Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei ole muodokasta peffaa eikä isoja rintoja,

Vierailija
02.11.2010 |

mikä tällaisen naisen mies sitten on? Kun ei voi olla peppu eikä tissimies.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tod. näk. rekisteriöidyssä parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä laadukkaiden miesten iskeminen ei koskaan ole tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Vinkki: iloinen ilme, pilkettä silmäkulmaan, itsekunnioitusta peliin, kauniit vaatteet, tukka ja meikki. Nauttikaa omasta itsestänne!

Älkää nyt hyvät naiset hetkeäkään kuvitelko, että ihmisarvo on kiinni tisseistä tai perseestä. Aika naisvihamielinen maailmankuva sellainen...

Vierailija
4/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miehenpuutetta?

Vierailija
5/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä laadukkaiden miesten iskeminen ei koskaan ole tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Vinkki: iloinen ilme, pilkettä silmäkulmaan, itsekunnioitusta peliin, kauniit vaatteet, tukka ja meikki. Nauttikaa omasta itsestänne!

Älkää nyt hyvät naiset hetkeäkään kuvitelko, että ihmisarvo on kiinni tisseistä tai perseestä. Aika naisvihamielinen maailmankuva sellainen...

Kirjoitit, että sulla on suurehko perse ;)

Tarkoitin naista, jolla ei ole kuin luinen littana takamus ja ei rintoja.

ap

Vierailija
6/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitkät, kauniit sääret ja sirot nilkat ovat seksikkyydessään ykkösiä.

Vierailija
7/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä laadukkaiden miesten iskeminen ei koskaan ole tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Vinkki: iloinen ilme, pilkettä silmäkulmaan, itsekunnioitusta peliin, kauniit vaatteet, tukka ja meikki. Nauttikaa omasta itsestänne! Älkää nyt hyvät naiset hetkeäkään kuvitelko, että ihmisarvo on kiinni tisseistä tai perseestä. Aika naisvihamielinen maailmankuva sellainen...

Kirjoitit, että sulla on suurehko perse ;) Tarkoitin naista, jolla ei ole kuin luinen littana takamus ja ei rintoja. ap

Kokemukseni mukaan nainen, joka on oikeasti sinut itsensä kanssa ja jolla on sellainen elämäniloinen pilke silmäkulmassa edes noin 40 % ajasta, saa lähes miehen kuin miehen. Kaveripiiristäni löytyy tällaisia ja flaksi käy...

Vierailija
8/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan nainen, joka on oikeasti sinut itsensä kanssa ja jolla on sellainen elämäniloinen pilke silmäkulmassa edes noin 40 % ajasta, saa lähes miehen kuin miehen. Kaveripiiristäni löytyy tällaisia ja flaksi käy...

tuntuu että ei ole kuin roikkuva naama, tissit, maha, reidet, polvet ja kaikki on kerääntynyt nilkkoihin turvotuksena.

Vierailija
9/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitkät, kauniit sääret ja sirot nilkat ovat seksikkyydessään ykkösiä.

pitkiä sääriäkään....? :/

Vierailija
10/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ja pitkät hiukset?

Vierailija
11/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mies,joka enemmän piittaa persoonasta kuin vaikka vartalosta.

Vierailija
12/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tai kaksi. Sitten tuleekin se hetki, kun naisessa pitäisi olla jotakin MUUTAKIN kiinnostavaa. Sitten se oma taso mitataan.

Vierailija
13/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mun mies. Aina tuo jaksaa kehua miten on kivat tissit ja kiva perse ja sitä sun tätä, vaikkei ole sen enempää persettä kuin tissejäkään. Saati sääriä.

Vierailija
14/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "peppumies", joka sattuu pitämään näteistä, pyöreistä, pienehköistä pepuista ;-)...

Eivätkä kaikki miehet halua isoja rintoja.

Vierailija
15/26 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se muu kiinnostava on just sitä omana itsenään olemista ja elämästä nauttimista. Tissit kestävät aikaa huonommin kuin persoonallisuus, älykkyys ja se maaginen "jokin" ihmisen sisällä, joka heijastuu ulospäin ja jota ei ikääntyminen himmennä.

kerran tai kaksi. Sitten tuleekin se hetki, kun naisessa pitäisi olla jotakin MUUTAKIN kiinnostavaa. Sitten se oma taso mitataan.

Jostain syystä laadukkaiden miesten iskeminen ei koskaan ole tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Vinkki: iloinen ilme, pilkettä silmäkulmaan, itsekunnioitusta peliin, kauniit vaatteet, tukka ja meikki. Nauttikaa omasta itsestänne! Älkää nyt hyvät naiset hetkeäkään kuvitelko, että ihmisarvo on kiinni tisseistä tai perseestä. Aika naisvihamielinen maailmankuva sellainen...

Vierailija
16/26 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miesten kanssa, jotka pitävät hoikista ja ruumiinrakenteeltaan siroista naisista.

Vierailija
17/26 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin mulla on vähän muodokkaampi peppu kun olen treenaillut sitä mutta aiemmin mulla ei ollut kumpaakaan ja olin hyvin hoikka ja siro. Kyllä miehiä tuntui vaan ympärillä pörräävän, ja tuskin niitä veti puoleeni tämä ihastuttava luonteeni :)

Olen seurustellut miesten kanssa, jotka pitävät hoikista ja ruumiinrakenteeltaan siroista naisista.

Vierailija
18/26 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Nykyinen mieheni arvostaa itsestään huolta pitäviä, liikunnalisia ja älykkäitä naisia. Sopii minulle:)

Vierailija
19/26 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellisia ominaisuuksia. Siis muodokas lantio/takamus ja rinnat, ne viehättävät miestä, koska ne ovat naiselliset ominaisuudet, jotka erottavat naisen kropan miehen kropasta.

Hoikka ja liikunnallinen ei poissulje, että naiselta löytyy naiselliset muodot. Kuitenkin on naisia, joilla ei ole kuin pelkät nännit ja takamuksena on littana luuperse.

Vierailija
20/26 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuperseen lisäksi kun on pimppi niin sillä saa jo!

Glamrokkarit tykkää laihoista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän