggressiivinen?
Myy huutiksessa ;D Tosiaan se 14 päivää alkaa kulumaan siitä päivästä kun saat sen ilmoituksen paketin saapumisesta
kun oli palautukset jääneet tekemättä vaikka kuukausi paketin saapumisesta oli mennyt. Sanoivat, että ihan hyvin voi palauttaa tuotteet, jos niitä ei ole käytetty.
My packin voi palauttaa mihin vain matkahuollon pisteistä. Ei tarvitse viedä sinne mistä on hakenutkin. Kassa voi laittaa paketin menemään tuntemattoman paketin palautuksena. Kaikissa paikoissa ei ehkä vieläkään ole nuo palautusohjeet valitettavasti selvillä. t. Siwan myyjä
t: Se aggressiivinen MyPack-eukko, joka on kurkkuaan myöten täynnä Suomen Itellaa.
Kuules Postin työntekijä! Tietänet että Ellos kulkee MyPackinä eikä Suomen paskapostilla!
Kerrankin: haistapa kokeeksi vaikka paska.
t. toinen Postin työntekijä
Kerrankin: haistapa kokeeksi vaikka paska.t. toinen Postin työntekijä
Hyvähän se on jos on päivän tarkkaa, mutta kai siitä olisi voinut jotenkin näkyvämmin ilmoittaa kun ennen ei ole ollut niin päivän päälle...
Ilmoitin itellalle tuon postin työntekijän haistattelun. Liitin mukaan tuon viestin. Kuulema potkut on tulossa
Ilmoitin itellalle tuon postin työntekijän haistattelun. Liitin mukaan tuon viestin. Kuulema potkut on tulossa
Hui! Apua! Iiik!
Itse olen aina noutanut noin viikko saapumisilmoituksen jälkeen ja palauttanut parin viikon päästä ja aina on otettu vastaan ja olen saanut hyvitykset.
Myy huutiksessa ;D Tosiaan se 14 päivää alkaa kulumaan siitä päivästä kun saat sen ilmoituksen paketin saapumisesta
ja kysy voiko vielä palauttaa. Postin ja Valintatalon linja on ihan sama. Jos eivät ota, maksat ja kärsit ja muistat seuraavalla kerralla olla ajoissa.
terv. Postin työntekijä