Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kauhein nimi, joka tuttavapiirissäsi on lapselle annettu?

Vierailija
27.11.2010 |

Rauno (nyt n. 5-vuotias)

Kommentit (203)

Vierailija
41/203 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tuttava perheessä kersat Jusu ja Jessa. Jusu on siis poika.

Vierailija
42/203 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä _aikuiset_ ihmiset voivat olla näin lapsellisia?

Tai itseasiassa tuokin on loukkaus lapsia kohtaan.

Kukaan tietämäni lapsi ei pilkkaa toista lasta heidän nimen takia. Korkeintaan lauseella "äiti sanoi että sun nimi on tyhmä nimi".. Mitä tästä voi päätellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/203 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea ymmärtää että joku haluaa nimetä lapsensa poskionteloksi...ehkä veli voisi olla thorax (keuhkokuva)ja sisko patella(polvilumpio) t. sinus-kuvia ottava rh

Sinus Maxillaris = postiontelo Sinus Forntalis = otsaontelo jne

siis ei tietenkään postiontelo vaan poskiontelo =DDDDD

Se on Sinus FROntalis!

terkkuja sille rh:lle kollegalta!

-kun nyt alettiin hiuksia halkomaan niin postionteloita ei kuvata lääketieteellisen kuvantamisen piirissä!

Vierailija
44/203 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joskus kamala nimi, vaan nyt kun tunnen pienen Kerttu tyttösen, niin nimi onkin varsin ihana! Samoin Maija nimeä vierastin, mutta sekin on minusta nykyään kaunis nimi. Makuasioita, eikä näitä nyt niin tosissaan kannata ottaa;)

Vierailija
45/203 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden johtopäätöksen ja se on se, että minulla on perin omituinen nimimaku.

KIITOS TÄSTÄ KETJUSTA! Saan kosolti vinkkejä tulevan lapseni nimen suunnitteluun eikä mun tarttee laittaa mitään uutta ketjua. Monia kivoja nimiä on tullut vastaan. Siis ihan oikeasti :-)

Vierailija
46/203 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen nimi:

Vankka Vietti

Ja kutsuttiin siis Vankaksi. Nimi on jostain 40-50 -luvulta eli ei ihan lapsi enää...

Tämä tarina on tosi.

Vierailija
47/203 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tulevaisuutta tutkiva ja trendejä haisteleva oivaa tietoa.

Mun veikkaus on, että Martti on yksi suosikkinimistä pian. Itse siis PIDÄN siitä nimestä. Oivallinen kerrassaan. Miehekäs, herkkä mutta samalla ponteva nimi pojalle.

Vierailija
48/203 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Kerttu ja Martta on ihan mahtavia nimiä! Ja ei, mun lapsilla ei ole kumpaakaan niistä. ;)

Vierailija
49/203 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. nikotella.

Vierailija
50/203 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on koiran nimi.

Vierailija
51/203 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väkisin väännetyt J-nimet. Näyttäkää mulle J-lapsi, joka EI OLE rupuperheestä, läski, tyhmä tai ärsyttävä, niin näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän (edesmennyttä Tony Halmetta lainatakseni, vaikken herran fani ollutkaan).

Vierailija
52/203 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope,Aku,Roni,Toni,Jami,Jimi,Joni,Juuso jne.nuo J-alkuiset...

Janika,Jessika,Jasmina,Vera(joka lausutaan niinkuin kirjoitetaan),Erika jne.

Varsinaisesti ei noita nimiä ole meidän lähipiirissä,mutta päiväkotityössäni olen kyllä tavannut noista jokaista...

T:Nelli Nuudelipään äiti,jonka mielestä Nelli EI todellakaan ole pelkästään koiran nimi sen kummemminkin kuin mikään muukaan Roosa tai Emma tai Veeti tms.(tunnen tuon nimisiä koiria useita!)

Vierailija
53/203 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit, joka ärsyyntyy suunnattomasti, kun jotkut sanovat "Maaritti"

Kohtalotoveri! Mulle tulee aina ihan typerä olo, kun joku sanoo että Maaritti. Eihän se ole mun nimi eikä mikään vakiintunut lempinimikään.

Vierailija
54/203 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu ihan kamala

Vierailija
55/203 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauno (nyt n. 5-vuotias)

Tuttavapiirissäni on mm. Mico ja Jeena; laittaisin lapselleni nimeksi ilomielin Rauno, ennemmin, kuin "Mico" tai mitä näitä nyt on; Jiro tai joku Jaasel = hyi!

Vierailija
56/203 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kauhein mitä olen ikinä kuullut. R-vikainen Rauno. Kaikki luulee ikuisesti että tyyppi ei vaan osaa sanoa ällää. Vois vähän miettiä lapsiakin erikoisuudentavoittelussaan. Sama kuin Peltti, Malkku, Listo.

R jäänyt jonnekkin kenties?? aika kauhee...

Vierailija
57/203 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat hyvin toimeentulevista perheistä. Pistä yhteystietosi tulemaan, niin katsotaan, miten asiat lähtevät etenemään! :)

Kaikki väkisin väännetyt J-nimet. Näyttäkää mulle J-lapsi, joka EI OLE rupuperheestä, läski, tyhmä tai ärsyttävä, niin näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän (edesmennyttä Tony Halmetta lainatakseni, vaikken herran fani ollutkaan).

Vierailija
58/203 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän niminen ja miehelläkin harvinaisempi nimi ja itsestään selvää on meille ollut että haluamme lapsillekin harvinaisemmat nimet. Ainahan sitä selittää saa mutta siihen tottuu. Itse kyllä koen lasten nimien selittämisen vähän kiusallisena, omaani olen tottunut. Tosin se selittäminen on ihan normia jo pk-seudulla ainakin kun on vaikka mitä nimiä, maahanmuuttajia jne.

näissä Launoissa tulee esiin ihmisten temperamenttierot. Ne jotka antaa lapselle nimeksi Launo kai tykkää olla aina huomion keskipisteenä. Mua itsenäni uuvuttais ajatus vuosikausien tavaamisesta ja nimen taustan selittämisestä ja ihmettelyistä jne. Mutta jos joku siitä tykkää, niin mikäs siinä. Paitsi että minusta tollasta asiaa ei ole reilua nakittaa lapselle. Jos Launon äiti haluaa olla Leetta, niin siitä vaan omaa nimeä muuttamaan. Mutta tuleeko Launosta isona sellanen, että sen mielestä on kiva aina jaaritella nimestään.

Vierailija
59/203 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti (ei kovin miehekäs)

Nea, Nella, Nelli (hyi yöks)

Ukko (hei pliis)

Taimi (!!!)

Marius (mikä?)

Sirpa (joo, Sirpa 6kk taitaa kyllä viedä voiton)

Vierailija
60/203 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon törmäsin vauvajumpassa:

Ursula

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi