G: kauhein nimi, joka tuttavapiirissäsi on lapselle annettu?
Kommentit (203)
vaikea ymmärtää että joku haluaa nimetä lapsensa poskionteloksi...ehkä veli voisi olla thorax (keuhkokuva)ja sisko patella(polvilumpio)
t. sinus-kuvia ottava rh
Sinus Maxillaris = postiontelo
Sinus Forntalis = otsaontelo jne
Cia-Lotta on varsin erikoinen.. Sia-Lotta?? Vai Sika-Lotta.. Miksi se ei sitten voi olla Kiia-Lotta, jos tarkoitus on ääntää Kiia. Samoin tämä pelkkä Cia.
Töissä huutelen jonosta ihmisiä, ja välillä kun on oikein huono päivä, karjun nimen niin kuin se kirjoitetaan. Niinhän Suomessa tehdään, ellei ole selvästi ulkomainen tai ruotsinkielinen nimi. Sialotan, Kian ja kumppaneiden mammojen vääntyneet naamat pitäisi ikuistaa.
Karjut nimiä? Lausut tahallaan väärin?
Vaihda ammattia, jos et osaa käyttäytyä asiallisesti nykyisessä ammatissasi.
vaikea ymmärtää että joku haluaa nimetä lapsensa poskionteloksi...ehkä veli voisi olla thorax (keuhkokuva)ja sisko patella(polvilumpio)
t. sinus-kuvia ottava rh
Sinus Maxillaris = postiontelo
Sinus Forntalis = otsaontelo jne
siis ei tietenkään postiontelo vaan poskiontelo =DDDDD
on eräällä teinitytöllä Jermiina. :(
Putte, Seri, Sasca, Pette, Reena, Tico, Pico, Passy
koska se on koiran nimi. Eikä minun korvaani kauhean hyvältä tunnu myöskään Jetro, Peetu tai Nanette.
Äijäksi ei kastepappi suostunut ristimään.
unlike
Vaan on niitä paljon muitakin, luettelematta, sellaiset koiralta kuullostavat uudet nimet _kaikki_ on kamalia. Tai vääntämällä tehdyt J-nimet tyyliin Joanella ja Jinella
Äijäksi ei kastepappi suostunut ristimään.
ja tytön nimi ois sitte ollu ämmä?
En ole varma, kuulinko tytön nimen oikein, mutta kysyin sitä monta kertaa ja se kuulosti joka kerta tältä: Luusa.
Mutta sen olen oppinut, että oudot nimetkin yleensä sopivat käyttäjälleen ja sitten niitä ei enää miellä oudoiksi, ainoastaan jonkun ihmisen etunimeksi.
Kaikki väkisin väännetyt J-nimet. Näyttäkää mulle J-lapsi, joka EI OLE rupuperheestä, läski, tyhmä tai ärsyttävä, niin näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän (edesmennyttä Tony Halmetta lainatakseni, vaikken herran fani ollutkaan).
Kuule meiltä löytyy kaksi "J-lasta" ja voin vannoa, että emme ole rupuperhe, vaan jotain ihan muuta!! Olet ällöttävä!
vaikea ymmärtää että joku haluaa nimetä lapsensa poskionteloksi...ehkä veli voisi olla thorax (keuhkokuva)ja sisko patella(polvilumpio) t. sinus-kuvia ottava rh
Sinus Maxillaris = postiontelo Sinus Forntalis = otsaontelo jne
siis ei tietenkään postiontelo vaan poskiontelo =DDDDD
Se on Sinus FROntalis!
onneks en ole koskaan enne kuullutkaa
eikait kukaan ihan oikeesti ole tollasta nimeä lapselle antanut
tää on ihana ketju, mä nauran tääl vedet silmissä,
kiitos piristyksestä
tunnen nimikammotuksia lapsilla:
Jemina, Jesse, Nella, Niila. Niilaan oon tottunut, mutta ensin luulin että se on tytön nimi.
Nelli mieltyy minustakin koiralle ja Nella ponille.
Jemina on vaan ruma ja Jesse sellanen pehmo.
Minusta tämä taas on aivan kauhea ketju.
onneks en ole koskaan enne kuullutkaa
eikait kukaan ihan oikeesti ole tollasta nimeä lapselle antanuttää on ihana ketju, mä nauran tääl vedet silmissä,
kiitos piristyksestä
Nelli ja Nenna, joista toinen on koira...