Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan Stockaa

Vierailija
10.09.2010 |

Olin tänään ostamassa irtopuuteria, josta olikin sitten juuri haluamani sävy lopussa. No, myyjä kaatoi mulle testeristä puuteria pieneen purkkiin parin viikon annoksen ja toivotti tulemaan ensi viikolla uudestaan.

Tässä taas kerran yksi syy miksi rakastan Stockkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelua! Mäkin rakastan Stockaa ja nimenomaan sitä ainoaa oikeaa eli Helsingin keskustan tavarataloa. Meillä Turussa on ihan nolo...

Vierailija
2/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelua! Mäkin rakastan Stockaa ja nimenomaan sitä ainoaa oikeaa eli Helsingin keskustan tavarataloa. Meillä Turussa on ihan nolo...

Hgin keskustan Stocka on ainoa oikea. Käyn siellä säännöllisesti shoppailemassa. Stockan Herkku on myös loistava.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustan stocka on tietysti ihan omaa luokkaansa, varsinkin nyt uusittuna entistä parempi. Hyvää palvelua olen saanut myös Tapiolan stockalla, muut jäävät tosi kauas senkin palvelutasosta.

Vierailija
4/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aina yhtä tyytyväinen sieltä(kin) lähtiessäni, olemme saaneet todella hyvää palvelua. Vaihtoon ovat menneet jopa housut jalasta ja kerran jäi häly rintsikoihin, myyjä huomasi sen kun olimme kävelleet kassalta n. 3m ja saimme korvaukseksi kahvikuponkeja.

Hintataso on korkea, mutta tälläinen köyhä minäkin ostelen sieltä. Aina löytyy pientä tarjousta ja lapsille ostan usein bogia.

Vierailija
5/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ostan usein bogia.

Olen niin kyllästynyt monien vaatekauppojen mustaan lastenvaatevalikoimaan (koosta 128 ylöspäin). Bogilla ja muilla Stockan merkeillä on kauniita värejä ja kivoja vaatteita.

Vierailija
6/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät menivät pilalle lyhyessä ajassa ja sain uudet tilalle vaikka ei ollut edes kuittia tallessa. Hyvää palvelua jos mikä.

Vierailija
7/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonompaan suuntaan. Ilmavuus on kadonnut ja tullut tilalle ahtaita kopperoita. En tykkää.

Vierailija
8/8 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen huomaa vasta kun sen menettää :)

Terveisin Stockattomaan kaupunkiin muuttanut, joka olis kiitollinen edes pikkuriikkisestä jos siellä olis lastenvaateosasto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan