Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin työpaikka jossa olet ollut

Vierailija
23.11.2010 |

miksi se oli kamalin.

Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.

Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h

Kiertäkää kaukaa ne hommat.

Kommentit (922)

Vierailija
261/922 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso makeisvalmistaja. Huh huh sitä työpaikkakiusaamisen määrää...

Vierailija
262/922 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaisen miehen omistamassa lounaskahvilassa. Työ alkoi 05.00 ja tuntipalkkani oli 7.00e :) eikä mitään yölisää maksettu aamun ensimmäisestä tunnista tai ylitöistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/922 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaisen miehen omistamassa lounaskahvilassa. Työ alkoi 05.00 ja tuntipalkkani oli 7.00e :) eikä mitään yölisää maksettu aamun ensimmäisestä tunnista tai ylitöistä...

Vierailija
264/922 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
265/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola huviretki, narsistinen esimies selittää kaiken

Vierailija
266/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espericare.

Vierailija
267/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustensairasosasto. Vittumaiset toisiaan kyttäävät ja paskaa seläntakana puhuvat hoitajat.

Vierailija
268/922 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:11"]

LähiTapiola mainittu pariin kertaan. Kertoisitteko vielä paikkakunnan/toimiston? En jotenkin jaksa uskoa että kaikki konttorit ympäri Suomen ovat läpimätiä...

[/quote]

Itse ollut LähiTapiolassa ja oli paras työpaikka tähän asti! Harmi että muuton vuoksi jouduin luopumaan työpaikasta. 
[/quote]

Karsea orjatyöpaikka koko Lähitapiola, Suoritteita vaaditaan hulluna, puheluita vahditaan ja sitten palkkioksi laitetaan 400 ihmistä pihalle yt neuvotteluissa. Niin on mukava paikka tuo Lähitapiola, hyi helvetti.
[/quote] Taitaa olla sama meininki ihan kaikissa pankki- ja vakuutusalan yhtiöissä... Jos olet talousuutisia seurannut.

Vierailija
269/922 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:38"]

Älyttömän mielenkiintoinen ketju. Porukalla on ollu tosi kamalia työkokemuksia. Eniten saisi irti, jos ois mainittu paikkakunta, työnantaja ja syy, miksi oli kamalaa. Voisi joku tietoisesti osata välttää ko. paikkaa, varsinkin, jos kokemus olisi suht tuore. 

[/quote]

Joo tuo tuoreus on aika oleellinen juttu. Mä esim. olen se jolla oli huono kokemus keittiöhommista, mutta koska tuosta on sen verran jo aikaa etten viitsi alkaa levitellä firman nimeä sen enempää, kun en tiedä millainen meininki heillä on nykyään. Ja lisäksi ne pahimmat kokemukset muutenkin liittyivät niihin varsinaisiin työpaikkoihin, eli en halua vuokrafirmaa mustamaalata kuitenkaan kun ei se nyt niin paha firma ollut vaikka huonoja puolia olikin.

Vierailija
270/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kespro. En vaan sopinut sinne. Karseat työajat, kylmä vastaanotto, koko ajan vaihtuvat työntekijät. päällikkö oli ihan oma lukunsa.

Vierailija
271/922 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Accenture, Helsingin Ruoholahti. Sekä ylenkatseen määrä, mitä siellä viljeltiin ns. avustavia tehtäviä kohtaan. Huvittavinta on, että tänä päivänä voin osaltani vaikuttaa siihen, että nykyinen työnantajani ei tule heidän tarjoamiaan palveluita käyttämään. Ikinä.

Vierailija
272/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ dementiaosastolla. Vanhukset huusivat, itkivät, eräs pappa kävi kiinni takapuoleen ja miespuolisia oli lyönyt turpiinkin. Ainoa vakituinen kollega oli jatkuvasti hermostunut ja neuroottinen, liekö joutanut samalle osastolle pian hänkin. Olin kyseisessä paikassa parikymppisenä kesätyöläisenä ja vaadin sittemmin siirtoa kotipalveluun. Siellä meno oli hieman hillitympää vaikka kaikenlaisia tarinoita sieltäkin kerrottavaksi. Jääköön ne toiseen kertaan.

Vierailija
273/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen työ sosiaalityöntekijänä. Esimies ei ole tehtäviensä tasalla, työyhteisössä kauheat kuppikuntajaot. En ole niitä jotka syö joka päivä parinkympin lounaan kaupungilla tai käyttää merkkivaatteita, joten olen auttamattomasti sisäpiiristä ulkona. Kun sopimus loppuu en todennäköisesti jatka vaikka työtä olisi tarjolla, työ itsessään olisi kiinnostavaa ja mielekästä, vaikka onkin henkisesti aika raskasta. Ei ole hyvän palkan arvoista stressata näin paljon. Olen hakenut toista työtä ja toivottavasti sen saan.

