Lue keskustelun säännöt.
Vaaditteko te kotona olevat äidit
25.11.2010 |
ihan oikeasti työssä olevien miestenne osallistuvan vauvan yöruokintaan ja hyssyttelyyn? Aika karua. Siksihän te just kotona olette, että hoidatte lapset. Mies parat.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta jos miehellä on vapaapäivä seuraavana päivänä, niin hoitaa osansa.
Minä voin kotona ottaa torkkuja silloin kun vauvalla on päiväuniaika, mutta mies ei töissä voi. Vapaapäivinään taas voi. ;)
En ole kotona hoitaakseni vauvaa 24/7, vaan työaikaani on se aika jolloin mies on poissa. Kun mies tulee palkkatyöstä, loppupäivä hoidetaan lasta yhdessä tai vuorotellen.