Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Infinity höylää??

Vierailija
10.11.2010 |

Miten peruutatte paketit? Onko nettisivua tiedossa?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan koitokseen. onneksi itse olin netin ääressä ja tajusin googlettaa kyseisen puljun enkä mennyt tilaamaan mitään "ilmaista".

Vierailija
2/61 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onneksi olin netin äärellä kun kyseisen firman edustaja soitti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa saa peruttua tilauksen. Tai siis näin ainakin toivon, laitoin itse juuri peruutuksen menemään, katsotaan miten käy.

http://shaveservice.com/

Vierailija
4/61 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...peruutus ainakin asiakaspalvelun puhelinnumeron kautta. Olin jonossa noin 10 sekuntia ja irtisanominen vei noin 30 sekuntia.

Vierailija
5/61 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin lankaan, perkele!! En ole saanut vielä mitään, mutta voisin jo perua, jos vain kerrotte numeron, kiitos.

Vierailija
6/61 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haksahdin mutta sain helposti peruttua soittamalla siihen numeroon.

Vierailija
7/61 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haksahdin mutta sain helposti peruttua soittamalla siihen numeroon.

Jos saisin puhelinnumeron niin voisin jo perua etten saisi ollenkaan?!

Vierailija
8/61 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvee meteli jos ilmaseks saa jotain, "haksahdin tilaamaan"..tsiisus! kyllä mäkin otin ton ilmasen paketin jo ajat sit ja laitoin sähköpostilla menee tietoo etten halua jatkossa ostaa mitään ja MITÄÄN ei ole tullut ja sain vahvistuksen myös ettei mitään tulekkaan. miten kukaan voi sekoo noin pahasti ettei haluu ilmasta pakettia ja skitsoilee etukäteen ja kiroilee nettipalstoilla :D hyvä höylä mut en silti osta mitään. tämä kiittää ja kumartaa.

Vierailija
9/61 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin irtisanomisen/tilauksen perumisen sähköpostilla, mutta mitään vahvistusta ei ole tullut..Tuleekohan sitä?

Tuolla sivulla shavecervise.com näyttää olevan ihan eri niminen tuo naisten höylä, miten te sitä kautta olette peruneet, onko se kuitenkin sama?

Itse laitoin sähköpostia 0 laskussa olevaan s-postiosoitteeseen, mutta jäin miettimään meneeköhän peruutus perille, kun s-posti ei kuulosta suomalaiselle.

Pitäisköhän vielä soittaa ja perua?

Vierailija
10/61 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tein netissä perumisilmoituksen, ja s-postiin tuli vahvistus että viesti oli mennyt perille, mutta irtisanomisvahvistusta ei ole tullut. Yritin soittaakin, mutta siellä on ruuhkaa, ja vastaaja kehotti soittamaan uudestaan. Saapa nähdä miten käy, huijausfirmalta kuulostaa. :(

Pitää varmaan vielä laittaa sähköpostia siihen ulkomaiseen osoitteeseen.

Vierailija
11/61 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä lankesin tähän ansaan ja nyt pähkäilen miten irtisanominen onnistuu. peruin myös tuon netti osoitteen kautta, mutta siellä höylän nimi on tosiaan eri. taidan myös lähettää vielä s-postin ja sitten soitto perään. jos ei tästä mitään tule. niin pitää ilmoittaa kuluttaja asiamiehelle ja viime kädessä tietty poliisille että on rikollista hämärää toimintaa!!

minä vähän luulen, että viestit joissa jäsenet " muka ovat peruneet tilauksensa" "30s tai minuutissa" ym. niin nämä viestit taitavat olla tuon huijausfirman porukan laittamia. :( ikävä homma. ihan törkeen kalliskin vielä se paketti.

eikös netti ja puhelinmyyntiä koske tietyt säännöt, että palauttamisen pitäisi sujua ihan ilman kuluja?

Vierailija
12/61 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa, ei yhteyttä, seuraavaksi yhteys kuluttajaviranomaisiin, koska ei mainittu puheessa puhelimessa (jonka sanoivat nauhoittavansa) eikä infossa joka tuli postissa missään hintaa tuleville terille!!!

Miten se on mahdollista ettei muka sanottu hintaa? Minulla lukee ihan selvästi, että "seuraava kuuden vaihtoterän pakkaus saapuu noin 14 päivän kuluttua ja maksaa 21,95 postikuluineen". Ja aika turha täällä höpötellä mistään "ansaan lankeamisesta" - miksi ihmeessä ei ottaisi vastaan höylää jonka ilmaiseksi haluavat antaa? Peruuttaminen on pieni vaiva sen jälkeen. Jos peruutuksen kanssa on jotain ongelmia, se on ko. yrityksen ongelma jos jatkavat lähettelyä, ei niitä tarvitse ottaa vastaan. Sähköpostilla kun lähettää peruutuksen niin sinulle jää ainakin dokumentti itsellesi, ja jos vielä laittavat peruutusvahvistuksen niin homman pitäisi olla selvä.

Vierailija
13/61 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ensimmäisen ILMAISEN paketin, mutta mukana on kuitenki nollan euron lasku mukana ja siinä on eräpäiväkin kahden viikon päästä. pitääkö minun siirtää sitten laskussa olevaan tilinumeroon 0 euroa? vai voiko noin edes tehdä...?

Vierailija
14/61 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, jos lasku on NOLLA EUROA, Ei siihen tietenkään tarvitse vastata. Noin kolem kertaa soitin aspaan kun halusin peruuttaa tilauksen, ensin tuli että soittakaa uudelleen jne. ja koplmannella kerrllal olin jonossa noin vajaaa 2 min ja sitten vastattiin ja kerroin vain asiakasnroni. Helppoa. Mutte enää en ilmaisiin juttuihin haksahda!

Vierailija
15/61 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lopulta vastaa, kun jaksaa kuunnella vähän aikaa "pimutusmusiikkia" Laskussa takasivulla kerrotaan puhelujen olevan paikallispuhelun hintaisia (09) alku on eteläiseen Suomeen suuntanumero.

Vierailija
16/61 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ihan ääliö? kuinka maksat 0 euroa?

voi JEESUS sentään teitä ...

Vierailija
17/61 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni paras höylä ikina!Tenskulta ostamani aloe vera vaahdon kanssa kainaloitten ajo aivan uskomattoman tehokasta,jopa parempi kuin kainaloitten vahaus!mitäs te oikein ruikutatte!!

Vierailija
18/61 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, itsekin tilasin aloituspaketin ja irtisanoin tilauksen heti kun paketti tuli. Sähköpostiviestin laitoin suomeksi ja seuraavana päivänä tuli viesti, että tilaus on irtisanottu.

Vierailija
19/61 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perille tosta shakeservice.com osoitteesta. Laitoin irtisanomisen sitä kautta. Pitänee vielä puhelimitse varmistaa asia.

Vierailija
20/61 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niitä lidlin teriä vielä testannut mutta uskoisin kyllä, että ne ovat yhtä hyviä. Lidlin miesten partahöyläkin on testivoittaja iltalehden testissa, joten luulisi tuon naisten höylänkin olevan hyvää laatua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme