Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on ollut toinen nainen jo yli vuoden.

Vierailija
09.11.2010 |

Nainen on työpaikalla hänen alaisensa.

Sain suhteen aikanaan selville melkein heti. Mieheni lupasi lopettaa sen. Mutta kuitenkin jatkoi suhdetta. Pari kertaakin oli kuulemma yrittänyt lopettaa suhdetta, mutta ei kyennyt siihen kun oli niin rakastunut.

Meillä on kaksi lasta, 4 v ja 6 v. Tällä mieheni naisella myös kaksi lasta, muutaman vuoden vanhempia. Myös tämä toinen nainen on tahollaan naimisissa.

Eilen sain kuulla, että he ovat yhdessä vuokranneet asunnon. Tarkoitus olisi, että he muuttaisivat kaikki siihen. Ja mulle mies ei ole sanonut asiasta mitään.

Mieheni oikeasti kuvitteli, että hän voi asua mun ja lastemme kanssa siihen asti, kunnes he saavat muuton järjestymään. Sanoin illalla, että tämä on viimeinen yösi täällä kodissamme, ja kerro itse lapsille, että lähdet. Lapsia et mukaasi ota.

Nyt mulla on kamala olo. Esikoispoikamme on itkenyt ja huutanut huoneessaan koko yön. Isänsä on nukkunut hänen sängyssään. Nuorempi tytär ei paljoa asiasta ymmärrä.

Mulla ei ole varaa pitää tätä asuntoa yksin ja poika on vasta aloittanut koulun. Hänellä on ongelmia koulun aloittamisessa.

Nyt sataa vaan paskaa niskaan, enkä oikein tiedä, mitä tehdä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, nyt järki ja rationaalisuus käteen. Jälkeenpäin voi sitten parkua ja surra. Ensiksikin, SINÄ ET voi päättää, että lapsesi jäävät luoksesi. Miehelläsi on siihen aivan yhtälainen oikeus. Voihan nimittäin olla, että lapsille saattaisi olla jopa parempi jäädä vanhaan asuntoon asumaan. Ja kuten sanoit, sinulla ei ole varaa pitää sitä.

Sinuna järjestelin asiat todella nopeasti siihen, että pärjäät itse taloudelliset ja että lasten elämä muuttuisi mahdollisimman vähän. Suurena riskinä on, että tulet käyttämään lapsia pelinappulana. Sitä ei yksikään viranomaistaho pidä hyvänä.

Vierailija
22/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ote tähän koko hommaan. Ettei vaan olisi provo....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, nyt järki ja rationaalisuus käteen. Jälkeenpäin voi sitten parkua ja surra. Ensiksikin, SINÄ ET voi päättää, että lapsesi jäävät luoksesi. Miehelläsi on siihen aivan yhtälainen oikeus. Voihan nimittäin olla, että lapsille saattaisi olla jopa parempi jäädä vanhaan asuntoon asumaan. Ja kuten sanoit, sinulla ei ole varaa pitää sitä.

Sinuna järjestelin asiat todella nopeasti siihen, että pärjäät itse taloudelliset ja että lasten elämä muuttuisi mahdollisimman vähän. Suurena riskinä on, että tulet käyttämään lapsia pelinappulana. Sitä ei yksikään viranomaistaho pidä hyvänä.

Joten tuskin ap:n mies tuohon jää. Elämä muuttuisi isän kanssa paljon enemmän kuin äidin tässä tapauksessa. Isä muuttaisi heti uuden naisen kanssa yhteen, aika suuri muutos lapsille, uusi koti ja uusi "äiti". Äidin kanssa tulisi vain muutto.

Vierailija
24/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen "uusperheen yhteisen" vuokrakämpän takuuvuokrat ja seuraavan kuukauden vuokrakin oli maksettu. Siis totaalista kusetusta mua kohtaan.

Asian todellinen tilanne paljastui mulle, kun oltiin Lapissa viikko minun ystävieni luona. Mieheni vaikutti vaiteliaalta koko reissun ajan. Kun kysyin, että mikä hätänä, mies vaan sanoi, ettei mitään kummempaa, jutellaan kun päästään kotiin.

Ja kun päästiin kotiin, niin yhden riidan yhteydessä mies sanoi, että hän aikoo olla tämän toisen naisen kanssa ja että heillä on jo asuntokin vuokrattuna. Mieheni ei ehkä olisi silloinkaan kertonut mulle asiasta mitään, mutta kun riideltiin, niin hän tuli kertoneeksi tuon totuuden.

Kun kysyin, että miksi et kertonut tunteistasi, päätöksistäsi ja asunnosta minulle aiemmin, niin vastaus oli: "Sä olit odottanut tätä lomamatkaa niin kauan, etten halunnut aiheuttaa sulle pettymystä".

Siis kuvitelkaa, mä olen halunnut sinne matkalle hyvien ystävieni (ja lasten, kaikilla meillä oli lapsia) kanssa... ja tämä oli vastaus. Mies ei kertonut vuokraamastaan asunnosta tai päätöksistään olla tämän toisen kanssa, jotta minulla olisi mukava loma kavereideni kanssa.

voihan veee...

Vierailija
25/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, nyt järki ja rationaalisuus käteen. Jälkeenpäin voi sitten parkua ja surra. Ensiksikin, SINÄ ET voi päättää, että lapsesi jäävät luoksesi. Miehelläsi on siihen aivan yhtälainen oikeus. Voihan nimittäin olla, että lapsille saattaisi olla jopa parempi jäädä vanhaan asuntoon asumaan. Ja kuten sanoit, sinulla ei ole varaa pitää sitä. Sinuna järjestelin asiat todella nopeasti siihen, että pärjäät itse taloudelliset ja että lasten elämä muuttuisi mahdollisimman vähän. Suurena riskinä on, että tulet käyttämään lapsia pelinappulana. Sitä ei yksikään viranomaistaho pidä hyvänä.

Joten tuskin ap:n mies tuohon jää. Elämä muuttuisi isän kanssa paljon enemmän kuin äidin tässä tapauksessa. Isä muuttaisi heti uuden naisen kanssa yhteen, aika suuri muutos lapsille, uusi koti ja uusi "äiti". Äidin kanssa tulisi vain muutto.

järkevään toimintaan äidin vain hysterisoidessa, niin....Turha on sitten hakea sääliä....

Vierailija
26/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, nyt järki ja rationaalisuus käteen. Jälkeenpäin voi sitten parkua ja surra. Ensiksikin, SINÄ ET voi päättää, että lapsesi jäävät luoksesi. Miehelläsi on siihen aivan yhtälainen oikeus. Voihan nimittäin olla, että lapsille saattaisi olla jopa parempi jäädä vanhaan asuntoon asumaan. Ja kuten sanoit, sinulla ei ole varaa pitää sitä. Sinuna järjestelin asiat todella nopeasti siihen, että pärjäät itse taloudelliset ja että lasten elämä muuttuisi mahdollisimman vähän. Suurena riskinä on, että tulet käyttämään lapsia pelinappulana. Sitä ei yksikään viranomaistaho pidä hyvänä.

järkevään toimintaan äidin vain hysterisoidessa, niin....Turha on sitten hakea sääliä....

tuollaista kuulla. Ja olisin vihainen miehelle. Mutta eihän se tarkoita että lapsia kohtelisin väärin.

Vierailija
27/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset lykättäisiin asumaan isän ja täysin ventovieraan naisen kanssa?

Eiköhän lapsille ole kuitenkin pienempi paha joutua muuttamaan?

Vierailija
28/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa elää kahta elämää eli minun kanssani leikitään kotia (pitää tätä hotellina) ja toisen naisen kanssa on kivoja työmatkoja, lomia jne. Ihan kuin minä en tajuaisi, että yöpoissaolot ovat vuoden aikana lisääntyneet kymmenkertaisesti.

Pahinta on se, että mies ei välitä tunteistani lainkaan, hänen "täytyy elää tämä rakkaus loppuun". Naisella 3 lasta, jotka asuvat isällään, nainen näkee heitä kerran kuussa viikonlopun verran. Meilläkin 3 lasta, joista mies ei halua luopua, mutta jotka eivät suostu tapaamaan miehen uuden naisen lapsia.

Vierailija
29/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa elää kahta elämää eli minun kanssani leikitään kotia (pitää tätä hotellina) ja toisen naisen kanssa on kivoja työmatkoja, lomia jne. Ihan kuin minä en tajuaisi, että yöpoissaolot ovat vuoden aikana lisääntyneet kymmenkertaisesti. Pahinta on se, että mies ei välitä tunteistani lainkaan, hänen "täytyy elää tämä rakkaus loppuun". Naisella 3 lasta, jotka asuvat isällään, nainen näkee heitä kerran kuussa viikonlopun verran. Meilläkin 3 lasta, joista mies ei halua luopua, mutta jotka eivät suostu tapaamaan miehen uuden naisen lapsia.

Vierailija
30/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naimisissa ja hänellä on myös kaksi lasta.

Ja siitä, että kuinka lapsille kerrotaan erosta. Olisiko minun pitänyt asua mieheni kanssa, kunnes lapsille "kerrotaan asioista oikein"?

Ja mitä se kertoo?

Mieheni rakastui toiseen naiseen, halusi muuttaa hänen kanssaan asumaan?

Kuinka ja milloin sä kerrot sen "oikein":

Vierailija
31/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vielä huomaamaan että samanlaista se on arki uusperheessäkin. Tai oikeastaan rankempaa kun on sun ja mun lapset ja niiden asioita pitää hoidella useamman vanhemmat kesken. Uskon että huomaa virheensä joku päivä.

Se mies voi olla ihan tyytyväinen uuteen naiseen ja arkeen sen kanssa, ei siinä välttämättä ole yhtään mitään virheitä, joita tulee huomaamaan...

Esim lasten suhteen? Ei ole virhe että on illat "ylitöissä" pannut rakastajatartaan eikä ollut kotona lasten kanssa? Ei ole virhe ettei suostu pitämään asuntoa jotta lapsen ei olisi heti vaihdettava koulua?

Se että mies on ratkaissut joka kohdan oman etunsa mukaisesti ja varmistanut oman hyvän olonsa ei tarkoita etteikö hän olisi tehnyt virheitä joita joutuu myöhemmin katumaan. Lapset aikuistuvat ja elävät itse elämää ja aikaa myöten tajuavat miten isä on sivuuttanut heidät täysin. Enkä nyt tarkoita tuota lasten äidistä eroamista vaan kaikki aika rakastajattarelle eikä lapsille ja nyt lähtee kotoa siten että lasten on pakko muuttaa. Todella paska isä, toivottavasti lapsilla (joilla valmiiksi ongelmia, esim tuo koulu) on ensi sunnuntaina edes hyvä isoisä juhlittavaksi.

Vierailija
32/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten katselette tuollaisia k-päitä?Pihalle vain, kaikilla on parempi olla. Lapsillakin loppujen lopuksi. Minä otin eron heti, kun mies jäi kiinni. Itse olen elämääni nyt todella tyytyväinen, tämä häntäheikki sen sijaan itkee perään. Mahtaako uusi avovaimo tietää, että laittaa exälleen vielä ´päivittäin kaipaavia viestejä.

Vierailija
33/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi asunto on jo vuokrattu, mies varmaan muuttaa hyvin pian. Miten lapset olisivat hyötyneet tuon tiedon lykkäämisestä?

Tai miten lapsille olisi parempi jäädä isälleen joka ei ole edes tukenut poikaansa tämän syksyn koulunaloitusvaikeuksissa kun on viettänyt vapaa-aikansa rakastajattaren kanssa? Ompa huomioiva ja tukeva isä...

Vierailija
34/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ja sä suostut ylläpitämään hotellia?

Vierailija - 09.11.10 01:08 (ID 11473324)

Mies haluaa elää kahta elämää eli minun kanssani leikitään kotia (pitää tätä hotellina) ja toisen naisen kanssa on kivoja työmatkoja, lomia jne. Ihan kuin minä en tajuaisi, että yöpoissaolot ovat vuoden aikana lisääntyneet kymmenkertaisesti. Pahinta on se, että mies ei välitä tunteistani lainkaan, hänen "täytyy elää tämä rakkaus loppuun". Naisella 3 lasta, jotka asuvat isällään, nainen näkee heitä kerran kuussa viikonlopun verran. Meilläkin 3 lasta, joista mies ei halua luopua, mutta jotka eivät suostu tapaamaan miehen uuden naisen lapsia.

eli en siivoa sotkujaan, en pese vaatteitaan, en paapo. Miehen mielestä pitäisi, koska olen osoittanut, että en rakasta, koska en vie sukkiaan lattialta pesuun. Tämä nainen taas on ihana, koska keskittyy täysillä vain mieheeni.

Niin ja vuosi on kulunut epäillessä, mies aina kieltänyt, kunnes keräsi tyttömme leluja kassiin viedäkseen ne "kirppikselle". Tosiasiassa tarvitsi niitä naisensa lapsille, koska tämän kotona ei ollut mitään leluja. Tämä siis viikko sitten, jolloin juttu alkoi valjeta koko karmeudessaan.

Vierailija
35/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko siitä miehen loppuun asti jatkunut kusetus, vai se ettei isä ole tukenut poikaansa tämän ongelmissa kun on ollut kiire työstää rakastajarta?

t: edellinen vastaaja

Vierailija
36/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ja sä suostut ylläpitämään hotellia?

Vierailija - 09.11.10 01:08 (ID 11473324)

eli en siivoa sotkujaan, en pese vaatteitaan, en paapo. Miehen mielestä pitäisi, koska olen osoittanut, että en rakasta, koska en vie sukkiaan lattialta pesuun. Tämä nainen taas on ihana, koska keskittyy täysillä vain mieheeni.

Niin ja vuosi on kulunut epäillessä, mies aina kieltänyt, kunnes keräsi tyttömme leluja kassiin viedäkseen ne "kirppikselle". Tosiasiassa tarvitsi niitä naisensa lapsille, koska tämän kotona ei ollut mitään leluja. Tämä siis viikko sitten, jolloin juttu alkoi valjeta koko karmeudessaan.

Tai jostain mielettömän katkera sinulle. Vie teidän lapsenne leluja rakastajattarensa lapsille?

Vierailija
37/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina kieltänyt, kunnes keräsi tyttömme leluja kassiin viedäkseen ne "kirppikselle". Tosiasiassa tarvitsi niitä naisensa lapsille, koska tämän kotona ei ollut mitään leluja. Tämä siis viikko sitten, jolloin juttu alkoi valjeta koko karmeudessaan.

Vierailija
38/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen puoli asiasta.

Voisin kuvitella omankin mieheni exän kertoneen heidän tilanteestaan ap:n tyyliin vaikka tilanne oli todellisuudessa huomattavasti moniulotteisempi.

Ihme juttu sekin, että tällä palstalla on aina vain niitä naisia, jotka tietävät sataprosenttisesti, ettei heidän miehensä koskaan pettäisi - ja sitten näitä petettyjä ja jätettäviä aina riittää.

Ei millään pahalla. Ikävä ja raskashan tilanne varmasti on.

Vierailija
39/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina kieltänyt, kunnes keräsi tyttömme leluja kassiin viedäkseen ne "kirppikselle". Tosiasiassa tarvitsi niitä naisensa lapsille, koska tämän kotona ei ollut mitään leluja. Tämä siis viikko sitten, jolloin juttu alkoi valjeta koko karmeudessaan.

Tosi pieni asia mutta periaatetasolla...

Minun petturimieheni yritti erossa vaatia puolia myös lasten tarvikkeista (sängyt, lelut, lipastot) vaikka lapset jäivät täysin asumaan minulle. Vaikka kuinka olisi huijannut tai painostanut itselleen kaiken arvokkaan niin tuo sattui. Vei sitten lapsiltaankin.

Vierailija
40/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen puoli asiasta.

Voisin kuvitella omankin mieheni exän kertoneen heidän tilanteestaan ap:n tyyliin vaikka tilanne oli todellisuudessa huomattavasti moniulotteisempi.

Ihme juttu sekin, että tällä palstalla on aina vain niitä naisia, jotka tietävät sataprosenttisesti, ettei heidän miehensä koskaan pettäisi - ja sitten näitä petettyjä ja jätettäviä aina riittää.

Ei millään pahalla. Ikävä ja raskashan tilanne varmasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi