Lue keskustelun säännöt.
Olemmeko erikoisia kun lapsilla vain kaksi kummia?
09.09.2010 |
Sanomalehdessä oli juttua, että yleensä lapsilla on neljä kummia eli kaksi paria. Meillä on toinen outous se, ettei yhdelläkään lapsella ole paria (avio tai avo) kummeina.
Meillä on 4 lasta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meilläkään ole kuin kaksi. Jätettiin loput odottamaan vuoroaan ;)