Rakastan Stockaa
Olin tänään ostamassa irtopuuteria, josta olikin sitten juuri haluamani sävy lopussa. No, myyjä kaatoi mulle testeristä puuteria pieneen purkkiin parin viikon annoksen ja toivotti tulemaan ensi viikolla uudestaan.
Tässä taas kerran yksi syy miksi rakastan Stockkaa.
Kommentit (8)
kohtelua! Mäkin rakastan Stockaa ja nimenomaan sitä ainoaa oikeaa eli Helsingin keskustan tavarataloa. Meillä Turussa on ihan nolo...
Hgin keskustan Stocka on ainoa oikea. Käyn siellä säännöllisesti shoppailemassa. Stockan Herkku on myös loistava.
M36
keskustan stocka on tietysti ihan omaa luokkaansa, varsinkin nyt uusittuna entistä parempi. Hyvää palvelua olen saanut myös Tapiolan stockalla, muut jäävät tosi kauas senkin palvelutasosta.
mutta olen aina yhtä tyytyväinen sieltä(kin) lähtiessäni, olemme saaneet todella hyvää palvelua. Vaihtoon ovat menneet jopa housut jalasta ja kerran jäi häly rintsikoihin, myyjä huomasi sen kun olimme kävelleet kassalta n. 3m ja saimme korvaukseksi kahvikuponkeja.
Hintataso on korkea, mutta tälläinen köyhä minäkin ostelen sieltä. Aina löytyy pientä tarjousta ja lapsille ostan usein bogia.
lapsille ostan usein bogia.
Olen niin kyllästynyt monien vaatekauppojen mustaan lastenvaatevalikoimaan (koosta 128 ylöspäin). Bogilla ja muilla Stockan merkeillä on kauniita värejä ja kivoja vaatteita.
kengät menivät pilalle lyhyessä ajassa ja sain uudet tilalle vaikka ei ollut edes kuittia tallessa. Hyvää palvelua jos mikä.
huonompaan suuntaan. Ilmavuus on kadonnut ja tullut tilalle ahtaita kopperoita. En tykkää.
ja sen huomaa vasta kun sen menettää :)
Terveisin Stockattomaan kaupunkiin muuttanut, joka olis kiitollinen edes pikkuriikkisestä jos siellä olis lastenvaateosasto.
kohtelua! Mäkin rakastan Stockaa ja nimenomaan sitä ainoaa oikeaa eli Helsingin keskustan tavarataloa. Meillä Turussa on ihan nolo...