Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*...*...* Kissankulman naiset joulukuussa *...*...

Kommentit (187)

181/187 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kamalia uutisia, oon tosi pahoillani AJ!! Tiedän surun ja tyhjyden tunteen, mulla oli km 09 elokk. Nyt täällä ja tässä pisteessä kuitenkin. Toivon kaikkea hyvää jatkossa, oman ajan vie toipuminen. Jaksamista valtavasti!!

Kiva kun Dolcevita pääsit kirjotteleen:) Pieni mies oli kyllä tosi sulonen! Toivottavasti haava nyt alkaa parantumaan, kuulostaa ikävältä.

Tuu poikien kanssa seurikselle perhekerhoon! Siellä onkin nyt 3 tyttövauvaa ja kohta meiään neljääs, ni poika vahvistus sopis hyvin :) torstaisin 9.30-12, muksut tykkää hirmusesti ku saavat juosta, hyppiä patjoille ym. ja keksitään me välillä kaikenlaista ohjelmaaki askartelusta erilaisiin leikkeihin ja tietty lelut kovassa käytössä;)

Mulla oli tossa alkuillasta ihan kivoja suppareita, alamaha kipeenä ja 2 kertaa piti käydä pöntölläki. Saa nähä lähteekö tästä etenemään mihkään, vai meneekö maanantaille, veikkaan et menee.. ei oo siihenkään enää ku 1,5vrk:)

Koittakaahan ystävät jaksella!

mami@6 kypsän masun kera 38+5

Vierailija
182/187 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa Amalia:(( tosi surullista.... oikein lämmin halaus sinulle ja perheelle. Koita jaksella.

Ihana oli kuulla susta dolcevita:) Ihanaa että kaikki on hyvin.

ei jaska muuta....

mami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJlle iso lohtuhali ja osanottoni

Vierailija
184/187 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJlle iso lohtuhali ja osanottoni

Vierailija
185/187 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona siis yhä ;D Ananas ja ennätystehdas 41+6

186/187 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvittu käynnistystä.. Eilen illasta oli niitä suppareita, yön nukuin, mutta pissatti vähän väliä. Seiskalta heräsin kipeeseen suppariin, siitä 20min. Välein alko niitä tulla. Ei uskallettu kauaa ootella, vaa kasin jälkeen lähettiin ajelemaan. Naikkarilla hetki käyrillä, olin 4cm auki. Pian päästiin saliin, puhkastiin kalvot ja supisteli jo ihan kivasti. Epiduraalin sain 12 maissa, neiti syntyi 13.50 3558g 48cm pipo 34cm:) ihana kaunokainen:) nyt osastolla 2h huoneessa ja voidaan hyvin.

Mami@6 rv38+6 = neiti 4h

187/187 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä hurjasti huomiselle!!!:)