Kamalin työpaikka jossa olet ollut
miksi se oli kamalin.
Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.
Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h
Kiertäkää kaukaa ne hommat.
Kommentit (922)
Huiskulan puutarha Turussa. Iso harmaa liukuhihnahalli, mitään perehdytystä ei saanut. Yli puolet työntekijöistä eivät edes puhu suomea.
Työnjohto huusi ja vittuili. Todella huono henki koko paikassa. Vaikka oli siellä muutama mukavakin ihminen. Työ itsessään karseaa ja yksitoikkoista. Palkkaus muistaakseni 9,70e. Meinasin seota.
IV-Valmistus. Työkaveri nukkuu vessassa joka iltapäivä tunnin pari. Pomo-omistaja on perinyt firman isältään ja se näkyy. Tyyppi on kuutamolla kaikesta. Ajelee päivät hallissa lakaisukonetta. Välillä ei ole mitään tekemistä viikkoihin mutta jotain pitäisi olla tekevinään.
Kaikki hoitoalan paikat. Olen sh. Esimiehet n a r s i s t e j a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazer Cafe Helsinki. Työntekijät vaihtuvat jatkuvasti. Palkat myöhässä ja kahvitauolla kuulee työntekijöiden supattelevan paskaa muista työtovereistaan.
Olen ollut Fazerilla töissä, ja voin vahvistaa ettei ole mikään Suomen paras työpaikka. Kaikessa on tärkeintä vain raha ja tuntuu että työntekijänä olet johdon silmissä vain ylimääräinen kuluerä vaikka olisit miten sitoutunut.
Siellä omistavassa luokassa ollaan melkoisia Roope Ankkoja. Mitä enemmän kaikkea on, sitä enemmän pitäisi saada lisää. Ylimääräisen menoerän tullessa aletaan surkuttelemaan: "Jos antaisin joka päivä euron, niin tuhannen vuoden kuluttua olen keppikerjäläinen." Muutenkin on koko ajan hirveä huoli ja stressi kaikesta. Siksihän kaikki hinnat, vuokrat, elinkustannukset kallistuvat jatkuvasti, koska tuolla pyramidin huipulla ollaan rajattoman ahneita. Sitten järjestelmä on rakennettu niin nerokkaasti, että esim. polttoaineen hinta vaikuttaa kaikkiin muihinkin hintoihin. Hyvä ainoastaan näille pyramidin huipulla juhliville, muille enemmän tai vähemmän huono. Mitä alemmalle tasolle sieltä huipulta tullaan, sen huonompi. Työläisten pitää tehdä duuninsa mahollisimman pienellä liksalla, muuten on liian kallis työntekijä ja joutaa kortistoon mahollisimman pian ja ansaitusti. Vähän paremmin pärjänneiden suurin pelko on siinä, että milloiks ne asuntolainojen korot lähtevät kunnolla nousuun.
Tässä ketjussa ollaan duunarin puolella, mutta muissa halutaan hoitajilta hyvää hoitoa paskapalkalla ja -arvostuksella.
henkilökohtainen avustaja teini-ikäiselle. Puhelinvastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Konsulttifirma jossa olin ainoa nainen. Työkaverit olivat huippuja mutta asiakkaat pääosin sovinistisia pylly edellä puuhun - tyyppejä.
Minulla oli edustamaltamme alalta korkein koulutus mutta asiakkaat näkivät palavereissa minut tyhjäpäisenä pikkutyttönä. Saatoin käydä läpi faktaa ja asiakkaalle tärkeitä seikkoja mutta moni keskittyi enemmän luurinsa näppäilyyn. Vasta kun kokoushuoneen ohi käveli kuka tahansa työkavereistani niin asiakas valpastui ja alkoi kysellä kiinnostuneena asioista joista olin jo puhunut. Sitten nyökytteli mukana vaikka työkaverini ei olisi osannutkaan kaikkeen vastata. Siinä sitten istuskelin ja kuuntelin kohta metsästystarinoita ja vertailuja parhaista robotti-imureista.
Jaksoin tuota tytöttelyä kolme vuotta ja sitten riitti. Esimiehet eivät muuta kuin kohautelleet olkiaan kun kysyin mikä tehtäväni yrityksessä oikein on, kiintiönainen vai asiakkuuksista vastaava yritysasiantuntija.
Hupiakin silti riitti kun nämä sovinistipossut sivuuttivat nämä minun pikkutytön neuvoni ja tekivät lopulta oman päänsä mukaan. Useimmat saavuttivat konkurssin melko pian.
Minulle taas naiset tekevät tätä. Itsekin olen nainen. Noita muita on yli kymmenen, ja jokainen yrittää pomottaa ja jotkut jopa huijata, koska olen talousasioista vastaava. Ei mitään arvostusta, mutta omien etujen vahtimista sitäkin enemmän. Hyi!
no nyt kai sitten loppuu niidenkin ylvästely jos laitetaan tuokin asema kunnon boikottiin. ei mene munkeilla tienatut ruplat sotimiseen
Esperi Scare!!!Ei tarvinne perustella.
on oikeesti totta aloittajan textit. No nyt hyytyy pojan ja äidin maaritin ylimielisyys. Loppuu ne Putinille lähetetyt rahat. Joka munkista joka on meidän ostama, niin on lähetetty kai rojaltit sodan tukemiseen. Onko maarit ja poikansa niin ylimielisiä juuri siksi, että ovat saaneet Putinilta rahaa toimintaansa? No nyt saamme ehkä nähdä Miten he toimivat tässä uudessa tilanteessa???
JOO, olisikohan kuitenkin tuo kaikki totta???
Kaikki työpaikat. Sosiaali ja terveysala on kamala. Samoin pikaruokalat ja muut koulutusta vaatimattomat
Mä olin töissä Lahden sossussa ja mut pitkittäin sieltä pois 2011 juopottelun vuoksi.
Alppila Kehitysvammaisten asumis- yksikkö Oulun kaupungilla. Kerran kesätöissä, lähinnä seurasin miten ilkeä työkaveri sätti ja huusi ja raivosi toiselle,tiuski, jätti vastaamatta kun kysyi neuvoa. Naureskeli toisen työkaverin kanssa ja puhui tosi ilkeästi tästä työkaverista hänen kuullen ja antoi käskyjä että tiettyihin puheluihin ei saa vastata ym.
Aikuiset ihmiset kyseessä. Karmivaa.
Tekemistä ei juuri ollut, siivousta ja jääkaapin pesua,ei neuvottu ja aika kävi pitkäksi. jouduin kysymään tekemistä, yksi työntekijä istuskeli sohvalla ja läräs omaa puhelinta tuntitolkulla, tämä ilkeilijä.
Yhtä Asikasta haukuttiin ja nälvittiin ja peloteltiin miten on vaikein tapaus, tämä ilkeilijä pääosassa. Asiakkaan kanssa ei ikinä ollut ongelmia itsellä, en ymmärrä mikä hänessä oli ongelma muutamalle siellä. Minua kohtaan ei oltu ilkeitä, mutta tukalaa oli olla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs räkälä jossa laiminlyötiin ihan kaikkea, veroja, lupia, työntekijöitä... Omistajapariskunta Kännäsi siellä jatkuvasti ja loppujen lopuksi lähdinkin kävelemään kun en jaksanut kuunnella sen haahkan kännistä länkytystä siitä miten asiat pitäisi hoitaa. Kukaan työntekijä ei siinä paikassa edelleenkään montaa kuukautta viihdy. Vieläkin tekisi mieli ihan piruillessaan käräyttää heidät verotarkastajalle ja muutamalle muullekin taholle..
Käräytä pois ei ne tiedä enää sua
Vierailija kirjoitti:
UPM-Kymmene.
Täynnä hulluja.
Ne on ne kaikki isot samanlaisia, mutta tuo on varmaan yksi pahimpia, olen päätellyt. Suomessa on oikeasti ihan vi tun sairasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jakeluautonkuljettaja Itellalla joskus. Töitä kertyi jatkuvasti laittoman puolelle n 320 h/kk työpäivät 14 h vähintään eikä edes ruokataukoja :D kaiken lisäksi mulkku pomo
mies
Hyh helvetti olin joskus itellan eräällä alihankkijalla töissä ja työpäivät juurikin 12-14 tuntia ja syödä piti usein ajaessa. Itse ajaminen oli sitten sitä kevyempää fyysisesti koska vähän väliä piti pomppia autosta ulos repimään isoja ikkunoita ja painavaa rahtia pumppukärryllä usein hiekassakin. Puhelin soi kokoajan ja tiesi että kun siihen vastaa oli pomo haukkumassa tai joku asiakasyritys painostamassa ja haukkumassa. Jäänyt traumoja noista ajoista. Moni luulee että rekkakuskin homma on vaan ajamista..m eo todellakaan ole varsinkaan jakelupuoli. Mieleenpainuvin keikka ajettiin 2 mieheen 18 tuntia putkeen 9h x2 pienten kylien läpi jakamassa tavaraa
Itäsuomes yksi leipomo oikea työpaikkakiusaajien mekka.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut puhelinmyyntiä pariin kertaan. Aivan hanurista. Joudut tuputtamaan tuotteita, tilauksia tai jäsenyyksiä oman moraalisi vastaisesti. Lisäksi ääni menee jatkuvan puhumisen takia.
Ylivoimaisesti paskin oli silti postin lajittelukeskus. Militaristinen työkulttuuri, laiskimmista työntekijöistä tehtiin uusia alemman tason esimiehiä eikä heillä ollut mitään käsitystä johtamisesta paitsi komentelu ja kyykyttäminen. Esimiehiksi oli päässyt useita luonnehäiriöisiä tyyppejä ja se heijastui yleiseen työssäviihtymiseen. Raskas fyysinen työ täydellä teholla ei riittänyt vaan pomot tulivat säännöllisesti v i t t u i l e m a a n että mikäs on, kun ei työn tekeminen maistu tai vastaavaa. KOSKAAN ei saanut kiitosta mistään. Jatkuvaa painostamista ylitöihin vartin varoitusajalla. Aivan sairas paikka.
Mulle huudettiin Postilla kaikkien edessä ja vielä asiasta, jonka olin kopioinut katsomalla muita mkl erästä kokenutta työntekijää. Todellakin tunsi olevansa tehtaalla ja osa koneistoa eikä yksilö.
Perehdytys huonoa, heti vaan hommiin ja jälkeenpäin väkätystä jos teki väärin sen sijaan, että käytäisiin kunnolla läpi mitä tehdään eri tapauksien esim. pikkupakettien kohdalla jne. Perehdytyksessä väite, että voi kysyä vaikka 1000 krt samasta asiasta, se parempi kuin että tekee väärin. Todellisuus, kun menee kysymään ekaa kertaa: sarkasmi, alentuva asenne jne.
Pieni lääkärikeskus pääkaupunkiseudulla, siitä on jo yli 20 vuotta, kun siellä olin. Niin kamala, etten
pysty kertomaan niitä kauheuksia mitä siellä tapahtui. En myöskään tule koskaan pääsemään niistä yli.
Pääomistaja narsisti, paremminkin psykopaatti.