Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin työpaikka jossa olet ollut

Vierailija
23.11.2010 |

miksi se oli kamalin.

Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.

Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h

Kiertäkää kaukaa ne hommat.

Kommentit (922)

Vierailija
501/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suuri terveydenhuoltoalan yritys johon menin toimistohommiin... minut valittiin 120 hakijan joukosta ja jo ekana päivänä tiesin että nyt mentiin metsään ja pahasti. V. 2017 kys.yrityksestä puuttui KAIKKI järjestelmät joilla hommaa voitiin pyörittää... sähköpostia ja faksia käytettiin ja siinä se. Työkaveri puukotti selkään senkun kerkesi, työilmapiiri järkyttävän huono, työtahti aivan järkyttävä ja töitä liikaa. 15 v kokemusta niin tiesi miten paljon tehokkaammin ja järkevämmin asiat olisi voitu hoitaa. Minut palkattiin kehittämään hommaa mutta siihen ei ollut aikaa kun koko ajan vain sammutettiin tulipaloja... koeajan viimeisenä päivänä työsuhteeni purettiin kun selkäänpuukottava kollega oli selän takana hommannut kaverinsa tilalleni. Itselleni se oli suuri helpotus ( itse olin miettinyt lähtöä toisesta työpäivästä lähtien mutta ei edes energia riittänyt uuden työn hakuun ), vieläkin puistattaa kun edes ajattelen tuota paikkaa 😖

Vierailija
502/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs suuri terveydenhuoltoalan yritys johon menin toimistohommiin... minut valittiin 120 hakijan joukosta ja jo ekana päivänä tiesin että nyt mentiin metsään ja pahasti. V. 2017 kys.yrityksestä puuttui KAIKKI järjestelmät joilla hommaa voitiin pyörittää... sähköpostia ja faksia käytettiin ja siinä se. Työkaveri puukotti selkään senkun kerkesi, työilmapiiri järkyttävän huono, työtahti aivan järkyttävä ja töitä liikaa. 15 v kokemusta niin tiesi miten paljon tehokkaammin ja järkevämmin asiat olisi voitu hoitaa. Minut palkattiin kehittämään hommaa mutta siihen ei ollut aikaa kun koko ajan vain sammutettiin tulipaloja... koeajan viimeisenä päivänä työsuhteeni purettiin kun selkäänpuukottava kollega oli selän takana hommannut kaverinsa tilalleni. Itselleni se oli suuri helpotus ( itse olin miettinyt lähtöä toisesta työpäivästä lähtien mutta ei edes energia riittänyt uuden työn hakuun ), vieläkin puistattaa kun edes ajattelen tuota paikkaa 😖

Terveystalo?

Mulla ainakin Terveystalo on ollut parinkymmenen vuoden kokemuksella ylivoimaisesti kamalin työnantaja. Järkyttävän kierot ja osaamattomat pomot ja selkäänpuukottavat työ"kaverit". Kiertäkää hyvät ihmiset kaukaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin lajittelu, kiusaajia täynnä koko mesta.

Vierailija
504/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyynti

Vierailija
505/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijänä kauppakeskuksen parturi-kampaamossa, ketjuliike. Määrättiin, kuinka paljon (vähän) mihinkin työhön sai aikaa varata ja asiakkaalta piti pyytää semmosta hintaa, että hävetti. Oma tuntipalkka taisi olla 9€/h.

Joka kuukausi istuttiin porukalla alas ja käytiin läpi, kuinka paljon myyntituotteita on kukin myynyt. Joutui sitten tarkkailuun jos niihin tavoitteisiin ei päässyt ja seurattiin, kuinka vähän tuputtaa niitä lisämyyntejä.

Kerran mulle oli varattu pitkän hiuksen spiraalipermis ja leikkaus, 2h aikaa, ennenkun seuraava asiakas tulee. Sanoin, etten kerkeä tehdä hyvin siinä ajassa ja vastaus oli "voi, voi, sit pitäs varmaan olla nopeempi."

Eniten varmaan tympi se, että tunnuttiin luottavan siihen, että liike on kauppakeskuksessa. Asiakkaita tulee tarpeeksi ilman ajanvarausta, eikä sillä ole väliä ollaanko tyytyväisiä ja tuleeko ne enää uudelleen.

Vierailija
506/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö jossa oli vakituisia Virolaisia 15 euron tuntipalkalla ja itse sain vain 9.5 euroa tunti mutta hommia oli tehtävä samaan tahtiin. Virolaiset käyttävävät rahansa Virossa joten heille palkka on suhteessa vielä suurempi. Jos olette nähneet videoita Kiinalaisista tehtaista missä kaikki näyttää pikakelaukselta niin sellaista siellä oli.

Vierailija
507/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpernikkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveystalo?

Mulla ainakin Terveystalo on ollut parinkymmenen vuoden kokemuksella ylivoimaisesti kamalin työnantaja. Järkyttävän kierot ja osaamattomat pomot ja selkäänpuukottavat työ"kaverit". Kiertäkää hyvät ihmiset kaukaa 

Hei täälläkin yks joka karkasi Terveystalosta vain 3 kuukauden jälkeen. Aivan kammottava paikka. Järkyttävä resurssipula, oma loppuunpalaminen (huom. vain 3 kk jälkeen!) ja tympeät työkaverit. Tulostavoitteet aivan hirveitä ja selkänahasta riistetään sen mitä ehditään.

Vierailija
508/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foibe Vantaa. Orjatyöpaikka. Hoitajat ovat pelkkiä siivoajia, ruoanlaittajia. Asukkaat hoidetaan hutaisemalla, että aikaa jää siivoukseen. Jos juttelet asukkaan kanssa, esimies huutaa, että "mene siivoamaan". Paikassa ei ole laitoshuoltajia, hoitajat siivoavat. Pihalla elämiä,joita hoitajat joutuvat hoitamaan. Paikat likaiset, tunkkaiset. Asukkaat nuokkuvat apaattisina hämärässä ns. olohuoneessa, koska hoitajat joutuvat siivoamaan ja hoitamaan eläimiä. Henkilökunta loppuunpalanutta, hermoheikkoja. Suositaan ulkomaalaisia, koska he eivät uskalla sanoa vastaan, eivätkä ymmärrä oikeuksiaan.

Hirveää! Tuntuu, että siellä puolustuskyvyttömät (=vanhukset ja eläimet) kärsii.

Haetaan jatkuvasti näitä "hyvän elämän valmentajia". 😅

Vierailija
509/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työpaikka oli hyvä kunnes varoituksista huolimatta sinne palkattiin psykopaattipomo. Niin sairas ihminen etten jaksa kertoa mitään kun olen niin hyvilläni että olen pois päässyt.

Vierailija
510/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20v sitten eräs vanhainkoti mihin menin nuorena sijaiseksi lyhyellä varoitusajalla. Sain 2h perehdytyksen ja päivävuorolainen lähti kotiin. Viereisessä vanhainkodissa kuulemma joku jolta voi käydä kysymässä.

Ja meillä ei sänkyyn hoideta, vaipat vaihdetaan seisaaltaan (myös 1-jalkaisilta) voi taivas.

Käsketty pestä lattiat ja kauheessa hiessä pesin niin kesäkuussa mopista löytyi joulukoristeita, eli ei niitä vakihenkilökuntakaan näköjään pessyt.

Henkilökunnan vessaa ei ollut (kehotettiin käymään sen siistin mummon vessassa).

Iltapala piti hoitajan valmistaa, lääkkeet antaa ja kuulemma osaavat mennä samoille paikoille (kun ei ollut mitään tietokoneita silloin enkä tiennyt kuka on kukin)

Vierailija
511/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 20v sitten eräs vanhainkoti mihin menin nuorena sijaiseksi lyhyellä varoitusajalla. Sain 2h perehdytyksen ja päivävuorolainen lähti kotiin. Viereisessä vanhainkodissa kuulemma joku jolta voi käydä kysymässä.

Ja meillä ei sänkyyn hoideta, vaipat vaihdetaan seisaaltaan (myös 1-jalkaisilta) voi taivas.

Käsketty pestä lattiat ja kauheessa hiessä pesin niin kesäkuussa mopista löytyi joulukoristeita, eli ei niitä vakihenkilökuntakaan näköjään pessyt.

Henkilökunnan vessaa ei ollut (kehotettiin käymään sen siistin mummon vessassa).

Iltapala piti hoitajan valmistaa, lääkkeet antaa ja kuulemma osaavat mennä samoille paikoille (kun ei ollut mitään tietokoneita silloin enkä tiennyt kuka on kukin)

Niin siis pöydässä luki asukkaan nimi ja lääkkeet annoin sen mukaan!

Vierailija
512/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cafe Picnic, Mäkki, mulkkujen esimiesten ja työkavereiden takia. Cafe Picnic oli kyllä kaikessa paskaisuudessaan kaiken huippu. Esimiehet, jotka olivat "liian hyviä" edes vastaamaan Huomenta. Sitten heti toisena päivänä haukuttiin maan rakoon, etten osannut muka mitään. Työkokemusta minulla oli jo ennen tuota n. 5 vuotta kyseisestä mäkistä ja sen kassa-ja keittiökoneista. Oli se kumma vaan kun asiakkailta tuli se palaute, jonka voimalla jaksoi tuonkin ajan, mutta päälliköt haukkuivat minkä ehtivät.

Vierailija
513/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Terveystalo mutta vähän vastaava... ja siis toimistohommissa olin jos se ei ilmennyt tekstistäni. Yleensä olen ollut miesvaltaisessa työssä ja kuten arvata saattaa, tuolla oli naisia enemmistö ja nyt sain todella tuta sen miten kamalaa voi pahimmillaan naisvaltaisessa duunissa olla. Oli minulla toki myös todella kivoja naisia työkavereina mutta se kyräily ja etenkin lähimmän kollegan selkäänpuukotus yllätti ja järkytti.

Vierailija
514/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISS Palvelut Oy. Pääsin kesän ajaksi siivoamaan, mutta lopetin kahden viikon perehdytysjakson jälkeen (sain puhelimessa ihan jäätävät huudot pomolta, mutta eipä hän voinut mitään kun koeajalla purin sopimuksen). Tuo oli heittämällä kauhein työpaikka ikinä. Ruokataukoa ei saanut pitää, joten jos halusit pitää verensokerit aisoissa, autossa oli puputettava joku välipalapatukka matkalla seuraavaan kohteeseen. Ja se itse siivous... Tahti oli tyyliin puolessa tunnissa kokonainen teollisuushalli. Tuli perseen alla koko ajan. Kun valitin, etten ehdi tekemään itseäni tyydyttävää jälkeä, niin sain perehdyttäjältä (= lihava keski-ikäinen nainen) pelkkää kiukkua ja ohjeen, että riittää, kunhan näyttää puhtaalta. Eli esim. vessanpönttöjä ei tarvinnut puhdistaa, riitti, että näkyvät roiskeet on pyyhitty... Jepjep.

Vierailija
515/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa. Se ei ollut oikeastaan hirveää vaan äärettömän tylsää. Samat naamat joka päivä samoine ostoksineen ja juttuineen. Kyttäävä pomo, jonka mielestä kassat ei oikeastaan tehneet oikeaa työtä ollenkaan - nehän vain istuivat. Oikeaa työtä tekivät ne, jotka täyttivät hyllyjä.

Voi mitä shaibaa, siis todellakin kassat tekee juuri sitä oikeaa työtä. Kassat joutuu palvelemaan, olemaan vuorovaikutuksessa, ihan kaikkien kanssa. Hatunnosto kassoille! Olen sitä itsekin joskus tehnyt, mutta en haluaisi enää.

Vierailija
516/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisan cafe Tapiolan Stockalla

Milloin tämä oli? Johtuiko kenties kollegasta?

Vierailija
517/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cafe Picnic, Mäkki, mulkkujen esimiesten ja työkavereiden takia. Cafe Picnic oli kyllä kaikessa paskaisuudessaan kaiken huippu. Esimiehet, jotka olivat "liian hyviä" edes vastaamaan Huomenta. Sitten heti toisena päivänä haukuttiin maan rakoon, etten osannut muka mitään. Työkokemusta minulla oli jo ennen tuota n. 5 vuotta kyseisestä mäkistä ja sen kassa-ja keittiökoneista. Oli se kumma vaan kun asiakkailta tuli se palaute, jonka voimalla jaksoi tuonkin ajan, mutta päälliköt haukkuivat minkä ehtivät.

Siis mistä hemmetistä näitä tämmöisiä pomoja sikiää?

Vierailija
518/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan kaupunki, henkilöstöpalvelukeskus. Aivan omituisia ihmisiä ja sisäänpäin lämpiävä työyhteisö. 

Vierailija
519/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity asiaan, mutta työhaastattelussa kerran minulta kysyttiin, että ” itseni epäonnistuneeksi?” 😂😂🤣

Ja juu en saanut paikkaa, jotenkin fiilis lässähti.

Vierailija
520/922 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin työpaikka. Kiusaajia ja katkeroituneita ihmisiä joka puolella. Rehellistä ihmistä sai hakea. Hulluja kyllä joka lähtöön. Vanhimmat osasivat olla kieroimpia ja olivat ketkuilleet itselleen erityisoikeuksia ja osasivat vaatia kaikenlaista. Ihmisiä meni ja tuli. Sijaiset pyörittivät taloa. Joitain ihmisiä yritettiin väkisin hiillostaa ulos. Kaikenmaailman työkierrosta tulleita kaupungille jämähtäneitä epämääräisiä tyyppejä pyöri saikulla. Ne muutama uudempi, jotka pääsi pomojen suosioon esim. ryyppäämällä ja nuoleskelemalla  oikeita ihmisiä jatkoivat.  Esimiehet ja pomot onnettomia sosiaalisilta taidoiltaan surkeita ihmisiä. En ymmärrä, miten ikinä päässeet asemaansa. Koko ajan jotain organisaatiomuutoksia, kissanristiäisiä ja hölynpöly-päiviä. Töillä kamala kiire ja sääntöjä tuli ja meni.  Kaikesta tapeltiin. Yksi psykopaatti  ja pari kieroilijaa sai minut raivostumaan ja lähdin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän