Kauheimmat treffit ikinä!!!
Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.
No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...
Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...
Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (905)
Minulle tulee helposti ilmavaivoja, jos vähän hermostuttaa ja tulee juotua ja syötyä jotain pientä. Tekee monista treffeistä vähän kiusallisia, kun saa jännittää, milloin käy onnettomuus. onneksi ei ole vielä käynyt näin kertaakaan http://www.treffimokat.fi/tarinat/10/
[quote author="Vierailija" time="12.11.2010 klo 13:47"]
Niin tapasin naisen webissä ja mentiin sitten illalla parille kaljalle. Muija haisi hieltä oikein vaan paljon ja muutenkin oli suttuisen näköinen ja oloinen eikä kropasta läskitöntä paikkaa löytynyt. Muija sitten parin kaljan jälkeen rupes ehdottamaan panemista ja sanoin, että mulla on sukupuolitauti eikä oikein siksi tee mieli :) Toimi eikä tarvinnut enää tuota haisunäätää tavata.
[/quote]
tässä tuli kumottua myös se teoria, että nainen saisi aina seksiä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 18:26"]
Vaikka täällä ei kukaan voi tunnistaa, silti joudun vähän nieleskelemään että kerronko... kun minua nolottaa, että haksahdin tämän tyypin kanssa treffeille toisen kerran...
Eli tapasimme työn kautta, mies oli minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, minä siis vähän päälle parikymppinen ja mies kolmissakymmennissä. Entinen kehonrakentaja, mister ******* -kisan voittaja vuonna x!
Ja sen oli oloinenkin, ylimielinen ja ihan oikeasti itseään täynnä. Ekat treffit meni siihen, että minun piti kertoa miten liikun, mitä syön ja miten pidän huolen itsestäni! Kävimme Linnanmäellä ja siellä ei onneksi laitteissa pystynyt paljoa puhumaan, jonottaessa kyllä. Ehkä siksi suostuin toisille treffeille, ja niille mies ilmestyi sellaisissa khakishortseissa mitä Ace Venturalla oli päällään siinä elokuvassa.
Apua, mietin silloin. Istuimme autoon ja mies laittoi käteni hänen reidelleen ja se reisi oli sheivattu! Eli sänkinen :D :D Tarkoitus oli mennä piknikille kaupan kautta, ja s-markettiin mentiin. Siitä alkoi mielenkiintoinen juttu, nimittäin mies pysähtyi lehtitelineen eteen, katseli lehtiä hetken ja otti sitten käteensä jonkun moottoripyöräaihesen lehden ja siveli sen kansikuvaa... olin että mitä vit? Jolloin mies kertoi että kansikuvassa oli hänen eksänsä. Loppu päivä meni siihen, miten mies purki heidän eroaan, vertasi minua eksään (entiseen kehonrakentajaan myös) mutta ehdotti kuitenkin, että mentäisiin hänen luokseen.
Ei muuten menty. Sänki ja eksä sai toisiin ajatuksiin. Joskus vuosia myöhemmin näimme baarissa jossa mies avautui minulle että en ollut hänen tyyppiään, mutta roikkui kuitenkin perässä koko illan.
[/quote]
Tän kaverin nimikirjaimet oli salettiin E. L.
Kerran olin treffeillä miehen kanssa joka oli hyvässä virassa ja varmaan tienasi ihan o.k., kun itse elin opintotuella (minkä mies hyvin tiesi). Kahvilla käydessä mies ujutti oman kahvinsa ja pullansakin minun maksettavakseni...Toisella kertaa ja toinen mies, mutta raha-asioista taas kyse: Ravintolassa mies (myöskin erittäin hyvin toimeentuleva) halusi että lasku jaetaan tasan kun tarjoilija ei ollut kuullut hänen pyyntöään erillisistä laskuista. Ja sit sitä summaa piti vielä oikeen laskukoneen kanssa pohtia et tasan menee puoliks...tarjoilijatyttö katseli minua säälivästi ja pyöritteli silmiään. Olisin voinut vajota häpeästä maan alle. Turha varmaan kuvitella että nää jutut sit jatkui toisille treffeille...Ja molemmat tyypit oli tästä ihan ihmeissään?!
Tapailin siis hiukan "erikoista" miestä. Tää mies oli ihme leffafriikki ja kerran lähettiin ulos käveleen. Molemmilla sattu oleen mustat vaatteet, nii tää mies oli tosissaan: "Me ollaan Men in black" ja sitte laitto sellaset karmeet 90-00-vuosikymmenen vaihteen mallin aurinkolasit päähän. Tää mies eli muutekin välil ihan kuin jossain elokuvamaailmoissa. Sitten yhet toiset treffit oli sovittu kuntosalille. Noh, nähtiin siinä tän trendikkään kuntokeskuksen edessä ja siinä vaiheessa olis tehnyt mieli juosta karkuun, kun näin, et tää mies tulee paikalle oransseissa crocseissa, tummansinississä 90-luvun verkkareissa(joku varmaan tietää, sellaset pussimaiset) ja sellasen feminiiminen kangaskassi kädessä. Noh, siinä sitten mentiin salille. Tää mies oli pieni luikku ja aika hreikossa kunnossa, mut eleet salil oli ihan toiset, luuli olevansa hyvässä kunnossa ja että mua nolotti, kun se riuhto niit pienii painoi ihan väärällä tekniikalla ja teki jotain penkkipunnerrusta 20 kilolla ja siinäkin joutu riuhtoon Siel oli viel saman aikaan mun puolituttui treenaamassa ja yritin olla silleen, et en tuntis tätä miestä, kun nää puolitutut katto sitä miestä silleen, et mikäköhän hullu toi on. Ennen treffejä oli jo sovittu, et mennään salin jälkeen kahville. Noh, tää mies tuli sinne kahville ne samat salivaatteet päällä! Sillä ei siis ollut mitään vaihtovaatteita mukana, eikä ees käynyt suihkussa. Tän tapaamisen jälkeen näin tätä miestä vielä kerran lyhyesti.... Alunperin tapasin tän tyypin työpaikalla ja jos olisiin tiennyt, millanen se siviilissä on, en ikinä ois alkanu tapaileen. Yök, oksettaakin tän ajattelu. Sillä oli kaikkiii muitakin vielä oudompia juttuja, mut en viitsi paljastaa, ettei kukaan tunnista.
Nostetaanpa vanha ketju, jos tulisi lisää.
Olen huomannut, että naiset arvostelevat miehiä treffikumppaneina merkittävästi ankarammin kuin miehet naisia. Tästä päättelen, että olen itsekin päätynyt jonkun "kauheimmat treffit ikinä!" -listalle, vaikka en ole mitään oikeasti kummallista koskaan rehveillä tehnyt. Mokani ovat lähinnä olleet väärän sanan tai lauseen sanomista tai liian laihana olemista. Ja todellakin naiselle saattaa riittää se yksi tai kaksi väärää lausetta ja peli on pelattu. Tämä sääntö pätee itseni lisäksi kaikkiin niihin miehiin, joiden kanssa olen joskus treffeillä käymisestä puhunut. Tämä ei tokikaan ole kattava otos kaikista maailman miehistä, mutta antaa riittävästi viitettä suunnasta.
Erään miehen kanssa en todellakaan mennyt ikinä treffeille, mutta yritys hänellä oli kova. Työskentelin eräällä kassalla ja tämä mies aina liikkeessä asioidessaan jäi juttelemaan niitä näitä. Kyllähän siitä pikkuhiljaa arvasi, että iskeä yritti, mutta olin kuitenkin ystävällinen. Viimeinen pisara oli kun mies selitti ensin pitkän pätkän siitä kuinka taitava on käsistään ja saanut naisen saamaan orgasmin pelkästään hieromalla tämän päätä. Pitkän sepostuksen jälkeen mies hyppäsi tiskin toiselle puolelle ja tarjoutui hieromaan päätäni. YÖK!!!!
Tapasin netissä miehen jonka kanssa kirjoitelin jonkin aikaa. Sovimme tapaavamme vapun jälkeen ja hän soittikin samana päivänä ennen treffejä. Kuulin jo puhelimessa hänen olevan hieman huppelissa ja sanoi vapun menneen vain vähän pitkäksi mutta lupasi olla illalla selvänä. Sanoin että en tule kiinnostumaan hänestä jos hän tulee kännissä treffeille, että kannattaa olla selvänä tai siirtää tapaamista. Vaikutti ihan mukavalta puhelimessa ja myös kirjoitteluissaan, mitä nyt ehkä hieman snobilta mutta ajattelin hänen vain yrittävän herättää mielenkiintoani. Minä olin siis 29v ja mies 39v.
Mies tuli kännissä paikalle. Kilttinä ihmisenä en uskaltanut heti poistua paikalta vaan ajattelin käydä nyt yhdellä lasillisella kuitenkin. Ehdotin läheistä baaria mutta se ei kelvannut koska mies käy vaan "paremmissa paikoissa". Menimme erään hotellin baariin ja meinasin kuola häpeään kun mies alkoi suurieleisesti esittelemään minulle baaria ja baarin viinivalikoimaa kuin paraskin asiantuntija tarjoilijan ollessa vieressämme. Onneksi baarissa oli ain muutama ihminen lisäksemme. Mies tilasi pullon erittäin kallista viiniä pöytään ja samalla kutsui läheisen ulkomaalaisen turistin pöytäämme istumaan. Sanoi vielä että "työssäni on niin paljon edustustilaisuuksia joissa sinunkin tulee olla joten nyt näen miten puhut englantia". Mies jutteli turistin kanssa hetken ja sanoin deitilleni, että olemme ensitreffeillä tutustumassa toisiimme enkä halua jakaa hetkeä vieraan turistin kanssa. Deitti pyysi turistia lähtemään. Viini ei kelvannutkaan deitilleni vaan hän pyysi tarjoilijaa tuomaan uutta parempaa viiniä. Tarjoilija oli erittäin ammattitaitoinen ja ystävällinen kokoajan mutta loi minuun ymmärtäväisiä katseita välillä. Mietin kokoajan miten päätän treffi nopeasti. Mies joi nopeesti ja humaltui enemmän ja enemmän. Tilasi pöytään myös viskiä ja toisne pullon viiniä. Olin juonut ainoastaan yhdne lasin ja sanoin etten juo enempää koska minull aon töitä huomenna. Silti tilasi lisää, joi vain hieman ja taas tilasi uuden pullon. Oli erittäin tyly tarjoilijalle ja esitteli monia korttejaan.
Mies kehui jatkuvasti itseään ja mainosti työtään yritysjohtajana. Katseli minua moukkamaisesti päästä varpaisiin ja kehui ulkonäköäni. Haukkui muiden treffikumppaniensa olleen "lihavia ja huonossa kunnossa" ja minun olleen ainoa poikkeus. Kehui myös eksäänsä joka on juristi ja hänen älykkyyttään moneen kertaan. Lopuksi sanoi haluavansa nopeasti kanssani lapsia ja että jään kotiäidiksi hoitamaan taloutta ja että voin lopettaa työni ja hän maksaa elämiseni! Ensitreffeillä! Lisäksi kehuskeli julkkiskavereillaan ja kuinka hänen paras kaverinsa on eräs tunnettu julkkis. Pyysin tarjoilijaa tuomaan laskun ja mies oli melkein sammumispisteessä tässä vaiheessa. Pyysi minua vielä tulemaan luokseen taxilla ja suuttui kun sanoin etten ole kiinnostunut. Soitteli vielä muutaman kerran ja ehdotti treffejä. Vastasin etten ole kiinnostunut.
En ole koskaan eläessäni tavannut yhtä vastenmielistä snobia! Nämä treffit jäivät todellakin muistoihini enkä uskaltanut aikoihin treffeille tämän jälkeen. Onneksi olen nykyään onnellisesti parisuhteessa.
231, niin nämä treffit ei siis ollu viikko sitten?
Vai oletko nopea käänteissäsi?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2010 klo 22:34"]
Vähän kuin se, joka oli tyytyväinen äidin soitosta. Ehkä oli sopinut kaverinsa kanssa, että soittaa ja sitten tuo mies häipyy. Ihmeekseen nainen ei tajunnut kadota sillä välin. Tai sitten se oli oikeasti pösilö...
Joo, ei kukaan normaali mies oikeasti asu 100m päässä äidistään...
Tunnen naisen, joka asuu samassa rivarissa äitinsä kanssa, seinänaapureina.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 01:33"]
231, niin nämä treffit ei siis ollu viikko sitten?
Vai oletko nopea käänteissäsi?
[/quote]
Ei vaan vuosi sitten vappuna :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 22:46"]
Olen huomannut, että naiset arvostelevat miehiä treffikumppaneina merkittävästi ankarammin kuin miehet naisia. Tästä päättelen, että olen itsekin päätynyt jonkun "kauheimmat treffit ikinä!" -listalle, vaikka en ole mitään oikeasti kummallista koskaan rehveillä tehnyt. Mokani ovat lähinnä olleet väärän sanan tai lauseen sanomista tai liian laihana olemista. Ja todellakin naiselle saattaa riittää se yksi tai kaksi väärää lausetta ja peli on pelattu. Tämä sääntö pätee itseni lisäksi kaikkiin niihin miehiin, joiden kanssa olen joskus treffeillä käymisestä puhunut. Tämä ei tokikaan ole kattava otos kaikista maailman miehistä, mutta antaa riittävästi viitettä suunnasta.
[/quote]
Mitä sitten olet sanonut? Kerro, niin katsotaan, olitko moukka vai ylireagoiko se nainen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:53"]
Tule jo takaisin todellisuuteen.... Se on joku muu seikka, joka tekee sinusta epäkiinnostavan naisten silmissä kuin se, ettet ole kaverin suosittelema tai sinulla ei ole statusta tai adoniksen ulkonäköä.
[/quote]
En puhunut itsestäni.
Voisitteko aloittaa kinaamiselle toisen ketjun? Aina joku mies tuntuu raivostuvan näistä deittikokemuksista ja alkaa kädenväännön sukupuolista.
Mua kyllä kiinnostaa ne kamalat tai erikoiset treffikokemukset sekä _miehillä_ että naisilla. Eiköhän kaikki ymmärrä että naisetkin voivat olla karmeaa deittiseuraa. Mutta tuon muun väännön voisi siirtää jonnekin muualle, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 03:43"]
On toki totta, että joskus ihmiset ilmaisevat itseään väärin esimerkiksi hermostuneisuuden vuoksi. Silloinkin "vääryys" pitää kuitenkin kuitata oikaisemalla se, muutenhan toiselle ei jää mitään muuta kokemusta ja otetta kuin se "väärä".
[/quote]
Kaunis ajatus, mutta siinä on yksi (ja vain yksi) ongelma: en muista naisen KOSKAAN treffeillä tai sen jälkeen uskoneen "korjausliikettäni". Juuri sen vuoksi ensimmäinen luotu mielikuva on niin ratkaiseva. Ja juuri sen vuoksi asetelma miehen näkökulmasta näyttää siltä kuin se olisi yksi väärä lause ja game over.
Samanoloisia klassikkosammakoita naisetkin suustaan päästävät, mutta ainakin minä (muiden puolesta en voi puhua) olen antanut tällaiset mokat anteeksi. Kolmen kärki voisi olla lapsien hankkimisesta kysyminen alle vartissa, existä tarinoiminen ja puhelinnumeron saatuaan liiallinen aktiivisuus (päivässä 2xtekstiviesti + 1xsoitto).
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:25"]
Miestä kehuttiin maasta taivaaseen: oli komea, rahakas, hyvä työ jne. --- antaa se numero. Heti hän kokeili ja soitti siihen koska "muutama nainen on antanut keksityn numeron".
[/quote]
Kuten sanoin ylempänä: naiset arvottavat miehessä tärkeimmiksi ominaisuuksiksi varallisuuden, työn ja ulkonäön... ja heti perään syyttävät miehiä pinnallisiksi. Ei näin tytöt, ei näin.
Itsekin soitan aina heti saamaani numeroon. Tosin ykksi sanon, että tällä tavalla mimmi saa tietoonsa oman numeroni. Todellinen syy on tietenkin juuri testi keksityn numeron varalta, mutta eihän sellaista saa suoraan sanoa (kuten ei mitään muutakaan, kun naisista on kyse).
Vaimonsa kuvien näyttäminen ja kurkkuun käyminen ovat oikein hyviä syitä olla tapaamatta miestä uudestaan treffien merkeissä.
[/quote] Tosta numeron testaamisesta.. Mitä järkeä testata heti? Kyllä se sulle sit myöhemminkin selviää antoiko toinen osapuoli oikean numeron vai ei. Jos antoi niin hyvä. Jos numero ei ole käytössä, niin mitä sitten. Ei sulla siihen mitään sanomista pitäisi olla, luuletko että saat jotenkin taivuttelemalla oikean numeron? Tai että taivuttelemalla saadusta numerosta olisi jotain hyötyä? Enemmän säälittävän kuvan itsestään siinä antaa kun on pakit jo tulleet..
Kun mä menen ulos, vaikka ystäväni kanssa nähdään kahvilla, mä pukeudun. Katson mitä laitan päälle, huulipunaa jne. Olen ajoissa paikalla, kunnioitan toista ihmistä näillä teoilla.
Kun mies tulee treffeille hikea haisevana, partasänki ajamatta, likaisilla vaatteilla, kaivaen nenää, mä en voi katsoa sellaista. Olenko liian vaativa ? En mielestäni. Se ettei ihminen osaa käydä suihkussa.
Mä olen joskus sanonut miehelle suoraan etten voi olla samassa huoneessa kun haiset niin pahasti valkosipulille. Se siis haisi, se valkosipuli tuli ihan läpi koko kropasta, eli se vaatii pitkäaikaista aktiivista käyttöä. toinen selitti terveellisyydestä. No, kuole sitten 100 vuotiaana, yksinäisenä kun kukaan ei voi olla metriä lähempänä. Ja pahinta oli ettei se mies ymmärtänyt kuinka paljon haisi. Mä ilmoitin heti ei, ja tää vaan selittää ja selittää. Ei edes tajua hävetä. Ja tollasia haisevia miehiä on Helsingissä oikeesti tosi paljon. Miten suihku voi olla niin tuntematon käsite ?
Olisko kiva pussailla haisunäädän kanssa ?
Niin no eikö oo hyvä et tulee paikalle sellaisena kun on? Ja muutenkin on sellainen kun on? Olen itse hieman outo, tykkään hassutella ja saatan sanoa melkein mitä vaan. Miksi pitäisi yrittää esittää muuta? Miksi pitäisi esittää järkevää, hillittyä, kaunista, jakkupukuun pukeutuvaa hillitysti meikkaavaa tyyppiä kun en kerta ole sellainen? Toki tajuan että osa treffikumppaneista ajattelee että olen hullu, mutta sitten taas joskus voi tulla vastaan sellainen joka mua tajuaa ja musta tykkää just tälläsenä.
Tapasin baarissa kundin, jonka kanssa vähän juteltiin ja tanssilattialla suudeltiinkin.
Tyyppi oli ihan kivan näköinen ja mukava, joten valomerkin jälkeen sovittiin, että mennään yhdessä McDonald'siin syömään. Oli siis puhetta vain syödä ja jatkaa jutustelua. Jonottaessamme tyypin kaveri ilmestyi taaksemme ja hihkaisi: "EIPÄ OIS USKONUT, ETTÄ SAMI SAA TÄNÄÄN PILLUA!!"
Ärsytti niin se kaveri, että oli pakko heittää: "Mistäpä sen voi tietää, saako", johon tää Sami vaan: "No parempi ois!" Liukenin aika äkkiä paikalta sen jälkeen, kun olin syönyt. Meni fiilikset totaalisesti, jos sellaisia oli sitä tyyppiä kohtaan ollutkaan.