Tykkääkö nuoret naiset vanhemmista miehistä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Palstasedät ei kiinnosta
N19
ymmärrettävää kyllä ettei vauva.fi palstan käyttäminen sytytä naisia. Ei se sytytä minuakaan jos nainen käyttää. t. M36
En tykännyt. 18-vuotiaana mietin, onko 21-vuotias mies minulle liian vanha. Meidän elämäntilanne oli niin eri.
Vierailija kirjoitti:
Niin tärkee aihe että nosto
Miksi? Vataukset ovat yksimielisiä. VANHA MIES EI KIINNOSTA NUORTA NAISTA. PISTE.
Tuliko tämä nyt ap:lle tarpeeksi selväksi?
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Nostapa vielä kerran, niin lähtee poistoon, senkin jankkaava kurppa :D
Vanhemmat naiset vihaavat sitä kun nuoremmat naiset vievät heiltä miehet. Olitte itsekkin joskus nuoria. Mitäs ette vieneet vanhempia miehiä vanhemmilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset vihaavat sitä kun nuoremmat naiset vievät heiltä miehet. Olitte itsekkin joskus nuoria. Mitäs ette vieneet vanhempia miehiä vanhemmilta naisilta.
Koska meitä ei kiinnostanut vanhat setämiehet silloin, kun olimme nuoria. Minkä asian luulet muuttuneen nykynaisten kohdalla?
N57
Vierailija kirjoitti:
Palstasedät ei kiinnosta
N19
Eikä palstalapset
en tykkää vanhoista miehistä, siis 50+ mutta rahat kyllä kelpais ja muu hyvä elintaso
Moni tykkää. Itse olen 35-vuotias mies, ja viimeisen muutaman vuoden aikana olen deittaillut naisia ikähaarukassa 17-26 v. Noin 24-26-vuotiaita naisia tuskin edes miellän itseäni nuoremmiksi, vaan vasta noin 18-22 v haarukassa voi puhua aidosta ikäerosta. Joka tapauksessa helposti löytyy seuraa.
On niitä teini Hu oria jotka antaa rahaa vastaan
Tosi moni tykkää, jos mies on komea ja maltillisesti vanhempi, eli sanotaan 10-15 vuotta vanhempi. Jotkut naiset tykkäävät toki tätäkin vanhemmasta.
Nosto