Mustan tukan inflaatio harmittaa
Ennen musta tukka liittyi kuulaisiin talvikaunottariin ja oman tien kulkijoihin. Nyt sitä käyttää WT ja luonnostaankin näkyy eri yhteydessä kuin vanhaan hyvään aikaan...
Musta tukka voi kuitenkin näyttää niin hillittömän upealta oikealla tavlla kauniilla naisella.
Kommentit (35)
Mikä siis on se kaunottaren hiusväri nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan musta. Vaalea on valttia.
Olen niitä suomalaisia, joille musta sopii. Siihen nykyään liittyvät konnotaatiot vain arveluttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan musta. Vaalea on valttia.
Nuorena sain vaaleana eniten lähestymisiä idiooteilta...
Caitriona balfe, Laura Prepon, Alicia Agneson... Tässä muutama mustahiuksinen kaunotar. Kaikilla ei ainakaan luonnonväri kyseessä.
Se nyt riippuu naamavärkistä ja ihon sävystä kenelle mikäkin väri sopii.
Vierailija kirjoitti:
Kim Koo pilasi tämänkin.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen
Punaisella sama. Värit ovat kauniita ja vivahteikkaita mutta mieleen tulee enemmän pubiruusu kuin eteerinen keiju.
Tummat hiukset vaaleemmalla tyvikasvulla on hirveintä mitä voi olla. Siis niin hirveää. Ja vaaleilla kulmakarvoilla. Yäk, yäk ja yäk.
Vierailija kirjoitti:
Punaisella sama. Värit ovat kauniita ja vivahteikkaita mutta mieleen tulee enemmän pubiruusu kuin eteerinen keiju.
Eli kaikki värit on väärin ja pilalla. Hienoa av jälleen kerran.
Joo ja ruskeet kans, kamalaa. Niin hirveitä myös maantie ja oma väri ja kaikki muutkin. Ajetaan kaljuksi kaikki vaan kuulamme.
Musta tukka nyt ei sovi lähtökohtaisesti juuri kelleen suomalaiselle.
Riippuu naamasta ja mustat hiukset ei ole suomalaiset luonnolliset. Viime vuodet on suosittu luonnollisempia sävyjä.
Kyllähän sen sellaisen äärimmäisen feikin näköisen tummatukkatrendin valitettavasti teki suosituksi Kim K. Harvalle skandinaaville se kuitenkaan sopii, vaikka turhan moni sitä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Tummat hiukset vaaleemmalla tyvikasvulla on hirveintä mitä voi olla. Siis niin hirveää. Ja vaaleilla kulmakarvoilla. Yäk, yäk ja yäk.
No joo, mutta aika harvoin noita näkee. Useimmat kyllä värjää ripset ja kulmakarvatkin ja tyvikasvun saa värjäysten välissä helposti peittoon Magic Touch tms. suihkeilla.
Itse olen luonnostanikin tumma mutta ripset ja kulmat on ihan valkoiset. Olen värjännyt niitä joka 10. Päivå jo 30 vuotta.
Minulla on vaalea iho ja musta pitkä paksu tukka jota olen värjännyt yli 20 vuotta mustaksi. Oikea väri joku maantienharmaa vissiin. Musta sopii mulle loistavasti enkä todellaan ole ainoa.
Sama blondeilla.