Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään Infinity höylää??
10.11.2010 |
Miten peruutatte paketit? Onko nettisivua tiedossa?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMiten peruutatte paketit? Onko nettisivua tiedossa?
minäkin lähetin irtisanoutumis sähköpostin ja sain vaustauksen että se on hyväksytty.
voisin vielä varmuudenvuoksi soittaa sinne...jos pakettaja vielä pukkaa niin en kyllä mitään maksa sillä ollen irsisanonut jäsenyyteni ohjeiden mukaisesti.