Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on ollut toinen nainen jo yli vuoden.

Vierailija
09.11.2010 |

Nainen on työpaikalla hänen alaisensa.

Sain suhteen aikanaan selville melkein heti. Mieheni lupasi lopettaa sen. Mutta kuitenkin jatkoi suhdetta. Pari kertaakin oli kuulemma yrittänyt lopettaa suhdetta, mutta ei kyennyt siihen kun oli niin rakastunut.

Meillä on kaksi lasta, 4 v ja 6 v. Tällä mieheni naisella myös kaksi lasta, muutaman vuoden vanhempia. Myös tämä toinen nainen on tahollaan naimisissa.

Eilen sain kuulla, että he ovat yhdessä vuokranneet asunnon. Tarkoitus olisi, että he muuttaisivat kaikki siihen. Ja mulle mies ei ole sanonut asiasta mitään.

Mieheni oikeasti kuvitteli, että hän voi asua mun ja lastemme kanssa siihen asti, kunnes he saavat muuton järjestymään. Sanoin illalla, että tämä on viimeinen yösi täällä kodissamme, ja kerro itse lapsille, että lähdet. Lapsia et mukaasi ota.

Nyt mulla on kamala olo. Esikoispoikamme on itkenyt ja huutanut huoneessaan koko yön. Isänsä on nukkunut hänen sängyssään. Nuorempi tytär ei paljoa asiasta ymmärrä.

Mulla ei ole varaa pitää tätä asuntoa yksin ja poika on vasta aloittanut koulun. Hänellä on ongelmia koulun aloittamisessa.

Nyt sataa vaan paskaa niskaan, enkä oikein tiedä, mitä tehdä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pintasi. Älä luovu lapsistasi. Pistä mies kävelemään kylmästi ja heti. Kerro, ettei oikeasti ole takaisin tulemista koskaan. Hae uusi elämä itsellesi.

Sun mies tulee ruinaamaan takaisin noin vuoden tai puolentoista kuluttua, mutta SINÄ ET SAA OTTAA HÄNTÄ TAKAISIN, tekee uudelleen samoja temppuja. Paska mies, saat paremman!

Vierailija
42/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ja sä suostut ylläpitämään hotellia?

Vierailija - 09.11.10 01:08 (ID 11473324)

Mies haluaa elää kahta elämää eli minun kanssani leikitään kotia (pitää tätä hotellina) ja toisen naisen kanssa on kivoja työmatkoja, lomia jne. Ihan kuin minä en tajuaisi, että yöpoissaolot ovat vuoden aikana lisääntyneet kymmenkertaisesti. Pahinta on se, että mies ei välitä tunteistani lainkaan, hänen "täytyy elää tämä rakkaus loppuun". Naisella 3 lasta, jotka asuvat isällään, nainen näkee heitä kerran kuussa viikonlopun verran. Meilläkin 3 lasta, joista mies ei halua luopua, mutta jotka eivät suostu tapaamaan miehen uuden naisen lapsia.

eli en siivoa sotkujaan, en pese vaatteitaan, en paapo. Miehen mielestä pitäisi, koska olen osoittanut, että en rakasta, koska en vie sukkiaan lattialta pesuun. Tämä nainen taas on ihana, koska keskittyy täysillä vain mieheeni.

Niin ja vuosi on kulunut epäillessä, mies aina kieltänyt, kunnes keräsi tyttömme leluja kassiin viedäkseen ne "kirppikselle". Tosiasiassa tarvitsi niitä naisensa lapsille, koska tämän kotona ei ollut mitään leluja. Tämä siis viikko sitten, jolloin juttu alkoi valjeta koko karmeudessaan.

Miehesi ei taida kulkea ihan täysillä kierroksilla? Jos vertaa sinun likapyykkien pesuasi ja rakastajattaren kanssa vietettyjä lomamatkoja? Pyydä mieheltä nöyrästi anteeksi ja toivota onnea uuteen ihanaan elämään täydellisen naisen kanssa. Saat sitten naura makeasti kun lomamatkat vähenee, arki lisääntyy ja - usko tai älä - tämä uusi nainen saattaa tuottaa pettymyksen todellisessa yhteiselämässä.

Hömppäkomedioillako miehesi on luonut parisuhdekuvansa jos vertaa suoraan arkea vaimon kanssa vapaa-aikaan uuden naisen kanssa? Meinaako se elää alkuhuumassa koko elämänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on kamala. Tosi pieni asia mutta periaatetasolla... Minun petturimieheni yritti erossa vaatia puolia myös lasten tarvikkeista (sängyt, lelut, lipastot) vaikka lapset jäivät täysin asumaan minulle. Vaikka kuinka olisi huijannut tai painostanut itselleen kaiken arvokkaan niin tuo sattui. Vei sitten lapsiltaankin.

jos kommentoit minulle, joka kirjoitin otsikolla "Hui kamala :( " tms. - tarkoitin sitä myös. Että kuulosti tosi karulta. Ei ollut tarkoitus kuulostaa sarkastiselta tms., vaan minustakin tosi tympeä, pieni mutta kuitenkin kurja juttu.

Vierailija
44/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on oikea mammanpoika. Hänen vanhempansa mm. tiesivät aikanaan tästä toisesta naisesta alunperinkin aikaisemmin kuin minä. Mieheni oli hakenut hyväksyntää tälle suhteelleensa lähinnä äidiltänsä. Ja anoppihan myötäili: minä en ole kuulemma ikinä arvostanut hänen poikansa panosta perheemme hyväksi. Appiukkoa puolestaan selvästi hävettää poikansa käyttäytyminen. Mutta kun on anopin tossun alla, ei sano kaikkien kuullen mitään. Minulle kyllä sanoi jotain tyyliin, "että miten se nyt näin on poika mennyt tekemään".

kuulostaa hyvin paljon samalta kun mun exä. Hänen isänsä oikeen oli kehotellut poikiaan vieraisiin naisiin, kunhan vaan ei vaimo saa tietää.. Ja mua mies sitten ajo pois yhteisestä kodista, ei kertonut ensin syytä, vaan sitten paljasti että kun ei ole sen hetkiselle heilalleen kertonu olevansa naimisissa ja se haluaisi tulla kylään...eihän sitä voi kylään ottaa jos tulee ilmi, että asuukin vaimo samassa osoitteessa. No, minä sanoin, etten lähe mihinkään kiireellä, että etin kyllä iha rauhassa oman asunnon, että mee ite jos niin vauhti on. Muutti sitten pois ja minäkin muutin pikkasen myöhemmin kun sain asuntoasian järjestymään.

Surullista teidän tapauksessa tosiaan että teillä on noita lapsiakin kuviossa mukana, jotkä kärsii syyttömänä. Mutta usko mua, sä tulet selviämään paremmin ilman tuota miestä. Kipeetähän se alkuun tekee.

tsemppiä

Vierailija
45/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehellesi, että sen uuden muijan eksä muuttaa teille, jos mies itse ei huolehdi vaimonsa ja lastensa tulevaisuudesta.

Tosi ikävä tilanne. Voimia sulle! Selviät kyllä, hyvä vaan kun pääset eroon tuollaisesta luuserista. Voimia!!!!

Vierailija
46/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden huumassa unohtaa lapsensa, ja ajan kuluessa lapset vieraantuvat isästään. Näin kävi meidän perheelle (minä siis toinen tytöistä jotka jäivät äidille isän lähdettyä toisen naisen matkaan, olin tuolloin 12 vuotta) Kohta kymmenen vuotta kukunut ja olen nähnyt isääni suunnilleen kerran vuodessa, on minulle aivan vieras ihminen. Mutta äidistä ja hänen uudesta miehestä tullut sitäkin rakkaampia. Nyt odotan esikoistani, enkä aijo antaa isälleni sitä iloa, että hän saisi olla ukki lapselleni. Ja kyllä, olen katkera. Toivon oikein kovasti että hänellä on kamalat syyllisyyden tunteet ja että hän tulee huomaamaan että teki elämänsä virheen unohtaessaan lapsensa uuden naisen takia.

