Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin työpaikka jossa olet ollut

Vierailija
23.11.2010 |

miksi se oli kamalin.

Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.

Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h

Kiertäkää kaukaa ne hommat.

Kommentit (922)

Vierailija
121/922 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokatin Hesburger!

Vierailija
122/922 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea Espoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/922 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuni. Ylin johtoporras aivan uskomatonta porukkaa. Palkka on surkea, sekä siivoajana että puhelinmyyjänä tuntipalkkani oli huomattavasti parempi. Työntekijöitä ei arvosteta ollenkaan. Porukka vaihtuu todella tiuhaan tahtiin, ja tulee tunne ettei omalla osaamisella ole mitään merkitystä. Työkaverit on todella mukavia, ja lähin esimies myös, mutta johtajaporukka aivan toista maata. Mistään tulevasta ei infota ajoissa, työntekijöitä pidetään ilmeisesti tarkoituksella pimennossa.

Vierailija
124/922 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojan työ, maanantaista perjantaihin ja työaika oli 03.30-11.00............. Yksin kauppakeskuksessa siivosin... Ei enää koskaan. Joka "aamu" piti herätä kahdelta ja pyöräillä 5 km matka työpaikalle.

Vierailija
125/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M. Olin keikkatyöläinen, eli kiersin eri myymälöissä tekemässä yksittäisiä vuoroja ja tuurauksia. Tämä aiheutti sen, ettei mihinkään muodostunut sellaista oikeaa työkaveriporukkaa, vaan oli aina ulkopuolinen. Asiakkaiden edessä mulle kyllä oltiin mukavia mutta taukohuoneessa ei puhuttu mitään. Koitin jutella muiden työntekijöiden kanssa mutta harvoin vastattiin, tai sitten sanottiin vaan "joo" ja pyöriteltiin silmiä. Joka myymälässä oli tiivis porukka, johon ei ulkopuolisia haluttu.

Lisäksi mulle tyrkättiin yleensä lattiavuorot, eli usein vain siivosin. Ja jos olette käyneet ruuhka-aikaan H&M:ssä, tiedätte varmaan että se voi olla ihan kaaosta. Sovarien lattiat täynnä pölyisiä vaatekasoja, juuri viikkaamat pöydät minuutin päästä revitty auki, pikkareita meikkihyllyssä jne.

Vierailija
126/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:02"]

Abc. Pieni paikka, jossa kaikki työntekijät tekivät kaikkia hommia. Minä lukiokoulutuksella tein ala carte -annoksia, pitsaa ja hamppareita yhden päivän perehdytyksellä kauheassa kiireessä. Asiakkaat valittaa, että liian vähän työntekijöitä ja olen samaa mieltä. 8 h töissä ilman mitään taukoja, juoksin vaan vessaan ja takaisin. Pomo hirveä, asiakas kun lähetti palautetta tuli heti pomo etsimään syypään. Muutenkin kireä ilmapiiri työntekijöiden kesken kiireen vuoksi. En voi suositella kellekään, oikeasti.

[/quote]

No ei ne annokset nyt niin vaikeita ole etteikö niitä osaisi yhden päivän jälkee,annoskortithan siinä on mistä voi myös katsoa jos ei muista mitä tulee mihinkin.

Toisekseen tauoista,ne pitää ostat itse pitää ei muut tule sanomaan että menepä tauolle.

ABC on oikeasti rav.alalle aikovalle tai juuri valmistuneelle hyvä paikka olla esim yhden kesän.Siinä oppii mitä se kiireessä työskentely on ja kuinka sitä pitää oppia pitämään narut kädessä kiireessäkin.

Vierailija
127/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs päiväkoti. Naisvaltaiset työpaikat on kammottavia, ja tässä päiväkodissa oli vielä poikkeuksellisen hirveitä ämmiä. 

Vierailija
128/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:46"]

En osaa päättää Hatanpään sairaalan tai TAYSsin välillä. Olin siellä osastonsihteerinä. KAIKKI kuvittelivat olevansa pomojani ja todellisella pomolla ei ollut mitään otetta hommaan. Koulutus oli olematonta ja siitä vain tilailemaan potilaille tutkimuksia. Aivan hirveä työilmapiiri, tärkeileviä hoitsuja ja vielä tärkeilevämpiä lääkäreitä. Edes tervehtiä ei tarvinnut jotain sijaista, joopa joo. 

Ei koskaan enää.

[/quote]

Täältä toinen ääni samalle paikalle. 

Vierailija
129/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnassa kesäravintola Linna Krouvi. 

Tulin hesasta töihin ja olin jo ensimmäisen viikon aikana niin loppu pomoon. Missään en ole vastaavaan törmännyt! Se millä tavalla hän paikkaa johti oli nöyryyttävää katseltavaa. Ihmissuhdetaitoja ei ollut, palkkoja maksettiin miten sattu ja irtisanomisia tehtiin tekstiviestein!? 

Syytteli kun kassoista puuttui rahaa vaikka rouva itse oli lyönyt (kuulemani mukaan useana kesänäkin) vääriä hintoja kassakoneeseen. 

Itselle maksettiin yli 400€ liikaa mutta pidin suuni kiinni ja kesän loputtua en ole palannut siihen kaupunkiin. Enkä edes suosittele paikkaa kellekkään. Pidän työstäni mutta paskoja pomoja ei tarvitse sietää.

Vierailija
130/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:26"]

Eräs päiväkoti. Naisvaltaiset työpaikat on kammottavia, ja tässä päiväkodissa oli vielä poikkeuksellisen hirveitä ämmiä. 

[/quote]

Sama kokemus. Olin niin äimistynyt miten ilkeitä ihmisiä voikaan olla olemassa. Ja se määrä p*skaa mitä vanhemmista puhuttiin, oli aivan käsittämätöntä.

Vierailija
131/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläsuomalainen koulu. Klikkejä, huono työpaikkailmapiiri (ja myös sisäilma, paha homeongelma). Rehtoreilla suosikkeja ja inhokkeja, joista puhuttiin avoimesti pahaa selän takana. Aika monessa koulussa olen ollut sijaisena, mutta tämä oli niistä pahin. Onneksi nykyinen pikkukoulu on tosi mukava ja työkaverit samoin. Johdosta se kaikki lähtee. Nyt on reilu rehtori, joka ei juorua, panettele, tai suosi sukulaisiaan. Ajatella, että töihin voi mennä hyvällä mielellä. :) 

Tuo kauhukoulu sai minut kääntymään lääkärin puoleen ja söin uni- ja mielialalääkkeitä vuoden vielä sieltä selvittyäni. Jos sijaisuutta olisi tarjouduttu jatkamaan, olisi ollut pakko kieltäytyä. Onneksi en kuulunut suosikkeihin. 

Vierailija
132/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:32"]

[/quote]

Sama kokemus. Olin niin äimistynyt miten ilkeitä ihmisiä voikaan olla olemassa. Ja se määrä p*skaa mitä vanhemmista puhuttiin, oli aivan käsittämätöntä.

[/quote]

Niinpä. Pelottaa laittaa omia lapsia päivähoitoon.

Vierailija
133/922 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Huomenna taas vituttaa aamulla herätä töihin. :(

Vierailija
134/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eras ravintola merenrannalla Porin lahella sijaitsevassa kylassa. Ei taukoja, varsinkaan ruokataukoja, vaikka tehtiin 12-tuntisia vuoroja. Opin salaa pistamaan hieman lisaa ranskalaisia kun asiakas niita tilasi ja soin sitten salaa jamat. Pariskunnan omistama, mies oikein mukava mutta hissukka, nainen oikea diktaattori. Aina vihaisena, mitaan kehuja en koskaan saanut. Lahimmas kehuja paasin kun toinen pidempiaikainen tyontekija oli toivonut etta voisin tehda yovuoroja kun opin drinkit nopeasti. Omistaja tuli sitten nolona eika katsonut silmiin ja mutisi "voiksa tehda niit yovuoroja kun sa kuulemma parjaat jotenkii niiden drinkkien kanssa..." 

Kaikki piti osata itsestaan. Ihan typeria juttua, esim tama muija kaski pesemaan pakastealtaan ja hakemaan essun. Kysyin missa essut ovat koska en ollut koskaan niita nahnyt. Vastauksena tuli "no kylla sun pitaisi tietaa". Etsin sitten niita essuja 20 min joka kappista ja naulakosta. Tehokasta tyoajan kayttoa... Monet itkivat tyopaivan paatteeksi, itse onnistuin hillitsemaan itseni.

Ja taallakin sita asiakkaiden edessa haukkumista. Kivan kuvan antoivat lafkastaan. Asiakkaita tuli viikottain sanomaan etta he kylla tietavat miten vaikeaa taalla on olla toissa ja tsemppasivat. Se vahan auttoi. Ihan yleista tietoa se meininki siella siis.

Vierailija
135/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moilas Oy. Ei mitään hyvää sanottavaa.

Vierailija
136/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:32"]

[/quote]

[/quote]

Niinpä. Pelottaa laittaa omia lapsia päivähoitoon.

[/quote]

Omat lapset menikin vasta vähän ennen eskaria ja johtui suureksi osaksi siitä millaista menoa todistin silloin aikoinaan.

Vierailija
137/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti. Porukka siel oli huippuu mut ite työ kauheeta ja tein 8 tuntii päivässä. Arvatkaa paljon sain palkkaa kuukaudelta ? 280 euroo : Dddd

Vierailija
138/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakirja Oy 
eli R-kiska

ei mitään hajua, miten jaksoin..

Vierailija
139/922 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerinä hyvin miesvaltaisessa työpaikassa, jossa osa henkilökunnasta käyttäytyi kuin luolamiehet, ja levittivät lisäksi perättömiä huhuja.

Vierailija
140/922 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 18:18"]

Eräs valmisruokapakkaamo, jossa tehtiin siis sämpylöitä, kolmioleipiä ja salaatteja yms. En edes muista nimeä, koska olin siellä vain kaksi päivää vuokrafirman kautta vuosia sitten. Mutta se kaksi päivää tuntui ikuisuudelta!

Työ oli ihan kamalaa. Tullessani aamulla paikalle kukaan ei opastanut minua mitenkään. Tyrkättiin essu käteen ja ohjeet oli luokkaa "tee leipiä". Siinä sitten räpelsin minkä osasin ja välillä tuli joku huutamaan miten teen kaiken väärin. Oikeaa tapaa ei kuitenkaan neuvottu.

Sämpylöitä tehtiin liukuhihnameiningillä, ja tahti oli ihan hullu. Minun oletettiin pystyvän samaan kuin vuosia talossa olleet, ja minuutin välein hihna piti pysäyttää kun en tietenkään pysynyt perässä. Tällöin pysäyttäjä huusi kovaan ääneen "Kaikki seis kun harjoittelija ei taaskaan pysy mukana!" ja muut kiroilivat ja haukkuivat minua. Tauolle mentäessä kaikki istuivat eri puolelle huonetta ja katsoivat muhun, kuiskivat jotain ja repeilivät nauruun. Ja olin siis ihan tavallinen parikymppinen tyttö, en tiedä mistä repivät huumoria. Kukaan ei ikinä moikannut tai puhunut mulle muuta kuin moittien, kaiken tein kuulemma väärin. En yleensä ole herkkä, mutt tuon ekan päivän jälkeen itkin koko illan.

Hygienian taso oli kamala. Heti alussa ihmettelin miksen saanut hiusverkkoa tai muuta kun kuitenkin oltiin elintarvikkeita käsittelemässä. Hanskoja eivät myöskään kaikki käyttäneet, osa teki ruokia laastarit/haavat käsissään.

Hauskinta oli kuitenkin se, kun olin viimeisenä päivänä lähdössä ja paikan pomo tuli tässä vaiheessa kehumaan mua ja kysymään haluanko vakkariksi. Siinä vaiheessa repesin oikeasti nauruun ja sanoin vaan ei kiitos :D

[/quote]

Ollaankohan me oltu samassa paikassa..Itä-Helsingissä?

[/quote]

Varmaan joo! :D oisko ollu Kontulassa päin, en muista enää ihan tarkkaan.