Kauheimmat treffit ikinä!!!
Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.
No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...
Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...
Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (905)
- Sovimme treffit kahvilaan jossa myös ruokapuffet, otin puffetin ja mies pelkän kahvin. Mies katseli kun pilkoin perunaa ja totesi "minua etoo". Koska miehellä selvästi oli ongelma syövien naisten kanssa, toisia treffejä ei tullut.
- Miehellä oli lippis vääripäin, amisviikset ja Tauskifarkut, mietin voiko tyyppi oikeasti olla 26? Ehdotin kahvilaan menoa mutta mies tahtoi baariin ja alkoi kitata olutta kuin kieltolaki olisi tulossa, kolmannen oluen kohdalla arvelin kahviani hämmennellen ettei meillä olisi yhteistä tulevaisuutta.
- Nämä olivat toiset treffit ja menin miehen luo tämän pieneen kotitaloon, keitti kahvit johon lirautti likööriä ja pisti pyörimään Hostellit. Siis kaikki ne. Olo oli vähän epämukava siinä sohvan käsinojan ja miehen välissä puristuksessa kidutusleffan pyöriessä ja mietin, että kohta minä olen köytettynä tuolla ullakolla ja mitäköhän tässä kahvissa oikeasti on. Toisen leffan loppupuolella miehen mennessä vessaan häivyin ja laitoin viestin, että migreeni iski. Myöhemmin valehtelin palanneeni exäni kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Avioeron jälkeen kokeilin nettitreffejä niin treffeillä selvisi, että naimisissa oleva lääkäri etsi avioliittonsa piristykseksi kolmen kimppaa öh joo en ainakaan aloita tällä kuviolla. Sitten treffeille tullut kaveri oli huomattavasti ex-mieheni näköinen öh joo en jatka tällä lähes samalla kuviolla. Ja huomattavasti minua nuoremmalla miehellä oli parisuhteen tavoitteena mm. grillata kerrostalon pihagrillikatoksessa pariskuntien kesken mutta ei pitänyt siitä, että naiset joisivat alkoholipitoisia juomia öh kiva sulle. Ja joku toinen oli myös naimisissa mutta vaimo oli kesälomallaan lasten kanssa maalla, öh tuleeko teille Maaseudun tulevaisuus josko lukisit sitä niin mä tästä lähdenkin.
Joku suuttui kun en lähtenyt enää suoraan treffeille vaan kyselin tarkemmin näiden kokemusten jälkeen onko tyyppi naimisissa, onko tuoretta kuvaa ja mitä parisuhde hänelle tarkoittaa. Ja että mitä vaimo meinas tehdä kesälomalla lasten kanssa. Että mitä sitä turhaan kyselemään ja kirjoittamaan, nähdään ja tutustutaan. Öh joo ei kiitti.
Öh öh öh. Öh joo oot varmaan öh hyvää öh keskusteluseuraa.
Mies ei osannut suudella mikä olisi ollut ok mikäli olisi oltu 15-vuotiaita mutta 30-vuotiaina tuo oli melkeinen tunnelmanpilaaja, lisäksi "kuivapani" minua vaatteiden läpi kuin kiimainen pupu.
Vierailija kirjoitti:
yhden ihmeellisen hiihtäjän kanssa. En oikein itsekään tiedä miksi lähdin hänen seurakseen jonkun yhdistyksen pikkujouluihin. Mienasin perua jo ovella kun mies oli vetänyt puvun päälle makkarankuorimaisen sinapinvärisen nahkatakin, jonka hihat oli 10 cm liian lyhyet ja puvun hihat näkyi aivan uskomattoman kamalan näköisinä alta.
Pikkujoulu oli tunnelmallisessa italialaisessa ravintolassa yksityistilaisuutena. Kun muut odottelimme vielä kohteliaasti että kaikki saa ruoan eteensä, seuralaiseni sai pizzansa ja ryhtyi heti pontevasti tekemään reikää pizzan keskelle. Edes se ei saanut häntä havahtumaan pizzansa kimpusta kun viimeinenkin ruokailija oli saanut annoksena ja me muut kilistelimme ennen syömisen aloittamista.
Tuosta niittasi jo muutenkin toivottoman suhteen, paitsi että miehestä tuli lopulta aika maanvaiva. Kun viimeisestä tapaamisestamme ever oli kulunut 13 vuotta, sain mieheltä pitkän ja omituisen kirjeen jossa hän kertoi että olen hänen elämänsä nainen, kirjoitti aggressiivisesti nykyisestä miehestäni ja kertoi ajaneensa "ohikulkumatkalla" (yeah right) talomme ohi. Hän rupesi myös lähettämään joulukortteja joita tulee edelleen joka vuosi ja viimeisen puolen vuoden sisään hän on soittanut kaksi kertaa vaikka olen puhelimessa niin kylmä kuin uskallan. AAAArgh.
Etiketin mukaan lämpimän ruoan saada aloittaa heti. Naisetkin voisivat jatkuvan nalkuttamisen sijaan opetella käytöstapoja.
Nimim. Itse en ainakaan Kimistä kaikkien kanssa
Vierailija kirjoitti:
asuu 200m päässä! Kätevää ja kivaa :)
Mun äiti asuu noin 500m päässä, ei se minusta vielä tarkoita itsessään mitään, eri asia jos siellä notkuu ja käy syömässä jatkuvasti yms. Kätevää kun pääse fillarilla lasten kanssa käymään.
Mies meni kahdesta kaljasta ihan kännin ja sopersi että sori, hän ei ole syönyt mitään niin tuli vähän huono olo..sain jonkun hulluuspuuskan ja ehdotin että kun asun lähellä niin voisin laittaa meille ruokaa? Tein munakkaan josta söi vain makkarat, hörppi maitoa tölkinsuusta ja sillä välin kun menin tupakalle heitti nakuksi.
Mulla oli just ihmeelliset kauhutreffit, kun mies oli mykkänä ja mä yritin jotain jutella niistä näistä. Sitä tyyppi kyllä kommentoi ikävästi kuinka puhun liikaa ja turhaa jne. Kertaakaan ei tainnu mua päin katsoa kunnolla ja tyyliin kavahti jos tulin liian lähelle. Ja huvittavaa on, että oltiin ennestään vähän tuttuja ja mun kanssa halus ite treffeille ja viestitteli ahkeraan ennen tätä :D En tajuu mitä tapahtui, ihan kun ois käytöstavat jääny himaan, aikuinen mies! Lähdin ajoissa kotiin eikä enää olla oltu yhteydessä mitenkään. Teki mieli laittaa viestiä perään, mutta sitten aattelin antaa olla. Aivan se ja sama :)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osannut suudella mikä olisi ollut ok mikäli olisi oltu 15-vuotiaita mutta 30-vuotiaina tuo oli melkeinen tunnelmanpilaaja, lisäksi "kuivapani" minua vaatteiden läpi kuin kiimainen pupu.
Eli se todellakin on melkoisen noloa olla yli 30v ja kokematon. Täällä se totuus tuli julki, vaikka kokemattomien ketjussa jeesustellaan.
Työkaveit paneskelivat firman vessassa firman ilmaisen viinan bileissä. Vessanpytty halkesi kun oli niin kiihkeää. Joku Leena joutui maanantaina kutsumaan korjaajan.
Bongomannen kirjoitti:
Olin pokannut yhden viisikymppisen lääkäri leidin raflasta ja nähtiin uudestaan viikon päästä. Ekalla kerralla olin bylsinyt neitoa kunnon tuubassa (mentiin sen autolla sen kämpille).
No ilta alkoi mukavasti, istuttiin sohvalla ja juotiin ostamaani viiniä. Aloin hieroa leidin sukkahousuilla verhottua säärtä ja käteni vaelsi hänen jalkoväliinsä samalla kun suudeltiin. Tunsin pikkareiden läpi kosteuden.
No asiat eteni sitten sänkykamarin puolelle ja pumppasin kolmekymppisen innolla.Treffit olivat karmea pettymys kun kuusysissä ei imenyt patonkiani ja oli lattapylly, mikä takaa lykkiessä ei innostanut.
Hyvin oli kyllä sheivannut ja tykkäsi esitellä minkkiturkkiaan (ilman vaatteita).Lupaiduin jopa menemään hänen ryöterveys-potilaaksi jolloin olisimme voineet leikkiä lääkärileikkejä...ei nähty enää.
Nyt kostuu...uuhhh
Olisipa minulla tuollainen mies, niin kyllä patonki maistuisi...
Nuorena Köpiksessä tapasin baarissa kivanoloisen vaalean kundin, juteltiin koko ilta ja sovittiin seuraavaksi päiväksi treffit yhteen puistoon. Mä tulin vähän etujassa paikalle, istuksin siinä penkillä ja kuikuilin, että koskas se komia viikinki sieltä saapuukaan.
No sieltä saapui, iloisen näköisenä mulle vilkutellen! Jes! Wau!
Mutta mitä lähemmäs hän tuli, sitä järkyttyneempi olin... Hämärässä baarissa edellisiltana jäbällä oli ollut pitkähihainen paita, ja mä kai senverran kaljoissa, etten ollut huomannut mitään. Nyt kirkkaassa päivänpaisteessa näin t-paitasillaan olevan sällin tatuoinnit. Ja niitähän piisas... Ha karistejä ja muuta n a tsipas kaa käsivarret täynnä.
Menin ihan lukkoon, ja jollain tekosyyllä livahdin lipettiin. Tuli oikein fyysinen huono olo niistä tatskoista.
Miehellä oli lyhythihainen, saalikauluksinen valkoinen neuletakki, mielestäni karmivan naismainen mutta oikeastaan se sopi sillä tiukan harmaan t-paidan läpi näkyi muhkeat miestissit, tyyppi oli oikeasti rintavampi kuin minä! Ja jaloissa oli punaiser nappiverkkarit suoraan ysärin hämäristä sekä puukengät. Tapaamispaikka oli torikahvila ja kesken kaiken alkoi juosten häätää lintuja pois, puukengät vaan kolisi kun rynni ympäriinsä huutaen hus, hus. Kahvien jälkeen lähdettiin kävelemään ja katselemaan näyteikkunoita mikä olisi voinut jossain helsingissä toimiakin, mutta mikkelin kävelykatu ei ole kummoinen. Mentiin kuin zombit sitä päästä päähän. Erotessa mies halasi minua ja kumartui varoittamatta imemään kaulaani muhkeat fritsut, koetin työntää pois mutta oli kiinni kuin iilimato! Ei tullut toisia treffejä.
Olen ollut teini-ikäisestä asti mieheni kanssa joten kamalasti ei ole treffikokemuksia kertynyt, mutta kerron yhden. Tämä nyt ei erityisen kauhea ollut, lähinnä huvittava ja myötähäpeää aiheuttava.
Olin tutun pojan kanssa sopinut että tulee katsomaan elokuvaa. Emme erityisen läheisiä olleet, mutta vaikutti mukavalta ja komealta. Olisimmekohan olleet 16-17 vuotiaita. Poika tuli, yritin ylläpitää keskustelua, mutta poika ei kai jännitykseltään paljoa voinut puhua. Katsottiin elokuvaa täydessä hiljaisuudessa, ja poika räpläsi puhelintaan. Pian sain tekstiviestin ”saiskohan x pistää kätensä sun housuihin” tms. Tämä viesti tuli siis treffiseuralaiseltani, puhui itsestään kolmannessa persoonassa tuossa viestissä ja sen jälkeen muutamassa muussakin tilanteessa. Repesin nauramaan viestille ja sanoin että ei. Katsottiin elokuva loppuun ja jätkä lähti kotiinsa ilman käsien käymistä housuissa.
Parikymppisenä työskentelin ruokaravintolassa tarjoilijana. Olin tuolloin vielä simpsakka, ja sain miehiltä huomiota. Miespuolisten asiakkaiden kanssa tulikin joskus flirttailtua.
Varsinkin erään vakioasiakkaan, tosi komean ja viehättävällä tavalla ujon kundin kanssa!
Olin aivan lääpälläni häneen!
Ja aivan täpinöissäni, kun hän sitten kerran pyysi mua kahville!
Tavattiin kahvilassa sitten, mä oikein tälläytyneenä siinä. Jätkä meni suoraan asiaan, ja kysyi, että kiinnostaisko mua semmonen sivuduuni mun tarjoilijan työn lisäksi, josta tienaa ihan hitosti.
Ensin ajattelin, että yrittääkö se alkaa par ittaa mua vai mitä ihmettä...
Se otti jostain salkusta nivaskan papereita ja rupes selostamaan jostain pyramidihuijaus-hommasta, jotain shampoota tai kosmetiikkaa (en muista) olis pitäny alkaa myydä ja hommata uusia myyjiä.
Näytti jotain typeriä kaavioita ja kuvia joistain muka miljonääreistä, jotka poseeras joittenkin ökylukaalien ja purjeveneiden kanssa, kuulemma olivat tällä jutulla rikastuneet, ja mäkin voisin saada kans semmosen palatsin jos vaan lähden mukaan ja blää blää blää...
Sanoin samantien, ettei kiinnosta yhtään, että tätä vartenko sä mut tänne kahville toit.
Jätkä jatkoi jankutustaan ja paasasi kun joku jenkkilän tv-pastori.
Lähdinkin siitä sitten menemään.
Tän tapauksen jälkeen se kävi edelleen siinä ruokapaikassa syömässä, mutta siihen loppui mun flirttailut. Tarjoilin ruoat pöytään, mutten ottanut edes katsekontaktia tai puhunut muuta kuin että mitä sais olla, kiitos ja ole hyvä.
Huijari.
Kauhea treffikokemus, mutta älä syytä naisia loisiksi. Yhtä paljon virheitä naiset ja miehet tekee. Joten miehet ei ole sen parempia kuin naisetki. Se joka väittää toisia loisiksi on itse loinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedän, että mies ei ole työtön/opiskelija tms, niin haluan sen verran käytöstapoja, että tarjoutuu maksamaan mun ruoan. Varsinkin, kun luultavasti ollaan syömässä miehen kutsusta.
Mä haluan itselleni sivistyneen ja hyväkäytöksisen miehen ja tuossa on yksi asia, josta näkee onko hän sitä vai ei.
Toki näkee myös siitä, avaako naiselle oven, istuuko hattu päässä sisällä...
Ja kyllä, jos mä pyydän miehen syömään, niin tarjoudun maksamaan. Ja mikäli nämä ruokatreffit sujuvat, kerron myös, että seuraavalla kerralla minä maksan. Ja maksan myös. Kyse ei ole rahasta, kyse on käytöstavoista ja mä olen niin vanhanaikainen, että haluan niitä edelleen.
Mä muuten niiaan kiittäessäni, mutta en sentään vaadi miestä pokkaamaan vaikka kieltämättä se onkin viehättävää ja herättää heti jokiinnostusta ;-)
Aina sama virsi. Ihan sama kumpi pyytää syömään. Kumpiki maksaa omansa ellei mies suorastaan vaadi maksaa. On turha vedota käytöstapoihin. Hyvä käytös ei liity mitenkään rahaan. Treffien kuuluu olla sukupuolineutraalit eikä sukupuoliroolia korostava.
Itse en ikinä oleta toisen maksavan. Tai en maksa itsekkään vaikka pyydän. Kyse ei ole ruuan tarjoamisesta toiselle. Kyse on ehdotuksesta mitä treffeillä voi tehdä. Kummatkin hoitaa oman osuutensa kuin aikuiset ja piste!!!!
Kävin joskus 20-vuotiaana ulkona erään netissä tapaamani nuorukaisen kanssa. Hän oli erikoinen, kyseli mistä hedelmistä tykkään ja naureskeli kovasti tenttikirjalleni ("Siis onks TÄÄ sun tenttikirja, hohhoh"). Itse oli lääkiksessä ja minä luin erästä humanistista ainetta.
Treffien jälkeen hän laittoi viestiä, mitä olin mieltä hänestä. Vastasin kohteliaasti, että oli ihan kivaa, mutta en valitettavasti kokenut mitään kaveruutta kummempaa. Siitäkös tyyppi riemastui. Hän alkoi syytellä, että olen ottanut repliikkini "jostain kirjasta suoraan" ja kyseli minulta, onko hän liian ruma, tyhmä, p*llun perään... vastasin kohteliaasti, että ei varmastikaan mitään näistä. Tais ottaa itsetunnolle...
Olin kertonut harrastavani erästä liikuntalajia opiskelupaikassamme ja hän ilmaantui viikon-parin päästä sinne ja meni vain nokka pystyssä ohitseni, vaikke tervehdin kohteliaasti.
UP