Ja ennen kuin sanotte niin olen ollut aiemmin naisvaltaisilla työpaikoilla ja sosiaalialalla muissa yksiköissä, eikä muualla TODELLAKAAN ole ollut samanlaista. 

Vierailija
274/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustenhoitolaitos, Itä-Suomi. Työntekijät haukkuivat toisiaan jatkuvasti selän takana, mutta edessä oltiin niin kaveria. Vanhuksia kohdeltiin huonosti, valitettiin kiirettä, mutta tupakalla oli aikaa ravata ja pitää pitkiä kahvitaukoja. Olisivat edes opiskelijalle antaneet paremman kuvan itsestään ja työstään, mutta ei. Ilmeisesti tuohon paikkaan on pesiytynyt ja jäänyt olemaan sama väki liian pitkäksi aikaa.

Vierailija
275/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 20:39"]

Takavuosina kukkakauppa Joensuussa...

[/quote]

Saitko saksista? Tuli mieleen se vuosia sitten tapahtunut juttu, josta oli lehdessäkin...

Vierailija
276/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua lukea puhelinmyynnistä tälläistä, itselläni se on paras työpaikkani ja kyllä tienaan hyvin. Teen sen mitä pitää, että palkka tulee. Moni ei älyä mistä se palkka muodostuu ja sitten syyllistetään firmaa kusettajiksi vaikka itse ollaan vain kun palkasta kerrotaan niin "joo joo joo joo". Enkä ole mikään puhelinmyyntifirman pomo tai esimies, pelkkä myyjä vain.

Vierailija
277/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyö. Wt-porukan vittuilua, jatkuva paine koska kassoja liian vähän auki ja se että piti jatkuvasti ottaa vastaan paskaa palautetta tuotteista joille en voinut mitään :/ siivouskin on kivempaa.

Vierailija
278/922 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä pikkufirmassa töissä tekemässä alani työtä ensimmäistä kertaa. Pomo oli täysi vittupää, valehteli jatkuvasti, maksoi luvattoman surkeaa palkkaa työn vaativuuteen ja asiantuntijuustasoon nähden, teetätti ilmaisia ylitöitä uhkailemalla potkuilla ja vittuili minkä kerkesi sekä haukkui todella raa'asti. Palkka tuli myös joskus myöhässä, eikä tietenkään mitään ilmoitusta asiasta. Valehteli siitäkin. Lähdin monta kertaa itkien toimistolta tehtyäni monta tuntia ylitöitä, ja jatkoin itkemistä kotona. Toisinaan saattoi soittaa jopa myöhään illalla työasioiden merkeissä. Kerran öitä valvottuani ja stressistä seonneena pillahdin itkuun pomoni nähden, eikä tätä silti kiinnostanut. Tunsin itseni huonoksi työntekijäksi ja täysin epäonnistuneeksi, mutta etsin silti uuden työpaikan ja lähdin ovet paukkuen pois. Firmalla menee tällä hetkellä todella huonosti ja työt pyörivät ilmaisilla harjoittelijoilla, mutta pomo itse elelee leveää elämää luultavasti lainarahoilla. Vieläkin puistattaa ajatella, miten kokenut työnantaja voi kohdella ensimmäistä kertaa alan töissä olevaa nuorta noin. 

Vierailija
279/922 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
280/922 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on kyllä ollut hirveintä kaikista. Joillekin ihmisille se varmasti sopii jos on myyntihenkinen ja firma on ok, mutta minä olin kyllä vähällä hypätä järveen joka ainoan työpäivän jälkeen. Ap penäsi perusteluja ja niitähän riittää:

- Pelkkä provisiopalkka: joka päivä sai jännittää, saako myytyä hyvin vai ei. Pahimpina päivinä saatoin tienata 6h työrupeamasta 25€.
- Ei ollut sellaista päivä, etteikö joku asiakas olisi kohdellut kuin sontaläjää.
- Pomo hönki jatkuvasti niskaan ja moitti, jos en tyrkyttänyt tarpeeksi.
- Eipä se järin hyvää terveydelle tehnyt istua tuntikausia päivässä tuijottamassa tietokoneen ruutua.
- Palkanmaksu takkuili. (Onneksi sain loppujen lopuksi omani pois.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi