Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Infinity höylää??

Vierailija
10.11.2010 |

Miten peruutatte paketit? Onko nettisivua tiedossa?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lähetin irtisanoutumis sähköpostin ja sain vaustauksen että se on hyväksytty.

voisin vielä varmuudenvuoksi soittaa sinne...jos pakettaja vielä pukkaa niin en kyllä mitään maksa sillä ollen irsisanonut jäsenyyteni ohjeiden mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan