Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
21/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti treffit on aina menneet ok, en ole koskaan käynyt sokkotreffeillä, joten siksi en ole hurjimpien idioottien kanssa koskaan treffeille pääätynyt.

Päälle 20 vuotiaana treffasin kerran yhtä poikaa, joka saattoi olla vuoden pari nuorempi. Hän tuli hakee mut kotoa karvanoppa sunnyllaan ja treffien sisältö oli se, että ajeltiin autolla karvanopat heiluen :) Jäi siihen kertaan.

TOinen vähän nolo oli, kun 18-vuotiaana pädyin treffeille 34-vuotiaan miehen kanssa. Jotenkin olin käsittänyt hänen olevan noin 23 vuotias ja hän oli ilmeisesti luullut minua reippaasti vanhemmaksi. Oltiin kumpikin vähän vaivautuneita, kun oikeat iät paljastui...

Vierailija
22/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä molemmat olivat nettituttavuuksia, en nyt muista, mitä kautta ensikontakti tuli, IRCin tai IRC-Gallerian varmaan.

Ensimmäinen herrasmies tuli hakemaan karmealla tuunatulla amisautolla flanellipaidan liepeet heiluen ja rasvainen pitkä tukka lippiksellä peitettynä. Olimme sopineet menevämme elokuviin, ja sinne päästyämme hän ei ottanut edes lippistä päästään. Yhteistä jutunjuurta ei löytynyt sitten millään (olin itse juuri aloittanut yliopisto-opinnot ja 20-v., amistuunatuilla autoilla ajelevat pojankoltiaiset jätin taakseni jo useita vuosia aiemmin). Huokaisin helpotuksesta, kun pääsin kotiin. Myöhemmin tämä henkilö kovisteli kerta toisensa jälkeen, koska näkisimme uudelleen, vaikka sanoin suht suoraan, ettei kiinnosta.

Toinen tapaus oli ihan mukavannäköinen mies, menimme hänenkin kanssaan elokuviin. Ongelmaksi muodostui se, että miehen elämän keskipiste oli eräs projekti (tarkemmin määrittelemättä), jota hän oli väsännyt vuosikausia ja laittanut koko elämänsä säästöt siihen, eikä hän sitten osannut puhua mistään muusta. Vaikka yritin ohjata keskustelua muihin aiheisiin, AINA mies keksi jonkun aasinsillan projektiinsa. Todella tuskastuttavaa. Saatettuaan minut kotiin hän jo samana iltana tekstasi ja kysyi, koska voisimme tavata uudelleen "koska meillä oli niin paljon puhuttavaa". En tainnut vastata viestiin mitään. Nykyään mies on suhteellisen kuuluisa, koska tämä turkanen projekti osoittautui menestykseksi. Onnea hänelle :)

Olin juuri muuttanut uuteen kaupunkiin ja nämä kaksi olivat kaksi ensimmäistä treffikokemusta kyseisessä kaupungissa. Jätin treffailut hetkeksi tämän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin "jo" toisilla treffeillä tämän miehen kanssa, 500 km päässä kotoa, keskellä vierasta kaupunkia. Ei ihan heti tullu mieleen lähteä ilman kyytiä minnekään. Olin kyllä tekemässä lähtöä juuri, kun mies sitten tuli takaisin, tilaamassa taksia keskustaan, josta olisin päässyt kotimatkalle, jne.

Kotikaupungissani olisin toki poistunut samalla ovenavauksella, jos mies olis lähtenyt yhtäkkiä asioillensa.

Vierailija
24/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä mä itsekin tälle tapaukselle nyt jo nauran :)) Ja niin nauraa miehenikin - joka siis EI ole jätskimies :P Ja tosiaan ukko oli varmaan harjotellu tätä iskurepliikkiä aikasemminkin...

Kysymykseen missä tällaisia tapaa: no, en todellakaan ole ylpeä tästä, mutta olimme tavanneet jossain ihmebileissä ja olin mitä ilmeisimmin juonut vähän liikaa.... mies (muistaakseni) käyttäytyi ihan ok tuolloin, oli kyllä vähän juntin oloinen. Mutta koska olin luvannut hänen kanssaan tulla treffeille niin ajattelin pitää lupaukseni. Kyllä jo ennen treffejä aavistelin, ettei ole mitkään huipputreffit tulossa mutta ihan noin pahaksi en olisi niitä kuvitellut.

Vahingosta onneksi viisastuu!

Vierailija
25/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin kerran yhteen erittäin hyväännäköiseen nuoreen mieheen. Muutama kerta tavattiin kahvilla ja kerran hän kutsui minua kotiin. Me puhuimme keittiössä ja hänellä oli outo piirre, kun juttelimme, hän ei katsonut minua silmiin vaan minun taakse ja samalla harjasi hiuksiaan, yhdelle sivulle, sitten toiselle. Muutaman tunnin jälkeen tuli wchätä, ja kun tulin takaisin, näin että selkäni takana oli peili :D

Jatkoimme keskustelua ja taas sama juttu. tämä jätkä tykkäsi katsoa itseään kun jutteli :)

Meistä tuli hyvät kaverit :)

Vierailija
26/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole onneksi mitään jäätelötuuttimieskokemuksia XD

Yksi mies jonka tapasin treffipalstalla kirjoitti harrastavansa lenkkeilyä niin kuin minäkin ja muutenkin kirjoitti ihan fiksusti niin sitten tavattiin kahvilla. No ensinnäkin mies näytti säikähtävän kun näki minut ja arasteli ihan kamalasti. Vartalo ei ollut todellakaan lenkkeilijän, ja paljastui että hänelle nämä lenkit ovat rauhallista kävelyä postilaatikolle ja takaisin, kun taas itse juoksen useita kertoja viikossa 10km:n matkoja. ( ei sillä että pitäisi olla urheiluhullu, mutta hieman oli pettymys tuon miehen "lenkkeily")

Lisäksi oli ihan kamalan tylsä, kahvihetki kesti varmaan pari tuntia kun mies vaan puhui ja puhui ja puhui jostain ala-asteella puukässässä rakentamansa kaapin kulmista tai muusta yhtä mielenkiintoisesta. Suunvuoroa en saanut laisinkaan. Ikää oli noin 30 vuotta mutta pukeutui kuin isoisäni ja käyttäytyi myös. Meinasin nukahtaa ennen kuin pääsin pois kahvittelemasta.

Toinen tyyppi jonka palstan kautta tapasin kirjoitti ties kuinka monta tekstiviestiä ennen ja jälkeen treffien. Siis "lähdin juuri ajamaan" ja "olen nyt matkalla" ja "kohta olen siellä" ja "ihan kohta nähdään" ja "nyt olen nurkan takana" ja sitten 30s treffien päättymisestä "oli kiva tavata" ja "joko on ikävä" jne. jne. Lisäksi oli 10 vuotta vanhemman näköinen kuin kuvassa ja yritti koko treffien ajan silmät kiiluen kurkkia hameeni alle.

Vierailija
27/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuin opiskeluaikoina mukavan oloiseen mieheen, joka kertoi olevansa rock-henkinen, komea, pitkä ja ties mitä. Sovittiin treffit, ja mies haki minut autolla läheisen kaupan parkkipaikalta. Auto ei ollut ihan tuoreinta mallia, mikä sinänsä ei haitannut, mutta ruostevaurioiden lisäksi päästi mahtavia paukahduksia (ihan kuin Pokka pitää-sarjan Onslow'n auto). Mies itse näytti omituisessa hattaratukassaan täydelliseltä Johan af Grann-kopiolta ja koko treffien ajan tuijotteli minua omituisen maanisesti ja jutteli todella outoja. Treffipaikkana oli tienvarsihuoltoasema, ja minä mietin kuumeisesti millä ihmeellä pääsisin kotiin jos nyt ottaisin jalat alleni ja lähtisin. Sain kuitenkin pinnisteltyä tapaamisen loppuun ja mies heitti minut lähtöpaikkaan paukahtelevalla autollaan. Onneksi olin tarpeeksi järjissäni sanoessani treffien päätteeksi että eiköhän tämä ollut tässä, kiitos ja mukavaa loppuelämää.

Vierailija
28/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään ryyppyillan jälkeen heräsin aamulla ja löysin sängystäni läskin, alastoman, pitkähiuksisen ja pitkäpartaisen hevarin ja olin aivan kauhuissani!! Soitin kaverilleni ihan paniikissa, että tuu äkkiä hakemaan mut jonnekin, ennen kuin tuo tyyppi herää. :D En uskaltanut / kehdannut herättää sitä, joten hiippailin vähin äänin ulos ja jätin sen mun sänkyyn nukkumaan. Vietin koko päivän kaverini kanssa jossain tyyliin huoltoasemalla tappamassa aikaa, ja ajattelin että kyllä tuo tyyppi sitten herättyään tajuaa lähteä. No, illalla menin sitten takaisin kotiin ja vielä mitä - siellä se hevari istui mun sohvalla ja ihmetteli missä mä olen ollut koko päivän :DD

Vierailija
29/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään ryyppyillan jälkeen heräsin aamulla ja löysin sängystäni läskin, alastoman, pitkähiuksisen ja pitkäpartaisen hevarin ja olin aivan kauhuissani!! Soitin kaverilleni ihan paniikissa, että tuu äkkiä hakemaan mut jonnekin, ennen kuin tuo tyyppi herää. :D En uskaltanut / kehdannut herättää sitä, joten hiippailin vähin äänin ulos ja jätin sen mun sänkyyn nukkumaan. Vietin koko päivän kaverini kanssa jossain tyyliin huoltoasemalla tappamassa aikaa, ja ajattelin että kyllä tuo tyyppi sitten herättyään tajuaa lähteä. No, illalla menin sitten takaisin kotiin ja vielä mitä - siellä se hevari istui mun sohvalla ja ihmetteli missä mä olen ollut koko päivän :DD

Mitä sitten teit?

Vierailija
30/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kaverimiehen ja tarkoitus oli, kun kerran ekaa kertaa tapasimme face to face (= olemme nettituttuja), kiertelisimme vähän kaupunkia ja katselisimme ehkä nähtävyyksiä. Totuus? ...mies etsi halvimman mahdollisen räkälän, jossa tilasi itselleen kahvin ja jumittui pöytään Iltasanomien kanssa. Yhdessä vaiheessa kävin vessassa ja järkyttävän jonon takia minulla tietenkin kesti. Mies oli järkyttyneen oloinen siitä että naiselle voi iskeä "kakkoshätä" ihan kaupungilla!! :O Luulin juttua vitsiksi, mutta nähtävästi tämä asia riitti päättämään ystävyytemme ja mies lähtikin seuraavaan halpaan räkälään...yksin.

Ylimielisille miehille semmoinen vinkki, että valitkaa nainen muun kuin ulkonäön perusteella niin ehkäpä saatte mielenkiintoista juttuseuraakin :)). Puheet "koeajoista" ovat teinipoikien tasoa, ihankuin te miehet olisitte jotain vitun kuninkaita.

Vierailija
32/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta miehestä joka puhui paljon eksästään. Kyseli minulta että mitä minä olisin sanonut ja tehnyt exän paikalla jossain tilanteessa ja minun piti lisäksi päättää kumpi oli missäkin riidassa ollut mielestäni oikeassa. Totaalinen turn-off tuollainen keskustelu

Vierailija
34/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teit?

Mä selitin jotain ympäripyöreää, että piti mennä auttamaan kaveria jossain asiassa ja - iso haukotus - mä olen nyt kyllä niin väsynyt että haluan päästä nukkumaan, mut oli kiva tavata ja "soitellaan", heippa!

No tää tyyppi sit tosiaankin soitteli. Oli vissiin penkonut mun tavaroita saadakseen selville mun numeron, ja se jaksoi soittaa ja tekstailla vielä viikkoja sen jälkeen, vaikka en koskaan vastannut. Tyyliin "se yö oli parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut" jne.. hyi yöks, mä en edes halua tietää mitä mun sängyssä tapahtui sinä yönä :DD

Vierailija
35/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olisin ehdottanut.

Karmeimmat treffit itselläni? Mies vei kotiinsa, yhtäkkiä soi puhelin ja mies sanoi käyvänsä äkkiä äidillään 100 metrin päässä ja oli siellä tunnin...

Olin juuri tekemässä lähtöä, kun se tuli takas. Oli kuulemma käynyt vaan syömässä kotona.

Sitten on näitä jotka ei maksa, jotka puhua papattaa aivan hullun kiilto silmissä, jotka ei puhu mitään, jotka juo ja sammuu ihan parista.

Jotka yrittää heti päästä jo kahvilla käpälöintiasteelle. Jotka kutsuu treffeille mukaan 10 kaveriaan ja puhuu heidän kanssaan kahden keskisen juttelun sijasta.

Vierailija
36/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei veisi edes nakkikopille syömään. Auuts.

Vierailija
37/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä miehiä. Ei ole mistään vissiin saanut oppia, että kuinka sitä naista oikein lähestytäänkään. Yksin jäävät sitten sinne spurgujen seuraan.

mies haki minut, oli puhunut että mennään kahville johonkin kivaa paikkaan. Vei minut Espoossa Leppävaaran shellille, jossa spurgut istui viinanhajuisina vetämässä kaljaa. Niiden viereen sitten istuttiin kahville, mies ei tietenkään edes ajatellut maksaa, itse kaiveli jotain pennejä lompakostaan ja sain maksaa loput hänenkin kahvistaan.

Yllään hänellä oli kauhutunut verkkari/tuulipuku Suomen väreissä.

Hän kysyi minulta haluanko jäätelön - senkin olisin tietty itse maksanut. Sanoin että en taida, kiitos. Hän jatkoi, että jos mieli tekee toisenlaista jäätelöä niin hänellä olisi tarjota 22 cm pitkä tuutti.

Vierailija
38/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesävaihtarina 17-vuotiaana Texasissa ja siellä naapurin tyttö halusi järjestää mulle sokkotreffit "tosi kivan ja komean luokkakaverinsa kanssa". Ei siinä mitään, mennään vaan treffeille. Mua tuli hakemaan sellainen aika roteva 17-vuotias, jolla oli omahyväinen ilme naamalla. Vähän tyyliä Olli Jokinen. Sitten lähdettiin sen amerikanraudalla vuosimallia jotain -50 leffaan. Se nyt vielä meni, mutta koko matkan se poika kertoili leveitä juttuja itsestään. Oli kuulemma "very strong" (fyysisesti) jne. Halusi mun kokeilevan hauistaan. Leffana katsottiin muuten Forest Gump, näin sivukaneettina.

Leffan jälkeen olin ihan varma, etten halua poikaa enää tavata, mutta jotenkin vaan aika meni ihan joutuisasti ja rehentelykin väheni. Lopulta päädyttiin mun "kotiin" ja sieltä oli vanhemmat ulkona. Poika alkoi pussata mua ja mähän kävin päälle takaisin vähän reippaammin. Se meni ihan paniikkiin. Se väisteli mua ja tuli tosi epävarmaksi, ja lopulta karkasi. Luulin, että se oli siinä, mutta tuopa soitti mulle uudelleen seuraavana päivänä. Tavattiin uudestaan ja tuli reippaasti tapaamiseen, ja tunki mut sängylle heti. Jotenkin tunnelma lopahti. En halunnutkaan enää tehdä mitään. Olen monesti miettinyt, että poika oli pussailua lukuunottamatta kokematon ja hämmentyi siitä, että mä olin niin valmis heti kaikkeen. Ei kai ne texasisilaistytöt ole niin helppoja keskiluokassa kuin mä olisin ollut silloin ekana iltana. Mulla taas oli jo Suomessakin ollut kaikkia seikkailuja (juu liian nuorena) ja tottunut esim. käymään baareissa. Toisena päivänä kai keräsi rohkeutensa ja ajatteli vihdoin "pääsevänsä vähän kokeilemaan", kun kerran oli helppo nakki löytynyt.:)

Vierailija
39/905 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelin aika pitkään erään pojan kanssa. No meille tuli sitten kuitenkin välirikko.

Sitten eräänä kesäisenä iltana kaupungilla tapasin varusmiespalvelustaan suorittavan nuoren miehen. Tämä varusmies oli pienikokoinen ja jollakin tavalla vähän apinan näköinen... Mutta jostakin syystä jaksoin jutella hänen kanssaan, ehkä ikävissäni juuri päättyneestä suhteestani.

Koska asuin vielä vanhempieni luona omakotitalossa, niin sovittiin sitten niin että tämä inttikaveri tulee käymään luonani seuraavan päivänä, kun vanhemmillanikin oli jotakin menoa. Eli meillä oli treffit.

No kaveri tuli käymään ja oli viihtynyt jo jonkin aikaa kun ovikello soi. Näin ikkunasta, että oven takana oli entinen poikaystäväni. Juuri hän jota ikävöin. En keksinyt muuta kuin työnsin apinapojan huoneeni komeroon ja valehtelin, että pysyy siellä sillä exäni on niin mustasukkainen, että vetää taatusti turpaan jos näkee hänet.

Mietin kuumeisesti, että miten saan sen hepun komerostani ja kodistani pois ilman, että entinen poikaystäväni huomaa. No keksin sitten, että mennään käymään takapihalla jotakin asiaa katsomassa (minun huoneeni oli etupihan puolella). Puhuin tarkoituksella oikein kovaa, että asia kuuluu varmasti komeroon asti.

No vajaan puolentunnin päästä palasimme takaisin huoneeseeni. Ja eikös mitä, se heppu oli vieläkin siellä kaapissa epämääräisestä rapinasta ja kahinasta päätellen!

Luojan kiitos ex-poikaystävälleni tuli jonkun ajan kuluttua vessaan asiaa ja sain inttihepun työnnettyä ikkunani kautta pihalle.

Aloimme seurustella uudestaan ex-poikaystäväni kanssa, mutta tästä inttihepusta tuli aikamoinen maanvaiva ennen kuin hän ymmärsi, että en ole kiinnostunut hänen seurastaan.

Vierailija
40/905 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen kauhein deitti on mies, joka ei suostu maksamaan naisen ostoksia?

Oletteko kenties pinnallisia? Ahneita? Tasa-arvoisia?

Hmm....