Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko erikoisia kun lapsilla vain kaksi kummia?

Vierailija
09.09.2010 |

Sanomalehdessä oli juttua, että yleensä lapsilla on neljä kummia eli kaksi paria. Meillä on toinen outous se, ettei yhdelläkään lapsella ole paria (avio tai avo) kummeina.



Meillä on 4 lasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkään ole kuin kaksi. Jätettiin loput odottamaan vuoroaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän