Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
781/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmeimmat treffit itselläni? Mies vei kotiinsa, yhtäkkiä soi puhelin ja mies sanoi käyvänsä äkkiä äidillään 100 metrin päässä ja oli siellä tunnin...

Olin juuri tekemässä lähtöä, kun se tuli takas. Oli kuulemma käynyt vaan syömässä kotona.

Ei tällaista voi tapahtua! Kauheeta... Tais olla aika mammanpoika, kun äidin seura kiinnosti enemmän!

Sitä olen ihmetellyt, että vaikka olisi minkälaista rikollista menneisyyttä tai huumetaustaa, niin ymmärtäjiä löytyy, mutta annas olla jos aikuinen mies on hyvissä väleissä äitinsä kanssa, niin se tuntuu olevan ylitsepääsemätön ongelma.

Minusta on iso plussa, jos miehellä on hyvät välit äitinsä ja tietysti myös isänsä kanssa. Mutta se on iso miinus, jos treffien aikana tekee heidän luokseen "nopean" tunnin visiitin ja jättää seuralaisen siksi aikaa yksin.

Vierailija
782/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, intin käynyt, pyysi kahvilaan treffeille, otettiin tiskiltä kahvit ja siinä seison kahviannoksen kanssa johon ei saanut laittaa maitoa koska hänkään ei käytä ja kun piti maksaa odotin, että hän tarjoaa, koska kutsui minut, mutta tämä itsekäs ja pihi mies sanoo, että hänellä ei ole velvollisuutta maksaa kahviani!

Moukka mikä moukka ja minä onneton menin hänet naimaan, kärsimystä riitti!

Mihin tuo intin käyminen tässä liittyi, vai oliko juuri päässyt sieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni antaisin, jos mies maksaisi sisäfilee ja ruoat:d

Vierailija
784/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tinder-treffit naisen kanssa, jotka meni kyllä niin penkin alle kuin vain voi. Ensin kun mentiin kohti ravintolaa, hän kertoi miten hän ei pidä miehistä kelle pitää olla heti joku drinkki naaman edessä, että eivät varmaan muuten uskalla sanoa mitään. No itse olin juuri ajatellut, että otan gintonicin alkudrinkiksi kun odotetaan ruokia. Sen sitten kyllä teinkin, eikä nainen siihen mitään sanonut. Itse ei ottanut mitään. 

Siinä sitten jutellessamme hän alkoi puhumaan "juttiruoasta", että miten häntä inhottaa kun mies tilaa jonkun jättipihvin tai hampurilaisen treffeillä. No sitä pihviä olin ajatellut, mutta tilasin nyt sitten kalaa, että saisin ylläpidettyä parempaa kuvaa itsestäni. 

Ruokailun lomassa nainen kertoi mm. siitä miten inhoaa yksityisautoilua. (Itselläni on katumaasturi) ja miten häntä inhottaa miesten pervoilu ja kaiken maailman fetissit (itselläni on sellainen). Jossain vaiheessa hän mainitsi, että hän tykkää lukea iltaisin ja telkkarin katsominen on niin junttia (itse katson, en lue).

Illan edetessä hän kertoi olevansa bi-seksuaali (no ei hirveästi nappaa) ja että hän inhoaa kaikkea mökkeilyä, sienestämistä, luonnossa liikkumista jne. (itse käyn todella usein).

Lopussa oltiin lähdössä taksilla kotiin ja sanoin, että voidaan ajaa hänen kauttaan, niin mennään samalla kyydillä. "Sä vaan taidat tahtoa pesää, kyllä me nyt otetaan eri taksit". No voin sanoa, että vaikka yleensä haluaisinkin, niin silloin en kyllä halunnut. Koitin olla vain kohtelias. Mutta ehkä hyvä näin. Nainen laittoi 1kk päästä viestin whatsapissa, että "ei susta ole kuulunut". Vastasin ettei sinustakaan. Siihen loppui viestittely. Onneksi.

Vierailija
785/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sopinut jonkin treffipalvelun kautta treffit, tapasimme kauppakeskuksessa ja menimme kahville yhteen kahvila-ravintolaan, jossa oli pöytiin tarjoilu. Tilasin itselleni kaakaon ja kun oli treffikaverin vuoro, mies kysyi tarjoilijalta kukkaroaan syynäten paljonko vesi maksaa. Nolotti siinä vaiheessa kovasti, koska oli itselleni hyvinkin tutu paikka, jossa tuli käytyä usein. En olettanut, että mies maksaisi minun juomani, mutta jos olisin tiennyt hänen rahatilanteensa etukäteen, olisin voinut hyvin tarjota hänelle kahvin tai muun juoman. Hän otti veden, koska se ei maksanut mitään.

Ymmärrän, että kaikilla ei rahatilanne ole aina tai koskaan hyvä, mutta hän kertoi lainanneensa vanhemmilta 20e bensaan, jotta pääsi treffeille. Itse olisin tankannut vaikka 15e ja säästänyt sen 5e juomaan kahvilassa. Tuo 15e olisi hyvin riittänyt bensakuluihin, koska välimatka oli noin 15km. Itseltä meni valitettavasti maku jo heti ensimetreillä tämän takia, tilannetajua kaipailisin näissä tilanteissa..  

Vierailija
786/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Tapasin miehen, jonka kanssa juttu luisti treffeillä ihan hyvin. Valitettavasti fiilikset meni kun mies samana iltana alkoi laitella viestejä kuinka nyt tekisi mieli halia oikein kovasti, seuraavalla kerralla sitten halutaan eikös niin, olisinpa sun vieressä niin voitaisiin vain halia... Voi yök. Seuraavana aamuna (kyllä, jostain syystä vastasin puhelimeen vaikka enin kiinnostus jo menikin tuon ihme halinalleilun myötä) tuo vielä kyseli puhelimessa, että missä haluaisin mennä naimisiin ja millaiset häät haluaisin. No ei ihan häät olleet parikymppisen naisen mielessä minkään halinallen kanssa. Noita haliviestejä tuli vielä pitkään, vaikken enää vastannut niihin ja olin jossain välissä jo kertonutkin omat fiilikseni sekä toivottanut hyvää jatkoa. Hrr...

2) Tapasin miehen, joka vaikutti kivalta. Tavattiin pari kertaa. Sitten se alkoi... Se omituinen viestittely. Mies laittoi surullisen sävyisiä viestejä siitä, kuinka joku lääkäri on tukistanut häntä hänen ollessaan pikkupoika, ja kuinka hän kärsii tästä vieläkin. Miehellä oli ikää 25v, tapaus oli kuulemma sattunut hänen ollessa 5v. Ei hänellä mitään traumoja kuulemma ollut, mutta tämän vuoksi silti oli kovin rikkinäinen ja vielä höysti viestiään kirjoittamalla tyyliin "Voi Tiina, korjaa minut". Ajattelin, että mikä minä olen ketään korjaamaan.

3) Tapasin ujon oloisen miehen. Treffit sujuivat kivasti. Kotiin päästyään mies alkoi viestitellä, kuinka ikävöi minua, on jo kovasti rakastumassa minuun,.. Olisi myös kovin halunnut kuulla, onhan minullakin häntä yhtä ikävä. No joo ei, kun oltiin ensimmäisen kerran nähty.

4) Kokeilin netissä onneani. Minulle kirjoitti muutaman vuoden itseäni vanhempi mies, jonka kanssa juttelin aikani. Vaihdettiin numeroita. Ei sovittu mitään, että milloin nyt soitellaan tai viestitellään. Kävin lenkillä, jätin puhelimeni kotiin ja saunoin vielä kaikessa rauhassa lenkin jälkeen. Tämä mies oli soittanut ja viestitellyt. Puheluita oli tullut useampikymmenen, samoin viestejä. Ihan siis peräkkäin. Laitoin miehelle ystävälliseen sävyyn, että olin lenkillä ja saunassa ja nyt vasta katsoin puhelinta. Mies vastasi mielestäni aggressiiviseen sävyyn, että sovitaanko, että seuraavalla kerralla kun soitan, sinä vastaat? Päädyin sanomaan, että sovitaanko, että seuraavalla kerralla soitat jollekin muulle.

Vierailija
787/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmeimmat treffit itselläni? Mies vei kotiinsa, yhtäkkiä soi puhelin ja mies sanoi käyvänsä äkkiä äidillään 100 metrin päässä ja oli siellä tunnin...

Olin juuri tekemässä lähtöä, kun se tuli takas. Oli kuulemma käynyt vaan syömässä kotona.

Ei tällaista voi tapahtua! Kauheeta... Tais olla aika mammanpoika, kun äidin seura kiinnosti enemmän!

Sitä olen ihmetellyt, että vaikka olisi minkälaista rikollista menneisyyttä tai huumetaustaa, niin ymmärtäjiä löytyy, mutta annas olla jos aikuinen mies on hyvissä väleissä äitinsä kanssa, niin se tuntuu olevan ylitsepääsemätön ongelma.

Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että naiset eivät voi sietää, että miehen elämässä on ketään muuta naista. Samoin äidit vihaavat poikiensa tyttöystäviä samasta syystä. Olen tämän kokenut oman äitini puolelta, vihasi kaikkia tyttöystäviäni. Naiset ovat kamalia ihmisiä kaikki. Kateus ja mustasukkaisuus on se mikä naisia riivaa.

Vierailija
788/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että naiset eivät voi sietää, että miehen elämässä on ketään muuta naista. Samoin äidit vihaavat poikiensa tyttöystäviä samasta syystä. Olen tämän kokenut oman äitini puolelta, vihasi kaikkia tyttöystäviäni. Naiset ovat kamalia ihmisiä kaikki. Kateus ja mustasukkaisuus on se mikä naisia riivaa.

Lääkkeet.

Vierailija
789/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoin oli kun mies tuli salin jälkeen kahvilla käymään luonani.

Kysyi saako käydä nopeesti mun suihkussa koska ei salilla käynyt.

Oli suihkussa 45min, keitin kahvia ja odottelin miestä.

Juotiin kahvit, molemmat ihan hiljaa. Minä kyrpiintynenä köyhänä opiskelijana itse käyn max 10min suihkussa.

Mä poltan tupakkaa, joka luki tiedoissani ja sanoin meneväni tossa terassill käymään.

Mies tokaisee "aijaa... Et näytä yhtään siltä että poltat tupakkaa"

Ai mitenniin? Miltä sellainen näyttää?

"No et vaa oo sen oloinen että polttaisit"

Ja sitten mies lähti kotiin.

Tupakkaan on varaa?

Vierailija
790/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudoin oli kun mies tuli salin jälkeen kahvilla käymään luonani.

Kysyi saako käydä nopeesti mun suihkussa koska ei salilla käynyt.

Oli suihkussa 45min, keitin kahvia ja odottelin miestä.

Juotiin kahvit, molemmat ihan hiljaa. Minä kyrpiintynenä köyhänä opiskelijana itse käyn max 10min suihkussa.

Mä poltan tupakkaa, joka luki tiedoissani ja sanoin meneväni tossa terassill käymään.

Mies tokaisee "aijaa... Et näytä yhtään siltä että poltat tupakkaa"

Ai mitenniin? Miltä sellainen näyttää?

"No et vaa oo sen oloinen että polttaisit"

Ja sitten mies lähti kotiin.

Tupakkaan on varaa?

So?

Jokainen ihminen käyttäkööt rahansa miten haluaa?

Vierailija
791/905 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tinder-treffit naisen kanssa, jotka meni kyllä niin penkin alle kuin vain voi. Ensin kun mentiin kohti ravintolaa, hän kertoi miten hän ei pidä miehistä kelle pitää olla heti joku drinkki naaman edessä, että eivät varmaan muuten uskalla sanoa mitään. No itse olin juuri ajatellut, että otan gintonicin alkudrinkiksi kun odotetaan ruokia. Sen sitten kyllä teinkin, eikä nainen siihen mitään sanonut. Itse ei ottanut mitään. 

Siinä sitten jutellessamme hän alkoi puhumaan "juttiruoasta", että miten häntä inhottaa kun mies tilaa jonkun jättipihvin tai hampurilaisen treffeillä. No sitä pihviä olin ajatellut, mutta tilasin nyt sitten kalaa, että saisin ylläpidettyä parempaa kuvaa itsestäni. 

Ruokailun lomassa nainen kertoi mm. siitä miten inhoaa yksityisautoilua. (Itselläni on katumaasturi) ja miten häntä inhottaa miesten pervoilu ja kaiken maailman fetissit (itselläni on sellainen). Jossain vaiheessa hän mainitsi, että hän tykkää lukea iltaisin ja telkkarin katsominen on niin junttia (itse katson, en lue).

Illan edetessä hän kertoi olevansa bi-seksuaali (no ei hirveästi nappaa) ja että hän inhoaa kaikkea mökkeilyä, sienestämistä, luonnossa liikkumista jne. (itse käyn todella usein).

Lopussa oltiin lähdössä taksilla kotiin ja sanoin, että voidaan ajaa hänen kauttaan, niin mennään samalla kyydillä. "Sä vaan taidat tahtoa pesää, kyllä me nyt otetaan eri taksit". No voin sanoa, että vaikka yleensä haluaisinkin, niin silloin en kyllä halunnut. Koitin olla vain kohtelias. Mutta ehkä hyvä näin. Nainen laittoi 1kk päästä viestin whatsapissa, että "ei susta ole kuulunut". Vastasin ettei sinustakaan. Siihen loppui viestittely. Onneksi.

Kuulostaa erittäin ahdasmieliseltä ihmiseltä.

Vierailija
792/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja lukiessa tajuaa, miten erilaisia ihmisiä on. Sussa kaikki oli naiselle miinusta, ja nuo samat asiat olisi minulle olleet plussaa.

Vierailija
793/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme treffit rautatiesemalle, mies lähes repi  minut rakennuksen sisään ja huomattuaan ettei kahvilla ollut auki kirosi hartaasti "vi"""u" . Kun  sanoin että keskustassakin on kivoja kahviloita mies tiuskaisi, ettei hän minun näköiseni kanssa kehtaa lähteä mihinkään   ! Ja huomattuaan  että pahoitin mieleni ihmetteli enkö ollut imarreltu, kun joku  suostuisi minuakin panemaan ! Tajusin että miehen suunnitelma oli ollut muiluttaa minut kahvikupin äärestä vessaan tai pihapuskaan, en tiedä kumpaan eikä kiinnostanut ottaa selvää. Häivyin kyyneleet silmissä ja mies huusi perään vihaisena  että hän   mitä tekee junaa odotellessa?

Painoin tuolloin 120 kg ja tuo kokemus vei pitkäksi aikaa halut treffailla, uskoin kaikkien miesten näkevän minut vain  rumana norsuna joka on imarreltu  edes panopuuksi kelpaamisesta.

Vierailija
794/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovimme treffit rautatiesemalle, mies lähes repi  minut rakennuksen sisään ja huomattuaan ettei kahvilla ollut auki kirosi hartaasti "vi"""u" . Kun  sanoin että keskustassakin on kivoja kahviloita mies tiuskaisi, ettei hän minun näköiseni kanssa kehtaa lähteä mihinkään   ! Ja huomattuaan  että pahoitin mieleni ihmetteli enkö ollut imarreltu, kun joku  suostuisi minuakin panemaan ! Tajusin että miehen suunnitelma oli ollut muiluttaa minut kahvikupin äärestä vessaan tai pihapuskaan, en tiedä kumpaan eikä kiinnostanut ottaa selvää. Häivyin kyyneleet silmissä ja mies huusi perään vihaisena  että hän   mitä tekee junaa odotellessa?

Painoin tuolloin 120 kg ja tuo kokemus vei pitkäksi aikaa halut treffailla, uskoin kaikkien miesten näkevän minut vain  rumana norsuna joka on imarreltu  edes panopuuksi kelpaamisesta.

Hyi olkoon, miten kammottava mies!

Joskus sitä toivoo että jokaisen treffikäytös pystyttäisiin jotenkin kuvaamaan, ja se tulisi videomuodossa henkilön deittiprofiilin yhteyteen, niin tietäisivät kaikki muutkin naiset tuollaisen jälkeen pysyä loitolla.

Vierailija
795/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olisi kiva lukea vielä lisää pieleen menneistä treffeistä niin, että kirjoittajana on mies joka ollut treffeillä omituisen naisen kanssa. Avatkaahan palstamiehet sanainen arkkunne!

Vierailija
796/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyhmältä kun se kuulostaakin niin monesti on mennyt vikaan juuri siinä, että mies on kutsunut suurieleisesti "haluan vielä sinut syömään" "voisinko tarjota sinulle illallista"

Sitten todellisuus on ollut joku drive in tai pyytää buffetissa laskut erikseen.

En muuten välittäisi, mutta olisihan se kiva kun mieskin ymmärtäisi sanamuotojen erot.

Kun ihan helposti paikkaan x voi kutsua "hei se yksi kiva paikka, mennäänkö sinne syömään?"

Vierailija
797/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä!

Minä olen oikein läheisissä väleissä poikani kanssa.

Hänellä on myös ihastuttava tyttöystävä, kenestä kovasti pidän! (Ja jos olisi joku, josta en niin pidä, niin en minä sitä heille kyllä näyttäisi...)

Vierailija
798/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ne munahimoissaan uskaltaa mennä ekaa kertaa tuntemattoman asunnolle vaikka henki menis, pääasia et saa munaa:D

Mitä tulee ulkonäköön niin itse ainakin oletan et ei valehdella vaan kerrotaan rehellisesti miltä näyttää, koska totuushan paljastuu paikan päällä sitten. Kyl itse sanoisin suoraan paikan päällä jos toinen on valehdellut enkä taatusti lähtisi yhtään mihinkään treffeille

Pahimmat on nää miehet joilla vaimo ja lapsi/lapset kotona.

Vierailija
799/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit olivat menneet oikein hyvin ja oli toisten vuoro. Mies lupasi maksaa minulle ruuat ravintolassa ja sen jälkeen liput elokuviin.  Kun tilasin porsaan sisäfilettä ja oluen mies meni kumman näköiseksi ja alkoi takellella että oli luullut minun ottavan vettä ja salaatin, eikä tiedä onko hänellä enää varaa sinne elokuviin..   tarjouduin hiukan hampaita kiristellen maksamaan oman ruokani johon mies että ehei, kyllä hän maksaa kun lupasin !  Ja maksoikin, muttei sitten menty sinne elokuviin. Käveltiin vähemmän romanttisesti sateessa näyteikkunoita katsellen, kunnes mies otti rinnoistani kiinni, rysäytti näyteikkunaa vasten  ja suuteli lujaa suulle.  Ei tullut kolmansia treffejä, ei....

Eli olit ekoilla treffeillä ottanut sen salaatin ja veden, kun ei ollut tietoa maksajasta?

Kun mies lupasi maksaa, niin sitten heti sisäfilettä. :D Ei ole mikään ihme, etteivät miehet mielellään lupaudu etukäteen maksamaan, kun tälläisiä lokkeja löytyy.

Eikohan ne kaikki paaruoka-annokset ole suhteellisen saman hintaisia, ellei sitten ole erikseen jotain kokonaista hummeria, ostereita, kaviaaria tai wagyu-naudan pihvia. Eli joku porsaan sisafile nyt on ihan normiateria...

Tietty jos tuosta tulee jo hiki niin voi varmaan ihan suosiolla menna Raxiin tai Hesburgeriin tai mita naita nyt on. :) 

Jos ehdotan treffeja ravintolaan niin mulle on ihan itsestaan selvaa etta vastapuoli saa tilata ihan mita haluaa ja mina kutsujana varaudun maksamaan.

N44

Ei taida salaatin ja veden hinta lähellä sisäfilettä ja olutta.

Tolla kundilla taisi rahat olla vähissä jutun perusteella, jossei leffaan enää ollut varaa.

Vaikka rahaa olisikin, niin saattaahan tosta tulla tietty vaikutelma... Vielä kun oikein hampaat irvessä lupautui omansa maksamaan. Voin vaan kuvitella ton tilanteen. Ei varmasti kiva kummallekaan.

No ei, mut kuka nyt ylipaataankaan tilaa SALAATTIA JA VETTA ravintolassa, ja kuka olettaa etta joku tilaa :D Itsehan olen tottunut vahintaan 3 ruokalajiin viineineen, katsoisin jo vahan pitkaan jos joku olettaisi etta tilaan pelkan paaruuan enka sen kanssa muuta kuin vetta. (Siis toki sita vettakin.)  

Mieluummin sitten vaikka piknik-treffit nyyttariperiaatteella (joka on mun mielesta kivempikin kuin joku perus ravintolassa kaynti). <3 Me oltiin just eilen, pienen joen rannalla jonne mentiin pyorilla. Levitettiin viltit, avattiin pullo rose-viinia ja syotiin mun tekemia tonnikala- ja hummus-papuwrappeja. Lisaksi oli viinirypaleita ja vahan crackereita, brieta ja sinihomejuustoa. Ihan paras setti oli, eika maksanut just mitaan. 

Kiva näillä lämpötiloilla mennä istuskelemaan joen rannalle. Vai oliko jossain päin Suomea lämpimät säät vielä viikonloppuna?

En tieda, kun en asu Suomessa. Taalla (Keski-Euroopassa) sattui olemaan parisenkymmenta astetta ja puolipilvista, pystyi just ja just viela olemaan t-paidassa kun oli tuulensuojassa. 

Vierailija
800/905 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivoikäsittää kirjoitti:

Jotkut naiset ne munahimoissaan uskaltaa mennä ekaa kertaa tuntemattoman asunnolle vaikka henki menis, pääasia et saa munaa:D

Mitä tulee ulkonäköön niin itse ainakin oletan et ei valehdella vaan kerrotaan rehellisesti miltä näyttää, koska totuushan paljastuu paikan päällä sitten. Kyl itse sanoisin suoraan paikan päällä jos toinen on valehdellut enkä taatusti lähtisi yhtään mihinkään treffeille

Pahimmat on nää miehet joilla vaimo ja lapsi/lapset kotona.

En ole koskaan mennyt ekoilla treffeillä miehen kotiin enkä menisi, mutta kerran olen kutsunut miehen kotiini. Olimme viestitelleet melko kauan ja sen perusteella olin saanut hänestä niin hyvän kuvan, ettei minulle siinä kohtaa edes tullut mieleen etten voisi niin tehdä - mikä sinänsä on erikoista, sillä yleensä olen näissä jutuissa tosi varovainen. Koti on minusta siitä kiva paikka treffata, että siellä pystyy juttelemaan rauhassa. Toki joku voi ottaa sen välittömästi vihjeenä johonkin muuhun.