Kauheimmat treffit ikinä!!!
Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.
No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...
Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...
Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (905)
Kerran kävin lounastreffeillä miehen kanssa ja minulla oli juuri alkanut kuukautiset ja niiden takia ihan jäätävä turvotus ja alaselkä-/alavatsakivut, joihin ei oikein kipulääkkeet auttaneet. Varmaan saamastani näki, miten tuskainen olin.
Kerran kävin brunssilla yhden Tinder-deitin kanssa ensitreffeillä (ja viimeisillä). Sen brunssin hinta oli 34€/hlö. Kun tavattiin siinä ovella, niin sanoin miehelle, että minulla on tällainen 50€ lahjakortti ja kun mä otan brunssin ja lasin alkoholitonta kuoharia, niin tästä jää vielä rahaa käyttämättä, niin varmaan voidaan maksa samasta, niin sä saat alennusta omasta ruuasta. Sitten me mentiin kassalle ja mä sanoin kassatädille, että "kaksi brunssia ja mä otan lasin alkoholitonta kuoharia" . Tähän mies lisäsi, että hänkin voisi ottaa lasillisen alkoholitonta kuoharia. Ojensin 50€ lahjakortin kassatädille ja hän kysyi mieheltä, että maksetaanko nämä samasta vai erikseen, jolloin mies oli hetken aikaa ihan hiljaa, kunnes sanoi, että maksetaan samasta. Mietin vaan, että mitäköhän se mies pohti mielessään, kun hän mietti vastausta siihen kysymykseen, että maksetaanko erikseen vai samasta. Juurihan mä olin sanonut, että voidaan maksaa samasta kun mulla jää käyttämättä rahaa siitä lahjakortista...
Sitten kun me oltiin haettu ruokaa buffasta pöytään, alkoi se mies syödä marjoja ensialkuun, vaikka yleensähän sitä aloitetaan suolaisesta ja lopuksi syödään makeita .
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakohan tätä ees kertoa... olin kerran kahvilla netissä tutustumaani miehen kanssa. Lähettämänsä valokuva ei vastannut todellisuutta ollenkaan, ei ikä, pituus eikä paino. Kaiken tämän vielä siedin, mutta poislähtiessä alkoi parkkipaikalla ehdottamaan seksiä. Kauiken huippu oli, kun alkoi kehumaan miten taitava hän on nuolemaan naista, ja esitteli taitojaa työntämällä kielensä ulos suusta ja lipomalla ilmaa kuin käärme. Hyi helvetti mä juoksin autolle ja kaasutin tieheni, jäi varmaan mustat viivat katuun.
😂
Vierailija kirjoitti:
sellainen sujuvaa small talkia puhuva ihminen. Esim. narsistithan on itsevarmoja ja sosiaalisesti taitavia, heissä ei näy epävarmuutta tai ujoustta. Mielestäni tuo piheys on tosiaan karmea luonteenpiirre. Jostain syystä miehissä löytyy noita pihejä enemmän kuin naisissa.
Eiköhän naiset tunnetusti pihtaile enemmän :D
Keväällä kävin treffeillä Tinderissä tutustumani nelikymppisen miehen kanssa. Mentiin sunnuntaibrunssille ravintolaan. Sen brunssin hinta oli 34€/hlö. Kun tavattiin ovella, niin sanoin ja näytin miehelle, että minulla on siihen ravintolaan 50€ lahjakortti ja kun minä ostan brunssin ja lasin alkoholitonta kuoharia, niin tästä jää vielä rahaa käyttämättä , niin varmaan voidaan maksaa samasta. Mies sanoi, että se sopii. Mentiin sitten kassalle ja sanoin tarjoilijalle, että kaksi brunssia ja yksi lasi alkoholitonta kuoharia sekä ojensin lahjakortin. Nainen kysyi miehen, että maksetaanko nämä samasta vai erikseen. Tällöin mies oli pitkään ihan hiljaa ja tarjoilijakin oli ihan ihmeissään, kunnes mies sitten sai sanotuksi, että maksetaan samasta. Mitäköhän se mies siinä mietti päässään? Juurihan me oltiin sovittu, että maksetaan samasta, kun mulla jää siitä lahjakortista rahaa käyttämättä muuten.
Menimme treffeillä elokuviin. Treffikaveri (nuori mies) kaivoi vieressä istuessaan nenäänsä, kaapi hampailla, mitä sieltä irtosikaan - ja otti samalla kädellä kädestäni kiinni. Tapahtui muutaman kerran elokuvan aikana. :/
Että yökötti. Kotona pesin käden moneen kertaan. Ei tullut uusia tällejä.
Vierailija kirjoitti:
Menimme treffeillä elokuviin. Treffikaveri (nuori mies) kaivoi vieressä istuessaan nenäänsä, kaapi hampailla, mitä sieltä irtosikaan - ja otti samalla kädellä kädestäni kiinni. Tapahtui muutaman kerran elokuvan aikana. :/
Että yökötti. Kotona pesin käden moneen kertaan. Ei tullut uusia tällejä.
