Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin työpaikka jossa olet ollut

Vierailija
23.11.2010 |

miksi se oli kamalin.

Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.

Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h

Kiertäkää kaukaa ne hommat.

Kommentit (922)

Vierailija
761/922 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cafe Zoceria - ihan hirveä "esimies", aivan kamala ilmapiiri.Asiakkaatkin kyseli että miten sulle huudetaan noin pahasti kun teit työt niin hyvin - jonka jälkeen esimiehet alkoi syyttämään MUA kiusaajaksi. Ihan hullujen touhua. Kaikki jotka sieltä lähti, sanoi etteivät tule enää ikinä takaisin. :D

Oho, hyvä kuulla! Kävin aikoinaan Leppävaaran Zoceriassa säännöllisesti syömässä, kun olin lähistöllä töissä, ja ihmettelin usein outoa tunnelmaa – työntekijät olivat sinänsä ihan asiallisia mutta kuitenkin oudon vaisuja. Surkea työilmapiiri kyllä selittää aika paljon.

Vierailija
762/922 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen satamakahvila vuosia sitten. Pääkokki oli aivan karsea akka. Tosi tyly ja itsekeskeinen käskyttäjä. Kävi tupakkatauolla joka 10-30min. Siis ihan oikeesti noin usein. Tää sit tarkotti, että suurin osa hommista jäi mulle. Latoi kokoajan myös hommia joihin mulla ei ollut pätevyyttä ja mitä en omistajan mukaan olis ees saanut tehdä. Tää työn määrä sit usein johti siihen et jouduin tulemaan kukonpierun aikaan töihin ja lähdin aina myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/922 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin työpaikka oli Vakuutusyhtiö Turva. 

Olin heidän konttorissa töissä. 

Palkkaus oli provisiopohjainen, joka oli ensin mahdollisuus, mutta jo lyhyen ajan päästä ilmeni että täysi susi.

Työni oli soittaa päivät pääkseen, 09-17 ihmisille joiden puhelinnumerot tuotiin nenän eteen, ja sopia että vakuutuksia myyvät soittaisivat ja sopisivat tapaamisen. (eli en edes itse sopinut tapaamista tässä puhelussa, enkä myynyt mitään). 

Piti kysyä onko jotain tiettyä vakuutusta, joita voidaan kilpailuttaa tai jotain arvokkaampaa joka vaatii vakuutusta etukäteen.

Työ oli helppoa ja ihan perusmukavaa. Istuin kellarissa luuri korvalla päivät pääkseen. 

Soitin ja sovin ja soitin ja sovin.

Yllätys oli suht muikea ekan palkan jälkeen, kun ilmeni että töihin ottaessa mainittu palkka/per sovittu puhelu (jolloin myyjä sitten sai luvan soittaa), olikin muuttunut sellaiseksi että minä sainkin provikkaa vain niistä tapauksista jossa asiakkaalle oli MYYTY VAKUUTUS.

Eli käytännössä 

A: tein aivan outoa työtä, miksi myyjät eivät soitelleet itse ja myyneet samantien.

Ja

B: En voinut itse vaikuttaa millään tavalla siihen miten palkkani määräytyi. 

ELi oli aivan sama soittaisinko 5 henkilölle tai 1000 henkilölle, jos myyjät eivät myyneet tai ottaneet tyyppeihin yhteyttä. 

Sain ekasta kuukaudesta n. 200€ palkkaa. 

Marssin pomon oven taakse suht myrkäisenä, ja oli sitä mieltä että "voivoi" ehkä ensi kuussa sitte saan jo paremmin, mulla ilmeisesti opittavaa, ja tietenkin palkka on pienempi kuin mitä luvattiin, se on "alalla ihan normaalia".

Haistatin pitkän tun siinä ja samalla. Kävin noukkimassa eväät jääkaapista, ja kamat kellarista. Palasin pomon luo ja irtisanouduin. 

Haistatin vielä uudestaan oikein syvän tun ja käskin poistamaan oman umpisuolensa rektaalin kautta.

Pikkumaista ehkä, mutta järjestelmän opettelu ensin ennen työn alkamista (n. 2viikkoa)ilmaiseksi, ja sitten kuukaudesta 200€ BRUTTONA, syöksi talouteni välittömästi aikamoiseen kurimukseen, erityisesti kun uutta työtä ei ollut samantien johon siirtyä.

Jälkikäteen sain kuulla että myyjät soittelivat vain "isoille kaloille", eipä kotivakuutukset tai auton vakuutukset kiinnostanut. Eli sopimistani soitoista suoritettiin oikeasti ehkä 2/10

Että näin vuosituhannen vaihteessa...

