Vierailija
Poiminta

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

• ylös 454
  • alas 24

Sivut

Kommentit (856)

Itse ainakin olisin ehdottanut.

Karmeimmat treffit itselläni? Mies vei kotiinsa, yhtäkkiä soi puhelin ja mies sanoi käyvänsä äkkiä äidillään 100 metrin päässä ja oli siellä tunnin...

Olin juuri tekemässä lähtöä, kun se tuli takas. Oli kuulemma käynyt vaan syömässä kotona.

Sitten on näitä jotka ei maksa, jotka puhua papattaa aivan hullun kiilto silmissä, jotka ei puhu mitään, jotka juo ja sammuu ihan parista.

Jotka yrittää heti päästä jo kahvilla käpälöintiasteelle. Jotka kutsuu treffeille mukaan 10 kaveriaan ja puhuu heidän kanssaan kahden keskisen juttelun sijasta.

• ylös 334
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla

n. 4v sitten kävin treffeillä miehen kanssa joka vaikutti todella kivalta. Treffeillä oli aika hiljainen ja leffaan mentessä(käytiin eka syömässä) alkoi salissa näprätä puhelintaan. Kun sitten kysyin että mitäs nyt noin kovin niin hän yli-innokkaasti että irkkaa! Juu arvatkaas meninkö tämän jälkeen vielä drinksuille(koko leffan ajan räpläsi puhelintaan ja oli siis kahvilassakin jo sen kanssa leikkinyt). Oli vielä irkkikanavalla ihmetellyt miksi niin halusin leffan jälkeen kotiin enkä drinkeille.

Toinen oli kun menin miehen kanssa kahvilaan kahville niin eipä siellä toiminut mun pankkikorttini. Myyjä pahoitteli että koko päivänä ei ole mikään kortti tahtonut toimia eli syy oli jossain muussa kuin omassa kortissani. Mies sitten maksoi kahvini (ei sitä leivostani) kyllä, mutta koko treffien ajan muistutti että se kahvi maksoi sitten sen x summan verran. Jep, eipä pahemmin enää kiinnostanut tuon jälkeen kun koko ajan jatkuvalla syötöllä muistutti, eikä mitenkään vitsinä vaan ihan tosissaan että olen hänelle nyt sen jonkun 1,50e velkaa..

Kerran sitten olin menossa treffeille ja kyselin kyllä etukäteen vähän ohjelmaa mutta mies sanoi vain että kyllä kaikkee kivaa tehdään. En sitten oikein edes ennen treffejä syönyt mitään kun jotenkin vaan oletin että ainakin kahville mennään. No eipäs mentykkää.. Mies tuli hakemaan minua sellaisella aivan hirvittävällä teinibemarilla subbareineen sunmuineen ja tunnin ajelun jälkeen kysyin että mitäs tehtäis.. Ehdotin kahville menoa ja hän sitten heti että 'ai sun työ nooo kyl se käy *vinkvink*'. Treffit kesti tuon jälkeen n.15min. Kiitos vieläkin äidilleni joka sattui mulle soittamaan ja teeskentelin puhelimessa sitten että pakko mennä äkkiä kotiin ja sieltä äkkiä äidille kun on joku ongelma. Niin ja miehellä oli ikää 28v.

Noita huonoja treffejä kyllä riittää. Kerrankin yks mies pieraisi ravintolassa ja sitten naureskeli kuinka hauskaa. Argh.

• ylös 335
  • alas 4

Lainaus:

Karmeimmat treffit itselläni? Mies vei kotiinsa, yhtäkkiä soi puhelin ja mies sanoi käyvänsä äkkiä äidillään 100 metrin päässä ja oli siellä tunnin...

Olin juuri tekemässä lähtöä, kun se tuli takas. Oli kuulemma käynyt vaan syömässä kotona.

Ei tällaista voi tapahtua! Kauheeta... Tais olla aika mammanpoika, kun äidin seura kiinnosti enemmän!

• ylös 238
  • alas 4

"Kiitos vieläkin äidilleni joka sattui mulle soittamaan ja teeskentelin puhelimessa sitten että pakko mennä äkkiä kotiin ja sieltä äkkiä äidille kun on joku ongelma."

Ei tällaista voi tapahtua! Kauheeta... Tais olla aika mammantyttö, kun äidin seura kiinnosti enemmän!

• ylös 30
  • alas 367

Lainaus:

Lainaus:

Ei tällaista voi tapahtua! Kauheeta... Tais olla aika mammanpoika, kun äidin seura kiinnosti enemmän!

Ymmärrän tämän, jos ikää pojalla oli jotain 14v. Mutta taisi olla aikuinen mies, vai?

• ylös 163
  • alas 2

Lainaus:

"Kiitos vieläkin äidilleni joka sattui mulle soittamaan ja teeskentelin puhelimessa sitten että pakko mennä äkkiä kotiin ja sieltä äkkiä äidille kun on joku ongelma."

Ei tällaista voi tapahtua! Kauheeta... Tais olla aika mammantyttö, kun äidin seura kiinnosti enemmän!

Menin kyllä ihan kotiin itekseni ja soitin äidilleni ja selitin miksi höpisin puhelimessa outoja.

Tuossa oli mulla tapahtunut virhe eli MIES kysyi mitä tehdään, en minä ja minä sitten ehdotin kahvia jonka jälkeen mies rupesi vihjailemaan mun luo menemistä ja seksiä. Mulla nyt ei ihan tapana ole ekoilla treffeil tunnin autolla ajelun jälkeen viedä ukkeleita kotiini petipuuhiin.

Ja kieltämättä odotin 28v mieheltä jotain muuta kuin ajelua! Mutta olenkin kai outo nainen.

• ylös 315
  • alas 3

Vähän kuin se, joka oli tyytyväinen äidin soitosta. Ehkä oli sopinut kaverinsa kanssa, että soittaa ja sitten tuo mies häipyy. Ihmeekseen nainen ei tajunnut kadota sillä välin. Tai sitten se oli oikeasti pösilö...

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ymmärrän tämän, jos ikää pojalla oli jotain 14v. Mutta taisi olla aikuinen mies, vai?

• ylös 8
  • alas 62

Lainaus:

Vähän kuin se, joka oli tyytyväinen äidin soitosta. Ehkä oli sopinut kaverinsa kanssa, että soittaa ja sitten tuo mies häipyy. Ihmeekseen nainen ei tajunnut kadota sillä välin. Tai sitten se oli oikeasti pösilö...

Joo, ei kukaan normaali mies oikeasti asu 100m päässä äidistään...

• ylös 30
  • alas 101

poissaolon jälkeen nainen ei olisi tajunnut jo lähteä.

Onhan noita melko epästabiileja treffikokemuksia minullakin. Erään naisen kanssa istuimme kulttuuri-illan jälkeen lasillisella, ja keskustelu hänen kanssaan oli täysin mahdotonta, sillä hän katsoi jokaisen ohikulkevan miehen perään - päästä varpaisiin - rintamasuuntaansa kääntäen, ja kääntyi sitten aina katsomaan minua ja sanoi "niin mitä sanoit".

Tämä kävi varsin häiritseväksi parin-kolmen ohikulkevan äijän jälkeen. Saman nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

Toisen naisen kutsuin toisille treffeille, ja hän vastasi "ok, mutta haluan sitten kirjallisen varmistuksen puhtaasta sukupuolitautitesteistä, ja silti käytetään kondomia". Siis mitä hittoa, ajattelin pyytää leffaan, kulta.

jne. Urpoja on naisissakin.

• ylös 389
  • alas 4

Lainaus:

Kyllä minäkin kieltämättä olisin ihmeissäni, jos tunninkaan poissaolon jälkeen nainen ei olisi tajunnut jo lähteä.

Miksei voi suoraan sanoa että kiva tavata mutta ei tästä taida tulla mitään.

• ylös 146
  • alas 2

Oli jotenkin olevinaan, mutta ajattelin, että on hermostunut. Menimme syömään ja hän oli valinnut ravintolan. Kertoi vuolaasti kuinka arvostaa hyviä viinejä ja nauttii niistä. Ravintolassa söimme ja mies tilasi viinejä, erilaisia maistiaisia laseittain ja selitti tosi paljon viineistä. Sitten hän loppujen lopuksi alkoi humaltua, kun oli juonut aina kaikki tilaamansa. Oksensi ravintolan pöytään ja minä jouduin saattamaan hänet kotiin:)))taksilla.

• ylös 235
  • alas 3

yhden ihmeellisen hiihtäjän kanssa. En oikein itsekään tiedä miksi lähdin hänen seurakseen jonkun yhdistyksen pikkujouluihin. Mienasin perua jo ovella kun mies oli vetänyt puvun päälle makkarankuorimaisen sinapinvärisen nahkatakin, jonka hihat oli 10 cm liian lyhyet ja puvun hihat näkyi aivan uskomattoman kamalan näköisinä alta.

Pikkujoulu oli tunnelmallisessa italialaisessa ravintolassa yksityistilaisuutena. Kun muut odottelimme vielä kohteliaasti että kaikki saa ruoan eteensä, seuralaiseni sai pizzansa ja ryhtyi heti pontevasti tekemään reikää pizzan keskelle. Edes se ei saanut häntä havahtumaan pizzansa kimpusta kun viimeinenkin ruokailija oli saanut annoksena ja me muut kilistelimme ennen syömisen aloittamista.

Tuosta niittasi jo muutenkin toivottoman suhteen, paitsi että miehestä tuli lopulta aika maanvaiva. Kun viimeisestä tapaamisestamme ever oli kulunut 13 vuotta, sain mieheltä pitkän ja omituisen kirjeen jossa hän kertoi että olen hänen elämänsä nainen, kirjoitti aggressiivisesti nykyisestä miehestäni ja kertoi ajaneensa "ohikulkumatkalla" (yeah right) talomme ohi. Hän rupesi myös lähettämään joulukortteja joita tulee edelleen joka vuosi ja viimeisen puolen vuoden sisään hän on soittanut kaksi kertaa vaikka olen puhelimessa niin kylmä kuin uskallan. AAAArgh.

• ylös 237
  • alas 8

Lainaus:

yhden ihmeellisen hiihtäjän kanssa. En oikein itsekään tiedä miksi lähdin hänen seurakseen jonkun yhdistyksen pikkujouluihin. Mienasin perua jo ovella kun mies oli vetänyt puvun päälle makkarankuorimaisen sinapinvärisen nahkatakin, jonka hihat oli 10 cm liian lyhyet ja puvun hihat näkyi aivan uskomattoman kamalan näköisinä alta.

Pikkujoulu oli tunnelmallisessa italialaisessa ravintolassa yksityistilaisuutena. Kun muut odottelimme vielä kohteliaasti että kaikki saa ruoan eteensä, seuralaiseni sai pizzansa ja ryhtyi heti pontevasti tekemään reikää pizzan keskelle. Edes se ei saanut häntä havahtumaan pizzansa kimpusta kun viimeinenkin ruokailija oli saanut annoksena ja me muut kilistelimme ennen syömisen aloittamista.

Tuosta niittasi jo muutenkin toivottoman suhteen, paitsi että miehestä tuli lopulta aika maanvaiva. Kun viimeisestä tapaamisestamme ever oli kulunut 13 vuotta, sain mieheltä pitkän ja omituisen kirjeen jossa hän kertoi että olen hänen elämänsä nainen, kirjoitti aggressiivisesti nykyisestä miehestäni ja kertoi ajaneensa "ohikulkumatkalla" (yeah right) talomme ohi. Hän rupesi myös lähettämään joulukortteja joita tulee edelleen joka vuosi ja viimeisen puolen vuoden sisään hän on soittanut kaksi kertaa vaikka olen puhelimessa niin kylmä kuin uskallan. AAAArgh.

Lainaus:

Erään naisen kanssa istuimme kulttuuri-illan jälkeen lasillisella, ja keskustelu hänen kanssaan oli täysin mahdotonta, sillä hän katsoi jokaisen ohikulkevan miehen perään - päästä varpaisiin - rintamasuuntaansa kääntäen, ja kääntyi sitten aina katsomaan minua ja sanoi "niin mitä sanoit".

Tämä kävi varsin häiritseväksi parin-kolmen ohikulkevan äijän jälkeen. Saman nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

Ja vielä nämä naiset pyysi mut treffeille

• ylös 29
  • alas 2

Olen törmännyt lukuisiin tällaisiin lasitelineisiin.

Lainaus:

Sama nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

• ylös 44
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.