Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
841/905 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä reilu viisikymppisen miehen, joka oli eronnut vaimostaan pari kuukautta aiemmin. Viestiteltiin viikko ja siinä välissä oli yksi videopuhelu. Viikon päästä mies tuli tapaamaan minua parin tunnin junamatkan päästä. Tarkoitus oli viettää reilu tunti yhdessä ja mies palaa kotiinsa. Menin häntä vastaan rautatieasemalle ja kun tunnistimme toisemme halasimme. Sen jälkeen deitti alkoi antamaan poskisuudelmia ja yritti suudella suulle. Käänsin päätäni ja suudelma osui poskeen. Mies muuttui heti viileän oloiseksi. Juttelimme tunnin rautatieaseman kahviossa ja mies lähti junalla kotiinsa. Junassa hän laittoi viestiä, että kipinä puuttui ja meistä ei tule paria. No, treffien alku sai muut täysin jäätymään ja kipinät jäi syttymättä.

Vierailija
842/905 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut miestä pari kuukautta. Yksi yhteinen ilta päättyi huonosti. Mies antoi yhden pusun, sen jälkeen riisui housuni ja yritti tunkeutua sisään. Sanoin hädissäni, etten ole vielä ihan valmis ja että tarvitsisin vähän lämmittelyä . Mies loukkaantui sydänjuuriaan myöten ja kertoi kuinka hänen entiset tyttöystävänsä olivat olleet aina valmiita.

Erosimme pian tuon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti treffit, mutta lähdin kerran yön pikku-tunneilla perus suomalaisen nuorehkon miehen matkaan vantaalaiselta yökerholta. Matkustimme bussissa hänen luokseen, ja koko matkan herra kertoi ex-tyttöystävästään täysin tuntemattomalle tanssilattialta löydetylle naiselle. Bussista jäädessämme hänen luokseen oli hieman kävelymatkaa, ja olimme kävelleet puoleen väliin asti, kun mulla alkoi laskuhumala iskeä päälle, ja tajusinkin etten hänen luokseen halua mitään mennä harrastamaan. Sanoin tämän siis miehelle, ja kerroin että voimme vaihtaa numeroita, mutta nyt täytyy sanoa vierailulle ei. Tämä mies sitten otti minua kädestä kiinni, eikä suostunut MILLÄÄN päästämään irti! Hän kirjaimellisesti raahautui perässäni takaisin bussipysäkille asti anellen että tulisin hänen luokseen harrastamaan seksiä. Pääsin kotiin onneksi ilman kyseistä miestä, ja seuraavan aamun viestiin vastasin ystävällisesti ei kiitos!

Vierailija
844/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene omien karmeimpien treffieni top10 edes (pahimmissa ei ollut edes mitään hauskaa) mutta olihan se hupaisaa kun tyyppi oli ihan onnessaan että "sä näytät ihan samalta kuin mun äiti nuorena"

Ei. Se ei toimi niin.

Vierailija
845/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että nainen on vasemmistolainen. Eli kärsii mielenterveysongelmista.

Vierailija
846/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin että nainen on vasemmistolainen. Eli kärsii mielenterveysongelmista.

Oikeasti kävi niin, että olet mielenterveysongelmainen persu etkä ikinä ole naisen kanssa ollut.

Vierailija
847/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kerran baarista erään tavallista lyhyemmän hemmon mukaan ( mies oli siis TODELLA lyhyt, jotain 160 cm). No, mulle se juttu ei ollut tietenkään ongelma, enkä siitä maininnut, mutta hänellä itsellään tuntui olevan paljonkin käsittelemättömiä tunteita asiaa kohtaan. Lisäksi hän oli muutama kuukausi aiemmin joutunut vaimonsa jättämäksi, eikä ollut päässyt asiasta yli vaan haukkui naista useaan otteeseen minulle.

Eikä tässä vielä kaikki. Hänellä oli koira, joka oli hyvin aggressiivinen vieraita kohtaan ja jouduinkin ennen kotiin poistumista tämän ihanan koirulin puraisemaksi. Mies ei edes pahoitellut.

Vierailija
848/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavannut yhden "Penan" jossain viihteellä, ja selvis, että se on mun talon huoltomies. No, suostuin sit leffaan lähtee, ja meinasin saada halvauksen, kun se tuli hakemaan mua sen huoltoyhtiön avolavapakulla, jossa kissankokoisin kirjaimin sen huoltoyhtiön nimi. Penalla oli päällään hihaton t-paita, joita en voi sietää, ja löllyvät käsivarret. Viivyin vessassa niin kauan kun leffa alkoi, ja hiippailin sit pimeään saliin sen viereen. Ulostullessa juoksin kovaa siihen avolavapakuun ja pyysin Penaa viemään mut nopeesti kotiin. Jonkin tekosyyn tekasin, ettei tarttenu lähtee kahville tms. Pena kirjoitteli mulle runoja ja jätti postilaatikkoon ja auton tuulilasiin...ja kävihän se välillä kahvitauoilla hoitelemassa mua...oli muuten pirun hyvä sängyssä vaikka mua ällötti sen ulkonäkö. Oltiinkin aina pimeessä tai takaapäin...Julkisille paikoille ei menty koskaan.

Toiset sokkotreffit oli pitkän hujopin kanssa, jolla oli joku kammottava amerikanrauta. Ei ollu oikein mitään puhuttavaa, ja matkalla kotiin se halus välttämättä pitää röteesti kättä mun hartioilla, voi oksennus! Meinasin hypätä autosta keskellä motaria.

En tiedä, mikä siinä on, mut jos heti treffien alussa joku tökkäsee, niin en kertakaikkiaan pääse siitä asiasta yli, vaan peli on sit menetetty kertakaikkiaan. Vain nykyisen aviomieheni kans kaikki meni jo ekoilla treffeillä nappiin. Siitä tiesinkin, et se on se "oikea".:)

Ihan kuin Nyyrikkiä lukisi. On päivänselvää, että tarinasi ovat keksittyjä.

Vierailija
849/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä unohdeta puhelinriippuvaisia, ok ottaa ateriasta kuvan. Selvä. Haluaa munkin ottavan kuvia hänestä ja jokunen yhteisselfie. Mutta kun se puhelin tsätteineen ilmeisesti kiinnostaa paljon enemmän kun jutella livenä. Sitten ihmettelee miksi en ole ollut yhteydessä.

Vierailija
850/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioeron jälkeen kokeilin nettitreffejä niin treffeillä selvisi, että naimisissa oleva lääkäri etsi avioliittonsa piristykseksi kolmen kimppaa öh joo en ainakaan aloita tällä kuviolla. Sitten treffeille tullut kaveri oli huomattavasti ex-mieheni näköinen öh joo en jatka tällä lähes samalla kuviolla. Ja huomattavasti minua nuoremmalla miehellä oli parisuhteen tavoitteena mm. grillata kerrostalon pihagrillikatoksessa pariskuntien kesken mutta ei pitänyt siitä, että naiset joisivat alkoholipitoisia juomia öh kiva sulle. Ja joku toinen oli myös naimisissa mutta vaimo oli kesälomallaan lasten kanssa maalla, öh tuleeko teille Maaseudun tulevaisuus josko lukisit sitä niin mä tästä lähdenkin.

Joku suuttui kun en lähtenyt enää suoraan treffeille vaan kyselin tarkemmin näiden kokemusten jälkeen onko tyyppi naimisissa, onko tuoretta kuvaa ja mitä parisuhde hänelle tarkoittaa. Ja että mitä vaimo meinas tehdä kesälomalla lasten kanssa. Että mitä sitä turhaan kyselemään ja kirjoittamaan, nähdään ja tutustutaan. Öh joo ei kiitti.

sanotko puhuessasikin noin usein öh?

Vierailija
851/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jotenkin olevinaan, mutta ajattelin, että on hermostunut. Menimme syömään ja hän oli valinnut ravintolan. Kertoi vuolaasti kuinka arvostaa hyviä viinejä ja nauttii niistä. Ravintolassa söimme ja mies tilasi viinejä, erilaisia maistiaisia laseittain ja selitti tosi paljon viineistä. Sitten hän loppujen lopuksi alkoi humaltua, kun oli juonut aina kaikki tilaamansa. Oksensi ravintolan pöytään ja minä jouduin saattamaan hänet kotiin:)))taksilla.

Olisit vain jättänyt siihen pöytään, henkilökunta olisi hoitanut homman.

Vierailija
852/905 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, laita esto. Ei tarvitse kohteliaisuudesta vasta.

Vierailija
853/905 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
854/905 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä voiko tätä tapaamista edes treffeiksi laskea, mutta tulee aina mieleeni kun tällaisia lueskelen. Hyvin iloinen olen nyt 25-vuotiaana ettei tapaaminen kestänyt viittä minuuttia kauempaa..

Tapasin netissä 14-vuotiaana miehen, joka oli tuolloin 20. Ei kuulemma haitannut, ikä on vain numero. Tyhmänä lapsena oikeasti ajattelin, että hänelle on ihan ok, että olen vasta 14. Hän tsekkasi kuvani irc-galleriasta jossa tuohon aikaan moni oli, ja kommentoi ulkonäköäni hitusen turhan seksuaalissävytteisesti. Mutta edelleen koska lapsi olin, otin kehut iloisesti vastaan. Sovittiin muutaman viikon päästä, että tavataan Helsingissä, eli tunnin junamatkan päästä minun kotoani. Kaverini oli menossa myös Helsinkiin, joten mentiin yhtä matkaa. Häntäkään ei oikeastaan ihmetyttänyt tämä ihastukseni, ei yrittänyt puhua minua pois tapaamisesta. Lupasin kuitenkin, että laitan viestiä heti, kun tapaan miehen. 

No, tavattiin, ja tosi ujona menin ihan paniikkiin. Puhuin hiljaa katse maassa, mies näytti mielestäni vanhemmalta kuin 20-vuotiaalta. Toki tämä voi johtua siitä että olin niin nuori ja 20-vuotias minulle ikäloppu, mutta todennäköisempää että kusetti ikänsä. Selitin sekavasti, kuinka lupasin laittaa kaverilleni viestiä heti tavattuamme, ja lähdin kävelemään kohti steissiä odottaen miehen seuraavan. Hetken päästä käännyin ja mies olikin poissa. Laittelin viestiä perään, ja ilmotti lähteneensä kotiin - ei kuulemma kiinnostanut, kun olin heti lähtenyt omille teilleni hiihtämään, ja että eiköhän tämä ollut tässä.

Silloin olin todella harmistunut, ja elättelin toivoa, että mies ottaisi muhun yhteyttä. Hänhän oli niin ihana ja mukava. Näin jälkeenpäin olen muistellut tapausta ihan kauhulla, ja miettinyt mitä olisi voinut tapahtua. Voi hitto että voi lapsi olla tyhmä.

Eli kannattaa seurara mitä nyt omat lapsenne oikein junailevat eri sovelluksissa.

Vierailija
855/905 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tinder-treffit naisen kanssa, jotka meni kyllä niin penkin alle kuin vain voi. Ensin kun mentiin kohti ravintolaa, hän kertoi miten hän ei pidä miehistä kelle pitää olla heti joku drinkki naaman edessä, että eivät varmaan muuten uskalla sanoa mitään. No itse olin juuri ajatellut, että otan gintonicin alkudrinkiksi kun odotetaan ruokia. Sen sitten kyllä teinkin, eikä nainen siihen mitään sanonut. Itse ei ottanut mitään. 

Siinä sitten jutellessamme hän alkoi puhumaan "juttiruoasta", että miten häntä inhottaa kun mies tilaa jonkun jättipihvin tai hampurilaisen treffeillä. No sitä pihviä olin ajatellut, mutta tilasin nyt sitten kalaa, että saisin ylläpidettyä parempaa kuvaa itsestäni. 

Ruokailun lomassa nainen kertoi mm. siitä miten inhoaa yksityisautoilua. (Itselläni on katumaasturi) ja miten häntä inhottaa miesten pervoilu ja kaiken maailman fetissit (itselläni on sellainen). Jossain vaiheessa hän mainitsi, että hän tykkää lukea iltaisin ja telkkarin katsominen on niin junttia (itse katson, en lue).

Illan edetessä hän kertoi olevansa bi-seksuaali (no ei hirveästi nappaa) ja että hän inhoaa kaikkea mökkeilyä, sienestämistä, luonnossa liikkumista jne. (itse käyn todella usein).

Lopussa oltiin lähdössä taksilla kotiin ja sanoin, että voidaan ajaa hänen kauttaan, niin mennään samalla kyydillä. "Sä vaan taidat tahtoa pesää, kyllä me nyt otetaan eri taksit". No voin sanoa, että vaikka yleensä haluaisinkin, niin silloin en kyllä halunnut. Koitin olla vain kohtelias. Mutta ehkä hyvä näin. Nainen laittoi 1kk päästä viestin whatsapissa, että "ei susta ole kuulunut". Vastasin ettei sinustakaan. Siihen loppui viestittely. Onneksi.

Näillä taitaisin ihastua sinuun... oma mies aika samanlainen, tosin katumaasturia ei ole.

Vierailija
856/905 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin "säätänyt" erään jätkän kanssa pari viikkoa, oli minua hieman nuorempi mutta tietenkin oli täysikäinen, ikäero ehkä kaksi vuotta, tästä ei ole edes kauaa. No sitten tuli tapaamisen aika tämä jätkä tuli luokseni juhannuksen viettoon, tarkoituksena viettää hauska juhannus ja että jätkä jäisi luokseni juhannuksen jälkeen vielä pariksi päiväksi. No aluksi kaikki meni hyvin ja rupateltiin ja taidettiin siinä pusujakin vaihtaa ja kun oli aika mennä nukkumaan, (hän halusi nukkua sohvalla itsekseen?) Niin yhtäkkiä hän sanoi että hänellä on paha mieli ja sitten alkoi yllättäen märisemään ja sanoi että on ikävä äitiä ja isää, koitin siinä rauhoitella häntä ja kun itkusta ei näyttänyt loppua tulevan niin kehoitin häntä soittamaan vanhemmilleen josko ne tulisi hakemaan hänet kotiin (poika asui yli 200km päästä minusta, mutta enpä siinä tilanteessa muuta keksinyt) no hän sitten soitti äidilleen itku kurkussa ja hänen äitinsä kehotti soittamaan tämän pojan papalle joka onneksi asui samassa kaupungissa, ja tämä pappa tuli sitten hakemaan tämän pojan minun luotani (sovittiin sitten siinä kun hän teki lähtöä että jatketaan vielä yhdessä, en tiedä itsekkään miksi) ja lähtiessään hän vielä törkeästi otti minun jääkapistani limsapullon mukaansa ja lähti kohti pappansa kyytiä. olin kyllä hämmentynyt, enpä ole koskaan ennen tuollaista mammanpoikaa deittaillut :D ja hänen ikänsä 25 ja minä silloin 27... Että tällaista....

Vierailija
857/905 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon nettituttavuus...varattiin näkemättä mökki pe-la...siis 2 yötä. 🙈

Puhelimessa juteltu ja kuvat vaihdettu. Monta sataa kilsaa kotoa, junalla ja kahdella bussilla.

Mies tuli autolla eri suunnasta.

Olin ekana paikalla ja näin jo ikkunasta, kun mies lyllersi paikalle. Otin opikseni, en enää toiminut toiste noin. Oli ikävä viikonloppu, ei mitään yhteistä. Kohteli ikävästi, samassa sängyssä piti nukkua ja muutakin yritettiin. Hyi.

Vierailija
858/905 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sinänsä ollut mitään kauheaa mutta aika erikoinen kokemus. Olin enemmän tai vähemmän hengaillut yhden kavarin kanssa viikonloppuisin kaupungilla ja yhtenä iltana sitten menin hänen asunnolleen. Syötiin, juotiin ja kivaa oli. Aamulla keski krapula ja silloin hän halusi näyttää minulle komeronsa,, Jaha ajattelin, mitähän kivaa siellä voisi olla. Kaappi oli puolillaan punaviinipulloja ja ylimpänä poikki sahattu haulikko jonka hän sieppasi käsiinsä alkaen sitä minulle esittelemään.. Mitä muuta siihen saattoi sanoa kuin että hyvän näköinen pyssy, laita se takaisin kaappiin, juodaan kahvit ja sitten minun pitää todellakin lähteä kotia päin.. 

Vierailija
859/905 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli komea ja fiksun oloinen, kertoili veljensä hevostallista ja arvovaltaisesta työstään, minkä vaikutelman hänen pukeutumisestaan myös sai. Sitten kuitenkin, kun olin hetken poissa pöydästä, niin huomasin jälkikäteen, että lompakostani olivat kadonneet setelit. En tietysti voinut olla varma oliko se mies vai olenko itse sekoillut jotain, mutta päätin kuitenkin tarkistella miehen juttuja. Hän oli antanut oikean nimensä, mutta sen nimistä ei ollut töissä, kun soitin sinne ja kysyin asiaa.

En sanonut varkaudesta enkä tästä asiasta mitään ja jätin vastaamatta miehen viesteihin. Ilmeisesti mies oli jotenkin selvittänyt osoitteeni ja soitti yhtenä lauantaina olevansa taksissa taloni ulkopuolella, mukanaan nainen ja ehdotti, että voisimmeko harrastaa kolmestaan seksiä. Katsoin parvekkeelta ja siellä se taksi tosiaan oli!

Tuo on ainoa henkilö, josta voi melkoisella varmuudella sanoa, että oli narsisti. Kerran googlasin hänen nimeään ja tuli varoituksia nettipetoksista eli häneltä varoitettiin olemaan ostamatta mitään.

Vierailija
860/905 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät sinällään olleet treffit, mutta olin itse se kauhea osapuoli. Olin teini-ikäinen nuori mies ja vanhempien kanssa lähdettiin laivalla. Illansuussa vanhemmat vetäytyivät hyttiin lukemaan ja herkuttelemaan tax free -tuotteista. Minä lähdin kiertelemään laivaa. Törmäsin sattuman kaupalla about ikäiseeni nuoreen kundiin, joka tarjosi juotavaa. No, pian oltiin huppelissa ja bongattiin käytävältä kaksi yksinäistä neitoa. Nousuhumalaisella itsevarmuudella päästiin juttusille, ja juttuhan meillä sujui! Vietiin tytöt syömään ja tanssimaan, eikä suudelmissa säästelty. Pian tunnelma alkoi olla perin kuuma ja hyttiin pitäisi päästä, vaan kaikkien meidän hyteissä oli muitakin, joten ei onnistu. Hyttiongelmasta jutellessamme ohi käveli n. 30v arabimiesten porukka ja tulivat juttusille. Heillä oli sviitti ja voisivat antaa sen meidän käyttöön siksi aikaa, kun itse ovat tanssimassa. Ei tarvinnut kahdesti miettiä! Kaveri oman tyttönsä kanssa päättivät lähteä omiiin hytteihinsä nukkumaan, mutta minä ja oma neitoni ei sanottu arabeille ei! Mentiin sviittiin, miehet näyttivät mitä juomia saisi juoda ja mitä ei, ja lähtivät. Oven pamahtaessa kiinni tyttö ei kauaa kursaillut, vaan tönäs mut sängylle selälleen, polvistui haarojeni väliin ja alkoi avata vyötäni. Tällä nimenomaisella hetkellä sanoin: "Oota, mun pitää kertoo, et mulla on tyttöystävä.". Kuten olikin. Neito anto hurjistuneena litsarin ja lähdettiin eri teille.

Kotiin palatessa menin suoraan tyttikselle ja kerroin kaiken mitä tapahtui, ja sanoin tulevaisuuden olevan hänestä kiinni. Saatiin lopulta sovittua ja seukattiin vielä n. 6kk.

Kuukauden päästä laivareissusta sain yhdeltä parhaalta kaverilta hirveitä hehkutusviestejä, että on löytäny aivan käsittämättömän upeen naisen! Sovittiin sit, et nähdään kaikki yhdessä. Ei liene kenellekään epäselvää kuka tämä nainen oli. Aivan, juuri hän. Pakenin paikalta niin nopeasti, kun kehtasin.