Vierailija
764/922 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coor service management kiinteistö ja siivouspuoli Oulussa. En suosittele kelleen paitsi masokisteille ja kummasti siellä onkin taas työntekijöistä pulaa ja haku päällä. Perehdytystä ei asioihin mutta olisinsilti pitänyt tietää. Ensimmäinen paikka jossa ei saa hakea edes lamppuja ja roskapusseja ja hanskoja suoraan tukusta vaan niitä tilataan ja joutuu odottelemaan viikkotolkulla ja tulee sitten jos tulee. Saimme kerran mm talvella kesätyöhanskoja pakkastöihin ja yhden meisselin ostoon piti kysyä lupa johdolta😀. Lisäksi huonoimmat työvälineet ja työkalut mitä olen ikinä nähnyt missään firmassa. Suoraan citymarketin alelaarista että mukavasti hajoaa ja siivousvälineistä melkein kaikki rikki ja uusia ei hankita. Esimiehet ei vastaa yhteydenottoihin vaan kyseenalaistaa ja vittuilee ja työntekijätkin valehtelee ja puhuu selän takana toisista. Suomi24 palstalta löytyy pitkät keskustelu kyseisen firman toiminnasta kun googletartte. Asiakkaatkin naureskelee tälle menolle ja hävetti usein itseäkin itseäkin. Löysin paremman paikan ja siihen ei paljoa vaadittu. Yhtään ei ole ikävä cooria

t. Coor shitty management

Vierailija
765/922 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coor service management kiinteistö ja siivouspuoli Oulussa. En suosittele kelleen paitsi masokisteille ja kummasti siellä onkin taas työntekijöistä pulaa ja haku päällä. Perehdytystä ei asioihin mutta olisinsilti pitänyt tietää. Ensimmäinen paikka jossa ei saa hakea edes lamppuja ja roskapusseja ja hanskoja suoraan tukusta vaan niitä tilataan ja joutuu odottelemaan viikkotolkulla ja tulee sitten jos tulee. Saimme kerran mm talvella kesätyöhanskoja pakkastöihin ja yhden meisselin ostoon piti kysyä lupa johdolta😀. Lisäksi huonoimmat työvälineet ja työkalut mitä olen ikinä nähnyt missään firmassa. Suoraan citymarketin alelaarista että mukavasti hajoaa ja siivousvälineistä melkein kaikki rikki ja uusia ei hankita. Esimiehet ei vastaa yhteydenottoihin vaan kyseenalaistaa ja vittuilee ja työntekijätkin valehtelee ja puhuu selän takana toisista. Suomi24 palstalta löytyy pitkät keskustelu kyseisen firman toiminnasta kun googletartte. Asiakkaatkin naureskelee tälle menolle ja hävetti usein itseäkin itseäkin. Löysin paremman paikan ja siihen ei paljoa vaadittu. Yhtään ei ole ikävä cooria

Vierailija
766/922 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans entinen Coorilla ollut ja ei ikinä enää. Mielummin vaikka puhelinmyyntiin :D

Vierailija
767/922 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puhelinmyyntifirma se oli, en muista enää nimeä. Palkka surkea ja palkan muodostumisen perusteet vähintäänkin epäselvät. Jos oli joskus parempi tulospäivä niin saattoi saada palkinnoksi vaikka jonkun randomin shampoopullon tai vastaavaa, jipii. Asiakkaita ei ymmärrettävästi hirveästi kiinnostanut. Vaihtuvuus työpaikalla oli niin suurta, että kun olin ollut siellä kaksi-kolme kuukautta niin olin vanhimpia konkareita.

Mutta jostain se on jokaisen aloitettava.

Vierailija
768/922 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään yhtiön talousosasto. Esimies istui päivät huoneessaan suljetun oven takana, kaikki toimistolla istuivat hiljaa omissa kopperoissaan. Juttelu ja tauot olivat tuntematon käsite, perehdytyksestä puhumattakaan. Lähdin kuukauden jälkeen, kun ei oikein selvinnyt, mitähän siihen minuun työnkuvaan sitten kuuluu. Mitään opastusta tai palautetta en saanut mistään. Lisätään vielä, että jo työhaastattelussa nousi red flag, kun kyseltiin lapsista, mieheni ammatista ja työajoista. Ei olisi pitänyt erehtyä menemään koko paikkaan.

Vierailija
769/922 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs palvelutalo Pikku Huopalahdessa. Ns.parempien ihmisten paikka, kk - maksu järjetön ja hoitajille maksetaan alan huonoimman tes:in mukaan palkkaa. Työilmapiiri paska, paikassa pitkään olleita tympääntyneitä hoitajia ketkä luulevat olevansa oikeassa kaiken suhteen. Johtoa ei kiinnosta muu kuin se että saadaan tulosta aikaan.Hoidon taso ei kehuttava. Kuvottava paikka.

Vierailija
770/922 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työpaikka ulkomailla. Tämä pomo on kaikista huonoin mitä olen tähän mennessä tavannut. Esim. Huonompi kuin se eräs pomo joka tuli huutamaan että 8h työpäivänä saa pitää vain 10min tauon.

Huonoin pomo: Oli seksuaalisesti ahdistellut edellistä työntekijää ja vahvistettu tieto siltä ja muista lähteistä. Kuulemma muitakin mutta sitä tietiaen saanut vahvistettua, onko totta vai ei.

Tyyppi oli sietämätön ammatillisesti ja henkilökohtaisesti ja harjoitti gaslightingia ja oli patologinen valehtelija ja tahalleen kiusasi. Jopa myönsi kerran että joo valehtelin kun päläpälä.

Vierailija
771/922 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs päiväkoti. Siellä esimies hännystelijäjoukkonsa kanssa jopa määräsi työntekijöiden vapaa- ajasta.

Vierailija
772/922 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulu Turun keskustassa, nimi alkaa P:llä. Olin opettajana.

Vierailija
773/922 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulu Turun keskustassa, nimi alkaa P:llä. Olin opettajana.

Kerroppa vähän lisää. Rehtoriko ei puuttunut eoäkohtiin? Miten kollegat, työnjako?

Vierailija
774/922 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finvector. Siellä oli muutama täysi p---ka esihenkilö. Ylipäätään varsin laitostunutta kantahenkilökuntaa, eivät pahemmin minun aikanani antaneet tukea mihinkään.

Vierailija
775/922 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

—-”Haistatin pitkän tun siinä ja samalla. Kävin noukkimassa eväät jääkaapista, ja kamat kellarista. Palasin pomon luo ja irtisanouduin.

Haistatin vielä uudestaan oikein syvän tun ja käskin poistamaan oman umpisuolensa rektaalin kautta.”—-

Ei saisi nauraa, kun on niinkin pska kokemus ollut, mutta niin hyvin kuvattu tilanne, että kyllä hymyilyttää.

Vierailija
776/922 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infinited Fiber Company.

Erittäin tulehtunut ilmapiiri ja epäkohtiin ei puututa. Erittäin paljon vakavia työtapaturmia ja ne lakaistaan maton alle ja niistä ei saa puhua. Vuoden sisällä lähtenyt noin kolmasosa työntekijöistä ja rekryt koko ajan auki.

Vierailija
777/922 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion it-pulju Valtori.

Sekopäisempää johtoporrasta ja johtamiskulttuuria en ole nähnyt, jos olisi yksityinen firma niin olisi kaatunut jo.

Vierailija
778/922 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etola. Olin nuorena siellä töissä hetken ja se oli aivan järkyttävä kokemus. Kiusaaminen alkoi sillä sekunnilla kun eka työvuoroni. Haastattelussa myymäläpäällikkö oli niin mukavaa niin mukavaa, mutta kummasti se käytös muuttui. minua syrjittiin ja sätittiin asiakkaiden nähden, kerrankin olin leikannut ensimmäistä kertaa yksin itse vahakangasta asiakkaalle (mikä nyt ei ole mitään rakettitiedettä) ja kun vein sen kankaan kassalle niin myymäläpäällikkö rupesi huutamaan mulle asiakkaan kuulleen että ei ei ei, se meni nyt pilalle, et osannut kuitenkaan ja juoksi kangas sylissä leikkauspaikalle mittaamaan ja korjaamaan mun virhettä ja mittasi sen leikkaamani kankaan ja tokaisi vaan että "no, ihan oikein se on" ja takaisin kassalle myymään sitä asiakkaalle. Pyysikö se anteeksi tai pahoitteliko minulle tapahtumaa, no ei todellakaan. Jos olin asiakkaan kanssa kassalla kun asiakas tuli maksamaan ja aloitin sen jo niin se tuli (aina kun näki) siihen väliin ja ajoi mut pois siitä,hätisti että menes pois, vaikka purkamaan tuota tai pyyhkimään pölyjä, siis kesken sen asiakkaan palvelun,ja vei tavarat käsistä ja rupesi itse palvelemaan,rahastamaan asiakasta. Ja jos sovin sen myymäläpäällikön kanssa työvuoroista, että tulen töihin jostain syystä (lääkäri tms) vaikka klo 9:30 normaalin 9 sijaan niin kun menin töihin 9:20 niin yksi rivityöntekijä rupesi huutamaan mulle myymälässä ja kuittailemaan asiakkaiden kuullen että oho tulihan se töihin, oho vaivautui paikalle, et ole kun 20 minuuttia myöhässä hopihopi ja kaikkea muuta. Työvuorolistassa oli kuitenkin merkittynä kaikki, sieltä olisi voinut katsoa monelta mun kuului olla paikalla mutta sitä ei kiinnostanut tai sitten sen päähän ei vaan uponnut. Eikä mitään anteeksipyyntöä siltäkään herunut. Se oli painajaismaiset 3 kuukautta.

Vierailija
779/922 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomalaisen pikku paikkakunnan yritys. Omistajamies oli narsisti.

Vierailija
780/922 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuvanniemen sairaala, johto ollut aina puolueellinen ja jämähtänyt, vanhanaikainen. Työilmapiiri hirveä joissakin yksiköissä.