Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
801/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivoikäsittää kirjoitti:

Jotkut naiset ne munahimoissaan uskaltaa mennä ekaa kertaa tuntemattoman asunnolle vaikka henki menis, pääasia et saa munaa:D

Mitä tulee ulkonäköön niin itse ainakin oletan et ei valehdella vaan kerrotaan rehellisesti miltä näyttää, koska totuushan paljastuu paikan päällä sitten. Kyl itse sanoisin suoraan paikan päällä jos toinen on valehdellut enkä taatusti lähtisi yhtään mihinkään treffeille

Pahimmat on nää miehet joilla vaimo ja lapsi/lapset kotona.

En ole koskaan mennyt ekoilla treffeillä miehen kotiin enkä menisi, mutta kerran olen kutsunut miehen kotiini. Olimme viestitelleet melko kauan ja sen perusteella olin saanut hänestä niin hyvän kuvan, ettei minulle siinä kohtaa edes tullut mieleen etten voisi niin tehdä - mikä sinänsä on erikoista, sillä yleensä olen näissä jutuissa tosi varovainen. Koti on minusta siitä kiva paikka treffata, että siellä pystyy juttelemaan rauhassa. Toki joku voi ottaa sen välittömästi vihjeenä johonkin muuhun.

Ehkä olennaista vielä sekin, että suoraan ovelle en häntä siis kutsunut, vaan treffasimme ensin ulkona. Ensivaikutelma tuki ennakkokäsitystäni ja uskalsin kotiini kutsua. Jos hän olisi vaikuttanut epämääräiseltä, tuskin olisin niin tehnyt.

802/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tytryt kirjoitti:

Jostain nettideitistä sain järkättyä treffit ihan kivalta vaikuttavan naisen kanssa. Sovittiin että tavataan eräässä kahvilassa ja siellähän tämä nuori nainen olikin jo istumassa pöydässä kun menin paikalle. Tilattiin jotkut juomat ja juteltiin varmaan ainakin tunnin verran, ei mitään valittamista.

Sitten lopuksi nainen sanoi käyvänsä vessassa vielä ennen kuin lähdetään ja sanotaan heipat. Hänen noustessaan pöydästä ylös huomasin, että suhteellisen tavalliseen ylävartaloon verrattuna hänen alavartalonsa vyötäröltä alaspäin oli aivan eli kaliiperia. Siis huomattavan paksu ja leveä kaikin puolin. Se kontrasti verrattuna siihen yläkroppaan joka oli ollut näkökentässäni treffien ajan oli jotenkin hämmentävän suuri, hyvä ettei leukani loksahtanut. Yritin parhaani mukaan peitellä hämmennystäni ja naisen kävellessä vessaa kohti ajattelin että ei hemmetti, tämä tuli kyllä täysin puskista. No hänen palattuaan sitten vietiin homma normaalisti loppuun, "ollaan yhteyksissä" ja niin edelleen. En enää muista että olinko yhteydessä häneen ollenkaan vai selitinkö jotain ettei kemiat natsanneet, mutta en vain pystynyt jatkamaan enää siitä. Olin silloin nuori ja pinnallinen, nykyään vähemmän molempia ja toivon että tuokin nainen on löytänyt oman rakkaansa.

Nykyinen miesystäväni kertoi vastaavasta. Olivat olleet baarissa sinkkuaikoina ja katselleet naisia sillä silmällä, ja siinä oli ollut todella kaunis nainen istumassa pöydässä ja olivat menneet siihen. Kaverinsa oli kiinnostunut naisesta ja flirtannut kovasti, nainen oli sitten noussut käydäkseen tiskillä ja oli kuulemma ollut aivan eri paria ylä- ja alakroppa. Oli kuulemma tosi vaikea suhtautua siihen kontrastiin, kun nainen oli ollut normaalikokoa lantioon asti ja alakroppa oli ollut kuin eri ihmisen.

En edes osaa paheksua tuota, sillä olisin itse reagoinut samoin. Itse huvitun chicken legs -miehistä, jotka pumppaavat yläkroppaa ja skippaavat jalkapäivän. Koomisen näköistä, ei sille voi mitään. Mulla on itsellä taas taipumusta omenalihavuuteen, eli pitää olla tosi tarkka etten käytä mitään kotelomekkoa tai tasapaksuutta korostavaa vaatetta. Ongelmaa ei vielä ole, kun en ole ylipainoinen, johtuen juurikin tästä ongelmastani. En varmaan peiliin vois katsoa, jos en treenais ja tarkkailis kroppaa.

Tiedän yhden tällaisen naisen. Kortisonihoidon takia on valtava alkroppa, turvotus ei lähde millään. On tosi hyväkuntoinen muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysinpä tämän ketjun ja nauraen olen lukenut juttuja, sekä muistellut nuoruuttani ( nyt 50). suostuin aikoinaan ystävieni järjestämille treffeille miehen kanssa, joka oli pohjoisesta etelä-suomeen muuttanut ja kuulemma mukava mutta vähän ujo ja yksinäinen. hän työskenteli samassa työpaikassa kuin yksi näistä ystävistäni. tapasin sitten tämän miehen eräässä illanviettopaikassa tikkurilassa ja hän vaikutti oikein mukavalta. ei niin kovin ujokaan ollut illan mittaan, tosin taisi niillä monilla drinkeillä olla asiaan osuutensa joita hän kiskoi kaksin käsin menemään. itsekin join, mutta en läheskään niin paljon kuin tämä mies ( joka kyllä maksoi minunkin juomiseni).no, kuinkas ollakaan, illan päätteeksi taksilla huristeltiin miehen asunnolle ja samaan sänkyyn. ihmettelin kun ukko kävi hommiin, etten tuntenut mitään tapahtuvan. en kyllä niin kännissä ollut ettei tuntoaisti ollut hävinnyt kokonaan. koko ajan ihmettelin että koska alkaa jotain tapahtumaan, niin yhtäkkiä ukko örähtää ja kääntää kylkeä ja alkaa kuorsaamaan. siinä muutaman tunnin nukuin ja aamulla heräsin ja katsoin sitä ukkoa, niin pientä vehjettä en ole ikinä missään nähnyt. luulin että yöllinen touhu oli kuvitelmaa, mut ei kai, koska lattialla oli käytetty kondomi. hiippailin hiljaa ulos ja painelin kotiin. pitkän aikaa sen jälkeen ajattelin,että onkohan mun oma värkki niin iso,että en tunne mitään. onneksi seuraavissa suhteissa sekin asia tuli oikaistuksi.

Eikä, mullekin käynyt niin, että vällyjen välissä miettinyt olenko alapäästäni niin löysä kun en tuntenut mitään, selvisi että miehellä oli pikkurillin paksuinen nakki, myöhemmissä suhteissa selvisi etten ole löysä.

Vierailija
804/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivoikäsittää kirjoitti:

Jotkut naiset ne munahimoissaan uskaltaa mennä ekaa kertaa tuntemattoman asunnolle vaikka henki menis, pääasia et saa munaa:D

Mitä tulee ulkonäköön niin itse ainakin oletan et ei valehdella vaan kerrotaan rehellisesti miltä näyttää, koska totuushan paljastuu paikan päällä sitten. Kyl itse sanoisin suoraan paikan päällä jos toinen on valehdellut enkä taatusti lähtisi yhtään mihinkään treffeille

Niin, onhan se niin väärin kun nainen haluaa seksiä.

Vierailija
805/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olisi kiva lukea vielä lisää pieleen menneistä treffeistä niin, että kirjoittajana on mies joka ollut treffeillä omituisen naisen kanssa. Avatkaahan palstamiehet sanainen arkkunne!

Mä en oo koskaan käynyt netti/sokkotreffeillä. Kaikki naiset ovat omalla hauskalla tavallaan olleet omituisia eikä se ole mua haitannut (eikä ekoilla tärskyillä edes sänkyyn menty vaikka mieli olisi ehkä tehnyt).

Parhautta oli kyllä yksi oikeasti upea, älykäs nainen jolle jossain vaiheessa aloin uskoutua ajoittain liiallisesta alkoholinkäytöstä. Käytiin asiaa läpi ja sitten nainen ehdotti, että eiköhän lähdetä jonnekin juomaan viinaa. Oikeasti siinä oli kyllä niin ihana nainen, että hänen kanssaan olisi ollut upeaa alkoholisoitua vaikka silleen barfly -tyyliin. My soulmate...

Vierailija
806/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tinderissä kuvia kun olen lenkillä koirani kanssa, sekä tekstiä tyyliin "olen eläinrakas ja rakastan eläimiä ylikaiken, ilman en voisi elää. Jos koirani ei tykkää sinusta, niin en minäkään" mutta silti joku ukko matchasi kanssani.

Tavattiin ja oli todella mukava ihminen, joten tavattiin uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.

Kunnes tokaisee "Sä sitten annat koirasi pois kun alamme seurustelemaan, koska vihaan eläimiä"

En ymmärrä miten joku kuvittelee tuolla tavoin, ihan kuin antaisin veljeni pois uuden tuttavan takia?!?

Vierailija
807/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko sun perse paskalle?

Vierailija
808/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi viedä mut ystäviensä luo illanviettoon. Luulin että kyseessä on rauhallinen ilta, mutta meno vaikutti enemmänkin joltain teinibileiltä. Kun päästiin kämppään sisälle, mies ei edes esitellyt mua kenellekkään, käveli suoraan sohvan luo ja istui sellaiseen väliin etten minä siihen enää mahtunut. Oikeastaan en mahtunut istumaan mihinkään, joten seison hiljaa vaivalloisesti seinää vasten, kunnes menin parvekkeelle istumaan ja katselemaan kaupungin vkloppuelämää. Meni TUNTI, ennenkuin mies tuli parvekkeelle ja sanoi "Ai täällä sä oot, tuu ny välillä sisällekki!". Sen jälkeen käveltiin porukalla kaupungille, kannoin "väliaikaisesti" oman laukkuni lisäksi myös hänen naispuolisen ystävänsä kassia, jonka sisällä oli vähän kaikkien juominkeja. Kysyin mieheltä jossain vaiheessa, että voisko hän kantaa laukkua. Hän ei kuulemma mitään naisten laukkuja julkisesti kanna....... Siellä yhdessä kassissa oli myös siis hänen juomansa. Tökerö mies, ja ihmetteli jälkeenpäin mistä suutuin.

Vierailija
809/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
810/905 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v:nä varmasti kauhutreffi, koska tuijotin niin intensiivisesti.

Mulla on vähän autistisia piirteitä joten otin leffasta ohjeen ja se oli "katsele ihastustasi kiinnittääksesi huomio"

No tuijotin ja tuijotin ja tuijotin jo niin paljon että monet sanoi että on häiritsevää

En tajunnut. Nyt tajuan.

25v nainen.

Vierailija
811/905 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivoikäsittää kirjoitti:

Niin, onhan se niin väärin kun nainen haluaa seksiä.

Tuolle brutaalille ilmaisulle "himo saada munaa" on sivistyneempi tapa sanoa. Se on:  jotkut haluavat saada, keinolla millä hyvänsä, edes ohikiitävän (kirjoittajan tapauksessa varmasti kirjaimellisesti) illuusion läheisyydestä toiseen ihmiseen, viis siitä, että on valheellista. 

Vierailija
812/905 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä eivät varmaan täytä treffien määritelmää, sillä kestivät n 5min,mutta tässä: Sovin tapaamisesta erääseen baariin, odotin siellä jo aiemmin pari kertaa tapaamani miestä baaritiskillä viinilasin kanssa. Mies saapui baariin, tervehdin häntä ja kehoitin tilaamaan itselleen juotavaa.

Mies katsoi minua jtnk hitaanlaisesti ja siinä samassa älysin, ettei hänellä ole rahaa.. Sanoin, että kai sinulla yhteen juomaan raha löytyy. No, sanoin hänelle että jos ei ole rahaa juoda baarissa paria kaljaa, ei varmaan kannata baariin tulla.

Mies sanoi:"No minun täytyy sitten lähteä kotiin". Vastasin, että näin se varmaan täytyy sitten tehdä. Sinne meni ja kehtasi vielä laittaa minulle haukkumisviestejä perään.

Olisiko tuo sama ollut sinulle ok, jos asetelma olisi ollut toisinpäin? Vai olisitko kuitenkin odottanut mieheltä sen verran pelisilmää, että olisi tarjonnut sinulle?

Vierailija
813/905 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivoikäsittää kirjoitti:

En ole koskaan mennyt ekoilla treffeillä miehen kotiin enkä menisi, mutta kerran olen kutsunut miehen kotiini. Olimme viestitelleet melko kauan ja sen perusteella olin saanut hänestä niin hyvän kuvan, ettei minulle siinä kohtaa edes tullut mieleen etten voisi niin tehdä - mikä sinänsä on erikoista, sillä yleensä olen näissä jutuissa tosi varovainen. Koti on minusta siitä kiva paikka treffata, että siellä pystyy juttelemaan rauhassa. Toki joku voi ottaa sen välittömästi vihjeenä johonkin muuhun.

Minun luona on käynyt useampikin nainen ekoilla treffeillä, kai minusta sitten välittyy nopeasti sellainen kuva että ei tarvitse pelätä. Ja se pitää kyllä paikkansakin. Kotona on tosiaan rentoa treffata ja omalla kohdallani se on varmasti myös edesauttanut sitä, että suhteitakin on päässyt syntymään. Toisaalta ymmärrän kyllä ihan täysin, että varovainen kannattaa olla, enkä rupea vänkäämään väkisin tapaamista luonani.

Vierailija
814/905 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä voiko tätä tapaamista edes treffeiksi laskea, mutta tulee aina mieleeni kun tällaisia lueskelen. Hyvin iloinen olen nyt 25-vuotiaana ettei tapaaminen kestänyt viittä minuuttia kauempaa..

Tapasin netissä 14-vuotiaana miehen, joka oli tuolloin 20. Ei kuulemma haitannut, ikä on vain numero. Tyhmänä lapsena oikeasti ajattelin, että hänelle on ihan ok, että olen vasta 14. Hän tsekkasi kuvani irc-galleriasta jossa tuohon aikaan moni oli, ja kommentoi ulkonäköäni hitusen turhan seksuaalissävytteisesti. Mutta edelleen koska lapsi olin, otin kehut iloisesti vastaan. Sovittiin muutaman viikon päästä, että tavataan Helsingissä, eli tunnin junamatkan päästä minun kotoani. Kaverini oli menossa myös Helsinkiin, joten mentiin yhtä matkaa. Häntäkään ei oikeastaan ihmetyttänyt tämä ihastukseni, ei yrittänyt puhua minua pois tapaamisesta. Lupasin kuitenkin, että laitan viestiä heti, kun tapaan miehen. 

No, tavattiin, ja tosi ujona menin ihan paniikkiin. Puhuin hiljaa katse maassa, mies näytti mielestäni vanhemmalta kuin 20-vuotiaalta. Toki tämä voi johtua siitä että olin niin nuori ja 20-vuotias minulle ikäloppu, mutta todennäköisempää että kusetti ikänsä. Selitin sekavasti, kuinka lupasin laittaa kaverilleni viestiä heti tavattuamme, ja lähdin kävelemään kohti steissiä odottaen miehen seuraavan. Hetken päästä käännyin ja mies olikin poissa. Laittelin viestiä perään, ja ilmotti lähteneensä kotiin - ei kuulemma kiinnostanut, kun olin heti lähtenyt omille teilleni hiihtämään, ja että eiköhän tämä ollut tässä.

Silloin olin todella harmistunut, ja elättelin toivoa, että mies ottaisi muhun yhteyttä. Hänhän oli niin ihana ja mukava. Näin jälkeenpäin olen muistellut tapausta ihan kauhulla, ja miettinyt mitä olisi voinut tapahtua. Voi hitto että voi lapsi olla tyhmä.

Vierailija
815/905 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seurustelin aika pitkään erään pojan kanssa. No meille tuli sitten kuitenkin välirikko.

Sitten eräänä kesäisenä iltana kaupungilla tapasin varusmiespalvelustaan suorittavan nuoren miehen. Tämä varusmies oli pienikokoinen ja jollakin tavalla vähän apinan näköinen... Mutta jostakin syystä jaksoin jutella hänen kanssaan, ehkä ikävissäni juuri päättyneestä suhteestani.

Koska asuin vielä vanhempieni luona omakotitalossa, niin sovittiin sitten niin että tämä inttikaveri tulee käymään luonani seuraavan päivänä, kun vanhemmillanikin oli jotakin menoa. Eli meillä oli treffit.

No kaveri tuli käymään ja oli viihtynyt jo jonkin aikaa kun ovikello soi. Näin ikkunasta, että oven takana oli entinen poikaystäväni. Juuri hän jota ikävöin. En keksinyt muuta kuin työnsin apinapojan huoneeni komeroon ja valehtelin, että pysyy siellä sillä exäni on niin mustasukkainen, että vetää taatusti turpaan jos näkee hänet.

Mietin kuumeisesti, että miten saan sen hepun komerostani ja kodistani pois ilman, että entinen poikaystäväni huomaa. No keksin sitten, että mennään käymään takapihalla jotakin asiaa katsomassa (minun huoneeni oli etupihan puolella). Puhuin tarkoituksella oikein kovaa, että asia kuuluu varmasti komeroon asti.

No vajaan puolentunnin päästä palasimme takaisin huoneeseeni. Ja eikös mitä, se heppu oli vieläkin siellä kaapissa epämääräisestä rapinasta ja kahinasta päätellen!

Luojan kiitos ex-poikaystävälleni tuli jonkun ajan kuluttua vessaan asiaa ja sain inttihepun työnnettyä ikkunani kautta pihalle.

Aloimme seurustella uudestaan ex-poikaystäväni kanssa, mutta tästä inttihepusta tuli aikamoinen maanvaiva ennen kuin hän ymmärsi, että en ole kiinnostunut hänen seurastaan.

Kävi sääliksi tuota inttipoikaa. Oli varmaan niin peloissaan, ettei uskaltanut sieltä lähteä.Sen verran selkärankaa olisi voinut sullakin olla, että olisit antanut hänen lähteä kodistasi oven kautta.

Vierailija
816/905 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seurustelin aika pitkään erään pojan kanssa. No meille tuli sitten kuitenkin välirikko.

Sitten eräänä kesäisenä iltana kaupungilla tapasin varusmiespalvelustaan suorittavan nuoren miehen. Tämä varusmies oli pienikokoinen ja jollakin tavalla vähän apinan näköinen... Mutta jostakin syystä jaksoin jutella hänen kanssaan, ehkä ikävissäni juuri päättyneestä suhteestani.

Koska asuin vielä vanhempieni luona omakotitalossa, niin sovittiin sitten niin että tämä inttikaveri tulee käymään luonani seuraavan päivänä, kun vanhemmillanikin oli jotakin menoa. Eli meillä oli treffit.

No kaveri tuli käymään ja oli viihtynyt jo jonkin aikaa kun ovikello soi. Näin ikkunasta, että oven takana oli entinen poikaystäväni. Juuri hän jota ikävöin. En keksinyt muuta kuin työnsin apinapojan huoneeni komeroon ja valehtelin, että pysyy siellä sillä exäni on niin mustasukkainen, että vetää taatusti turpaan jos näkee hänet.

Mietin kuumeisesti, että miten saan sen hepun komerostani ja kodistani pois ilman, että entinen poikaystäväni huomaa. No keksin sitten, että mennään käymään takapihalla jotakin asiaa katsomassa (minun huoneeni oli etupihan puolella). Puhuin tarkoituksella oikein kovaa, että asia kuuluu varmasti komeroon asti.

No vajaan puolentunnin päästä palasimme takaisin huoneeseeni. Ja eikös mitä, se heppu oli vieläkin siellä kaapissa epämääräisestä rapinasta ja kahinasta päätellen!

Luojan kiitos ex-poikaystävälleni tuli jonkun ajan kuluttua vessaan asiaa ja sain inttihepun työnnettyä ikkunani kautta pihalle.

Aloimme seurustella uudestaan ex-poikaystäväni kanssa, mutta tästä inttihepusta tuli aikamoinen maanvaiva ennen kuin hän ymmärsi, että en ole kiinnostunut hänen seurastaan.

Kävi sääliksi tuota inttipoikaa. Oli varmaan niin peloissaan, ettei uskaltanut sieltä lähteä.Sen verran selkärankaa olisi voinut sullakin olla, että olisit antanut hänen lähteä kodistasi oven kautta.

Naisella on elämässään käännekohtia, joissa täytyy tehdä ratkaisut - ollakseen onnellinen. Kauhea säätäminen tämän tarinan kirjoittajalla mutta täytyy arvostaa toimeliaisuutta. Ero ja suru, toimeliaana surun häivyttäjänä treffit. Käännekohta vanha suola ovella, toimeliaana ei niin harkittu miesvalinta komeroon ja ikkunasta pihalle. Häivytetään harkitsematon veto tapailempa jotain muuta ikävissäni. Paras mahdollinen ratkaisu, vanha suola ei tiedä eikä paheksu söhellystreffejä ja deitti ei tiedä olleensa huono veto. Ei toki millään tavalla reilua kuin naisen kannalta, nopeat ratkaisut toivat hänelle kuitenkin onnen. Joksikin aikaa.

Minä päätin olla onnellinen ja avuliaana auttaa exän muuttoa omaan asuntoon, jotta saan nopeasti uuden ihastuksen arkeeni ja kylään. Toki exän kanssa ero oli päätetty aiemmin mutta käytännöt vaiheessa. Sitten ihastuin ja tajusin sattumalta löytäneeni elämäni miehen vaikka vähän hidastempoinen exä asui loppukuun kanssani. Oli säätämistä mutta nyt jo 15 vuotta naimisissa sen ihastuksen kanssa. En viitsinyt tarpeetonta tietoa kertoa kummallekaan...

Eli mun pitää nyt ens kuussa sitte muuttaa? No joo-o!!!! Mutta ei hätää, mä autan ja tilasin muuten muuttoauton parin viikon päästä sehän oli kiva kämppä se mitä kävit kattomassa ja mä alotinkin jo pakkaamisen. No problem! Ollaanhan me ystäviä. No kyllä sain hikoilla sekä exän kamoja roudatessa että jos jään kiinni siitä etten kerro kaikkea ihan tarkkaan. Nainen tekee onnensa.

Vierailija
817/905 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekat treffit oli 90-luvulla kirjekaverin kanssa. En muista, mistä lehdestä sen bongasin, mutta lähetettiin siis kirjeitä ja tää jätkä halusi sitten tulla kaverinsa kanssa tapaamaan mua meidän paikkakunnalle. Antoi ymmärtää olevansa saman ikäinen kun minä.

Lupasin ottaa kaverin mukaan jos hänkin ottaa (joo teinejä oltiin). Saatiin lainaksi mun isän kämppä, eikä siis kukaan ollut mitään tuhmia puuhia ajatellut, vaan että tutustutaan. Kundi lähetti mulle itsestään lapsuudenkuvan, ja kuvaili itseään sellaiseksi nappisilmäksi ja pikkupojaksi. 

Meinasin työntää sen takaisin bussiin kun tuli sieltä. Oli ensinnäkin varmaan 20 vuotias (olin itse 15), todella pienikokoinen ja hoikka, siis aivan erilainen kuin mietin, mutta olihan hän pikkupoikamainen joo. :D Tuli kaljakassin kanssa päihtyneenä.

Oli todella vaivaannuttava ilta ja yö, pojat nukkuivat eri huoneessa ja yötä vasten karkasin itse äidin luo takaisin. Kaverillani synkkasi sen toisen kanssa, mutta eivät olleet mitään tehneet.

Olivat ne häipyneet sieltä kun isä oli aamulla mennyt sinne, minä en sen kummemmin kaveria enää halunnut nähdä.

Vierailija
818/905 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen kokeilin nettitreffejä niin treffeillä selvisi, että naimisissa oleva lääkäri etsi avioliittonsa piristykseksi kolmen kimppaa öh joo en ainakaan aloita tällä kuviolla. Sitten treffeille tullut kaveri oli huomattavasti ex-mieheni näköinen öh joo en jatka tällä lähes samalla kuviolla. Ja huomattavasti minua nuoremmalla miehellä oli parisuhteen tavoitteena mm. grillata kerrostalon pihagrillikatoksessa pariskuntien kesken mutta ei pitänyt siitä, että naiset joisivat alkoholipitoisia juomia öh kiva sulle. Ja joku toinen oli myös naimisissa mutta vaimo oli kesälomallaan lasten kanssa maalla, öh tuleeko teille Maaseudun tulevaisuus josko lukisit sitä niin mä tästä lähdenkin.

Joku suuttui kun en lähtenyt enää suoraan treffeille vaan kyselin tarkemmin näiden kokemusten jälkeen onko tyyppi naimisissa, onko tuoretta kuvaa ja mitä parisuhde hänelle tarkoittaa. Ja että mitä vaimo meinas tehdä kesälomalla lasten kanssa. Että mitä sitä turhaan kyselemään ja kirjoittamaan, nähdään ja tutustutaan. Öh joo ei kiitti.

Vierailija
819/905 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
820/905 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffasin ravintolassa ihan kivan näköisen neidon. Hän otti veden. Minä oluen. Juteltiin vähän ja etsittiin aihetta.

Yht äkkiä hän kutsui mut luokseen syömään tuorepastaa ja pestoa. Sitten pusu poskelle ja kotiin.

Tapasin hänet pian uudestaan, silloinkin tuorepastaa ja pestoa, pusu poskelke ja kotiin.

Juttu ei oikein lähtenyt kehittymään.

Vielä mun isän, isoisästä puhumattakaan, sukupolvi olisi ollut ihan fiiliksissä jos olisi saanut kaksilla treffeillä neitokaiselta ruokatarjoilun ja suukon poskelle. Ihme jutuista pitää narista kyllä, minusta ainakin tuo kuulosti tosi herttaiselle. :/