Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
861/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään nettituttavuuden kanssa sovittiin kahvilatreffit. Kyseessä aikuinen, asiallinen ja siisti mies. Siinä kahvitellessamme ja jutellessamme hän nosti kädet pöydälle, kääri paidan hihat ylös ja alkoi ronskin ottein raapimaan kyynärvarsitaipeissa olevaa ihottumaa. Siinä ei mitään, että on ihottumaa, mutta ei sitä tarvitsisi raaps-raaps-raapia julkisella paikalla niin, että ihohiutaleet lentelee pitkin pöytää, kahvikuppeja ja pullalautasia.

Muutenkaan en tykkää kattella edes kotona, kun toinen esim leikkelee varpaankynsiään tai sheivailee paikkojaan.

Vierailija
862/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa eräillä treffeillä niin, että päädyttiin tämän herran kanssa sänkypuuhiin. Minulle ei ollut paljoakaan iloa hänen mikropeniksestään, mutta tuossa tapauksessa miehen olisi hyvä osata pitää naista muuten tyytyväisenä. Pyysin vähän minuakin huomioimaan, mutta hän oli karkkinsa saanut, eikä nähnyt mitään syytä minua huomioida. Lopuksi kuitenkin intoutui ehdottamaan, että voisin silikonirinnoilla hankkia lisää kokoa rintavarustukseeni, kun hän sattuu tykkäämään isommista. Enpä viitsinyt alentua kommentoimaan hänen varustustaan, vaikka olisi ollut oiva tilaisuus. Poistuin paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmosta kirjoitti:

Erään nettituttavuuden kanssa sovittiin kahvilatreffit. Kyseessä aikuinen, asiallinen ja siisti mies. Siinä kahvitellessamme ja jutellessamme hän nosti kädet pöydälle, kääri paidan hihat ylös ja alkoi ronskin ottein raapimaan kyynärvarsitaipeissa olevaa ihottumaa. Siinä ei mitään, että on ihottumaa, mutta ei sitä tarvitsisi raaps-raaps-raapia julkisella paikalla niin, että ihohiutaleet lentelee pitkin pöytää, kahvikuppeja ja pullalautasia.

Muutenkaan en tykkää kattella edes kotona, kun toinen esim leikkelee varpaankynsiään tai sheivailee paikkojaan.

No ei kyllä ollut millään tavalla asiallinen ja siisti mies. Päin vastoin, typerys ja sika.

Vierailija
864/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmosta kirjoitti:

No ei kyllä ollut millään tavalla asiallinen ja siisti mies. Päin vastoin, typerys ja sika.

Niinpä, tarkoitin että ensivaikutelma oli siisti ja asiallinen!

Vierailija
865/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jotenkin olevinaan, mutta ajattelin, että on hermostunut. Menimme syömään ja hän oli valinnut ravintolan. Kertoi vuolaasti kuinka arvostaa hyviä viinejä ja nauttii niistä. Ravintolassa söimme ja mies tilasi viinejä, erilaisia maistiaisia laseittain ja selitti tosi paljon viineistä. Sitten hän loppujen lopuksi alkoi humaltua, kun oli juonut aina kaikki tilaamansa. Oksensi ravintolan pöytään ja minä jouduin saattamaan hänet kotiin:)))taksilla.

Olisit vain jättänyt siihen pöytään, henkilökunta olisi hoitanut homman.

Mistä huomaa ettei ihminen ole koskaan ollut asiakaspalvelutyössä?

Totta kai se henkilökunta tykkää, kun asiakas jättää toisen tuossa kunnossa heidän kontolleen. Miksipä ei.

Vierailija
866/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimme syysauringossa puiston penkillä ja joimme kahvia,tunnelma Oli mukava kunnes mies osoitti puiston yleisövessaa "mä olen pannut tuolla mun exää pers""een!" Ok,kiitos tiedosta ja heippa.

Vierailija
867/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken treffien mies alkoi katsella minua kauhuissaan reagoimatta puheeseen ja juoksi sitten pakoon pensaikkoon eikä enää palannut. Kaiken lisäksi olin silloin hyvin nuori ja angstinen joten ahdistuin siitä lisää.

Vierailija
868/905 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalilla. Tapasin  miehen netissä ja kun salilla jossa käyn sattuivat olemaan lähipäivinä avoimet ovet sovittiin, että nähdään siellä. Mies kuulemma oli entisessä kotikaupungissaan käynyt salilla  ja etsi uutta joten saisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tapaisi minut ja tsekkaisi kuntosalin.

Oli järkytys kun paikalle  lyllersi noin 200kg mies eikä ollut mitään lihasta vaan puhdasta läskiä. Mies punotti, läähätti ja oli saada sydärin jo kun  kun noustiin portaat ylös toiseen kerrokseen jossa kuntosali sijaisee.  Minä sitten treenasin miehen tuijottaessa vieressä ja kitatessa kokista. Lopulta mies ehdotti että lähdetään johonkin kahville, hän maksaa. No minä menin suihkuun, vaihdoin vaatteet ja meikkasin luullen miehenkin tekevän samaa (ei nyt meikkaavan mutta peseytyvän). Mitä vielä, siellä odotti aulassa hikisenä ja punaisena! Olin tullut bussilla, miehellä oli auto. Lattialla pyöri tölkkejä ja turvavyö oli tahmainen, ällötti. Mies lähti kaasu pohjassa pihasta ja pisti tupakaksi.  En voinut hillitä itseäni vaan kysyin "kävitkö oikeasti salilla siellä Lahdessa?", mies virnisti ja totesi "no en oikestaan mutta eikös ole kiva nähdä?"

Mentiin ihan kivaan kahvilaan joka sijaitsee vanhassa  puutalossa ja jossa pääsee istumaan pehmeille sohville. Mies sitten vajosi ähisten puolimakaavaan  asentoon  sohvan uumeniin ja taputti paikkaa vieressään  kinuten minua siihen, pysyin tiukasti pöydän toisella puolella koska mies haisi ja tämän käytös nolotti. Join kahvin ja ilmoitin että nyt pitää lähteä kotiin laittamaan ruokaa, pääsen bussilla ,kiitos kahvista. Mies  halusi saattaa minut ulos jossa alkoi kinuta pusua,  veti väkisin halausotteeseen ja  alkoi nuolla poskeani kun kääntelin päätäni suudelmaa vältellen. Suustani pääsi "päästä irti sä haiset!" Mies tietenkin loukkaantui mutta taisi viimein ymmärtää, ettemme tosiaan olleet yhtään sopivat toisillemme. 

Vierailija
869/905 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo kirjoitti:

Sattuipa eräillä treffeillä niin, että päädyttiin tämän herran kanssa sänkypuuhiin. Minulle ei ollut paljoakaan iloa hänen mikropeniksestään, mutta tuossa tapauksessa miehen olisi hyvä osata pitää naista muuten tyytyväisenä. Pyysin vähän minuakin huomioimaan, mutta hän oli karkkinsa saanut, eikä nähnyt mitään syytä minua huomioida. Lopuksi kuitenkin intoutui ehdottamaan, että voisin silikonirinnoilla hankkia lisää kokoa rintavarustukseeni, kun hän sattuu tykkäämään isommista. Enpä viitsinyt alentua kommentoimaan hänen varustustaan, vaikka olisi ollut oiva tilaisuus. Poistuin paikalta.

Olenkohan ollut saman tyypin kanssa? Hyvin kuvailit.

Vierailija
870/905 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesken treffien mies alkoi katsella minua kauhuissaan reagoimatta puheeseen ja juoksi sitten pakoon pensaikkoon eikä enää palannut. Kaiken lisäksi olin silloin hyvin nuori ja angstinen joten ahdistuin siitä lisää.

Jatkan tätä. Jos hän olisi edes juossut suoraan pensaikkoon olisin ehkä ajatellut että hänelle tuli luonnollinen hätä mutta ei - sitä ennen hän kurvaili edestakaisin.

Jos kyse oli jonkin sortin epilepsiakohtauksesta olisin ollut kiitollinen jos hän olisi kertonut etukäteen että sellainen voi tulla ja antanut ohjeet mitä tehdä.

Vierailija
871/905 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassoo kirjoitti:

Olenkohan ollut saman tyypin kanssa? Hyvin kuvailit.

Sama täällä. Nimikirjaimet S.S.

Vierailija
872/905 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt parin viime viikon ajalle osui muutamakin karmeempi tapaus

1. Badoossa juttelin pitkään yhden ihan viehättävän näköisen naikkosen kanssa, kuvat oli tosin kaikki samanlaisia naamakuvia (ja mustavalkosia) eikä kroppakuvia yhtään. No ei siinä ajattelin että juttu luistaa ja naamataulu oli tosi viehättävä niin pidetään hauska ilta jne. Sovittiin treffit iltapuolelle yhteen baariin jossa aina ollut ihan kiva tunnelma. Odottelin siinä edessä hetken ja sitten kieltämättä nous kauhu kurkkuun kun näin tämän tapauksen kävelevän (tai löntystelevän) kohti, en ole varmaan ikinä eläessäni nähnyt yhtä iso naista paitsi telkkarissa suurimmassa pudottajassa (jenkkiversio). Ihme kun pystyi kävelemään,. No olen sen verran kohtelias ainakin ulosannin puolelta että en syöksyny kirkuen karkuun vaan ajattelin että yhdet juomat ja sitten ulos. Oikeastaan enemmän suretti että miten voi olla noin ikävässä jamassa toinen, oon mielestäni melko avarakatseinen ja muiden elintavat/ulkonäön hyväksyvä mutta oikeesti rajansa kaikella. No siinä hän vähän aikaa puhalteli ja sitten mentiin sisälle, ainoa vapaa pöytä sijaitsi ikäänkuin korokkeella ja tietysti siihen sitten oli mentävä oikein valokeilaan. No ei siinä ajattelin että elämää tämä vain on ja kävin tilaamassa yhdet kun kuten niin luvannutkin tehdä. Tuoli narahti ikävästi hänen allaan ja hetken kävi mielessä että kohta muija löytää ittensä lattialta kun istahti ja voin vannoa että baarimikoillakin käväs kauhu mielessään kun aistivat saman. No ei sentään särkynyt ja istuttiin vastakkain siinä sitten pääsin vasta kunnolla näkemään vastapuolen naaman ja kyllä se jokin surunsekainen tunne yltyi kun näin ne heltat mitkä ulottui poskilta monta senttiä ulospäin ja sama juttu leualla, ihankuin semmoinen lisko joka levittänyt naamaheltat uhan eessä. No oli vähän ilkeästi ajateltu ja sanottu mutta siis tämmöinen mielikuva tuli heti, ei voi mitään. Kuitenkaan siis ei näyttänyt ollenkaan miltä kuvissa vaan paljon paljon pahemmassa jamassa (ei se kuuluisa 10kg vaan 100kg enempi). Painoo oli varmana lähempänä kahtasataa vaikka 15cm lyhyempi kuin minä... näinpä juuri

No siinä sit alettiin juomaan, jutun taso hällä oli omat kännioksentelut ja örvellykset ja joka toinen sana v*ttu joten ei siinä sit mitään yhteistä ees juttujen tasolla, osittain toki tilanteen absurdius ja se kunnon trash juttu poiki sen että pidin tilannetta oikeastaan aika hauskana ja nauroin mukana ja fiilis ikäänkuin keventyi. Siinä kuitenkin halusi pois mahdollisimman nopeasti ja sen yhden juoman jälkeen sanoin että mun pitää valitettavasti lähteä. Ulkona sitten pyys mukaansa kotiinsa mutta ei ollut ihan semmoset setit sen kaa ekana mielessä vaan halusin pois paikalta, pyysi sitten halia johonka suostuin, koska tiesin etten tulla enää koskaan näkemään joten ihan sama. No eipä siinä tämä otus ottikin kaksin käsin naamasta kiinni ja tunki kielen kurkkuun niin etten kerennyt ees pistää vastaan. Irroittauduin pikaisesti ja painoin tieheni ja pesin hampaita koko loppuillan ja seuraavan päivän. Eipä siinä, ei ikinä pitäisi uskoa pelkkiin naamakuviin

Jatkuu..

Vierailija
873/905 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Lähes vastaava tapaus sattui toisenkin kerran, yks pitempi mutta kauempana asuva keskustelukumppani Tinderissä tulikin yhtäkkiä kaupunkiin ja halusi nähdä. Eipä siinä painelin toki innoissani tapaamaan kun ihan viehättävä neitonen kuvissa. Sen takia ällistys olikin kova kun kyseessä oli ihka aito catfish. Haluan aina ajatella lähtökohtaisesti vaan hyvää muista mutta se jo että kusetetaan kuvat tuo heti vastenmielisen olon, ja asiaa ei auttanut se että ulkonäkö ei todellakaan ollut mun mieltymysten mukainen. Sanoin sitten suoraan että en usko että meillä tulee koskaan olemaan mitään aitoa kun et oo selvästi se kuka väitit olevas ja painoin pois. Harvoin osaan olla näin suora mutta tosiaan rajansa kaikella

3. Tämä sattui siis niin että olin itse varmaan se "kamala" osapuoli. Oltiin oltu kavereiden kanssa risteilyllä ja itse sinkkuna olin varustautunut kumeilla mukaan. Nämä siis oli sitten jäänyt salikassin päätytaskuun ikäänkuin unohduksiin. Pari viikkoa tästä, kävin salitreffeillä erään mukavan naisen kanssa, nämä oli siis jo toinen näkeminen ja ajattelin että tästä vois jopa kehkeytyä jotain. Tavattiin salin parkkipaikalla ja siitä sitten mentiin reenaamaan, oli hauskaa ja hyvää settiä. Sitten tuli lähdön aika pukkareihin ja sovittiin että nähdään aulassa ennen eroamista. Aulassa sitten nähtiin ja nainen sanoi että mukavaa oli mutta haluaa sitten edetä hitaasti. Sanoin että mulla on ihan sama asia mielessä ja kumarruin halaamaan, samalla kassi heilahti ja parikymmentä irtonaisra kortsua levis avoimesta päätytaskusta siihen aulan lattialle, talk about timing. Niitä sitten naama punaisena keräämään ja koitin tietysti blokata näkymää mutta sanomattakin selvää että näki (kuten myös koko prkleen aula). Nähtiin kyl itse asiassa vielä kerran muttei oikeen enää ollut niin innostunut, no en kyllä ihmettele mutta jälkeenpäin aivan helvetin huvittavaa.

Raapustelen lisää kunhan taas ennätän, näitä löytyy vielä🙂

Vierailija
874/905 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää ikinö mene treffeille sokkona😰

Kamalia tyyppejä hyi saatana!

Vierailija
875/905 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kivanoloisen naisen eräässä deittisovelluksessa, viestejä vaihdettiin ja lopulta numerot, soiteltiin, sovittiin treffit ja hain hänet syömään hyvään ravintolaan. Maksoin tietenkin laskun ja päätettiin lähteä hänen luokseen jatkamaan iltaa, kysyin kohteliaasti voinko yöpyä hänen luonaan jos otetaan pari lasia viiniä, tämä oli hänen mielestään kiva juttu. Siihen se yhteinen kiva ilta päättyikin kun hän hieman päihtyi ja ilta piteni, alkoi tulla viestiä ja lopulta hänen asunnossaan oli lapsia puolisoineen ja pari baarituttua, siitä oli sitten kaiken älämölön jälkeen lähdettävä paikalliseen jossa lähinnä katselin miten tämä pubiruusu kiersi pöydästä toiseen, oikeaa trailerpark meininkiä, onneksi sain nukuttua että pääsin aamulla nopeasti häipymään. Moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
876/905 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tokat treffit saman tytön kanssa ravintolassa. Olin ostanut uudet farkut, kengät ja paidan. Sydän jyskytti ja odotin tyttöä baaritiskillä. Hän tuli ravintolaan ja käveli luokseni. Ihmettelin kyllä heti, kun hän oli niin totinen. Hän sanoi, että hänen isänsä sanoi hänelle, etten minä pysty saamaan tytölle sellaista elintasoa, johon hän on kotona tottunut. Olin kuitenkin tytön mielestä tosi mukava ja ihana kaveri. Näin minä opin heti nuorena miehen alkuna mikä elämässä on tärkeätä. Aivan jäätävä järkytys ja muistan sen epäuskon mikä minulla silloin oli. Lähdin baaritiskiltä, enkä sanonut mitään. Tämä tapahtui Lohjalla 1975.

Vierailija
877/905 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v äijä ajelutti autollaan ja leuhki, ajoi kuin teini. Hävetti. Seuraavana päivänä soitti, jankutti ja jankutti että saako tulla kahville eikä millään meinannut tajuta että ei koska olen ylitöissä. Hän myös vihjaili minulle että kävisin kasvohoidossa ja että New yorkerissa on halpoja vaatteita. Joo, ja mä olen 40, ei kiitos. 

878/905 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

879/905 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein parempi, että käy treffeillä vain itsensä kanssa.

Vierailija
880/905 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä määrä täällä naisten kauheimmissa treffeistä sisältävät seks.ahdistelua, raiskausyrityksiä ja osassa ihan raiskauksiakin.

Miesten kertomukset on lähinnä muotoa "nainen oli omituinen/ruma/haisi".