Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Infinity höylää??

Vierailija
10.11.2010 |

Miten peruutatte paketit? Onko nettisivua tiedossa?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joku epäili, ja sain silti soitettua asiakaspalveluun ihan helposti ilman minuutinkaan odottelua.



Unohdin kyllä jutun aluksi enkä muistanut perua ennen kuin seuraavana päivänä siitä viimeisestä peruutuspäivästä. Mutta asiakaspalvelija sanoi, että jäsenyys on peruttu tästä lähtien.



Ei ole vielä tullut uusia teriä, mutta jos sieltä nyt yksi paketti tulee, niin väliäkö sillä - onhan se ihan hyvä vehje kyllä. Mieluummin kuitenkin käytän Gilletteä.



Kiitos tuosta Lidl-vinkistä minunkin puolestani!

Vierailija
22/61 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tulee koko ajan postissa vaikka olin ilmaispaketin jälkeen peruttanut tuotteen puhelimella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu 09-3296 1446 arkisin klo. 9:30 - 16:30.

Sama asiakaspalvelu koskee höyliä, sukkia ym. pyytävät asiakasnumeroa, joka löytyy laskusta. En tiedä onnistuuko tilauksen peruminen pelkällä nimellä.

Vierailija
24/61 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin puolisen vuotta niiden asiakkaana. Höyliä tuli niin usein, että niitä alkoi kerääntyä. Laitoin sähköpostin ja se siitä, jäsenyys peruuntui. Tämä on ihan tavallista postimyyntiä ja tuotekin on ok. Huijarifirmat yleensä tunnistaa siitä, että ne vaatii luottokortin numeron jo siinä ekassa ilmaisessa lähetyksessä.

Höylien hinnat on näköjään nousut. En minä niistä noin paljon maksanut!

Vierailija
25/61 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sähköpostia asiakaspalveluun. Ensimmäinen paketti on ilmainen, ei ole ostopakkoa, ensimmäistä pakettia ei tarvitse palauttaa. Olkaa nopeita seuraavan paketin peruutuksen kanssa. Myös asiakaspalveluun voi soittaa. T.Puhelinmyyjä (pahin painajaisenne) 

Vierailija
26/61 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja alushousuja sekä höylää myydään törkeästi häikäilemättömin keinoin ihmisille jotka ovat jo puhelimessa selvästi havaittavissa oikeustoimikevottomiksi sairauksiensa yms. takia.
Kyseinen firma tekee samalla myös useampia asiakasnumeroita samalle henkilölle, jotta voivat niiden kautta lähettää huoletta uusia paketteja tulemaan vaikka johonkin näistä tilaus ja asiakkuus peruttaisiinkin.
Asiakaspalvelustakaan ei saa keskustelussa olevan henkilön nimeä tietoon, eikä yksilöityä sitä että kenen kanssa on asiasta keskustellut.
Uskon että tämäkin vanhuksille suunnattu myyntirynnäkkö teettää vielä pitkän aikaa töitä ennen kuin tuo terrorismi saadaan lopulta loppumaan.

Toivottavasti kukaan ei ajaudu tekemään mitään harkitsematonta tai peruuttamatonta tällaisten firmojen kanssa taistellessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/61 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli tuo aloituspakkaus ja irtisanoin jäsenyyteni sähköpostilla, mutta pitääkö se aloituspakkaus palauttaa, vai pidänkö sen itse ja maksan sen nollan euron laskun?

Vierailija
28/61 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspakkauksen kokeilin, jumalaton kutina säärissä joten lisää en höyliä halunnut.

Soitin nollalaskussa olevaan numeroon ja asia hoitui muutamassa sekunnissa. Aloituspakkausta ei tietenkään tarvitse lähetellä minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/61 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siinä laskussa (vaikka hinta onkin 0 euroa) on viitenumerot ja kaikki, niin pitääkö se kumminkin maksaa?

Vierailija
30/61 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduinpa minäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/61 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin onnistui peruminen sähköpostilla, tuli vahvistus.

Vierailija
32/61 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Pari päivää ennen joulua soittivat ja haksahdin minäkin. Nyt kaduttaa niin pirusti! Haluaisin myös perua etten saisi koko pakettia, mutta hommaa ei kuulemma voi perua etukäteen! Soitin juuri äsken suomenkieliseen asiakaspalvelunumeroon (09-32961446), joka löytyi tuolta nettisivuilta www.shaveservice.com. Ehkä noin minuutin jonotuksen jälkeen puheluun vastattiin. Kuulemma tilausta ei voi perua ennen kuin aloituspaketti on tullut, koska he tarvitsevat perumiseen asiakasnumeron, joka tulee aloituspaketin mukana. 1-2 viikon sisällä pitäisi paketin tulla. Aion kyllä samantien soittaa, kuulostaa niin hämärältä ja huijaukselta koko juttu! Otin myös äsken käyttöön puhelinmyynnin rajoituspalvelun, kun alkaa tympiä nämä lähes päivittäiset puhelinmyyjien soitot! Kävi todella helposti puhelimitse ja on ilmaista. Rajoitus voimassa 3 vuotta kerrallaan, sitten uusi soitto ja taas on voimassa 3 vuotta. Numero on 0600-13404. Lisätietoa löytyy Asiakkuusmarkkinointiliiton sivuilta

Tuhannet kiitokset näistä tiedoista :) Ehkä tämä ei ole sitten niin toivotonta saada peruttua, kunhan ensin tulee ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/61 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kans höylän ja muutaman päivän päästä yritin soittaa kyseiseen suomalaiseeen numeroon 09-329 61 446 ja irtisanoa jäsenyyteni, mutta siinä numerossa meni aina vastaajaan. Yritin soittaa turhaan monta kerta, annoin sitten olla ja laiton peruutuksen shaveservice.com:in kautta. Tuli vahvistus sähköpostiini, että viestisi on tullut perille ja se käsitellään mahdollisimman nopeasti ja että peruutuksesta lähetetään vahvistus vielä erikseen. Odotin viikon, mitään vahvistusta ei kuitenkaan tullut. Yritin taas soittaa tuohon asiakaspalvelunumeroon ja voila, onnistuin siinä!! Peruutus onnistui ongelmitta ja toivottovasti nyt on asiat kondiksessa. Ensimmäisellä kerralla yritin soittaa aamupäivän aikana, onnistumatta. Toisella kerralla soitin jo lähellä klo 16.00. Joten kokeilkaa soittaa iltapäivällä.

Vierailija
34/61 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut soittaa (09-32961446) numeroon ja aina se menee vastaajaan. En enään uskalla soittaa ko. numeroon, koska en tiedä miten hurjasti he laskuttavat "odotuksesta".

Laitoin heille e-mailia (shaveservice@westerfield.ch), kirjoitin suomeksi ja englanniksi, että halua peruuttaa jäsenyyteni.

Kävin myös nettisivulla (www.shaveservice.com), siellä höylä on eriniminen, mutta muut tiedot samat, joten tein myös siellä irtisanomisen.

Vahvistus ilmoitus tuli sähköpostiini. Mutta muuta tietoa ei vielä ole saapunut, esim. että jäsenyys on peruttu.

Nyt jään mielenkiinnolla (ja kauhulla!!) odottelemaan, että pääsenkö kyseisestä firmasta eroon ja tuleeko vielä paketteja postista.

Mietin, että jos paketteja vielä tulee postiin, niin voinko vain pistää paketit takaisin postiin ja ruksata oman osoitteen pois, niin palautuvatkohan ne lähettäjälle.

Koska ensimmäisen lähetyksen mukana tulleessa 0-laskun takana luki, että joutuu itse maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut....(????).

Onko kellään kokemuksia, että olisi palauttanut avaamattoman paketin, niin joutuuko siitä maksamaan jotain, vai ottaako posti paketin vastaan ja se on sillä selvä??

Onkohan kukaan ottanut tästä firmasta yhteyttä kuluttajasuojaviranomaiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/61 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kans höylän, ilmainen paketti tuli. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoivat että puhelu maksaa pelkän normaalin paikallisverkkomaksun. Asiakasnumeron sanoin ja sain asiani hoidettua parissa minuutissa. Homma toimi ja aspa oli ystävällinen. Sähköposteihin olen saanut vastauksen, vaikkakin pienellä viiveellä. Pakettien saapumispäivä on kuulema ruuhkainen. Tykkään höyläillä infinityllä :)

Vierailija
36/61 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tiedoksi niille jotka oikeasti tykkäsivät tästä höylästä, että lidlissä myydään tätä samaa höylää eri nimellä:) Paketissa on varsi+4 terää ja hinta on 6,99. Siis ihan tismalleen samanlaisia höyliä.



Ja muuten, Infinity höylässähän on hintatakuu, eli "jos löydät laadultaan vastaavia teriä, joiden normaali myyntihinta on alhaisempi, saat meiltä 10% alemman hinnan kuin löytämäsi". Mitenköhän kävis jos koittas tuota, sitten lähtis höylä kyllä halvalla..

Vierailija
37/61 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pelkästään ulkonäöltään?

On ihan älyttömän hyviä höyliä nimittäin, parhaita mitä tähän asti olen käyttänyt! Tosi sileät sääret ja kainalot. Loistavaa jos niitä saisi litkusta noin edullisesti!!!

Kiitos sinulle vinkistä.

Hei, tiedoksi niille jotka oikeasti tykkäsivät tästä höylästä, että lidlissä myydään tätä samaa höylää eri nimellä:) Paketissa on varsi+4 terää ja hinta on 6,99. Siis ihan tismalleen samanlaisia höyliä.

Ja muuten, Infinity höylässähän on hintatakuu, eli "jos löydät laadultaan vastaavia teriä, joiden normaali myyntihinta on alhaisempi, saat meiltä 10% alemman hinnan kuin löytämäsi". Mitenköhän kävis jos koittas tuota, sitten lähtis höylä kyllä halvalla..

Vierailija
38/61 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teriä tullut lisää? Vai Onko jäsenyys oikeasti irtisanottu? En kyllä enää ikinä lankea tällaisiin puhelimessa tapahtuviin kauppoihin!

Vierailija
39/61 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni paras höylä ikina!Tenskulta ostamani aloe vera vaahdon kanssa kainaloitten ajo aivan uskomattoman tehokasta,jopa parempi kuin kainaloitten vahaus!mitäs te oikein ruikutatte!!


Minustakin se tuntui tosi tehokkaalta. Pari sipaisua kainaloon ja karvat oli poissa.Ihmettelinkin eikö kukaan kehu.

Vierailija
40/61 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itsekin tuon aloituspaketin, kun se kerran oli ilmainen (ja selvästi kerrottiin että tilaus pitää perua, kun paketti tulee, koska aloituspaketin ottaja on automaattisesti kestotilaaja) ja puhelimessa hoitui asianmukaiset äänitteet tilaamisesta.



Paketti tuli ja soitin asiakaspalvelunumeroon irtisanoakseni tilauksen (koska halusin vain ilmaisen aliituspakkauksen.. joo minähän tässä niitä huijaan..). Peruutus onnistui ihan suomenkielellä.



Kysyin, miksi paketisssa ei ole mitään nettiosoitetta, vaikka laskun takana lukee yhdessä kohtaa, että kotisivujen kautta voi ottaa yhteyttä, ja minulle kerrottii ettei suomekielisiä sivuja vielä ole.



Olkaa tarkkana vain sen suhteen, että peruutatte heti tilauksen (puhelimitse varmaankin varminta), kun aloituspaketti tulee, jos siis ette ole aikeissa jatkaa kestotilaajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan