Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
61/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hiljaisen ja ujon miehen kanssa. hän katseli varpaitaan ja ympäristöä, muttei kertaakaan minua silmiin. yritin keksiä vaikka mitä puhuttavaa, mutta vastaukset olivat yksisanaisia ja tosi töksähtäviä.

hetken siinä istuttuamme, hän nosti sormensa ja siveli rintaani (paidan päältä) ja huokaisi jotenkin värisevällä äänellä, että "ihanat".

siinä vaiheessa katsoin parhaimmaaksi poistua paikalta

tää oli paha. Oli vissiin kiire päästä poikuudesta eroon... =)

Vierailija
62/905 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee avautumaan! mulla on hirveitä treffikokemuksia aika paljon. nämä "suhteet" on siis tapahtuneet joskus 10 vuotta sitten, ylikin, eli teini-iässä ja sillon oli tekstarit ym.

poika nro 1:

-puristi mua perseestä ja sanoi "ihana kinkku sulla"

-lauloi mulle olet sopivasti lihava piisiä (silloin 153/50)

-laitto tekstarin "hyvää yötä hunajaiseni"

-viikon päästä tapaamisesta sanoi "rakastan sinua"

-viilteli itseään kun jätin hänet

poika nro2: tavattiin 2-3kertaa, en tiedä miksi näin usein

-näki sinisiä palloja, ihmisten auran

-osasi ennustaa

-oli ampunut itseään kiväärillä jalkaan

-oli ajanut ihmisen päälle suojatiellä

- pieraisi autossa ja tunnustikin sen kun ihmettelin miten viereiset festari vessat haisee

- ei mennyt pikkuserkkunsa hautajaisiin, jotta sai mahdollisimman hyvän paikan festarialueelta

- suuttui kun kysyin että haluatko vielä nähdä ja "jätti". jostain syystä halusin vielä tavata, oli kai yksinäistä tai jotain

-soitteli ihme puheluita eron jälkeen

-yritti pakottaa lopettamaan tupakan polton

-sanoi "onhan täällä paljon paremmankin näköisiä naisia kuin sä, mutta oothan säkin ihan nätti"

mies nro3:

- soiteltiin ja tekstailtiin noin viikko, tavattiin 2 kertaa

-hänen kaveri kertoi ottaneensa häneltä suihin pari tuntia aiemmin (menin siis bileisiin hänen luo)

-kaverini soitti että se jätkä on linnakundi, joka on hakannu entistä naistaan

-lähdin pois bileistä ja typeyyksissäni kerroin syyn: että oot kuulemma naistenhakkaaja. noh, tämä uhkasi hakata tämän kertojan ja yritti saaha kertomaan kuka kertoja oli

- soitteli perään vielä ja yritti saaha tietoon tämän kertoja, kun soitin takasin kun hän oli soittanu mulle ja sanoin et olit soittanu niin hän sano: "toiveajattelua". oli pokassa pitelemistä.

ja oishan noita ku jaksais kirjottaa ja muistaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/905 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies vaikutti jo baarissa jotenkin onnettomalta, mutta kun hän kovasti halusi treffeille, niin lupasin lähteä. Oli koko deittien ajan kamalan epävarma ja kyseli koko ajan, että onko mulla varmasti kivaa. Jossain vaiheessa miehen äiti soitti hänelle, niin mies sanoi olevansa ulkona "yhden Elinan kanssa". (muuten hyvä, mutta mun nimi ei ole Elina)

Toiseen mieheen tutustuin laivalla, kun olin kansimatkustajana Helsingistä Maarianhaminaan. Maksoi juomat ja olisi maksanut buffetinkin, jos olisin halunnut. (ei siis pihi ainakaan) Mutta leveili muutenkin rahoillaan koko ajan "nyt olet muuten sellaisessa seurassa, josta ei raha ihan heti pääse loppumaan". Ja hän oli metsuri Itä-Suomalaisesta kaupungista, että ehkä hänelläkään ei nyt mitään miljoonaomaisuuksia kuitenkaan ollut. Enkä nyt muutenkaan ollut etsimässä miestä, jolla ei omasta mielestäänkään ole muuta annettavaa kuin raha. Olisi maksanut mulle matkan Tukholmaan asti, jos olisin halunnut, ei meinannut ollenkaan ymmärtää, että jään alkuperäisen suunnitelman mukaan Maarianhaminassa pois kyydistä.

Vierailija
64/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hauskaa, että joku on nostanut tämän ketjun! Olisi kyllä kiva kuulla myös se, mitä pöydän toisella puolella ajatellaan, siis miesnäkökulmaa kamalimmista treffeistä ikinä :o)

Vierailija
65/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin karmeat treffit, joilla mies käyttäytyy sikamaisesti, ja sitten vielä annatte niille pillua? MIKSI?

Kuvastaako tämä ketju tavallisten suomalaisten naisten seksuaalista käytöstä? Olenko tietämättäni ollut siveyden sipuli, kun ensitreffien ja seksin välillä on aina ollut n. kuukausi?

Vierailija
66/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on pihi, kun taas miehet valittavat siitä, että nainen ei osaa eikä haluas keskustella. Minusta henkilökohtaisesti piheys on paljon pienempi vika.

On pahin vika!!!!Kammottavaa!!

Vierailija
67/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa...

Vierailija
68/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffailu on helvetistä. Ne kun eivät edes heti kerro ongelmastaan, vaan antavat ymmärtää että tapailet aivan normaalia tyyppiä, kunnes loputtomat monologit sekä vaatimuslistat alkavat -ja treffien loputtua alkaa stalkkaus, ihan kamalaa!!!!!!! Näitä kahta lajia miehiä on netti täynnä, varokaa!!!!

Vierailija
69/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tuo,että sähkölaitoksen väki ryskyttäisi ovea maksamattomien sähkölaskujen vuoksi on täyttä skeidaa.

Sähköt poikkastaan ihan ilman asunnossa käyntiä...

Keksikää parempia satuja.

Vierailija
70/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus tapailin erästä miestä heti pitkän seurustelusuhteeni päätyttyä. Itsellä oli kyllä siinä vaiheessa itsetunto-ongelmia. Noh... Mies oli kyllä ihan ok näköinen, tosin hänelläkin oli niitä itsetunto-ongelmia. Ja toisin kuin minä, hän kehui itseään jatkuvasti ja koko ajan haki huomiotani. Kertoi mm. miten työkaverit kehuivat häntä (oli baarissa töissä), ja jotenkin aina se juttu johti siihen että minun olisi hyvän tavan mukaisesti esittävä hänelle jokin kohteliaisuus. Tokihan hän minua kauniiksi kehui jne. Mutta en todellakaan jaksanut kehua tätä jatkuvasti ja keksiä miten söpö peffa tai tukka tai mikä vielä hänellä onkaan... Hmh, hyvä suutelija hän kyllä oli... :) Luojan kiitos juttu ei mennyt mihinkään sänky-tasolle. Jossakin vaiheessa jopa arvelin tätä kaveria homoksi tai vähintäänkin bi:ksi...

Sitten jonkun ajan kuluttua tapasin netissä tyypin, joka oli kylläkin ihan mukava ja osasi keskustella ja oli jopa muotitietoinen. Tyyppi pukeutui merkkivaatteisiin ja huomasi itselläni joitakin merkkivaatteita (joita ei opiskelijana kylläkään montaa ollut, ellei jotain Anttilan merkkeja lasketa ;) ). Miehen ulkonäkö oli kuitenkin... noh, kaikkea päinvastaista mitä miehestä haluan. Meistä tuli kuitenkin ystävät, kun väistelin tarpeeksi kauan hänen hienovaraisia iskuyrityksiä. Kunnes eräänä päivänä, kun istuin epätavallisen lähellä häntä (ai miksi? no sen kun tietäisi..), hän sitten kävi päälleni ja alkoi suutelemaan. Itse olin kyllä siitä kovin hämilläni enkä siinä sitten osannut edes väistää tai kieltäytyä. Juttu johti parin viikon jonkunlaiseen seurusteluun ja jopa yhteen sänkyosioon... paitsi ettei hänellä seisonut. Oli kuulemma eka kerta, kun näin käy. Syynä siihen oli kuulemma se, että olen niin upea, eikä hän ikinä olisi märissä kuvitelmissaankaan voinut kuvitella pääsevänsä sänkyyn kanssani. Minulla oli varmaan sinä päivänä jokin hetkellinen mielenhäiriö, kun päädyimme sänkyyn.. :) Noh, juttu loppui lyhyeen (ei, ei sen takia, ettei hänellä seisonut, vaan että olin vihdoin keksinyt jonkun hienovaraisen tavan kertoa hänelle, ettei hän minua oikeastaan sytytä). Noh, jälkeenpäin, kun jatkoimme kaveruutta paljastui, että ne kaikki hänen merkkivaatteet olivat äidin ostamia ja sisko on kertonut hänelle muotiasioista. Hän myös yritti lainailla minulta rahaa... Kaverilla myös paljastui mielenhäiriö.

Voi että kuinka onnellinen olenkaan, että olen nykyään naimisissa aivan tavallisen miehen kanssa, joka ei tosin ymmärrä muodin päälle mitään, mutta eipä häntä homoksikaan tarvi epäillä... :)

Vierailija
71/905 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eats the food. Sanoi ruokakulttuurin ammattilainen. Joten: jos olet kahdestaan tai nelisteen aterioimassa, voitte odottaa, että kaikki ovat saaneet ruoan eteensä. Mutta jos on enemmän kuin 6 henkilö aterioimassa, aletaan syödä, KUN RUOKA ON EDESSÄSI.

Joten ei se pizzamiehesi ihan juntti ollut. Vaan sinä. Ainakin tuossa syömisen aloittamisen suhteen.

Vierailija
72/905 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain älytöntä hokeva mies sängyssä. Mulla oli kerran sellainen, joka sanoi koko ajan: "nam, nam" ja huohotti samalla. Yöks. Siis oikeasti siinä ihan omat halut lopahtaa...

Poika sitten tuli mopolla, ja ajeli ohitseni monta kertaa :) Ei vaan kertaakaan, tullut moponsa selästä pois. Tunnin seisoskelin ja katselin touhua, kunnes soitin kyydin hakemaan minut pois sieltä. Lähdettyäni tuli viesti, "sä oot tosi nätti, koska me nähään uudestaan" En enää koskaan tavannut häntä.

t.155

PS. Kuten joku muukin kirjoitti, niin onneksi mäkin löysin sen unelmieni miehen. Mä luulen, että näin vanhemmioten mun huumorintajuni ei enää kestäisi treffailuja. No, onpahan jotain muisteltavaa vanhana. Eikä ikinä tarvitse ajatella, että olisi nuoruus ja elämä jäänyt kokematta perheeseen keskittyessä.

Vierailija
73/905 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v kavereitten kanssa ravintolaan juhlimaan ja vedin melkoiset pleksit. Mulla ei ollut mitän muistikuvaa loppuillan tapahtumista. Oltiin kuulemma kuitenkin pästy jonkun muutaman vuoden vanhemman kiltin pojan kyydillä kotiin ja mä olin kuulemma luvannut lähteä pojan kanssa seuraavana arkipäivänä kesätöitten jälkeen kahville.

Mua tuli hakemaan ihan kiltin ja kunnollisen oloinen ujo ja jännittynyt mies. Hän siinä sitten ajelutti mua ja kertoili luotoharrastuksistaan jne. Hän oli löytänyt autosta multa sinne tippuneen meikkipussi ja kysyi joskos se haettaisiin hänen luotaan ennen kahveja. Mulla alkoi hiukan varoituskellot soimaan ja tarkkailin miestä josko on potenttiaalinen päällekarkaaja pervo. Myönnyin kuitenkin, kun siellä meikkipussissa oli silloin mielestäni maailman ihanin huulipuna.

Järkytys oli suuri, kun mies pyysi tulemaan omakotitaloon sisälle ja siellä olikin puoli sukua odottamassa ja katsastamassa ihanaa tyttöystävää. Kilttinä perhetyttönä siellä puputin pullaa ja vastailin tätien kysymyksiin koulumenetyksestä ja harrastuksita. Mut kyllä palautettiin kiltisti säädylliseen aikaan kotiovelle (valehtelin asuvani yhden kaverini kotiosoitteessa) eikä yrittänyt mitään. Ei sitten tabattu enää koskaan, kun puhelinnumeroni unohdin antaa ja koulukin alkoi onneksi.

Vierailija
74/905 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kutsuin erään miehen kotiini ensitreffeille. Olimme istuneet keittiössä vähän aikaa, kun mies alkoi kärttää minua suorasukaisesti sänkyyn. Kieltäydyin niin kohteliaasti kuin vain voin.(Olin vielä uskomattoman kiltti.) Mies ei kuitenkaan uskonut, vaan jatkoi kärttämistään.

Aikansa kärtettyään hän alkoi hermostua ja kertoi exästään, jolta oli joutunut vonkaamaan kaksi viikkoa, ennen kuin oli saanut. (Haukkui exäänsä, kuinka hänkin oli pihtari.)

Juttu jatkui: Kun mies oli omien sanojensa mukaan vihdoinkin saanut, niin hän oli heti tartuttanut exäänsä sukupuolitaudin. Tämänkin hän sai kuulostamaan siltä, että hänen oli pitänyt tartuttaa tauti naiseen, koska exä oli niin kauan aikaa pihdannut.

Mies myös kertoi tarkkaan, mitä hänelle oli tehty lääkärissä, kun tauti oli ollut päällä: kuinka "lääkäri oli työntänyt kikkeliin pumpulitukon ja kaivellut sieltä vihreää mönjää."

Jutun "paras" osuus on, kun hän heti lääkärireissun kuvailemisen jälkeen jatkoi seksiehdotuksiaan. Mahtavaa esileikkiä!

Minua oli alkanut jo jossain vaiheessa pelottaa mies ja keksinkin jonkun tekosyyn, jolla pääsin hänestä eroon. En tosiaankaan uskaltanut sanoa suoraan, että ei kiinnosta.

Vierailija
75/905 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tuo,että sähkölaitoksen väki ryskyttäisi ovea maksamattomien sähkölaskujen vuoksi on täyttä skeidaa.

Sähköt poikkastaan ihan ilman asunnossa käyntiä...

Keksikää parempia satuja.

olin tutun luona kylässä ja kyllä sinne sähköyhtiön mies tuli lapsun kanssa ja sanoi että jos laskua ei makseta heti, sähköt menee poikki. tutulle helkkarin nolo tilanne kun kaveri (eli minä) sai tietää.

Vierailija
76/905 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihania treffejä, tosin olen joskus joutunut maksamaan myös miehen juoman. Pari kamalaa tapausta Hki:stä muistan: olin fuksibileissä ja huomasin olevani huonossa kunnossa ja aika väsynyt. Matkalla kotiin humalainen mies tarttui käsiini ja toitotti jtkn kuinka nuori ja kaunis olen tms. Mielenhäiriössä annoin puhelinnro:ni. Viestejä alkoi tulla 2 pvä:n päästä n. 20min välein, oli muuttanut naapurikortteliin... Kävi ratikassa perseeseen kiinni. Haukkui huoraksi.

Toinen tapaus oli vain ihastunut ja väitti kuulevansa ääniä,jollen ole paikalla.

Vierailija
77/905 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kyllä mä näin päättelin typerästä kirjoituksestasi.

Vierailija
78/905 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin jotain 21v. Tapasin netissä yhden hesalaisen kundin ja sovittiin, et samalla kun tuun etelään Torniosta treffataan. No mentiin tän kundin kämpille. Siellä kundi sanoi, etten ollut ihan sellanen, kun hän oli ajatellut koska hän tykkää vaaleista tytöistä, jotka pukeutuu mustaan (olin vaalea, mutta mulla oli punainen paita ja farkut). X/ Itellä hänellä oli jo parikymppisenä alkava päälakikalju vaaleissa hiuksissaan (mistä ei ollut maininnut, mut toisaalta en ole itse niin pinnallinen, että se olis oikeesti haitannut, jos muuten olis ollu hyvä tyyppi).