Kuten varmaan huomaa, tällaiset pettämiskuviot saa veren kuohahtamaan. Tuntuu pahalta ap:n puolesta kun muistelen miten hajalla oma äitini oli. Muista ap, että vaikka nyt lapsilla on ja tulee vielä olemaan vaikeaa teidän perheenne hajottua, niin vanhetessaan he tulevat kyllä ymmärtämään tilanteen ja sen, että sinä et halunnut näin käyvän.

Vierailija
47/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina kieltänyt, kunnes keräsi tyttömme leluja kassiin viedäkseen ne "kirppikselle". Tosiasiassa tarvitsi niitä naisensa lapsille, koska tämän kotona ei ollut mitään leluja. Tämä siis viikko sitten, jolloin juttu alkoi valjeta koko karmeudessaan.

kuulostaa kyllä luonnehäiriöisen toiminnalta. Ei kykyä empatiaankaan taida hirveesti olla.. Mutta usko pois tulee vielä sanomaan niinku minunkin exä...että eipä tajunnu mitä heitti menemään, kun vaihto naista, vasta siinä vaiheessa näki, että miten rakastava ja hyvä vaimo hänellä olikaan ollut. Nyt sitten kitkuttaa siinä onnettomassa parisuhteessaan..

Vierailija
48/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu sekin, että tällä palstalla on aina vain niitä naisia, jotka tietävät sataprosenttisesti, ettei heidän miehensä koskaan pettäisi - ja sitten näitä petettyjä ja jätettäviä aina riittää.

Mielestäni nämä keskustelut sisältävät kyllä enimmäkseen ihan toisenlaisia äänenpainoja. Nimenomaan pettämistarinoitahan tämä palsta pursuaa. Lisänä sitten aina näitä sinun kaltaisiasi kirjoittajia, joille on liikaa se, että kaikkien parisuhteet eivät olekaan kriisissä.

Vierailija
49/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto omistusasunto vai vuokra ?

Jos on omistus, laita miehesi sopimaan että maksatte edelleenkin puoliksi lainoja.

Mun mies kun lähti, oli asunto mun nimissä ja mä maksoin kaikki lainat. Kun mies lähti, mulle jää kuussa 500 euroa rahaa kaikkeen lainan ja yhtiövastikkeen jälkeen.

Miehesi maksaa elarit kahdesta lapsesta ja kun kerran on niin paljon ollut töissä, on palkkakin varmaan kiva ja jos olis varaa jäädä siihen.

Taistele ja heitä se ukko pihalle heti, saa mennä vaikka autoon asumaan kun siellä hoitoaan naiskenteli.

Vierailija
50/52 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti eksänsä toisen naisen takia ja lapset oli 10 ja 12. Ja kyllä, lapsille otti koville. Mies sitkeästi otti tytöt luokseen, kesti erityisesti vanhemman mykkäkoulun jne. Hänhän rakasti lapsiaan ja tiesi loukanneensa myös heitä. Pikkuhiljaa tilanne tasaantui ja lapset olivat eron jälkeen 50-50 isällä ja äidillään. Myöhemmin tuo "uusi rakkaus" kariutui ja meidän tavatessa mies oli sinkku. On sanonut, että katuu tuota toisen matkaan lähtemistä sen takia, että aiheutti sillä pahaa mieltä. Toisaalta sanoo, että ero oli välttämätön ja olisi pitänyt lähteä jo aiemmin ja ilman toista naista. Ei vaan enää halunnut elää eksänsä kanssa ja munattoman miehen tapaan roikkui vuosia keräämässä rohkeutta. (kerätä rohkeutta=etsiä uusi "äiskä")

En minä tuosta miestä töki silmään. Se oli hänen elämänkoulunsa. Liian nuorena sai lapset ja jäi elämä elämättä. Oppia ikä kaikki.

Rakkauden huumassa unohtaa lapsensa, ja ajan kuluessa lapset vieraantuvat isästään. Näin kävi meidän perheelle (minä siis toinen tytöistä jotka jäivät äidille isän lähdettyä toisen naisen matkaan, olin tuolloin 12 vuotta) Kohta kymmenen vuotta kukunut ja olen nähnyt isääni suunnilleen kerran vuodessa, on minulle aivan vieras ihminen. Mutta äidistä ja hänen uudesta miehestä tullut sitäkin rakkaampia. Nyt odotan esikoistani, enkä aijo antaa isälleni sitä iloa, että hän saisi olla ukki lapselleni. Ja kyllä, olen katkera. Toivon oikein kovasti että hänellä on kamalat syyllisyyden tunteet ja että hän tulee huomaamaan että teki elämänsä virheen unohtaessaan lapsensa uuden naisen takia.

Kuten varmaan huomaa, tällaiset pettämiskuviot saa veren kuohahtamaan. Tuntuu pahalta ap:n puolesta kun muistelen miten hajalla oma äitini oli. Muista ap, että vaikka nyt lapsilla on ja tulee vielä olemaan vaikeaa teidän perheenne hajottua, niin vanhetessaan he tulevat kyllä ymmärtämään tilanteen ja sen, että sinä et halunnut näin käyvän.

Vierailija
51/52 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kyllä, lapsille otti koville. Mies sitkeästi otti tytöt luokseen, kesti erityisesti vanhemman mykkäkoulun jne. Hänhän rakasti lapsiaan ja tiesi loukanneensa myös heitä."

Se on hyvä että sinun miehesi on hyvä isä lapsilleen, ja on hyväksynyt tekojensa seuraukset. Minun isäni ei tuollainen ollut, toivottavasti muut eivät ole saaneet yhtä tunteetonta isää..Ei ottanut sitkeästi luokseen, hän ei edes luultavasti rakastanut lapsiaan. Osittain johtunee siitä ettei tämä uusi vaimoke pitänyt meistä lapsista ollenkaan.

Miksi sinun pitäisikään tökkiä miestä silmään asiasta? Eihän hän sinua ole loukannut menneisyyden tekosillaan. Ja vielä kun on jaksanut lapsiaankin rakastaa niin tuskin on muiden kuin eksänsä vihoja päälle saanut. Toiset osaa hoitaa avioeron kunnialla, toiset taas eivät. Kerroin siis vain oman tarinani, se ei tarkoita, että jokainen ero kävisi noin katkerasti.

Vierailija
52/52 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uudella avokillansa on kaksi lasta, muutaman vuoden vanhempia kuin meidän lapset. Ja he tulisivat asumaan tähän jo vuokrattuun asuntoon äitinsä kanssa.

Se on selvää, että minä jään lähihuoltajaksi. Sanoin sen miehelleni heti alkuunsa, että jos lähdet, niin lähdet yksin. Eikä mies pannut vastaan.

Asumme isossa paritalon puolikkaassa. On asuntolainaa ja vastike hoidettavana. En pysty niistä edes puolia hoitamaan.

Kvoin paikka tässä tilanteessa isän lähdön jälkeen tulee olemaan pojan koulunkäynti. Itse asiassa hänelle aikanaan suositeltiin starttiluokkaa, mutta koska olen itse kasvatustieteiden maisteri, päätin että autan pojan koulutien alkuun ilman koulunkäynnin siirtämistä. Sovin rehtorin kanssa, että poika pääsee naapurin pojan kanssa samalle luokalle. Kaikki onkin mennyt hyvin. Mutta nyt pelottaa mahdollinen koulunvaihto.

Sen lisäksi, että mieheni on ollut kaikki mahdolliset vapaa-ajat tuon naisen kanssa hän ei ole enää tehnyt mitään kotitöitä. Kaikki on ollut mun niskoillani. Eihän tuo mies jaksanut kun pitää pitää tuo toinen nainen tyytyväisenä.

Me olemme aloittaneet seurustelun jo lukioaikana. Miehelläni ei ole ollut muita naissuhteita kuin minä, minulla kylläkin on ollut muita jo ennen seurusteluamme. Ja tämä mieheni on sellainen, jonka en olisi ikinä kuvitellutkaan pettävän mua.

Nyt on pää täynnä ajatuksia, en pysty menemään töihin. Varaan ajan lääkärille nyt heti, jotta saisin vähän sairaslomaa asioiden miettimiseen ja järjestelemiseen.

Kiitos viesteistänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi