G: kauhein nimi, joka tuttavapiirissäsi on lapselle annettu?
Kommentit (203)
ja muuten samantyyliset kuten Aleksanteri, Alex...
Jarno ja Jessica.
Melko kamalat 2000-luvun lapsille...
että tässä on mainittu hirveän monta hirveän kaunista nimeä. Ihan totta, tästä listasta saattaa löytyä mun kaikki suosikit.
Nimet ovat totta tosiaan makuasia. Itse rakastan Vilho-nimeä (ja lasta) mutta joudun kakomaan Viljo-nimen kanssa.
luulin tätä vuosia pojaksi kun selvisi että onkin tyttö. Ja ihan on kokonaan suomalaisesta perheestä, ehkä jollekin japanilaiselle sopisikin.
Myös tuo Ursula aina vaan jostain syystä tuo mieleeni tursaan :-/
Joku aiemmin väitti, että tulevat rupuperheistä tai ovat muuten vaan tyhmiä. Mä tunnen montakin J:llä alkavaa, eikä yksikään niistä ole noita edellämainittuja, siis ns. "huonompaa" sakkia.
Ja määrittele rupuperhe?
J:llä alkavia nimiä sattuu muuten löytymään almanakasta aika paljon, enemmän varmaan kun muita. Pitäskö nyt jonkun av-mamman idioottimaisen yleistyksen takia sitten pistää pitkä litania nimia pannaan :) ??
Moa, Adeliina, Oona, Anneke, Ritu, Tilhi
Juri, Tapio, Mirko, Miska, Mitja, Nilo, Apo, Valpas
Valpas = Lintukoiran nimi
Moa = Sukupuuttoon kuollut lintu
Nilo = kirotushärösten vahempien lasi
Kuuluu samaan sarjaan kuin Terttu, meillä on töissä noita ainakin 5 ja kohta eläköitymässä. Jotenkin sen ikäisten ihmisten nimi, jota ei vielä kuulu laittaa, eivät ole vielä uusiksi kierrossa, kuten ei Marjatta, Tarja tai Marja-Liisakaan eikä tuo Terttu, saatikka Kerttu.
Joo, siis ihan oikeesti :D Kutsutaan mun ymmärtääkseni Meriksi vaan. Onneks.
Pieni hylkeenpoikanen molskutteli veessä...
Vähiten tykkään Eemistä. Se on mun makuun jotenkin nynny ja määkivä nimi pojalle.
Ei paljon enempää vois olla wt-nimi. Ei oo kyllä tuttu vaan tutuntuttu.
Martta (superyääk)
Veeti (karvanpoistoaine)
Kaisla (mätäinen vesikasvi)
Runo (sänkitukkaisella rääväsuisella räkänokalla)
enkä tykkää yhtään.. Aivan väänntetty "lälly"nimi!