Päätettiin, että otetaan tää ilta sit kavereina, kun ei kerran niin iskenytkään. Olin tässä vaiheessa hiukan pettynyt. Jätettiin sinne kamat ja lähdettiin Helsingin yöhön hänen kaveriporukkansa kanssa. No tää jätkä alko kännäämään oikein kunnolla ja siitä tuli aivan urpo kännissä. Se juoksenteli sinne tänne, nuoli näyteikkunaa, selitti vaikka mitä ihme paskaa, oksensi ja lopulta oli aivan kannettavassa kunnossa. Sen kaverit vaan naureskeli, et "Joo se on aina tommonen kännissä." Mä olin ihan järkyttynyt. Kundi oli vaikuttanut niin fiksulta viesteissään ja vielä puhelimessakin.

Olin Hesassa, tuntematta paikkoja. Mun kamat ja ainoo nukkumapaikka oli tän känniääliön kämpillä. Epätoivoissani koitin muistella minkä numeroinen bussi se oli, millä oltiin tultu keskustaan ja säkällä sain sen ukon ja itteni oikeeseen bussiin. Raahasin sitä sitten puoliväkisin sen kämpille. Jouduin jäämään sinne yöksi, kun muuta paikkaa ei ollut. Sillä oli sellanen koirankopin kokoinen kämppä, jossa vain yks n.120cm sänky, johon sit kaaduttiin.

Jossain vaiheessa yötä ja omaa lievempää humalaani tajuan, että jätkähän panee mua. No mihinkäs siitä olisin sitten enää mennyt. Ajattelin, että pankoot, mutta ikinä ei enää tän jälkeen nähdä. Aamulla olin lähdössä pois tarjosin kättä kättelyyn sanoakseni hei sitten ja kundi olis halunnu suudella ja halata. Olin tosi jäykkänä kuin jääpuikko ja musta kyllä näki, et mua ei kiinnostanut yhtään.

Ne olivat elämäni kauheimmat treffit ja opin siinä kertaheitolla olemaan HUOMATTAVASTI varovaisempi.

Nainen 33v.

Toihan oli raiskaus! Kai kävit tutkimuksissa ja teit rikosilmoituksen?

Vierailija
79/905 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et salettiin olisi antanut.

Voi myös olla ettei pitänyt sinua hottina ja siksi ei halunnut investoida euroakaan ylimääräistä.

Vierailija
80/905 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä ei kukaan voi tunnistaa, silti joudun vähän nieleskelemään että kerronko... kun minua nolottaa, että haksahdin tämän tyypin kanssa treffeille toisen kerran...

Eli tapasimme työn kautta, mies oli minua melkein kymmenen vuotta vanhempi, minä siis vähän päälle parikymppinen ja mies kolmissakymmennissä. Entinen kehonrakentaja, mister ******* -kisan voittaja vuonna x!

Ja sen oli oloinenkin, ylimielinen ja ihan oikeasti itseään täynnä. Ekat treffit meni siihen, että minun piti kertoa miten liikun, mitä syön ja miten pidän huolen itsestäni! Kävimme Linnanmäellä ja siellä ei onneksi laitteissa pystynyt paljoa puhumaan, jonottaessa kyllä. Ehkä siksi suostuin toisille treffeille, ja niille mies ilmestyi sellaisissa khakishortseissa mitä Ace Venturalla oli päällään siinä elokuvassa.

Apua, mietin silloin. Istuimme autoon ja mies laittoi käteni hänen reidelleen ja se reisi oli sheivattu! Eli sänkinen :D :D Tarkoitus oli mennä piknikille kaupan kautta, ja s-markettiin mentiin. Siitä alkoi mielenkiintoinen juttu, nimittäin mies pysähtyi lehtitelineen eteen, katseli lehtiä hetken ja otti sitten käteensä jonkun moottoripyöräaihesen lehden ja siveli sen kansikuvaa... olin että mitä vit? Jolloin mies kertoi että kansikuvassa oli hänen eksänsä. Loppu päivä meni siihen, miten mies purki heidän eroaan, vertasi minua eksään (entiseen kehonrakentajaan myös) mutta ehdotti kuitenkin, että mentäisiin hänen luokseen.

Ei muuten menty. Sänki ja eksä sai toisiin ajatuksiin. Joskus vuosia myöhemmin näimme baarissa jossa mies avautui minulle että en ollut hänen tyyppiään, mutta roikkui kuitenkin perässä koko illan.