Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
101/905 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 21:52"]

Niin no eikö oo hyvä et tulee paikalle sellaisena kun on? Ja muutenkin on sellainen kun on? Olen itse hieman outo, tykkään hassutella ja saatan sanoa melkein mitä vaan. Miksi pitäisi yrittää esittää muuta? Miksi pitäisi esittää järkevää, hillittyä, kaunista, jakkupukuun pukeutuvaa hillitysti meikkaavaa tyyppiä kun en kerta ole sellainen? Toki tajuan että osa treffikumppaneista ajattelee että olen hullu, mutta sitten taas joskus voi tulla vastaan sellainen joka mua tajuaa ja musta tykkää just tälläsenä.

[/quote]

Jos seuraa riittää sellaisena niin mikäpä siinä. Harva mies kuitenkaan olisi naisen silmissä riittävän kiinnostava ihan vain omana itsenään. Se vaatisi jotain oikein hyvää taustalle jo valmiiksi, kuten hyvän kaverin suosituksen, naisen arvostaman statuksen (rikas, olympiavoittaja, kuninkaallinen, julkkis tai mitä kukin arvostaa) tai poikkeuksellisen upean ulkonäön (siis tämän kyseisen naisen silmissä).

Vierailija
102/905 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimmasta päästä oli nettitreffit, joissa mies oli lähestulkoon mykkä. Tunnin ajan pidin itse keskustelua yllä, ja hän vastaili lähinnä yksitavuisilla. Sitten se oli vielä jättänyt lompakkonsa autoon, joten jouduin maksamaan senkin kahvin. Jälkikäteen kyllä sit netissä kehui ja piti mua tosi ihanana. Harmi vaan että itse pidin häntä tosi mielenkiinnottomana siinä vaiheessa. Ujous on hankala juttu joo, mut en mahda mitään sille, etten jaksa odottaa mitä sen alta paljastuisi sit joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/905 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:14"]

Niin no eikö oo hyvä et tulee paikalle sellaisena kun on? Ja muutenkin on sellainen kun on? Olen itse hieman outo, tykkään hassutella ja saatan sanoa melkein mitä vaan. Miksi pitäisi yrittää esittää muuta? Miksi pitäisi esittää järkevää, hillittyä, kaunista, jakkupukuun pukeutuvaa hillitysti meikkaavaa tyyppiä kun en kerta ole sellainen? Toki tajuan että osa treffikumppaneista ajattelee että olen hullu, mutta sitten taas joskus voi tulla vastaan sellainen joka mua tajuaa ja musta tykkää just tälläsenä.

[/quote]

Jos seuraa riittää sellaisena niin mikäpä siinä. Harva mies kuitenkaan olisi naisen silmissä riittävän kiinnostava ihan vain omana itsenään. Se vaatisi jotain oikein hyvää taustalle jo valmiiksi, kuten hyvän kaverin suosituksen, naisen arvostaman statuksen (rikas, olympiavoittaja, kuninkaallinen, julkkis tai mitä kukin arvostaa) tai poikkeuksellisen upean ulkonäön (siis tämän kyseisen naisen silmissä).

[/quote]

Ehkä mä olen sit outo. Mulle tärkeintä on pilke silmäkulmassa ja se että synkkaa:) Iteki saatan mennä treffeille ilman meikkiä ja vanhemmissa vaatteissa, sen näköinen mä yleensä olen:)

Vierailija
104/905 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:14"]

[/quote]

[/quote]

Tule jo takaisin todellisuuteen.... Se on joku muu seikka, joka tekee sinusta epäkiinnostavan naisten silmissä kuin se, ettet ole kaverin suosittelema tai sinulla ei ole statusta tai adoniksen ulkonäköä. 

Vierailija
105/905 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nuoruudessa moniakin outoja treffikokemuksia, tässä ehkä pari oudointa mitä nyt muistan reilu 15 vuoden takaa.

olin tavannut yhden ihan ok tavallisen tuntuisen miehen jossakin (oiskohan se ollut taksikuski, en muista). Mentiin sitten treffeille, ihan vaan lähipubiin oluelle. Siellä juttu ihan ok, mentiin miehen kämpille, mitään seksuaalista ei tapahtunut missään vaiheessa. Sen kämpillä mies alkoi sitten ylpeänä esitelemään jotain Hitlerin vanhoja kirjeitä, ja oli kovin kiinnostunut ja ihaileva natsi-saksaa kohtaan. Sillä oli kaiken maailman natsijuttuja ja tuntui arvostavan sitä ideologiaa kovasti. ei sytyttänyt minua, lähdin kotiin. 

Toinen oli katkera juttu reilu 15 vuotta sitten. Kokeilin nettichattia ja tapsin siellä yhden miehen (Oulusta kuulemma, Nokialla töissä). Juteltiin ja meillä oli tosi hauskat jutut. Minä ihastuin totaalisesti, oli ihan myyty. Sitten vaihdettiin puhelinnumerot ja juttu luisti koko ajan paremmin. Mies ilmoitti matkustavansa töiden puolesta usein jenkkeihin jne. sovittiin sitten jossain vaiheessa, että hän tulee ennen työmatkalle lähtöä minua tapaamaan (asuin pääkaupunkiseudulla). Mies tuli, ei ollut ulkonäöllisesti yhtä "ihana" kun mitä oli luvannut, eikä juttukaan luistanut ihan yhtä sujuvasti kuin oli sujunut puhelimessa ja netissä, mutta minua se ei enää siinä vaiheessa haitannut, olin täysin miehen lumoissa. Mies tuli sitten minun luokse, harrastettiin aika tylsää mitäänsanomatonta seksiä, aamulla saatoin miehen asemalle. Odottelin sitten koska mies soittaa tai jotain, mutta enpä sitten kuullut miehestä enää. Selvisi, että mies oli valehdellut minulle nimensä ja ihan kaikki. En saanut edes selville hänen oikeaa nimeä, mutta Nokialla se oli töissä, puhelin oli firman. Oli ilmeisesti varattu, ja piti vaan saada pillua. Säälittävää,että ei tuon helpommalla sitten saa.kirjoitin miehelle vihaisen sähköpostin ja sain anteeksipyynnön takaisin, mutta se oli siinä vaiheessa laiha lohtu. Kyllä silloin V**utti! 

Vierailija
106/905 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut outoja naisia. Yksi oli ihan kivaa juttuseuraa ja meillä luisti hommat ihan hauskasti. Mentiin sitten leffaan ja sitä ennen käytiin yksillä. Ilta oli ihan kiva, mutta en lämmennyt jutulle, ja viilensin välimme pikkuhiljaa - ajattelin että hän osaa lukea vihjeet ja hommasta jää molemmille neutraali fiilis. 

Ei onnistunut. Tuli soittokierre, ja totaalista puhelinhäirintää, jonka jälkeen alkoi sähköpostiterrori. Sain kuulla että hän piti itseään sielunkumppaninani ja että päivämme olivat kohtalon kirjoittamia ja että mitään vaihtoehtoja ei ollut. En uskaltanut vastata viesteihin, kun alkoi olla astraalitason juttua sen verran. Sitten sain vielä katkeraa tilitystä siitä miten olin repinyt ihmisen rikki ja tuhonnut hänen elämänsä ja kaikki oli lopussa. 

Tämä siis YKSIEN treffien jälkeen, jonka aikana juteltiin pari tuntia. No, ne oli mun vikat nettitreffit - paljon helpompaa tutustua ihmisiin kavereiden kautta tai baarissa.

Vierailija
107/905 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 17:28"]

Tosta numeron testaamisesta.. Mitä järkeä testata heti? Kyllä se sulle sit myöhemminkin selviää antoiko toinen osapuoli oikean numeron vai ei.

[/quote]

Vastaan vielä tämän verran ja sitten annan tilaa treffailukertomuksille. Numero kannattaa testata huomaamattomalla tavalla heti ihan vain ajansäästön vuoksi. Jos numero on väärä, tiedän saaneeni pakit ja voin poistua paikalta välittömästi. Jos en kokeile heti, mietin sanottavaani muutaman päivän ja koen pettymyksen soittaessani keksittyyn numeroon.

Jos naiset pelkäävät pelkkää seksiä kärttäviä lipeväkielisiä pelimiehiä, miehet pelkäävät rahan, ajan ja vaivan vieviä huomiohuoria. Sen vuoksi miehen on järkevää maksimoida ajankäyttö ja minimoida rahankäyttö tutustumisen alkuvaiheessa. Vastaavalla tavalla parisuhdetta etsivän naisen on viisasta minimoida seksin harrastaminen tutustumisen alkuvaiheessa. Taas kerran aina löytyy poikkeuksia, mutta tällaisen kuvion olen havainnut toimivaksi.

Vierailija
108/905 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tavattu mies, keskustelut ihan ok, hieman ehkä välillä ei oltu samalla aaltopituudella mutta ei muuten vaikuttanut oudolta. Ei tehnyt suurta säväytystä mutta koska netin välityksellä ei saa täyttä kuvaa ihmisestä, sovittiin treffit. Olimme etukäteen vaihtaneet valokuvia, miehellä oli huonolaatuinen pieni kuva, jossa näytti ihan tavalliselta nuorelta mieheltä, sen mitä kuvasta näki.

No tulee treffipäivä, ja alkaa tulla teksiviestejä

- Joko jännittää?

- Vain muutama tunti niin nähdään

- Pian lähden ajamaan sinne

- Olen ajamassa sinne

- Enää muutaman minuutin matka

- Käännyin juuri x-kadulle

- Ajoin pihaan

- Kävelen taloa kohti

- Ihan kohta perillä

- Nyt olen oven takana

Ja nämä kaikki siis erillisiä viestejä, ja niitä oli monta, varmasti useampikin kuin tuohon kirjoittamani. Oven avattuani (minulla oli kaveri päivystämässä että jos en laita lyhyin väliajoin viestiä, hän tulee heti paikalle) totesin, että eipähän tehnyt kuva oikeutta miehen "komeudelle". Netin kautta annettu kuva oli ainakin 10 vuotta vanha, sen jälkeen mies oli nimittäin kaljuuntunut aika reilusti ja muutenkin lösähtänyt, silmät kiiluivat päässä ja mies koko ajan tuijotteli erinäisiä ruumiinosiani melkein kuola suusta valuen ja yritti tunkea lähelle. Ei ängennyt suorastaan koskemaan, mutta aivan liian lähelle noin ensitapaamiseksi. Ei muuta kuin viestiä kaverille joka tuli hätiin, ja sitä odottellessa erittäin ahdistavaa keskustelua tämän kuolaavan tuijottajan kanssa.

Vierailija
109/905 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 20:34"]

Toinen oli katkera juttu reilu 15 vuotta sitten. Kokeilin nettichattia ja tapsin siellä yhden miehen (Oulusta kuulemma, Nokialla töissä). Juteltiin ja meillä oli tosi hauskat jutut. Minä ihastuin totaalisesti, oli ihan myyty. --- Oli ilmeisesti varattu, ja piti vaan saada pillua. --- 

[/quote]

Tämähän on aika vastaava tarina kuin minun "tiinatarinani" tuossa ylempänä: molemmissa kyse oli selkeästi vedätyksestä. Ensin saadaan toinen ihastumaan ja siten vetäydytään salavihkaa todellisuuden paljastuttua.

Vierailija
110/905 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 21:37"]

Toinen oli katkera juttu reilu 15 vuotta sitten. Kokeilin nettichattia ja tapsin siellä yhden miehen (Oulusta kuulemma, Nokialla töissä). Juteltiin ja meillä oli tosi hauskat jutut. Minä ihastuin totaalisesti, oli ihan myyty. --- Oli ilmeisesti varattu, ja piti vaan saada pillua. --- 

[/quote]

Tämähän on aika vastaava tarina kuin minun "tiinatarinani" tuossa ylempänä: molemmissa kyse oli selkeästi vedätyksestä. Ensin saadaan toinen ihastumaan ja siten vetäydytään salavihkaa todellisuuden paljastuttua.

[/quote]

Saiko se Tiina sulta munaa vai ettekö te vaan pussailleet? Vedätykset ei ole kivoja, jotkut varatut etsii vaan seikkailua vastapuolen tunteista piittaamatta. Ei kukaan varmaan väitä että tämä Tiina teki ilkeän tempun.

Vierailija
111/905 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 21:37"]

[/quote]

[/quote]

Juu, molemmat tapaukset olivat ikäviä ja Tiina teki sulle väärin. Varmasti useimmat ovat samaa mieltä. Kurjaa tuollainen toisen tunteilla leikkiminen. Voisitko siitä huolimatta olla jankkaamasta Tiinasta joka välissä tässä ketjussa. Perusta vaikka oma keskustelu Tiinalle. Kyllä me ymmärretään, mitä vääryyttä olet kokenut, mutta omassa ketjussa voit saada enemmän myötätuntoa osaksesi. Pidetään tämä  ketju niiden kauheiden tarinoiden ketjuna.

Vierailija
112/905 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tälläinen..aivan parhaita!! :D

Vierailija
113/905 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 15:19"]

Miksi lähdet treffeille naisen kanssa, joka ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta tippaakaan ja vielä osoittaa sen hyvin selkeästi? 

[/quote]

Ei ollut minulle osoitettu, mutta vastaan: naisten "selvät" osoitukset ovat 9 kertaa kymmenestä niin epäselviä, ettei niitä oikeasti mies ymmärrä. En ole koskaan käsittänyt, miksi nainen ei voi vain sanoa "kiitos kutsusta, mutta en halua lähteä treffeille kanssani. Ei vain kiinnosta tarpeeksi." Mikä siinä sanomisessa on niin ylivoimaisen vaikeaa?

Vierailija
114/905 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2010 klo 22:54"]

Pikkujoulu oli tunnelmallisessa italialaisessa ravintolassa yksityistilaisuutena. Kun muut odottelimme vielä kohteliaasti että kaikki saa ruoan eteensä, seuralaiseni sai pizzansa ja ryhtyi heti pontevasti tekemään reikää pizzan keskelle. Edes se ei saanut häntä havahtumaan pizzansa kimpusta kun viimeinenkin ruokailija oli saanut annoksena ja me muut kilistelimme ennen syömisen aloittamista.

[/quote]

Lämpimän ruuan saa ruveta syömään sitä mukaa, kun sen saa eteensä. Eli ihan oikein se mies oli tehnyt. Teillä muilla ruoka jäähtyi, kun ette tienneet tätä etikettisääntöä. Maljoja voi myös nostella kesken ruokailun. 

Vierailija
115/905 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 08:42"]

Varsinkin kauniit naiset ovat tottuneet siihen, että

miehet ovat hulluina heihin joten heidän ei tarvi keksiä puheenaiheita tms. Voivat oikeasti vain olla viihdytettävinä. Miehillä ulkonäkö on se joka ratkaisee. Eri asia jos tavallinen/ruma nainen on tuollainen.

[/quote]

Oletteko kuulleet ujoista (kauniista) naisista. Minä olen ujo ja melko kaunis. Usein minun on ollut todella vaikea keksiä puheenaiheita ihan heti.  Sitten kun tutustun ihmisiin hieman enemmän, puhun sitäkin enemmän. Koska olen ujo, pidän ihan normaalina, että myös se toinen voi olla välillä pitkiäkin aikoja hiljaa.

Ei tosiaankaan tarvitse olla mikään moottoriturpa tehdäkseen naiseen vaikutusta. Mistähän tämäkin väärinkäsitys miesten keskuudessa on sanut alkunsa?

Vierailija
116/905 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 08:42"]

Varsinkin kauniit naiset ovat tottuneet siihen, että

miehet ovat hulluina heihin joten heidän ei tarvi keksiä puheenaiheita tms. Voivat oikeasti vain olla viihdytettävinä. Miehillä ulkonäkö on se joka ratkaisee. Eri asia jos tavallinen/ruma nainen on tuollainen.

[/quote]

Oletteko kuulleet ujoista (kauniista) naisista. Minä olen ujo ja melko kaunis. Usein minun on ollut todella vaikea keksiä puheenaiheita ihan heti.  Sitten kun tutustun ihmisiin hieman enemmän, puhun sitäkin enemmän. Koska olen ujo, pidän ihan normaalina, että myös se toinen voi olla välillä pitkiäkin aikoja hiljaa.

Ei tosiaankaan tarvitse olla mikään moottoriturpa tehdäkseen naiseen vaikutusta. Mistähän tämäkin väärinkäsitys miesten keskuudessa on sanut alkunsa?

[/quote]

Omista kokemuksistamme.

Vierailija
117/905 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhah, onpas tosiaan hauska ketju! Pakko kantaa omakin korsi kekoon.

Muutama vuosi sitten lähestyin Facebook-viestillä kaverini kaveria, joka mielestäni näytti miellyttävältä, hän kuunteli kivaa musiikkia, katsoi kivoja leffoja jne. Lähetin muistaakseni jotain "hei, näytät kivalta, mitä kuuluu?" Tämä mies sitten vastasi viestiini ja juttelimme netissä pari viikkoa. Asuimme silloin noin 400 km päässä toisistamme, mutta mies halusi tulla kylään, joten toivotin hänet tervetulleeksi. Päivää ennen vierailua mies kirjoitti keskustelun lomassa: "Mitä jos tämä onkin sellainen loppuelämän kestävä rakkaus, että päädytään vielä samaan hautaan vierekkäin?" Veti aika hiljaiseksi, mutta ajattelin, että mies vaikutti muuten kivalta ja päätin antaa hänelle kuitenkin mahdollisuuden.

No, mies sitten saapui luokseni ja ihan ensimmäiseksi huomasin, että hänellä on aikamoisen paha puhevika. Ei siinä mitään, mutta tämä oli niin paha, että en meinannut aluksi saada selvää hänen puheestaan... Vein miekkosen sitten kuitenkin kotiini, jossa hän kaivoi ensimmäisenä repustaan kaksi tietokonetta ("koska mun pitää irkata") ja pari puhelinta. Hän räpläsi näitä vempeleitään sillä aikaa kun itse tein ruokaa. Päädyimme sänkyyn, koska olin ollut pitkään sinkkuna ja minua halutti. Hän kruunasi päivän huomauttamalla, että "ethän sä nyt mikään laiha ole, mutta ei se mua haittaa. Sulla on tuota lihaa sitten meidän molempien edestä!" ja nauroi päälle. Seuraavana päivänä äijä karkasi tapaamaan irkkikanavalta tuttua misukkaa (jonka kanssa hän muuten seurustelee nykyään ja toivottavasti pääsee sinne samaan hautaan). Eipä tarvinnut toista kertaa häntä enää kylään kutsua :)

Vierailija
118/905 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä kertoa pari:

Sokkodeitit: toinen olikin todella lihava sairaanhoitaja. Ei ollut ikinä poistunut Suomen maaperältä ja kertoi että ko. kaupungissa on kaikki mitä hän tarvitsee :D

Yksi vahtasi otsatukkansa suoruutta koko ajan peilistä ja puhui pelkästään siitä otsiksestaan. Toinen oli ns. koiranainen ja se piski oli hänelle kaikki kaikessa.

Vierailija
119/905 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykai mies ehdotti (oltiin käyty kahvilla ja oli ihan ok), että nähdään toisessa kaupungissa, oli siellä reissussa. Mä yllytyshulluna ajan pari sataa kilometriä, mies kännissä kun käki, eikä tietenkään tajunnut tarjota mitään syötävää tms. No, ajoin sitten takas kotiin. Ei kuulunut enää siitä miehestä, onneksi.

Vierailija
120/905 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 21:22"]

Lasku laitettiin puoliksi ja mies riensi painottamaan, kuinka hänellä on periaate että jos nainen ei maksa treffeillä omaa osuuttaan, niin treffailu loppuu siihen.

[/quote]

Ottamatta kantaa miehen muihin kummallisuuksiin tartun tähän yhteen kohtaan kuvauksessa.

Mies haluaa vakuuttua siitä, ettei nainen ole pelkkien rahojen perässä, vaan pystyy modernina tasa-arvon aikana hoitamaan itse omat laskunsa. Naiselle on näemmä ihan OK sanoa "en harrasta seksiä ekalla tapaamisella", mutta miehelle Ei suinkaan Herra paratkoon ole OK sanoa "lasku puolitetaan ekalla tapaamisella". Siis huomio: mies EI sanonut "naisen tulee maksaa koko lasku ekalla tapaamisella". Tämä taitaa olla sitä kaksinaismoralismia?