Kamalin työpaikka jossa olet ollut
miksi se oli kamalin.
Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.
Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h
Kiertäkää kaukaa ne hommat.
Kommentit (922)
Perheyritys pasilan tilitoimistossa. Jaksoin 2 vkoa. Tulin kipeäksi viikon päästä keuhkoputkentulehdukseen, en uskaltanut olla sairaana kuin pe-ke vaikka oli sairastodistus. Eukko vertas mua nykypäivän nuoriin kun ennen jaksettiin sotia mutta nyt ei kestä yhtä keuhkokuumetta oi voi. No nyt täydellinen työpaikka :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:19"]Eräs päiväkoti. Samassa ryhmässä ollut päiväkodinopettaja oli kauhea sosiopaatti joka teki työstäni helvettiä. Hyi helvetti mitkä kylmän väreet menee vieläkin. Ajatella että tuollainen on töissä vielä lasten parissa.
[/quote] yksi syy miksen halua omiani viedä tarhaan liian varhain.Mua ittteenikin pelottaa lto:t se pph:t.
Kaikista paskin työpaikka oli mielestäni Itiksen K-Kenkä.Ei enää ikinä Itikseen eikä tod kenkäkauppoihin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 06:05"]
Kaikista paskin työpaikka oli mielestäni Itiksen K-Kenkä.Ei enää ikinä Itikseen eikä tod kenkäkauppoihin.
[/quote] Todella hyvin perustelit, että koko kauppakeskus on huono työpaikka :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:46"]
En osaa päättää Hatanpään sairaalan tai TAYSsin välillä. Olin siellä osastonsihteerinä. KAIKKI kuvittelivat olevansa pomojani ja todellisella pomolla ei ollut mitään otetta hommaan. Koulutus oli olematonta ja siitä vain tilailemaan potilaille tutkimuksia. Aivan hirveä työilmapiiri, tärkeileviä hoitsuja ja vielä tärkeilevämpiä lääkäreitä. Edes tervehtiä ei tarvinnut jotain sijaista, joopa joo.
Ei koskaan enää.
[/quote]
Aivan samoja kokemuksia osastonsihteerinä! Mutta HUS:lla.
Hatanpään sairaalan kirurgian osasto A2.
Aivan jäätävä pomo, tylyt työkaverit ja sairaat ihmiset.
Ei ikinä enää.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:46"]Siivoojankin homma on inhimillistä verrattuna työhön Hesburgerilla. Ehkä se onkin Helburger :D Nuoret saa tosi hyvän kuvan työelämästä, kun ensimmäinen työkokemus on tuollainen! Miksei työnantajat voi ottaa huomioon sen, että heillä työskentelee työuraansa aloittavia nuoria ihmisiä?
[/quote]olen siivonnut heseä ja sen paikan pomo oli kauhea! kun siivosin hän saattoi pysähtyä kyyläämään tekemistä. kerran pyysi siivoamaan jonkun paikan paremmin, vastasin tottakai niin tämä pomo alkoi mäkättää "no et sä taida ehtiä kuule". todella ylimielinen ja huvittuneena luin vihaisia lappuja joita oli omalle henkilökunnalle keittiön puoli täynnä! syytti minua myös varkaudesta.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 07:43"]Citymarket. Olin siellä esimiesharjottelijana.
Ilmaisia ylitöitä piti tehdä (koska olinhan esimies) ja palkka huonompi kuin myyjillä. Työ oli todella tylsää: hyllyttämistä, kassaamista ja laskujen tekoa aataminaikaiseen tyyliin. Välillä oli 3 viikoa iltavuoroa putkeen. Esimies pimitti minulta harjoitteluuni liittyvien tehtävien tekoon tarvittavia tietoja. Esim. minun olisi kuulunut suunnitella työvuoroja mutta ei antanut vaan piti katsoa vierestä kun hän käytti työvuoro-ohjelmaa.
Lisäksi esimies oli käytökseltään ja olemukseltaan todella outo, mm. pelkäsi myymälän puolella oloa ja kommunikoi henkilökunnan kanssa ovenkarmiin kiinnitetyillä lapuilla. Ei varmaan olisi ollut työssään ellei hänellä olisi vahvoja kytköksiä Keskon johtoon. Nykyään hän on tavaratalonjohtaja ellei ole jo edennyt korkeammalle pallille.
Onneksi sain potkut YT-neuvottelujen yhteydessä ja sain samantien paremman työpaikan jossa olen vieläkin, yli 10 vuotta myöhemmin. Irtisanomistilanteessa tosin TJ valitteli kun hänen miehensäkin oli saanut potkut, että ei hänelläkään ole helppoa. Ei varmaan, kun perheessä on kaksi suurituloista henkilöä ja miehen ansiosidonnainenkin olisi varmaan ainakin 3krt om palkkani.
[/quote]
Eikä, sattuisko tää olee nainen, jonka mies taitaa olla korkees asemassa keskolla? Naisen tunnistaa kävelytyylistä kaukaakin..
Opiskelin sairaanhoitajaksi. Ekan kesän olin sairaala-apulaisena Meilahdessa ja inhosin jokaista hetkeä, kun piti siivota, puunata, pestä ja pedata. Seuraavana kesänä olin perushoitajan sijaisena pitkäaikaisvanhusten osastolla ja se veti kyllä voiton tosta ekasta kesästä: alimiehityksellä hoidettiin vuodepotilaita. Yksin piti vaipattaa, vaihtaa vaatteet, suihkuttaa ym. oli 10-15 vanhusta / hoitaja. Kaikki syötettäviä. Vakihenkilökunta jatkuvasti saikulla ja sijaisia ei tarpeeksi saanut. Omaiset valitti milloin mistäkin (tietenkään ei ehditty syöttää vanhusta esim. tuntia ja houkutella syömään, kun ne reilut 10 muutakin odotti ruokaansa). Oli kaamea kesä. Nenässä haisi vaipassa muhineet kakit, dementoituneet vanhukset olivat vuoteenomia, mutta monet miehet tosi väkivaltaisia (eivät tunnistaneet edes vaimoaan, mutta osasivat tarrata hiuksiin tai lyödä yhtäkkiä yllärinä tosi kovaa). Kunnioitan ihmisiä, jotka jaksaa sitä työtä ja ymmärrän hyvin, että omaiset vaativat lisää henkilökuntaa osastoille.
Skaalan tehdas Härmässä... Voi herramunjee mikä paikka!
Lukioaikana olin joululomalla viikon einestehtaassa. Työnäni oli pestä sillitynnyreitä. Haju oli aivan järkyttävä! Kaiken lisäksi pesuhuoneen ilma oli tukahduttavan kuuma ja kostea. Onneksi työ kesti vaan sen viikon, kauemmin en olisi pystynyt siellä olemaan...
Nykyinen työpaikkani, eli eräs puhelinmyyntifirma pääkaupunkiseudulta. Vihaan ko. työpaikkaa ja etsin jatkuvasti muita töitä, mutta niitä odotellessa pakko kuitenkin tehdä jotain.
Olen ujo ja puhelinkammoinen ihminen ja siksi työ on yhtä helvettiä, myöskään naurettavan pieni palkka ja ikävät, jatkuvasti lisää tulosta vaativat pomot eivät auta.
Kiitos kuitenkin niille ihmisille, jotka suhtautuvat soittoihini asiallisesti, en halua ketään häiritä tahallani, teen vain työtäni.
Vituttaa ja ahdistaa mielettömästi mennä tuonne taas huomenna....
Toimistosiivous ISS:sällä vuonna 2003. Kaheli esimies. Siivousalue niin tiukkaan mitoitettu, että aamulla kun asiakkaat eivät olleet näkemässä juoksin kyllä ihan oikeasti juoksin pitkin käytäviä. Ehdin syödä viisi minuuttia ja silti meni aina ylitöiksi, joista en tietenkään saanut palkkaa. Käsi kipeytyi niin pahasti että aloitin herättyäni aamun aina pumppaamalla käden käyntiin. Aloin oireilla myös psyykkisesti masentumalla ja heräilemällä öisin. Silloin päätin, ettei homma ole terveyden menettämisen arvoista. Sain toisen työpaikan.
Kahjoja olen kyllä tavannut koko työurani aikana. Muutamia hulluja ämmiä, jotka kohtelivat 26-vuotiasta kuin 16-vuotiasta. Vähättelivät, tytöttelivät, kieroilivat, kertoivat minusta valheita. Vaihdevuosiämmät ovat pahimpia. Yksi itkee kun en suostu sellaiseen järjestelyyn, että hän saa suurimman osan aamuvuoroista. Yksi pitää kaikkia nuoria naisia uhkana, toinen on päästään vialla ja kolmas voi itse selvästi niin huonosti että hänen pitäisi vaihtaa työpaikkaa.
Sitten on näitä työyhteisöjä, joissa mikään yhteistyö ei pelaa. Kytätään toisia, ei tervehditä, juoruillaan, nuoleskellaan, valehdellaan jne.....
Olen kyllä kasvattanut vuosien mittaan paksun nahan ja koitan olla sekaantumatta sosiaalisiin verkostoihin mahdollisimman vähän. En ikinä kerro itsestäni mitään, jos en halua, että siitä jauhetaan selän takana. En myöskään anna yhdenkään hullun ämmän kävellä ylitseni. Jos esimies ei saa ämmiä kuriin vaihdan työpaikkaa.
Erään elektroniikkakaupan call center. Onneksi sitä kesti vain pari kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:29"]
Filmtown... Huhhuh!
[/quote]
Haluatko tarkentaa? Muukin syy kuin surkea palkka? Missä päin oot ollut?
Kyselen vaan koska juuri lopetin mp-kokeilun eräässä liikkeessä. Aikaisemmin (vuosia sitten) tuntiduunarina ollessani tykkäsin tosi paljon, mutta nykyään tilanne aivan erilainen...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:29"]
Filmtown... Huhhuh!
[/quote]
Haluatko tarkentaa? Muukin syy kuin surkea palkka? Missä päin oot ollut?
Kyselen vaan koska juuri lopetin mp-kokeilun eräässä liikkeessä. Aikaisemmin (vuosia sitten) tuntiduunarina ollessani tykkäsin tosi paljon, mutta nykyään tilanne aivan erilainen...
[/quote]
En oo toi alkuperäinen mut omat kokemukset filkkarista ihan positiivisia. Lukuunottamatta aluepäällikköä vai millä tittelillä onkaan ollut siellä 4v sitten.
Siivoojana heurekassa... Kakarat sotkee ihan vitusti. Paska palkka.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:59"]
Regus. Työntekijöiden kohtelu epäinhimillistä ja työtehtäviä järjettömästi. Esimiehet itseään täynnä olevia kyykyttäjiä. Eipä tarvitse ihmetellä työntekijöiden vaihtuvuutta ja sitä, että osa lähtee kävelemään jo koeajalla.
[/quote]
Samanlainen kuin Poolia.