Sulla on neuroosi. Mee hoitoon.
Mies vei meidät pakullaan sellaiselle pienelle leirintäalueelle, syötiin siinä jotain ja sitte mies sanoi että hän mene nyt nukkumaan pakuunsa hetkeksi. Öö okei? Sitten sen jälkeen mentiin kävelemään pelloille, mies käveli edessäni ja yhtäkkiä hän vaan PIERAISI. Kaikki haju tuli naamalleni. Tää ei ole todellakaan mikään vitsi, vaikka siltä kuulostaa. Lopetin sitten treffit siihen, sanoin että en koe saavani ansaitsemaani kunnioitusta. Mies suuttui eikä ymmärtänyt yhtään miksi lopetin treffit.
Kun lukee taltakin palstalta miten monet miehet itkevat etteivat koskaan paase edes treffeille kenenkaan naisen kanssa, niin ihan uskomatonta kaytosta noilta miehilta jotka ovat treffeille asti edenneet. Siis miten he kuvittelevat haisevina, itseaan tyrkyttavina tai raapivina, pihistellen, jankuttaen ja riidellen, seksia vongaten ja treffikumppania kahmien tekevansa yhteenkaan naiseen positiivisen vaikutuksen ja saavansa treffeille jatkoa?
Kuvittelisi etta ne miehet olisivat valmistautuneet treffeille kunnolla ja kayttaytyisivat mahdollisimman hyvin ja kohteliaasti, toisen huomioon ottaen. Yrittaisivat siis kykyjensa mukaan antaa itsestaan ihmisena mahdollisimman hyvan kuvan. Monella tuntuu sen sijaan olevan pakkomielle treffikumppanin oksennusrefleksin aktivoimisesta.
Eika noissa miestenkaan kokemuksissa ole hurraamista. Osaa ne naisetkin olla epamiellyttavia treffeilla.
Kerran 18v kävin pari kertaa treffeillä kivan tytön kanssa ja oli hauskaa ja juttu luisti tosi hyvin. Aattelin että tästä vois tulla jotain vakavampaakin. Tunnettiin entuudestaan samalta luokalta koulussa muttei siellö hirveästi ennen treffejä oltu ollu tekemisissä. No pari päivää myöhemmin olin yhden kaverin kotibileissä johon mun deitti tuli myös ja kun näki mut niin marssi eteen ja veti avarin poskelle ja futispotkun munille ja haukku maan rakoon kun samalla itse makasin sikiöasennossa maassa kyyneleet silmissä. Sitten siihen tuli sen kaveri rahuhoittelemaan sitä ja hoki jotain että ei kun se oli Sampo eikä Sami tjsp. Oli siis erehtynyt henkilöstä. Sitten se katso mua hetken ja tokaisi että ai oho sori tais mennä sekaisin ja lähti sitten kaverinsa kanssa muualle siitä. Itellä tietty ilta pilalla ja lähinkin niistä bileistä sitten pois. Pian ton jälkeen se kysyikin että käytäskö leffassa tai syömässä tms. mutten enää sitten lähtenyt. Mietin vain eikö sillä käynyt mielessä pyytää anteeksi tuon tapahtuman jälkeen vai mikä lie oli.
Mun mutsi kertoi, että kun hän oli nelikymppinen 1990-luvulla, Niin hänellä oli samanikäinen ystävätär, joka oli menossa jonnekin maaseudulle ensitreffeille miehen luokse, johon hän oli tutustunut sanomalehden seuranhakupalstan kautta. Tämä ystävä sitten pyysi mutsiani mukaan sinne treffeille, kun hän ei uskaltanut lähteä sinne yksin jos se mies olisikin ollut ihan hullu. Sitten kun he menivät sinne, olikin se mies kavahtanut tätä naista ja melkein liimaantunut kiinni mun mutsiin ja se tilanne oli ollut tosi kiusallinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee helposti ilmavaivoja, jos vähän hermostuttaa ja tulee juotua ja syötyä jotain pientä. Tekee monista treffeistä vähän kiusallisia, kun saa jännittää, milloin käy onnettomuus. onneksi ei ole vielä käynyt näin kertaakaan http://www.treffimokat.fi/tarinat/10/
Kyllä.
Minulle on silloin jäänyt huono fiilis, jos olen jo viestittelyvaiheessa Tinderissä kirjoittanut, että voin ensitreffeillä ravintolassa tarjota miehelle. Mies on silloin yöhön suostunut, mutta oikeasti olen toivonut, että mies maksaisi omat safkansa. Sitten olen ollut pettynyt, kun ihan OIKEASTI olen joutunut maksamaan tuntemattoman, itseäni isotuloisempana miehen ravintolaruuat.
Sitten kerran minua kyrsi, kun oltiin sovittu, että tavataan lounaalla satamassa ravintolassa X oven edessä/pääovella. Menin ajallaan sinne ovelle odottamaan. Sitten 5min kuluttua kun katsoin Tinderiä, niin se mies oli laittanut vartti aiemmin viestin "odotan täällä sataman parkkipaikalla mustassa volvossa rekisterinumero xxx-***" . Miksi se sinne jäi odottamaan, kun oltiin sovittu, että tavataan ravintolassa? Sekin sataman parkkipaikka on aika iso alue, niin eihän siinä ole mitään järkeä, että minä lähden häntä etsimään sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakohan tätä ees kertoa... olin kerran kahvilla netissä tutustumaani miehen kanssa. Lähettämänsä valokuva ei vastannut todellisuutta ollenkaan, ei ikä, pituus eikä paino. Kaiken tämän vielä siedin, mutta poislähtiessä alkoi parkkipaikalla ehdottamaan seksiä. Kauiken huippu oli, kun alkoi kehumaan miten taitava hän on nuolemaan naista, ja esitteli taitojaa työntämällä kielensä ulos suusta ja lipomalla ilmaa kuin käärme. Hyi helvetti mä juoksin autolle ja kaasutin tieheni, jäi varmaan mustat viivat katuun.
Ap aiotteko tavata uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Oli tokat treffit saman tytön kanssa ravintolassa. Olin ostanut uudet farkut, kengät ja paidan. Sydän jyskytti ja odotin tyttöä baaritiskillä. Hän tuli ravintolaan ja käveli luokseni. Ihmettelin kyllä heti, kun hän oli niin totinen. Hän sanoi, että hänen isänsä sanoi hänelle, etten minä pysty saamaan tytölle sellaista elintasoa, johon hän on kotona tottunut. Olin kuitenkin tytön mielestä tosi mukava ja ihana kaveri. Näin minä opin heti nuorena miehen alkuna mikä elämässä on tärkeätä. Aivan jäätävä järkytys ja muistan sen epäuskon mikä minulla silloin oli. Lähdin baaritiskiltä, enkä sanonut mitään. Tämä tapahtui Lohjalla 1975.
Oletteko naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee taltakin palstalta miten monet miehet itkevat etteivat koskaan paase edes treffeille kenenkaan naisen kanssa, niin ihan uskomatonta kaytosta noilta miehilta jotka ovat treffeille asti edenneet. Siis miten he kuvittelevat haisevina, itseaan tyrkyttavina tai raapivina, pihistellen, jankuttaen ja riidellen, seksia vongaten ja treffikumppania kahmien tekevansa yhteenkaan naiseen positiivisen vaikutuksen ja saavansa treffeille jatkoa?
Kuvittelisi etta ne miehet olisivat valmistautuneet treffeille kunnolla ja kayttaytyisivat mahdollisimman hyvin ja kohteliaasti, toisen huomioon ottaen. Yrittaisivat siis kykyjensa mukaan antaa itsestaan ihmisena mahdollisimman hyvan kuvan. Monella tuntuu sen sijaan olevan pakkomielle treffikumppanin oksennusrefleksin aktivoimisesta.
Eika noissa miestenkaan kokemuksissa ole hurraamista. Osaa ne naisetkin olla epamiellyttavia treffeilla.
-Nainen yksin päättää kenen kanssa haluaa treffeille, ehdottomasti ei halua treffeille tavallisen fiksun mukavan, mutta ei komean(!), miehen kanssa. Koska saa tuhat ehdotusta niin luonnollisesti valinta kohdistuu niihin hauskannäköisiin komeisiin, mutta pettäviin narsistiidiootteihin joiden kanssa vain treffailee, ja sitten sanoo että kaikki miehet on inhottavia pettäviä narsisteja. juurikin siksi historiassa vanhemmat valitsi kenen kanssa tyttö treffailee koska naiselta puuttuu kyky ymmärtää millainen mies hänelle sopii ja kuka ei käytä häntä vain lyhyenä panopuuna siksi että on liian tasokas hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mies vei meidät pakullaan sellaiselle pienelle leirintäalueelle, syötiin siinä jotain ja sitte mies sanoi että hän mene nyt nukkumaan pakuunsa hetkeksi. Öö okei? Sitten sen jälkeen mentiin kävelemään pelloille, mies käveli edessäni ja yhtäkkiä hän vaan PIERAISI. Kaikki haju tuli naamalleni. Tää ei ole todellakaan mikään vitsi, vaikka siltä kuulostaa. Lopetin sitten treffit siihen, sanoin että en koe saavani ansaitsemaani kunnioitusta. Mies suuttui eikä ymmärtänyt yhtään miksi lopetin treffit.
Oliko ruoka ollut jotenkin sopimaton?
Barbro
Mikä on todennäköisyys sille, että treffikumppani saa just treffien aikana epilepsiakohtauksen? Eihän epilepsiaa sairastavilla pitäisi koskaan tulla kohtausta kun he käyttäytyvät estolääkitystä, ellei sitten ole unohtanut ottaa sitä tablettia