Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
41/905 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliit fransut, jos ei saanut piparia?

Kahdeksalla eurolla pitäisi saada sekä ranskalaiset itselleen että piparia? Kyllä miesten elämä on kallista...

Juuri tämän vuoksi olen aina itse laskuni maksanut, mutta sekään ei näköjään riitä. AV-raati huhuu, pitäisikö maksaa miehenkin ruoka jos ei aio antaa piparia?

Vierailija
42/905 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se oli lopulta niin vaivaannuttavaa että mun olis tehnyt mieli huutaa suoraa huutoa.

Meni niin yli ihan överiks, en mä tykännyt. Tuli siitä kundista sellaien yli-imelä mielistelijä mieleen.

Ei sellaista jaksa pidemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä varmasti on vielä paaaaljon lisää. Miehet on sellaisia otuksia, että ovat taatusti säväyttäneet av-mammoja pitkän ketjun verran.

Itse olen jo omani kertonut, ja mietin vaivaako dementia kun en millään muista enempää. On niitä ollut, kun sinkkuna pörräsin monen monituista vuotta aikoinani.

Vierailija
44/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa hyvän näköisen ja trendikkään nuoren miehen, joka vaikutti oikein kivalta tyypiltä.

Vaihdettiin puhelinnumeroita ja mentiin treffeille, joiden päätteeksi päädyttiin sänkyyn. Taso oli aikamoinen järkytys: tyypillä oli tosi pieni ja seksi koostui nopeasta lykkimisestä ilman minkäänlaisia esileikkejä.

Lisäksi mies alkoi aamulla herättyään vääntää tosi leveätä savon murretta. Eipä siinä mitään, mutta vähän ihmetytti kun aiemmin oli puhunut ihan stadilaisittain.

Seksin huonoudesta huolimatta ajattelin antaa tyypille vielä toisen mahdollisuuden, koska ajattelin että ehkä asiat paranevat kun tutustutaan eikä enää jännitä jne. No, seksi oli seuraavalla kerralla samanlaista nosto-pisto-ravistus -meininkiä. Ryhdyin sitten ystävällisesti kyselemään, millaisista esileikeistä mies pitää (vihje vihje...), jolloin vastauksena oli: no en mie niistä niin perusta, eikö nuo oo vähän niinkuin akkojen juttuja enemmän...

Ei tavattu enää tuon jälkeen. Äijä kyllä soitteli ja ihmetteli kun en enää halunnut uusintaa... Vaikka onhan se, minuutin verran kiihkeää jumputusta prinssinakilla; kuvittelishan sitä joka tytön haluavan useammankin kerran...

Ihmettelen kyllä, tyyppi oli lähes 30 ja omien sanojensa mukaan seurustellut useamman kerran. Ei sit kukaan ollut tullut kertoneeksi että esileikit kyllä kuuluu seksiin varsinkin kun sillä melallakaan ei varsinaisesti vaikutusta tehdä. Ja jos naisen ilme on seksin jälkeen lähinnä hämmentynyt niin siitä vois kyllä päätellä jotain...

Vierailija
45/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyytiään ja kuvittelin, että on kiinnostunut. Ei ollut, tajusin että halusi vain esitellä Mersuaan.

Olin luonnoilla hieman ihastunut erääseen poikaan, jonka tapasi kapakassa. Vastoin tapojani (ainoa kerta elämässäni) päädyin sänkyyn, vaikka mies arvosteli nuivasti ulkonäköäni (verestävät silmät, huomaa etten ole aito blondi jne) ja kehui ystäväni miestä todella komeaski. Sovimme, että hän tulee käymään luonani seuraavana päivänä. Hän tuli ja keitin kahvia ja tarjosin leivonnaisia, joita hän söi. Sitten ilmoitti, että on ihastunut toiseen naiseen.

Useampikin esimerkki löytyy, jostain syystä miehet kohtelevat minua aina noin; kuin kynnysmattoa:(

Vierailija
46/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on jäänyt mieleen.

Olin 25-vuotiaana toisessa kaupungissa kaverini luona. Illalla baarissa tapasimme pari miestä ja selvisi että he olivat samasta kaupungista kuin minä. Yhden kanssa tulin todella hyvin juttuun ja sovittiinkin treffit.

Treffeillä menimme yhteen paikalliseen tanssiravintolaan. Tämä mies oli siis minua kolme vuotta vanhempi, mutta jo jonossa alkoi puhe miten nuori olen ja onhan minulla henkkarit mukana jne. Kun tansseimme mies ihmetteli miten osaan tanssia kun olen niin nuori. Mielessäni kävikin että onko mies sittenkin paljon vanhempi, mutta ei. Koko illan höpisi sitä että miten olen niin nuori ja mahtaako tulla mitään kun olen niin nuori. Mukava mies muuten, saattoikin taksilla kotiin asti.

Mies sitten soitteli viikolla ja sovittiin seuraavat treffit perjantaiksi. Missään näissä puheluissa ei tullut esille minun nuoruuteni, joten ajattelin että kai se oli joku hetken juttu. Mies tuli luokseni ensin ja siitä oli suunnitelma mennä samaiseen tanssiravintolaan kun siellä oli hyvä bändi. Istuimme sohvalla jutellen, kunnes mies tuli aivan kiinni, alkoi puristella rintojani ja huohottaa korvaani ja nuoleskella kaulaani! Kysyin aika vihaisesti että mitä helvettiä hän luulee tekevänsä. Selitti sitten että kun tässä niin hyvin tullaan juttuun niin seksiä voisi harrastaa!! Olin ihan puulla päähän lyöty ja tokaisin aika ilkeästi että nyt saa luvan häipyä ja tämä oli tässä. Emme olleet edes suudelleet vielä! Mies eteisessä mutisi että tätä se juuri on teinien kanssa ja koskaan ei enää teineihin koske..

Vierailija
47/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuin netissä erääseen mieheen, vaikutti oikein mukavalta. Hän asui 400 km päässä ja oli menossa käymään sukulaisensa luona, asuin siinä matkalla, joten päätimme nähdä pikaisesti (aikaa oli noin 30min). Meillä oli ihan mukavaa, juttua riitti.. mies oli ystävällinen, oli pukeutunut pukuun ja kravattiin (huvitti hiukan) ja toi minulle kukkia (tuntui oudolta).

No, päätimme sitten nähdä paremmalla ajalla uudestaan, ja esille tuli miehen syvä uskonnollisuus ja ajatus, että hän etsii seurustelukumppania avioliittoon ja haluaa perheen ja suloisen vaimon ihananan lapsilauman ypäröimänä. No, minä 21-vuotias opiskelijaelämän juuri aloittanut totesin, että tässä kohdin eivät tavoitteet kyllä kohtaa, joten byebye, voidaan olla kavereita kyllä, koska keskustelua riitti kuitenkin.

No, mies ei tätä tajunnut (siis että en halua mennä naimisiin hänen kanssaan muutaman vuoden sisällä) ja soitteli perääni. Lopulta sanoin että "En halua olla missään tekemisissä kanssasi". Tämän jälkeen seuraavana päivänä hän soitti useita kertoja (en vastannut). Sen jälkeen tuli tekstiviesti, jossa hän sanoi että voisinko tulla avaamaan alaoven, että hän on alhaalla. Paniikki iski kyllä siinä vaiheessa aika kovasti. En ollut antanut hänelle osoitettani, mutta puhelinnron avulla oli sen ottanut selville.

Ne olivat viimeiset nettitreffit..

Vierailija
48/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on tuo mies, niin ei tarvitse käydä treffeillä enää. Olin jo unohtanut kuinka extremeä se on ;)

Vierailija
49/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos vieläkin äidilleni joka sattui mulle soittamaan ja teeskentelin puhelimessa sitten että pakko mennä äkkiä kotiin ja sieltä äkkiä äidille kun on joku ongelma."

Ei tällaista voi tapahtua! Kauheeta... Tais olla aika mammantyttö, kun äidin seura kiinnosti enemmän!

Menin kyllä ihan kotiin itekseni ja soitin äidilleni ja selitin miksi höpisin puhelimessa outoja.

Tuossa oli mulla tapahtunut virhe eli MIES kysyi mitä tehdään, en minä ja minä sitten ehdotin kahvia jonka jälkeen mies rupesi vihjailemaan mun luo menemistä ja seksiä. Mulla nyt ei ihan tapana ole ekoilla treffeil tunnin autolla ajelun jälkeen viedä ukkeleita kotiini petipuuhiin.

Ja kieltämättä odotin 28v mieheltä jotain muuta kuin ajelua! Mutta olenkin kai outo nainen.

Vierailija
50/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat treffit ovat vain tylsiä, eikä niistä riitä kerrottavaa sen enempää.

Ystäväni tuttu järkkäsi minulle eräänlaiset sokkotreffit, olin nähnyt miehen (pojan, 18v) jo aiemminkin. Tapasimme kadunkulmassa ja mies ehdotti että mentäisiin syömään johonkin, ja sitten vaikka puistoon istuskelemaan (oli nätti ilma). Sanoi ettei voi olla kovin kauaa, koska hänellä on pieni koiranpentu ensimmäistä kertaa yksin kotona näin pitkän ajan.

Tästä saimmekin ruokailun ajaksi heti hyvän keskustelun aikaiseksi, koska olimme molemmat eläinrakkaita. Hän ehdotti myös, että voimme ruokailun jälkeen mennä katsomaan koiraa ja hakea sen mukaan puistoon. No, juttua riitti hyvin, ja minusta meillä oli ihan mukavaa. Syömisen jälkeen mies kuitenkin ehdotti, että mitäs jos hän veisi minut kotiin, johon hämmentyneenä totesin että okei.

Myöhemmin kuulin ystävältäni, että miea halusi päättää treffit lyhyeen, koska meillä oli ollut niin kivaa, että hän ei halunnut "pilata sitä", jotta lähtisin uudestaankin. Mitä miehen logiikkaa..

Lähdin sitten kuitenkin uudestaankin treffeille ja rupesimme jopa seurustelemaan. kaikki kaatui lopulta juuri tuohon miehen varmistelevaan asenteeseen. Hän ei halunnut kertoa koskaan ensin omia tunteitaan, ennen kun oli varma minun tunteistani. Ei myöskään sanonut mitä mieltä oli, vaan yritti keksiä, mitä minä haluaisin hänen sanovan. Se kävi rasittavaksi melko nopeasti..

Vierailija
51/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypin netissä ja sovittiin treffit paikalliselle uimaranta-alueelle (Nallikariin). Heppu oli aivan eri näköinen kuin oli kuvaillut, mutta ajattelin silti katsoa jos ois kuitenkin ihan ok.

Lähdimme parkkiskalta kohti rantaa, ja tyyppi meinas viedä mut rantapusikkoon! Vastustelin ja sanoin että mennään tuonne rantatörmälle istumaan. Jätkä näytti pitkää naamaa mutta suostui.

Kun päästiin istumaan, heppu alkoi kuulustella mun seksikokemuksista ja mieltymyksistä. Lisäksi hän kehui kuinka kaunis ja ihana olin. Vaikka yritin kääntää jutut normaalimmiksi tyyppi vaan jatkoi kyselyään tyyliin kiinnostaisko sua kakkaleikit ym yököttävää.

Kun sanoin että me ei taideta olla ihan samalla aaltopituudella niin jätkä veti pultit! Hullunkiilto silmissä alkoi haukkumaan mua läskiksi ja pervoksi ja. mm kiljui, että mulla on niin kauhea parrankasvu ettei kukaan mua huoli. (ei tod. ole). Lisäksi heppu aikoi ilmoittaa mun työpaikalle että olen sairas pervo ja mua ei saa palkata mihinkään työhön nuorten parissa:O

Kun vihdoinkin pääsin pois paikalta ja kotiin jätkä laittoi jos jonkin moista haukkumaviestiä mun kännykkään.

Että huh huh. Olipa treffit...

Vierailija
52/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin miehen netissä. Vaikutti ihan ok tyypiltä ja kehuskeli omalla asunnollaan jne. Minuun tuo teki silloin vaikutuksen, olinhan itse vielä opiskelija. Käytiin sitten kahvilla ja seuraavana päivänä pidettiin sitten leffailtaa miehen luona. Jäin yöksikin. Noh, aamulla herään kauheaan ryskytykseen oven takana. Mies oli jotenkin oudon oloisena, ettei mene avaamaan ovea.

Ryskytys vaan jatkui ja jatkui. Minä hermostuin, että mene nyt avaamaan jos jollakin on vaikka hätä. Njoo, mies avas oven: "sähkölaitoksesta huomenta, tultiin nyt laittaan sähköt poikki kun et ole maksanut laskujasi".

Jepjep, en tavannut enää toiste.

Vierailija
53/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa kaupunginiosassa ja hän pyysi käymään luonaan seuraavana päivänä. Treffit meni ok. Yhtäkkiä ovikello soi ja miehen äiti toi poronkäristystä ja perunamuusia. Vanhemmat asui yläkerran rapun asunnossa ja äiti toi aina ruoan pojalleen. Vanhemmat vielä omistivat pojan asunnon ja ilmeisesti myös elättivät.

Vierailija
54/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelin tuolloin yliopistossa. Netin kautta tapasin miehen joka väitti tuntevansa minut joidenkin yhteisten tuttujen kautta. No tietty minua kiinnosti, kukahan tuo mies voisi olla, itse kun en tuntenut..

Tyyppi laittoi sitten viestiä, etä voitaisiin käydä kahvilla yo:lla. hänellä itsellään oli par'aikaa kansainvälinen konferenssi ja siinä oli tauko. Suostuin.

Olin sattumoisin nähnyt ko. konferenssin osallistujia ja kaikki olivat puvuissa ja karavateissa ym. Niinpä hämmästyin kun tyyppi antoi tuntomerkikseen punaisen takin:O

Kahvilaan saapukin sitten herra haalistuneessa punaisessa takissa ja housut kainoloihin asti vedettynä..ok, ajattelin että voihan se olla luonteeltaan ihan kiva.

Yritin jutella typille ihan normaaleja asioita, mutta heppu oli jotenkin vaikean oloinen. Yhtäkkiä hän pillahti itkuun. Kysyin mikä hätänä, ja tyyppi vastasi elämän olevan niin kurjaa kun äitikin on juuri kuollut. Sanoin osanottoni ja kysyin, oliko ihan lähipäivinä tapahtunut?

Jätkä vaan itki ja sai tyrskittyä että kaksi vuotta sitten...

Kun viimein pääsin pois paikalta alkoi tekstaripommitus jota kesti monta viikkoa. Meillä oli kuulemma ollut niin mukavaa ja olin niin hyvä kuuntelija...

Ja en, en halunnut tavata uudestaan.

Vierailija
55/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme tapaavamme baarissa ja ottavamme ehkä hotellihuoneen. Meillä oli ihan kivaa. Mies toki osti vain omat juomansa, se ei kuitenkaan minua erityisemmin vielä häirinnyt. Mutta kun tuli hotellin ottamisen vuoro, mies ei maksanutkaan omaa osaansa vaan valitteli ettei ole enempää laitaen vain kaksikymppisen pöytään. Minä jouduin maksamaan huoneesta 60e ja hän maksoi 20e. Huoneessa kävi ilmi ettei hänellä ole kumejakaan. Eikä hän ollut käynyt edes suihkussa! Pieni penis löyhkäsi ja maistui kammottavalta. En tiedä miksi aloin siihen, asia vain johti toiseen ja sitten en päässyt perääntymäänkään. Olin paniikissa 3kk kunnes sain puhtaat testitulokset sukupyuolitautitesteistä.

Vierailija
56/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme tapaavamme baarissa ja ottavamme ehkä hotellihuoneen. Meillä oli ihan kivaa. Mies toki osti vain omat juomansa, se ei kuitenkaan minua erityisemmin vielä häirinnyt. Mutta kun tuli hotellin ottamisen vuoro, mies ei maksanutkaan omaa osaansa vaan valitteli ettei ole enempää laitaen vain kaksikymppisen pöytään. Minä jouduin maksamaan huoneesta 60e ja hän maksoi 20e. Huoneessa kävi ilmi ettei hänellä ole kumejakaan. Eikä hän ollut käynyt edes suihkussa! Pieni penis löyhkäsi ja maistui kammottavalta. En tiedä miksi aloin siihen, asia vain johti toiseen ja sitten en päässyt perääntymäänkään. Olin paniikissa 3kk kunnes sain puhtaat testitulokset sukupyuolitautitesteistä.

Vierailija
57/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhea. Minulla on kai vaikeuksia omanarvontunnon kanssa.

Vierailija
58/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmetyttää, miten monessa jutussa toistuu se, että seksiä on jo heti. Tällaistako se on? Deittailu siis.

Olen ollut naimisissa ja parisuhteessa 15v, nyt eroamassa. Enkä usko, että edes haluan mihkään deiteille ;) Vaikka siis nämä oli niita karmeimmat kokemuksia.

Itse muistan hamasta nuoruudesta tyypin, joka kehui itseään. Miten on taitava hieroja, miten on hauska ja huumoriveikko ja seurueen keskipiste, miten on pelle ja rohkea. Miten hieno luonne hän on jne. Kuka tuollaista jaksaa kuunnella pitempään???

Vierailija
59/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli viikkotolkulla pyytänyt minua treffeille kanssaan, mutta minusta mies oli tylsä eli ei kiinnostanut. No, sitten kuitenkin jossain vaiheessa olin kai tylsistynyt tai jotain ja ajettelin, että kai sitä nyt kuitenkin yksille treffeille voin mennä eli suostuin. Mies ehdotti treffejä kaupungin hienoimpaan (ja kalleimpaan) ravintolaan ja yritin selittäâ, että olen köyhä opiskelija eivätkä rahani riitä ao. ravintolaan, vaan voisimmeko tavata jossain kahvilassa tai halvemmassa ruokapaikassa. Mutta ei, mies halusi ehdottomasti viedä minut tuohon hienoon ravintolaan ja ajattelin, että haluaa kai tehdä vaikutuksen ja tarjota eli suostuin. No, ruoka oli loistavaa, mutta seura tylsää. Hän oli kyllä ihan innoissaan ja onnellinen treffeistämme. Tuli laskun aika ja lasku oli suuri. Kohteliaasti poistuin vessaan ja kuvittelin miehen maksavan laskun sillä aikaa, mutta hänpä olikin maksanut laskusta vain puolet. Maksoin sitten kiltisti oman puoleni, vaikka siis rahani eivät todellakaan olisi moiseen riittäneet. Poistuimme ravintolasta ja mies ihan innoissaan ehdotti jatkoja johonkin baariin. Sanoin kylmästi, että sori vaan, mutta minulla ei ole varaa lasilliseen eikä muuten ruokaan kotonakaan pariin viikkoon. Mies ei ollenkaan tajunnut ongelmaa ja yritti vielä kuukausitolkulla liehitellä minua. Lähettipä vielä pari vuotta näiden treffien jälkeenkin minulle viestin työpaikalleni, kun oli yhdestä lehtijutusta nähnyt, missä olen töissä. Olin kuulemma upein nainen, jonka oli koskaan tavannut.

Mutta siis ei se pihiys sinänsä eli voin kyllä maksaa oman laskuni, mutta sitten se treffipaikka olisi todellakin valittava niin, ettâ kummankin talous sen kestää.

Ja muuten, nykyisin olen huomattavasti varakkaampi kuin kyseinen mies eli nyt voisin siinä ravintolassa käydä syömässä vaikka monta kertaa viikossa. Toisin kuin hän.

Vierailija
60/905 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin muutaman viestin verran mukavan oloisen miehen kanssa, ja yhdessä viestissä tuli ilmi, että kuuntelemme samanlaista musiikkia ja seuraavana viikonloppuna olemme molemmat menossa erään bändin keikalle (klubikeikka ravintolassa). Kerroin vielä meneväni sinne yksin, johon mies totesi, että hänkin on ihan itsekseen menossa bändiä kattomaan, joten voitaisiinko nähdä siellä.

En ollut itse vielä siinä vaiheessa ajatellut treffejä, mutta ajattelin että keikka on hyvä mahdollisuus katsoa miten tullaan juttuun. Näin ollen siis sovimme näkevämme keikalla.

Menin keikalle hyvissä ajoin, ajattelin että on kiva ehtiä jutella hetki ennen keikan alkua, mutten nähnyt miestä missään. Olimme vaihtaneet valokuvia, joten minulla oli jonkinlainen ajatus siitä miltä mies näyttäisi. Tosin kuva oli aika huonolaatuinen sivuprofiilikuva.

Keikan aikana huomasin, että joku kundiporukka tuijottaa vähän väliä minuun päin, yritin olla huomioimatta niitä ja aina välillä yritin katsoa josko miestä näkyisi lähettyvillä. Bändin lopettaessa hain vielä yhden juoman ja jäin lähelle uloskäyntiä seisoskelemaan, ja hetken päästä tästä kundiporukasta irtaantuu eräs mies, joka tulee hermostuneesti minua kohti ja kysyy olenko se ja se.

Kauhistuneena tajuan, että tämä on se mies jonka minun piti tavata. Mies ei näytä lähimaillekaan siltä kuin kuvassa, painoa on huomattavasti enemmän, kokonaiskuva todella epäsiisti ja naamakin on hiestä märkä ja punainen. Kädenpuristus oli kylmä, hikinen ja veltto (todellinen turn off, kyllä miehen pitää osaa kätellä kunnolla).

Mies kysäisee jotain keikasta ja kun alan vastaamaan hän poistuu kesken lauseen kavereidensa luokse. Jään suu auki ihmettelemään ja katsomaan kun miehet osoittelevat minua kohti ja läiskivät miestä kannustavasti selkään ja nostelevat peukkuja minua kohti. Sain varmaankin hyväksynnän kavereilta.

Mies tulee takaisin ja kysyy että mitäs sitten tehtäisiin? Sanon että olin tullut katsomaan vain konserttia, enkä ollut ajatellut lähteä enää mihinkään (kello oli jo lähemmäksi 2 yöllä). Toivottelin hyvät yöt ja lähdin hakemaan takkia narikasta.

Mies seuraa perässä ja haluaa tulla saattamaan minut taksille. Sanon, että ravintolan edessä on taksitolppa, joten en tarvitse saattajaa. No, mies änkeää mukaan tolpalle ja kun taksi tulee hän on oikeasti hämmästyneen oloinen kun en päästä häntä sisälle taksiin. Yrittää vielä että hän voi mennä kotiin samalla taksilla (mies asui aivan eri suunnalla kuin minä).

Viimeiseksi mies vielä tunkee käyntikorttinsa käteeni ja sanoo, että nyt kun ollaan tavattu niin voidaan siirtyä sähköpostista puhelimeen. Siinä vaiheessa sanon suoraan, että tapaaminen ei oikein ollut sitä mitä olin odottanut, joten en usko että pidän enää yhteyttä. Mies vain hymyilee ja huikkaa vielä ennen taksin oven sulkemista, että soitellaan heti huomenna.

No onneksi miehellä ei ollut numeroani ja sähköpostitkin lähetin nimimerkin takaa. Viestejä mies lähetteli heti yöllä sähköpostiin, oli kuulemma todella kiva tavata ja jutella (?). En vastannut mitään.