Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Infinity höylää??

Vierailija
10.11.2010 |

Miten peruutatte paketit? Onko nettisivua tiedossa?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muuten nuita lidlin höyliä ja kyllä, ne tosiaan on juurikin nuita ihan samoja höyliä! Joku, joka on vielä jäsenenä, kokeilkaa tuota hintatakuu asiaa! Itse kerkesin jo irtsisanoutua, muuten kyllä varmasti laittasin postia menemään. Loppuu muuten varmasti nopeasti tuo heidän toiminta, kun tajuavat, että lidlissä myydään samaa tuotetta puolet halvemmalla.

Vierailija
42/61 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin laskussa olevaan suomalaiseen asiakaspalvelunumeroon, koko hommassa meni alle minuutti, kerroin vain laskusta löytyvän asiakasnumeroni ja nimeni. Suomalainen asiakaspalvelija kertoi, että tilaukseni on peruttu tästä päivästä alkaen..soittamalla sain ainakin heti vahvistuksen asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä sitten mättää? Kuulosti tosi epämääräiseltä, mutta kun moneen kertaan tein selväksi, että mitään ei tarvitse maksaa ja tilauksen voi peruuttaa, uskaltauduin ottamaan paketin vastaan. Tyhmää kyllä, kun tiesin, etten aio alkaa tilailla höyliä.

Vierailija
44/61 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Pari päivää ennen joulua soittivat ja haksahdin minäkin. Nyt kaduttaa niin pirusti! Haluaisin myös perua etten saisi koko pakettia, mutta hommaa ei kuulemma voi perua etukäteen! Soitin juuri äsken suomenkieliseen asiakaspalvelunumeroon (09-32961446), joka löytyi tuolta nettisivuilta www.shaveservice.com. Ehkä noin minuutin jonotuksen jälkeen puheluun vastattiin. Kuulemma tilausta ei voi perua ennen kuin aloituspaketti on tullut, koska he tarvitsevat perumiseen asiakasnumeron, joka tulee aloituspaketin mukana. 1-2 viikon sisällä pitäisi paketin tulla. Aion kyllä samantien soittaa, kuulostaa niin hämärältä ja huijaukselta koko juttu! Otin myös äsken käyttöön puhelinmyynnin rajoituspalvelun, kun alkaa tympiä nämä lähes päivittäiset puhelinmyyjien soitot! Kävi todella helposti puhelimitse ja on ilmaista. Rajoitus voimassa 3 vuotta kerrallaan, sitten uusi soitto ja taas on voimassa 3 vuotta. Numero on 0600-13404. Lisätietoa löytyy Asiakkuusmarkkinointiliiton sivuilta:



http://www.ssml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/puhelintarjonnan_rajoi…

Vierailija
45/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peruutatte paketit? Onko nettisivua tiedossa?


mutta olen aina jonossa. Aloin miettiä, että onkohan tuo puhelinnumero edes suomalainen vai odottaako tässä vielä jokin megapuhelinlaskukin :/

Vierailija
46/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irtisanoin jäsenyyteni ja pakettien lähetyksen netissä www.shaveservice.com sivulla. Laitoin viestin asiakaspalveluun ja valitsin viestin aiheeksi 'irtisanominen'. Sähköpostiini tuli ainakin vahvistus viesti, joten toivottavasti peruutus onnistui tuota kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaupattu puhelinmyynnin kautta. Lopuksi nauhoitettiin keskustelu jossa sanottiin että "suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinen jne.. ja hyväksytkö tämän... "

Vierailija
48/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi palauttaa aloituspakettia kun se oli ns. koepaketti siis testaat jos tykkäät ni jatkat tilausta ja jos et niin irtisanot ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vainoharhaiset mammat oikein meuhkaa? Minulle kyseisestä höylästä toimittiin ja toimitusehdot nauhoitettiin, kun suostuin vastaanottamaan ilmaisen terän. Tänään tuli paketti, jossa luki, että seuraava lisäteräpaketti lähtee 2 viikon päästä ja viimeinen paketin peruutuspäivä on 31.1. Sähköpostia laitoin kirjeessä olevaan osoitteeseen ja nyt on tilaus peruutettu. Yksinkertaista, mutta totta.

Vierailija
50/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vainoharhaiset mammat oikein meuhkaa? Minulle kyseisestä höylästä toimittiin ja toimitusehdot nauhoitettiin, kun suostuin vastaanottamaan ilmaisen terän. Tänään tuli paketti, jossa luki, että seuraava lisäteräpaketti lähtee 2 viikon päästä ja viimeinen paketin peruutuspäivä on 31.1. Sähköpostia laitoin kirjeessä olevaan osoitteeseen ja nyt on tilaus peruutettu. Yksinkertaista, mutta totta.

Näin minäkin luulin, kunnes tilauksen irtisanomisen jälkeen tuotteita tuli edelleen. Toinen irtisanominen joka siis myös vahvistettiin, ja taas postiluukussa odotti paketti. Nyt laitoin kolmannen viestin enkä tosiaan maksa yhden ainoatakaan tilausta jota en ole tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te vaan valitatte ja valitatte, ei nimittäin KUKAAN ole käskenyt teitä tilaamaan mitään ja turha selittää että nyt kaduttaa kun naksahdin tilaamaan...Puhelimessa tehdään äänikuitti ja saat tuotteen kotiin n 3viikon sisällä. Jos et halua jatkaa ja pitää vain ilmaisen paketin niin ilmoitat siitä niin asia on sillä hoidettu. ja jos muka paketteja lähtee uudelleen tulemaan niin itse olet jotain möhlinyt aivan varmasti, soita vaikka sinne asiakaspalveluun niin katsotaan onko sinun tiedoilla tullut mitään koneelle! ;)

Vierailija
52/61 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa, ei yhteyttä, seuraavaksi yhteys kuluttajaviranomaisiin, koska ei mainittu puheessa puhelimessa (jonka sanoivat nauhoittavansa) eikä infossa joka tuli postissa missään hintaa tuleville terille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/61 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain eilen ilmaisen paketin ja olin jo itsekkin vähän hätääntynyt viimeviikon, että mitäs jos on huoijausfirma jne... Mutta juuri äsken (klo:14.20) soitin kyseiseen numeroon. Meni sellainen 5 min jonossa ja sen jälkeen ei tosiaan tarvinnut muuta sanoa kun että haluaa irtisanoa jäsenyyden ja pyysivät asiakas numeron, ja sillä selvä. Toivotaan nyt vielä ettei paketteja tule :) jaksakaa vain hetki siinä puhelimessa odottaa niin kyllä sieltä vastaavat. En usko että on huijarifirma kyseessä, itse en vain tarvitse ko. tuotetta kun sain juuri epilaattorin :)

Vierailija
54/61 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamalla sähköpostin siihen toiseen osoitteeseen (shaveservice@westerfield.ch) suomeksi, eikä vielä ole tullut vahvistusta... Mietin, että pitäisköhän vielä laittaa uusi viesti siihen toiseen osoitteeseen, jos tuo meni johonkin ulkomaille???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/61 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäsenyyden peruuttaminen onnistuu suomeksi sähköpostilla, kun lähettää viestin osoitteeseen suomi@westerfield.ch

Itse sain vahvistuksen peruutuksesta muutamassa minuutissa.

Vierailija
56/61 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes aukea tuo nettisivu www.shaveservice.com :O juuri äsken soitettiin ja haksahdin itsekin, ihmettelin kyllä hieman tuota kun piti nauhoittaakin.. kuulema 3vk sisällä tulee paketti. Heti kyllä irtisanoudun sitten ! Jospa on niin yksinkertaista mitä tällä sanottu että nopea soittaa ja asia sillä kunnossa. Sanoi se myyjä että normaali puh.hinta ettei mitään ylimääräisiä maksuja tule siitä soitosta sitten.

Vierailija
57/61 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti eilen tuollainen, ja löin luurin kiinni kesken myyntipuheen. Mulle on viime päivinä soittanut niin valtava määrä kaikenmaailman lehtimyyjiä, nettiliittymän myyjiä, teleliittymän myyjiä ja sitten vielä tuo Infinity kauppaaja, että en jaksa enää olla kohtelias. Heti kun kuulen että jotain myyntiplöpinää sieltä kuuluu niin luuri kiinni.

Vierailija
58/61 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin tuon Matodor- terän ja ruotsinkielisiltä sivuilta löytyy ko. tuotteesta aivan Infinityn kaltaisia kokemuksia. Tilausta on ollut hyvin hankala peruuttaa. Itse täällä kahteen sähköpostiosoitteeseen meiliä lähettäneenä ja netti-sivuilla peruutuksen tehneenä odottelen mielenkiinnolla, mitä tuleman pitää..

Vierailija
59/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itelle kanssa tuli tuoi alotuspakkaus, soitin "laskussa" olevaan numeroon, ja alle minuutissa jäsenyyteni oli purettu.

Vierailija
60/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyynnin kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi