Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*...*...* Kissankulman naiset joulukuussa *...*...

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa vissiin nyt sitten valvomiset kun ei uni tule. Poika heräsi ja tuli viereen ja en vaan enään saanut unta. No pyykit on lajiteltu ja odottaa, että aamulla voi heittää koneen päälle. Kylläpä tuota pyykkiä oli kertynyt noin 10 koneellista. =( Ei oo paljoa jaksanut kiinnostaa pyykkääminen vaikka normaalisti pyykkääminen ei ole mulle mikään ongelma, mutta nyt se luukulla kyykkiminen on ollu sen verta vaikeeta, että ajatuskin ahdistaa, mutta nyt on kyllä pakko hoitaa nuo pyykit että saadaan puhtaita vaatteita.

Mamiof4: Kiitos kun muistutit. =) Olin aivan unohtanut tuon itku ja hormooni myrskyn ja sen sähköjänis olon. Täytyykin vallan ruveta siihenkin henkisesti valmistautumaan ja muistuttaa tuota isäntääkin siitä. Mä olen oikea itku pilli viikon sisään synnytyksestä ja en pysty pysähtymään. Yötkin on alkuunsa levottomia. Vaikka eihän sitä tiedä onko joka kerta samanlainen. Viimeksi olin kyllä turhan energinen kun olin niin innoissani, että pystyn, jaksan ja taivun.

Ananasmehu: Hyvältä kyllä kuulostaa. Ettet vaan olis jo pika puoliin vauvaa hakemassa. Mulla on limatulppa tullut aina ihan synnytyksen kynnyksellä. Jännää. =)

Meillä muuten kans ihan hirveesti synttäreitä heti alkuvuodesta. Mun esikoinen on syntynyt helmikuun alussa, mulla kaksi päivää esikon jälkeen synttärit, tytöllä on tammikuun puolivälissä ja nyt tämä tulee sitten hyvin likelle tytön synttäreitä. Mun kaksi kummilastakin on tässä ihan juuri synttäreitä viettämässä. heti Joulun jälkeen joutuu ruveta haalimaan kauheen määrän synttäri lahjoja. =)

Pirre: Kivan kokoinen oli teidän vaavi. Jospa olis sitten seuraavaan käyntiin mennessä jo oikein päinkin. Toivottavasti paranette pian räkätaudista. Meilläkin saattaa olla moinen iskemässä ja en kyllä ole yhtään innoissani.

mami@6: Ehkä sunkin pitäs käydä ananasmehun lailla kunnon lenkillä jos vaikka pääsisit uudenvuoden vauvaa hakemaan. =) Olihan sun vauvalla jo ihan kiitettävästi kokoakin. =) Toivottavasti teilläkin pian parannutaan tuosta räkätaudista. Jaksuja.

Wattuvarvas: Jaksuja. Mulla esikko syntyi rv 34+2 ja oli siis iso keskonen, mutta kyllä teki tiukkaa itse lähteä kotiin ja jättää vauva vieraitten hoidettavaksi. Oli erittäin tyhjä ja voimaton olo silloin. Voimia.

On: Eilen kävin minäkin siis siellä hyvinkäällä. Lääkäri oli 30min myöhässä ja oli ihan mukava nuorehko mies lääkäri. Mulla jännitti ihan tajuttomasti se käynti ja 30min odottaminen tuntuikin siksi ikuisuudelta. Lääkäri ultrasi pitkään ja tarkkaan ja vauvan painoarvioksi saatiin eka 3,4kg ja seuraavaksi 3,2kg ja vatsan päältä arveli arvioiden olevan melko tarkat. Minun synnytyspelon ja tuon koon vuoksi käski tulla uudelleen 10.1 kun on rv 38+1 niin katsotaan koko uudelleen ja jos on kasvua tapahtunut niin samalla mahdollisesti sitten käynnistetään. Ja kyllähän tuo varmaan ehtii melkein kahdessa viikossa kasvaa niin, että alkaa se 4kg lähenee uhkaavasti. Vähän hirvittää ajatus synnytyksestä, mutta hartaasti toivon ja uskon, että eivät päästä kasvamaan yli 4 kiloiseksi.

Paikat oli jo muuten 1,5cm auki, mutta pehmentynyttä kanavaa oli 4cm jäljellä kun edellisellä lääkäri käynnillä oli 2cm. No taitaa olla lääkäri kohtaisia nuo mitat.

Ehkäpä olis sitten tarvittavan verran paikat auki, että voisi kalvot puhkaista seuraavalla käynnillä.

Vauva oli oikein päin masussa ja liikkui tosi kovasti ja harjoitteli hengitys liikeitä. Siksipä ultraamisessa meni tosi kauan kun ei meinattu mittoja saada kun liikkui niin mahdottomasti. Lääkärissä oli minusta se mukava puoli, että oli rauhallinen ja kiireetön. Oli oikein hyvä käynti.

Kaikille jaksuja loppu kiriin ja voimia synnyttämään pääseville ja hyviä yö unia jo vauvansa saaneille. =)

Sirppana rv 36+4

Vierailija
162/187 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla se sitten voikin kahden viikon päästä olla jo vauva sylkyssä:) Ihanaa!! Voi kun sunkin piti nyt alkaa valvomaan... sitä en toivo kyllä kenellekkään. Enkä tätä itkuraivaripelkostressisähköjänis oloa:(( Mutta musta oli ihana lukea että sullakin käy niin... vaikka tottakai tiedän että tämä kuuluu asiaan ja lähes kaikille käy näin, niin se tieto, että jossain on joku joka kokee samaa helpottaa. Kun tuntuu että aina kun itsellä on ajankohtainen joku juttu, niin vertaistukea ei ole lähimaillakaan. Joten KIITOS siitä että tiedän että en ole hullu enkä ainoa joka kokee näin...

Tänään Pepin 3 vee neuvola ja vauvan punnitus.

Mulla muuten maito ehtyy... eikä ihme, syöny viimeks joskus tiistaina kai. Ei haittaa yhtään, sitä saa kaupasta onneksi. Saiskos mielenterveyttäkin jostain kaupasta??

Sekava mami ja hurmaava prinssi SAMULI HANNU OLAVI 9vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/187 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla jänskättää ja vähän haikeaakin, masun kanssa ei sinne enää mennä. Ens perjantaille varattiin jo vauvalle aika, hurjaa! Ma lähestyy ja sit se on viimeistään menoa!;) ei taas meinaa uskoa, et 4 yötä ja meilläki vauva;)

Hemoglob. Laskenu taas., ei auta, toivottavasti ei kovin väsytä syn. Jälkeen. Muuten kaikki ok.

Mites ananas, jokohan oot lähteny..:)

sirppanallaki enää viimemetrit:) kohta on iso osa jakautuneena meistä jo. Seuraava rypäs kesällä sitten;)

mami, älä ota imetyksestä paineita ja kyllä se mielikin siitä pian tasaantuu:)! Itellä vähän samaa luvassa, koitettava vaan

kestää. Jaksuja hirmusesti!!

Jännittää jännittää.. Tulis nyt la ihan itekseen jo ulos..;)

mami@ 38+3

Vierailija
164/187 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs mie tästä? Mut kiva, ku kaipaatte!

Eilen kyllä juili ja jomotti alapäähän, mut tänään ollu ihan iisi päivä. Vauva ei aamuisin paljon liiku, mutta näin illasta virkistyy. Just äsken selkään säteili kipeesti, mut JES, toi kohtaus oli EKA tässä raskaudessa!!! Lonkat alkaa väsyä, mutta vasta nyt..

Miunkin esikko on helmikuun alussa, 3. päivä, syntynyt. Toka ja nelonen kesä-heinäkuun vaihteessa, kolmas syksyllä. Nyt ihan kätsä sit, kun voipi tän vitosen ja esikon sukulaissynttärit viettää yhtäaikaa, kuten kesälastemmekin.

Meillä tuo 4-vuotias on ollut ihan sika suoraan sanottuna tään loman ajan :( Eilen oli sit vanhimpien kaverit kylässä ja jo tuo meijän riiviö kerkes vierasta huitasta liukurilla naamaan, "onneks" tuli vain pieni haava nenän pieleen ja "onneks" heidän äiti ei ole tiukkis..

Kyllä ootan jo lomaa sairaalassa!!!

Mamiof: meidän kummipoika 2,5v omaa saman nimen, paitsi kolmas nimi on eri ;)

Juu-u, enää neljä yötä. Välillä oikein toivoo, että pääsis jo synnyttämään ja välillä tekis mieli perua koko juttu..

Ananasmehu rv 41+3

Vierailija
165/187 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa käyty. Peppi sai kehuja, teki kaikki hommelit ja muutenkin kuulemma " hurmaava prinsessa " no, niinhän se onkin:)

Poika kasvaa hienosti! 300g tullu viikossa painoa! Muutenkin kehui että on jäntevä ja terhakka poika ja oikein oikein tyytyväinen ja rauhallinen.

Sitten muhun... hb oli 142 joka johtuu siitä että mä olen aivan kuiva:( tekee siis kehon kuivuminen sen että nostaa hb tosi korkeaksi. Painoa lähtenyt puolessatoista viikossa -23 kiloa!!! en ole painanu näin vähän sitten tyttövuosien... eli alle 50 kiloa. Itkuksi meni sielläkin käynti... oli terkka vähän huolissaan mun jaksamisesta... lepo sykekkin korkea ja rr myös korkea, streesi siis kehossa kova:( saas kattoo...

Ananas: teidän kummipojalla on kiva nimi :))

Mamikaima: Kiitos.

mami jostain rajan takaa.....

166/187 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos teille jälleen!

Ollaan nyt treella oltu, huomenna ikävä kyllä kotiin taas :( Mutta Sofia siirretään alkuviikosta sjoelle, mikäli tilanne mahan toimimisen suhteen menee hyvin nyt jatkossakin :)

Voi mamiof! :( Nyt kyllä jotain apuja sulle! Eikö neuvolantäti ehdotellut mitään??

Itsekin tässä tolkuissani koitan pysyä, miehellä kestämistä kyllä todenteolla...onkosun mies isyyslomalla? et onnistuis vielä se vuorotellen syöttö öisinkin ja jos se tietyin väliajoin sais sut syömään ja juomaan aina ees vähän kerrallaan? sitte se tunteiden purku onko ketään jolle onnistuu? Ite huomannu et lähipiirissä tuskin kukaan kunnolla tajuaa mun olotilaani, mies ny toki joo ja sit miehen veljen vaimo, muuten kyllä tulee mitä kummallisempaa juttuja tai sit mä oon kummallinen en tiä :)

Mulle voit laittaa spostiakin jos et tänne halua niin henkilökohtasia kirjotella, mulla vaan ei oo sellasta spostia minkä tänne vois laittaa, onko sulla?

Kovasti tsemppiä mami@ ja anasmehu, jännityksellä ootellaan kumpi ehtii ensi :)

Missähän Dolcevita on???

wattu

Vierailija
167/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös DolceVitalla ollu sectio eilen tai tänään, vai muistanko ihan väärin?? Toiv. siellä on kaikki hyvin :)

Mamiofille niin paljon jaksunsäteitä täältä kuin tulla vain voi!!! Jos me vaan voidaan olla sulle avuksi, niin pura tunteita roppakaupalla tännekin.

Mieliala oli kyllä meitsilläkin eilen illalla sekava, nyttenkin. Katoin eka joululahjaksi saamani Sinkkuelämää 2 yksin, mies tietty nukkui kuin tukki, vaikka lupas sen seurana katsoa. Mut sainpahan syödä jäätelöä hieman enemmän ;)

Sen jälkeen tietty valvotti.. Tuli jotenkin niin surku, etten saanutkaan vauvaa vielä tänä vuonna, vaikka asennoiduin siihen heti, kun testi näytti huhtikuussa +. Silti tää odotus on tuntunut raastavan pitkälle - taas oon tässä yliaika tilassa, vaikka ei pitänyt koskaan enää olla raskaanakaan, sen verran pelästyin nelosen synnytystä.

Ja sitten olen taasen niin huojentunut, että tämä vuosi on pulkassa. -09 joulun alla kävin niin pohjalla, kun vain pystyin, sillä miehen kanssa revittiin auki kaikki kipeet jutut muutaman vuoden takaa ja tää alkuvuosi meni punnitessa joka asiaa meidän suhteessa ja pelko kummallakin toisen menettämisestä oli uskomaton :( Huh, kun tuli kylmät väreet. Kaikki on kuitenkin nyt hyvin, ihan aikuisten oikeestikin, tää uusi kotikin on auttanut asiaa, vähän kuin uusi alku, sillä edellinen rakennetiin ja sinne muutettiin keskellä sekamelskaa.

Uusi vuosi ja uudet kujeet kirjaimellisesti. Silti jotenkin tympäsee jo valmiiksi tää ilta.. Käydään jo 18 jälk pari rakettia ampumassa ja sit mennään anopille, jonne tulee myös miehen veljet, toisella on onneksi vaimo ja vauva mukana.. Plääh, ku ei jaksais.

No, tulipahan avauduttua teijän iloksi, kiitos, helpotti pikkasen :)

Ananasmehu kera ensi vuoden vauvan rv 41+4

Vierailija
168/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua wattu... sä oot kultanen:( itkuksihan meni taas kun luin sun viestin... et usko kuinka hyvältä tuntuu, kun "joku" jossain ajattelee ja tarjoaa vedenkestävää virtuaaliolkapäätänsä:) KIITOS!! Mulle tuli hirveän huono omatunto, sulla on siellä pikkukeskonen ja kova huoli ja stressi ja mulla pitäs kaikki olla hyvin, ja olo silti ihan kamala:(( Anteeksi... mulla on sentään täysiaikainen, terve, tyytyväinen poika, ihana mies ja kaikki hyvin. MIKSI mun pää sitten hajoo??? Joo, kyllä mun mies syöttää PERIAATTEESSA joka toinen yö, mutta kun se EI herää, niin marttyyri minussa ei herättele vaan hoitaa pojan itse. Viime yö oli kyllä tosi hieno:) Syötin pojan 23.00 tissillä, sitten se heräsi 02.00 ja isi anto korviketta (meni muuten satanen!) ja sitten heräsi VASTA 07.00 aamulla syömään:)) IHANAA!!!! Eilen neuvolassakin itkin silmät päästäni, ja eipä se terkkari oikein mitään ihmeempiä...! päivitteli että "kyllä susta näkee että oot loppu" joo... sitten sano kyllä että jos jatkuu niin neuvolassa on depressiohoitaja jolle saa pikanakin ajan jos tarvii... ja "läksytti" mun miestä tekemään mulle ruokaa ja että mun pitää levätä... kyllä, minä tiedostan sen, ja mieskin tiedostaa sen, mutta kun kyse ei ole siitä että ei olisi ruokaa tai kukaan ei sitä tarjoaisi, mutta kun ei MAISTU mikään!!!! EI SIIS MIKÄÄN. Ja saan nukkua vaikka kaikki päivät, mutta kun tässä on muustakin kyse kun unesta... mä oon ihan pihalla, en nauti mistään, teeskentelen että kaikki on ihan ok... joka hetki kun tulee niin että lapset ei nää, käyn itkemässä vähän, se helpottaa... ja kyllä tuo painonpudotus ja tämä totaalinen ruokalakko huolettaa, koskaan ei ole tällästä ollu, ei edes sillon kun elin elämäni vaikeinta aikaa, eli erosin tyttöjen isästä... ennemminkin syön suruuni. Joten Wattu, mielelläni jaan ajatuksia vaikka säpolla, ei täällä kaikkea viitti julkasta. Mulla tällänen vanha höppönä säpo jonka voin hyvin tänne laittaa, eli priscilla1976@luukku.com. Ja oikeesti, kiitos... ystäväni.

Ananas: Mä en muista, mutta mä en nyt edes muista Pepin toista nimeä tällä hetkellä, mutta nyt kun mainitsit niin totta tosiaan, dolcevitalla piti olla sectio ihan tässä... ja kiitos sullekkin:)) Noi pohjalla käynnit on raskaita, tiedän, mutta joskun niin tärkeitä ja terapeuttisia... voimia!! kohta saat vauvan syliin:))

mami ja Samuli 10vrk

169/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan nopeasti tämäkin vuosi vierähti, kaikenlaistahan sitä ehti tapahtua. Saas nähdä kuinka kiireinen ensivuodesta tulee vauvan, rakentamisen ym. kanssa;) Sen näkee sitten. Vauva rikas vuosi ainakin tulossa, ensin meidän, sitten veljen vaavi ja vielä hyvän ystäväni paketti:) Kastejuhlia tiedossa urakalla:)

Voi kaima sua! Ihan kauheesti oot kyllä laihtumu, aivan kuihtunu suorastaan:/ Tosi itku, että tollanen nyt vaivaa! Uskotaan ja toivotaan, että menis nyt ohi pian! Kannattaa ajoissa pyytää kunnon apua, ettei ihan vauva aika mee huurussa ohi, jos ei itestään ala helpottamaan! Ihan hirmusesti nyt aurinkoisia ajatuksia ja voimia, uskotaan että 011 vuosi tuo positiivisen mielen takasin:)! Nää hitsin kaikenmaailman hormonivaihtelut on kyllä takapuolesta! Kaikkea me naiset joudutaanki kestämään aivotusten kanssa!

Mulla tullu aina joskus vauvan ollessa 6-7kk joku myrsky , kun omat hormonit puskee päälle ja menkat alkaa ym. Kaikki ottaa sillon päähän ja itku herkässä. Aina kanssa pelänny, et iskeekö omalle kohalle babybluesia tms. mutta kop kop toistaiseksi ei oo ollu. Mä luulen, että sulla vaikutti se lopun totaali valvominen jotenki nyt tähän, et laukassu syn. jälkeen tosiaan jonkun valtavan stressi tilan elimistöön. Mutta uskotaan, että on pian ohimenevä ilmiö! HALEJA!

Arvatkaas, törmäsin neuvolassa Dolcevitaan:) Toivottavasti et dolcevita tykkää huonoa, kun infoan kamuja täällä nyt ilman lupia!?;)

Mutta Dolcevita voi oikein hyvin, samoin pieni mies joka syntyi 23.12!:) Leikkuri oli silloin ja äippä oli oikein hyvä vointinen ja ihana pieni oli:) Dolcevitalla ollut nettikatkos ja tulee kertomaan lisää, kunhan pääsee koneelle.

ONNEA HIRMUISESTI TÄTÄKIN KAUTTA VIELÄ KOKO PERHEELLE JOULUPOJASTA:) Sama synttäripäivä kuin meidän nyt 12v. Juliuksella:)

Omaan kroppaan muutamia kipeitä suppareita aina iltaisin, viimeyönä tais jotain limatulppaa tulla? Ei ollu veristä, mutta jotain äklöä kuitenki.

12h ja vauva sais jo tulla..!:)

Oikein hyvää uutta vuotta kaikki!

mami@6 38+4

3 yötä vauvaan on..

Vierailija
170/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sulle... ja iso lämmin hali myös takaisin... Kyllä se totta on että näin pohjalle en tosiaan kenestäkään ole menny, ja tämä dramaattinen kuivuminen on ihan uus juttu!! Joten olet kyllä oikeassa, että se oikeastaan koko joulukuun kestänyt valvominen tän laukaisi... ja juuri se, että enää ei ole kyse vain hormoneista, vaan siitä että mulla on tosiaan stressitila elimistössä... se vähä minkä syön tulee ylös. Siis ennen tätä päivää mä olen syöny TIISTAINA :O!! ja nyt kun tänään söin, ei pysy sisällä, korkea leposyke, järkyttävät painajaiset... kaikki noi. Eli puhutaan ihan stressistä, ja mä pelkään että se ei korjaannu ilman apuja:(( mun mies pistää mut tyttöjen kanssa tänään systerille yöks, sielunhoitoon ja ma tilaa mulle lääkärin. Pitäähän (kuulemma) jonku jo ottaa kantaa... se on tosi huolissaan musta:( voi että mami, kohta se sullakin on nyytti... jännää!!

PALJON ONNEA DOLCEVITA!!!!!!

mami

171/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetän täältä iiiisooot halit lähinnä tietysti mamille ja watulle, mutta muillekin! Teillä on ollu rankkaa, mutta toivottavasti uusi vuosi tuo helpotuksen. Voimia sinne iso sylillinen!

Mä oon ihan pihalla tommosista jutuista, en jotenkin osaa kuvitellakaan, niin erilaisia me ollaan. Mulla ei oo vielä kertaakaan (kop kop) ollut mitään tuollaiseen viittaavaakaan. Ei hormonimyrskyjä, duracell-pupu oloa tms., pelkästään hienoista väsymystä ja kasvavaa ärtymystä, kun tutut koko ajan kyselee miten mä jaksan ja yleensä voin pärjätä päivä toisensa jälkeen tommosen lauman kans ja olla niin rauhallinen. Vieläki nään punasta, ja sama ois taas edessä kesäkuussa!

Onnea Dolcevitalle & perheelle! Toivottavasti pian pääset kertomaan kuulumiset.

Haluan toivottaa kaikille parempaa uutta vuotta! Ja jos ei paremmaksi enää saa, niin edes yhtä hyvää!

Äippä ja juniori huomenna tasan 16

Vierailija
172/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Dolcevitan perheeseen

Vierailija
173/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ensi vuotta kaikille ja kiitos tästä vuodesta

174/187 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamiof, älä pyytele anteeksi! Aina on joku jolla on asiat huonommin kun itellä, mut se ei tarkota sitä etteikö omia murheitaan sopis ihan avoimesti surra ja puida tai että se oma murhe olis jotenkin vähäpätöisempi.

Mulla on on ainakin noiden pikkupoikienkin synnytysten jälkeen ollut mieli maassa pari viikkoa, itku herkässä jne. Nyt oli myös mulla toi et mikään ei maistunut miltään mut mun oli vaan pakko umpata sitä sapuskaa kitaan et Sofialle tulis maitoa, paino on laskenut aika paljo myös mut mul on kyllä varaakin. Onneks ruoka pysy sisällä ja maitoa alko tuleen ja nyt pikkuhiljaa mautkin erottuu.

Kauheen näkönen oon kyllä, ihan kalpee ja mustat silmän ympärystät mut ihan sama.

Laitan sulle spostiin ainaki sen verta et saat mun osotteen kuhan tän oon näppäillyt ensin.

Tänään tultiin kotiin Tampereelta, enkä ihan koko matkaa nyt itkenyt, tai sellasta ihan ääneen ulinaa se kyl viimeksi oli, alko jo kun piti pieni hyvästellä :(

Nyt tosiaan hiukan paremmalla mielellä, koska Sofian vatsa toimii niin hyvin että sunnuntaina pitäis mennä täydet maitomäärät ja alkuviikosta siirto tohon Seinäjoen sairaalaan!

Sunnuntaina ajellaan pientä katsomaan, ellei siirto ole sit jo heti maanantaina.

Ananasmehulla ja mami@lla jännät ajat :) Ei enää pitkä kun saatte pikkuiset syliinne!

Mami@ toi raksa homma on sellasta ihanan kamalan ihanaa aikaa :D Meillä se jatkuu nytte, ei ookkaan pariin viikkoon mitään tapahtunut, mutta josko se nyt pian valmiiksi saatais, ainakin ennen Sofian kotiutumista.

Äipälläkin viikot kertyneet, nopsaan menee aika, justhan sä plussasit!

Mä sain kelalta ihanan uudenvuodenlahjan..perkele vois todeta...eka olin ihan yllättynyt kun kaikki rahajutut oli päätetty jo kun aikaistuivat ja maksupäivät näky jne. kunnes tajusin et hitto sen lisäks et olivat korjanneet tänkuun kotihoidontuen, olivat siirtäneet maksun enskuun loppuun, et sen niinku kerkes jo katkasta ja ottaa maksusta pois, mut ei laittaa enää tälle kuulle maksuun!

Hiukan saavat kyl palautetta ensviikolla, onneks oli rahaa, mut sitä en niille kerro kuitenkaan, ihan hyvin vois tolleen joulun jälkeen olla ihan pa ja milläs meet kaupaan jne.

Hyvää uuttavuotta kaikille!!!

Meillä se menee siinä missä muutkin päivät, erotuksena et kiroan alimpaan johku noi pommittelijat, meiän toi isompi koira pelkää raketteja.

DolceVitan perheelle isosti onnea!!!

wattu

175/187 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan teillä kesti jälkivuoto ja oliko kunnon vuotoa?

Mulla se loppu jo sairaalassa, oli sielläkin tosi niukkaa ja sanoivat et kotona kyllä alkaa reilummin vuotaa. No ei ole alkanut ei, sellasta limaa tuli ekat päivät ja siinä se.

Kipuja ei oo, ehkä hiukan outo olo vaan mahassa ja mietinki et pitääköhän tästä ny sit mennä näytille kenties???

wattu

Vierailija
176/187 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen palailen nettipimennostani... KIITOS onnitteluista, tuli tippa linssiin kuin luin teidän kaikkien kuulumisia! Ja sori kun en ole päivitellyt, meillä oli kone rikki monta viikkoa ja saan vauvan tunnukset vaan mun koneen kiinteelle sähköpostiin, joten en saanut kirautua sisään. Anyway, meille syntyi IHANA kympin poika sektiolla 23.12. Kaikki meni tosi hyvin, kiinnikkeitä oli kohtu täynnä, joten sai lääkäri vähän puuhastella.Sairaalassa olin kolme päivää ja nyt harjotellaan vauvaelämää.Vauva tuntuu uskomattomalta lahjalta, se con aivan uskomaton poika. Mitat pojulla oli 3496gr ja 51cm.

Sitten onnittelut mamiofille isosta poijjasta! Voi sinua kun noin hormonit kiusaa! Onko varmaa ettei ole esim. kilpirauhasen liikatoimintaa? Mulla oli ekan raskauden jälkeen ja painoin 49kg. Olin luuta ja nahkaa.Yritä nyt jaksaa ja tavallaan hyvä kun saa pullosta ruokaa, niin iskä voi auttaa!

Ja Watulle onnea ja voimahalit!!! oli huikeata luettavaa toi teidän tarina.Andrea ja Mama@6 onnea maanantaille vauvanhakuun. Omppulille kovasti onnea pikkurinsessasta.

Mulla on ongelmia sektiohaavan kanssa, ei meinaa mennä umpeen ja tänään olinkin lekurissa ja tulehduskin päällä. Sain kuurin ja kädet kyynärpäitämyöten ristissä, että paranoo. Kirjotan tätä yhdellä sormella kun vaavi tissillä, vähän hidasta ja vaikeeta.Voikaa hyvin ja tsemppiä synnytyksiin!

DolceVita ja mammanpoika 10vrk.

Vierailija
177/187 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolcevita: Onnittelut pojasta. =)

Toivottavasti haava lähtisi paranemaan. Ne on ikäviä jos ei meinaa umpeentua. Miehen umppari haavan kanssa oli samantapaista ongelmaa vuosi sitten ja siinä vierähtikin pari kuukautta ennen kuin parani kokonaan. Ja oli silloin muutot ja kaikki ja ukko kanto kiellossa.

Wattu: Sektion jälkeen mullakin oli jälkivuoto tosi mitätöntä. Sektiossa kohtu saadaan yleensä aika hyvin "siivottua" niin ei vuoto ole läheskään sellaista kun synnytyksen jälkeen. Mulla tuli silloin mitätöntä vuotoa viikon ajan ja siihen se sitten loppu. Menkat alkoihin sitten aikalailla tasan kahden viikon kuluttua jälkivuodon loppumisesta.

On: Maanantaina olis tytön korvien putkitus ja kitarisa leikkaus ja sen jälkeen olisin ihan valmis vauvan haku reissulle. Maha on ihan mielettömän iso ja tänään kuului naksuntaakin vattasta. =) Välillä on ollut jotenkin sellainen olo, että tää saattas kohta tullakin, mutta taitaa olla toiveajattelua.

Sirppana rv 36+6

Vierailija
178/187 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä oli netti reilun viikon katki ja oli kaikki joulujutskat välissä, nii ei oo joutanut koneella juuri istumaan.

Onnea jokaiselle vauvansa lunastaneille, ihanaa! Ja tsemppiä jokaiselle matkalla vielä olevalle :) Nauttikaa jokainen jokaisesta hetkestä....

Itelle kuuluu nyt vähän huonoa - sain rajun keskenmenon, joka alkoi eilen ja tänään kävi tie päivystykseen uskomattoman runsaan vuodon takia. Siellä pikapikaa petille, tipalle ja gynen tarkastuskeen. Kohtu täysin tyhjentynyt ja kaapi loput riekaleet kohdunsuulta pois, jolloin vuoto rauhoittui. Pari pussia nestettä suoneen ja rautakuuri päälle. Olo on niin paskapaskapaska ja kylläpä heitti vedet silmiin, ko käytävällä tuli vastaan äiti aivan vastasyntyneensä kanssa. Pari päivää mulla siis oli vaaleanpunaista vuotoa, jota tuli paperiin aina vessareissulla, eilen lorahti iltasella housuihin aivan kunnolla ja tänä aamuna heräsin sänky veressä. Ja kun nousin sängystä, nii verta vain lorisi lattialle - kymmenen maissa oltiin jo päivystyksessä ja olo oli jo melko hutera.

Kiitos tästä matkasta ja että olen saanut lukea ajatuksianne ja mietteitänne :) Minut saa poistaa listoilta. Ja tämän hetkinen ajatus on se, ettei meille enää lapsia tule...Heihei kaikille...

179/187 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJ, ikäviä kuulumisia. :'( Mielellämme olisimme sut täällä pitäneet. Toivottavasti toivut pian fyysisesti, henkinen puoli onkin sitten eri asia. Ja AJ, jos joskus vielä mieli muuttuu, otamme sut ilolla vastaan.

Eipä sitä meikäläinenkään tunne vielä turvallisillä vesillä olevansa, parikin kaveria sai keskenmenon rv 18 pari vuotta sitten.

Äippä vesissä silmin...

180/187 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmilla nytten :(

Voi kauhee mikä kokemus sullakin AJ :(

Iso halaus ja osanottoni!

wattu